Yok hocam bu oyle degil yol caprazlama gitmeye basladi toprakta kil mi derler yumusak mi derler o cinstendi motor altimdan kacip gidiyordu az daha zor toparladim
Yok hocam bu oyle degil yol caprazlama gitmeye basladi toprakta kil mi derler yumusak mi derler o cinstendi motor altimdan kacip gidiyordu az daha zor toparladim
Geçen hafta İzmir'den dönünce ufak bi kaza atlattım evde elimde dikişler var motor süremiyordum bugün dayanamadım sürdüm arkasından temizlik yaptım. Fotoğraflarda yan çanta demirlerini gösterdim. Benim soft çantaları tam olarak gergin şekilde tutması için bu şekilde biçimsiz bişey olması gerekiyordu.
Bu arada çok yakın bir arkadaşımın ruhsat sıkıntısı olan xt125r i satılık. 20.000 kmde. Üzerinde Pirelli Scorpion lastikler var. Herhangi bir aksesuarı ve değişen parçası yok. Yağı, hava filtresi, amortisör yağ keçesi yeni değişti eve getirdim yıkadım temizledim brandasını örttüm.
Satılıncağa kadar kullanmayacağım, arkadaşım İstanbul'a gitti. Emanet olarak bana bıraktı. Sahibinden.com'da ilanını açacağım.
Bu pazar Gebze/Ballıkayalar üzerinden Şile yapıcaz. Kendine güvenen, güçlü, macerayı seven, doğa ile iç içe olmak isteyen bizimle gelebilir. Garanti ediyorum böyle bir tecrübe daha önce yaşamadınız...
KLX 250 avadanlığında neler var arkadaşlar sayabilirmisiniz? Motoru aldığımda yoktu tekrardan oluşturmak istiyorum.
Geçen haftaiçi iş için Kırklareline gitmem gerekti, sıkıcı bir araba yolculuğu yerine motorumla gidip hem trakyayı biraz gezip, vardar ovasının düz yollarında gazlayıp, sınır köylerini gezip, kıyıköy ve iğne adada denize girip, dupnisa mağrasını gezip iş gezisini etkinliğe çevirmek istedim 700 km yol, 30 lt benzin, 2 polis çevirmesi, ceza kaza bela yok allaha şükür.
yanıma özel eşyalar dışında sadece sprey zincir yağı ve bir litre fazladan castrol wd-50 yarı sentetik motor yağı aldım ama kullanmadım. rotayla iligi bir kaç fotoğraf paylaşıyorum.
şişliden hareket edip e5 okmeydanı sapağından kemerburgaz yönüne devam ettim, bu yolu Kırklarelinin Saray ilçesine kadar devam ettim, ilk 50 60 km otoban gibi şeritli yol, devamı ise tek gidiş tek geliş kısmen virajlı sıkça yol çalışması olan sonlara doğru iyice ormanların arasından giden güzel bir yol, Saraydan kuzeye kıyıköy yolundan devam ediyorum, virajlar, ormanlar ve kısmen güzel asfalt bu yolu zevkli hale getiriyor. şişli-kıyıköy, 157km.
her şey hazır yola çıkıyorum.
istanbul Saray kara yolundan bir kare, yol genelde boş.
kıyıköyde birde yüzmek lazım yukardaki haritada b noktası
kıyıköyden sonra köy yollarından direk Kırklarelinin Vize ilçesine çıkıp Kırklareline kadar gidiyorum. bu gece ordayım ve hal etmem gereken işler var. kıyıköy-kırklareli 100 km. (kırklareli yukardaki haritada c noktası.)
ikinci gün kalkıp Kırklareli Dereköye doğru yol alıyorum, Dere köye kadar olan yol gayet güzel sonuçta sınır kapısı var türkiyeye giriş yolu olduğu için bakımlı, bomboş ve asfalt kalitesi iyi, biraz gazlıyorum. asfalt lastiklerimin verdiği güvenle virajlarda teknik çalışıyorum. çok eğlenceli.
Dereköyden sonra doğuya yönelip Dupnisa mağrasına kadar Karadere ve Armutlu köylerinden geçip gidiyorum. bu rotada yaklaşık 30 km tamamen toprak ve ıssız köy yollarından geçiyorum, motor bi arıza çıakrsa ve yolda kalırsam endişesinden başka sıkıntı olmadan güzel ormanlık yeşillik ve tamamen bom boş yolardan gidiyorum, sınır köyleri çok şirin ve gelenekseller, ama nerdeyse hiç insan görmüyorum köylerde. kırklareli- dupnisa mağrası 75 km. (dupnisa mağrasi yukardaki harita d noktası.)
dupnisa mağrası yaklaşık 1 km uzunlukta içinde yarasalar bulunan ve buz gibi olan bir doğa harikası.
iğneada güzel bir balık ekmek yedikten sonra güneye yönelip geldiğimden farklı bir yoldan Kırklareline dönüyorum. Demirköy, Yenice, İslambeyli Pınarhisar ve kırklarelindeyim. İğneada-Kırklareli 110 km.
Kırklarelinde son işlerimi çözüp e5 ,Babaeski, Lüleburgaz, Çorlu, silivri(adaletsizliğin sembolü !) Büyükçekmece ve şişliye kadar geliyorum. Kıklareli-şişli 230km.
donüş yolundan bir kaç fotoğraf.
buda son bir kare yolda can sıkılırsa.
hepiniz mutlu olun arkadaşlar.
