Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Temmuz 2013, 12:08
#421
Hareketlenme olsun
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:03 ----------
Eski renklerine geri dönmüş gibi bişey. Şu an birebir bendeki 2009 KLX'le aynı. Çatal koruma plastiği siyah, farın üstündeki grenaj farklı.
Siyah şaseyide eski haline çevirmişler.
Reklamlar
-
14 Temmuz 2013, 16:48
#422
kx ile klx teknik olarak aynı ama fiyatları kx daha pahalı.bu durum nerden kaynaklanıyor?
-
14 Temmuz 2013, 17:05
#423
refree78 adlı üyeden alıntı
kx ile klx teknik olarak aynı ama fiyatları kx daha pahalı.bu durum nerden kaynaklanıyor?
KX250 iki zamanlı special bir makina. KLX ile kıyaslanamaz dynoda 48bg güç üretebiliyor. En son 2006 modelini gördüm. 2006 sonrası üretimi olmayabilir.
KX250F 4 zamanlı special makina. Yine KLX ile kıyaslanamaz. Motoru, şasesi, süspansiyonları tamamen farklı.
KLX250 4 zamanlı Dual Purpose bir makinadır. Güçten ziyade dayanıklılık ve uzun ömür amaçlanmıştır.
Allah herkese bir Special bir de Dual Purpose bir makina nasip etsin İkisinin de yeri çok farklıdır.
-
17 Temmuz 2013, 04:56
#424
14 Temmuz gecesi aklıma geldi hazır iş güç yokken bi gezip geleyim dedim. 15'i sabahı tam saat 6da yola çıktım. Yoldan hiç sapmadan gidildiğinde toplam yolum 287 km.
Geze geze, beyşehir'de göl kenarında 1 saat civarı uyumalı, ara ara durup fotoğraf çekerek tam 6 saatte vardım.
Özetleyecek kadar fotoğraf atıyorum.
İki kişiyle bana ettiği eziyet tek kişide tamamen fikirlerimi yeniden değiştirdi. Tek kişi gayet keyifli oldu.
Önceki akşam temizlikten sonra..
Depoyu doldurdum ve tam 6'da yoldayım.
Konya'dan Beyşehir yolu üzerinde 20. km civarların Altınapa Barajı
Yine yol üzerinde Kent Ormanı var. Girmeden biraz önce sola iniş var. Kesim alanı imiş. Çok çok küçükken pikniğe gelmiştik. O zaman çok güzeldi.
Temmuz'un ortasında olmamıza rağmen saat 7 gibi hava buz gibiydi. Daha fazla süremedim. Küçük mesciti gördüm bi yarım saat burada durdum.
Beyşehir gölünden bir görüntü
Hiç uyumadan yola çıktım, yolda kendisini fazlasıyla hissettirdi. Bir yerde beni yokladı ciddi bi tehlike atlattım. Beyşehir'de göl kenarında uyukladım.
Eğirdir Gölü
Isparta'ya girdikten sonra Türkoloji ismiyle dikkatimi çeken kafe. Bir tost iki meyve suyu 14 TL
Muhtemelen insan görmemiş kedi :D
Bide eksiklerimi söylemeniz açısından, ufakta olsa hazırlık yapmak isteyenlere örnek olsun diye çanta içeriğini çektim. Kamp atma planım yoktu. Ne olur ne olmaz diye bu eşyaları aldım. Çok detaylı bi hazırlık değil.
Sırasıyla;
-Lastik Patlak Spreyi
-Herhangi bi aksaklık durumunda lazım olacak tüm anahtarlar, alyanlar, cırt, kelepçe vs. çantasında
-Çöp poşeti
-Şampuan
-Çakmak, kibrit
-Kalem, not kağıdı
-El feneri
-Islak mendil, selpak
-Plastik eldiven
-El temizleme jeli
-İki çeşit bıçak
-Birbirine geçmeli kamp çatal,kaşık,bıçak seti
-Kafa lambası
Hepsine rahatlıkla ulaşabileceğim şekilde sığdırdığım çantalar
Isparta'da çok çılgın bi yağmura yakalandım. Su geçirmez çantam pek kaliteli bişey değil, test ettim ama pek güvenmiyorum. Risk almamak için çöp poşetine koyup öyle sosis çantaya bastım. Buradan bi alışveriş merkezinde buldum. Büzgülü çöp torbası diye geçiyor. Kullanışlı.
Buda son durum. Yarın Konya'ya doğru döneceğim.
-
20 Temmuz 2013, 20:40
#425
KLX de dişli büyüten oldumu arkadaşlar? Ön 13 arka 45 yapmayı düşünüyorum. Görüşlerinizi alayım. Motorun çevikliği de ve arazide fark yaratıyor mu?
-
22 Temmuz 2013, 12:18
#426
herkese merhaba
ramazan bayrami tatilinde el opmek resitali yerine bir gezi planliyorum. 7 agustos carsamba Istanbul cikisli 11 veya 12 agustos donuslu karadeniz gezisi.dusunuyorum. zaman ve sartlar uyarsa rize hopa uzerinden Gurcistanada gecmeyide dusunuyorum. motorum klx 250. simdilik yanlizim. katilmak isteyen varsa memnuniyetle beklerim.
saygilar.