Merhaba. Tam 2,2 senedir motor kullanmıyorum. Son makinam GSR600 idi. Şimdi oyalanmak bazen ormana girmek, belki otobüse yükleyip köyde kullanmak için bir makina almak istiyorum. Aklımda ki makina WR 250 R yamaha idi ama 0 yok. 2014-Mart da gelecekmiş. 2. Elde yok. İlanları günlük kontrol ediyorum. Kawasaki yi tavsiye etti arkadaşım ama kendisi de kullanmadı. Bugün yarın almak istiyoruz. Bu makinayı kullanan arkadaşlar biraz anlatabilirlermi Kawayı. Şuan ihtiyacımız var. Ama anlatım basite indirgenmesin biraz detaylı olsun lütfen. Teşekkürler.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...38711391/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...23443192/detay
sıfır wr yi bilemem ama ikinci elde temiz olanlar mevcut.
Inertia, fotolar çok güzel ama hocam eldiveni ihmal etmeyelim
2 sinede baktım ve konuştum. Fiyatlar o. Aşşağı kesinlikle inmiyorlar. Bizde bu sebepten Kawaya yöneldik. Ama dediğim gibi kullanıcıları ltf bu motordan bize bahsetsin. Teşekkürler.
Alacağınız motor hayırlı olsun şimdiden. Ama koyu ile belirttiğim kısım hoş değil, kullanıcılar burada tonla paylaşım yapıyorlar sonra gelip tekrar yazmalarını istiyorsunuz. Bence siz geçmiş sayfaları biraz kurcalayın lütfen
Bir de 0 KLX alacağıma 3.000 km deki WR250 yi alırdım ben. Şahsen daha güçlü ve sportif olduğu için... Ve bence daha sorunsuz bir motor ama Kawa da yeterince sağlam(şu egzantrik sıkıntısını bir çözemediler. Bazen sıkıcı olabiliyor)
#sürenadam
Egzantirik olayı çözüldü ki 35USD ye manual gergi alıyorsun 50 000km sıkıntısız kullanıyorsun. USA de bir çok kişi kullanıyor ben dahil
Ayrıca sağlamlık olarak YAMAHA ve KAWA da oldukça sağlamdır canını çıkaramassıız kolay kolay. Son gezimizden kareler.
Bu izlediğimiz güzergah: http://sportypal.com/Workouts/Embed/3469442
Buda videomuz: https://www.facebook.com/photo.php?v=10200712239120573
Bak bu kısmı bilmiyordum, takip ediyordum ama burayı kaçırmışım. Benim aklımda hep 90 lardan beri çözülemeyen egzantrik diye kalmış
Bir de bence de Kawa veya Yamaha yeterince sağlamdı. Ben sadece egzantrik için söylemiştim. Geri kalan kısımlar için kıyaslama yapmak çok da mantıklı değil. İşin boncuğunu çıkarmanın anlamı yok 2si de klasik: kendini kanıtlamış modeller
Ama performans olarak WR gömer (tabi fiyat olarak da )
#sürenadam
Artik nazar denen seye inaniyorum arkadaslar 1 kac hafta evvel benim motoru cok begendigini ve almak istedigini soyleyen bir filistinli ogrenci vardi bugun yolda giderken onunla karsilastim donup donup bana bakiyordu aradan 5 saniye gecti gaz kolu son gaz halinde takili kaldi kapatma switchiyle durdurabildim motoru sonra kolu biraz ileri geri yapinca duzeldi
gecmiş olsun kardesim
Sagolasin topragim napsak kursun mu doktursek su motora
kursunu bilemem ama sen önce saglam cam bir nazarlık alarak basla işe
onuda motoruna as bence
Merhaba, mayıs ayından beri Klx kullanıyorum. Yaklaşık 9 bin km oldu. Genel görüşüm şöyle;
-Performans olarak arazide üzmedi hiç. Çok girmedim ama ufak ufak bazen denemeler yaptım memnun kaldım.
-Yakıt tüketimi CRF,KLX ve WR arasında ciddi bir fark olduğunu sanmıyorum. Yalnız benim ölçümlerimde genelde 3 litre ortalamayla gittim. 3,5 litreye hiç çıkmadım. Yani kitapçıkta yazandan biraz daha az.
-Sağlamlık konusunda ise bu motoru çocuğum görür diye düşünüyorum. Şu ana kadar bana ön amortisör keçesi dışında hiçbir masraf çıkarmadı.
-Bakımları standart zaten kolay işte yağ,yağ filtresi,hava filtresi vırt zırt. 10 bin km bakım aralığı.
-Maksimum hız ise 130 civarı belki 135. Hafif eğimde 145e kadar çıkmıştı. Pek denemedim.
-Uzun yolda 80 90 arası kullanılırsa minimum yakıt tüketimini sağlıyor.
-100 120 arası, ağır bi artçı, yan çantalar, topcase onun dışında tepesine kadar yükle dolu giderken bile performans çok farketmedi ve yakıtıda şehir içinde tükettiğim kadardı.
Klx'te memnun olmadığım tek şey ki bu değişmez birşeydir. Selesi rahatsız. Buda ortak kusurdur.
WR klx'ten daha güçlü, bu yüzden WR'yi tercih ederim. Diğer komponentler zaten birbirine çok benziyor. Fakat arada araziye girmek için hoplayıp zıplamak için bence KLX'e 12.500 lira WR'ye 15.000 lira vermeye değmez gibi geliyor. O paraya bir dual sport değil sağlam bir enduro alınabilir.
Ben şahsen hard enduro girmeyeceksem ufak tefek arazi, dağ bayır gezinti yapmayacaksam xt660 gibi bi motor alırım. İkinci el 10-13 bine alınıyor.
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)