-
22 Temmuz 2013, 13:56
#427
blamir adlı üyeden alıntı
KX250 iki zamanlı special bir makina. KLX ile kıyaslanamaz dynoda 48bg güç üretebiliyor. En son 2006 modelini gördüm. 2006 sonrası üretimi olmayabilir.
KX250F 4 zamanlı special makina. Yine KLX ile kıyaslanamaz. Motoru, şasesi, süspansiyonları tamamen farklı.
KLX250 4 zamanlı Dual Purpose bir makinadır. Güçten ziyade dayanıklılık ve uzun ömür amaçlanmıştır.
Allah herkese bir Special bir de Dual Purpose bir makina nasip etsin
İkisinin de yeri çok farklıdır.
kx 250f modelinin gücü v teknik özellikleri klx 250 ye göre nedir?
-
22 Temmuz 2013, 16:56
#428
refree78 adlı üyeden alıntı
kx 250f modelinin gücü v teknik özellikleri klx 250 ye göre nedir?
Belki şurada şirin bir internet vardır..
-
22 Temmuz 2013, 20:04
#429
İnternette yaptığım ufak araştırmalardan edindiğim bilgileri sizlerle paylaşmak istiyorum.
KLX250 standart olarak ön 14 arka 42 dişliye sahip. 106 bakla oringli zincir ile geliyor.
KLX250 de en sık yapılan dişli tercihi ön 13 arka 45 şeklinde. Bu dişliler ile kullanılacak zincir 108 baklaya çıkıyor. Y.Dışı foroumlarda yorumlara baktığımda 14-52 13-50 gibi oranlar denenmiş fakat pek beğenilmemiş. Beğenilmeme sebebi 1. vitesde motor çok yavaş 2. vitesde ise güçsüz kalması. Big bore kitler ile bir nebze motor gücü kurtarıyor. Standart motorda büyük dişli oranları 1. vitesi tamamen kullanışsız hale getirebiliyor.
Y.dışından dişli siparişi verdim.
http://www.wemoto.com/ favori sitem benim. Ürün ve kargo fiyatları çok iyi.
-
23 Temmuz 2013, 22:06
#430
-
24 Temmuz 2013, 00:04
#431
ferad adlı üyeden alıntı
Çok şükür biyel kolunu hallettik fakat motordan subap sesine benzer ses geliyor egsantrik zincirini tutan kayışlardanmış en kısa sürede değişeceğim inşallah.Gidişte sorun yok fakat pek kullanmıyorum.
+Blamir kardeş yurt dışı forumlardan takip ettiğim kadarıyla 13t ön dişli bile bayağı farkediyormuş motorda arkaya da 45 oldu mu tadından yenmez diye düşünüyorum hayırlı olsun şimdiden.Ayrıca bizim motorlarda snorkel denen hava filtre kutusunu genelde çıkarıyorlar motorun daha rahat nefes alması için bilginize
+Geçenlerde plaja gitmiştik ufak 1 foto atiyim
http://s4d2.turboimagehost.com/t1/16...24114182_n.jpg http://s4d2.turboimagehost.com/t1/16...66485372_n.jpg
Ferad ne kadara maal oldu sana biyel kolu birde nerde buldun?
Ben o kutunun çıkarılmasından yana değilim. O kutu tüm toz toprağı dışarıda tutuyor. Yani geçen temizlemek için açtığımda hava filtresinin tertemiz olduğunu o kutunun dışının ise leş gibi olduğunu gördüm. Tabi SuperMoto o kadar fazla yoğun toprak ve toza maruz kalmıyor olabilir. Çıkarılabilir ama yine de tavsiye etmiyorum.
-
24 Temmuz 2013, 00:31
#432
Biyel kolunu 325 liraya Antalya`dan getirttim usta da sagolsun para istemedi ama kendisine hediye kask sözü verdim.Şu sesi de halledeyim başka birşey istemiyorum zaten özlemişim motoru bol bol karşısına geçip seyrediyorum
-
24 Temmuz 2013, 11:26
#433
blamir adlı üyeden alıntı
Ferad ne kadara maal oldu sana biyel kolu birde nerde buldun?
Ben o kutunun çıkarılmasından yana değilim. O kutu tüm toz toprağı dışarıda tutuyor. Yani geçen temizlemek için açtığımda hava filtresinin tertemiz olduğunu o kutunun dışının ise leş gibi olduğunu gördüm. Tabi SuperMoto o kadar fazla yoğun toprak ve toza maruz kalmıyor olabilir. Çıkarılabilir ama yine de tavsiye etmiyorum.
aynen hocam, evet bende tavsiye etmem. belki kutunun içinde kalan uzantısı kesilebilir fakat kutunun dışını kesmek çok zararlı, heleki toza toprağa araziye giriyorsanız
CRF250L; KLR650, Pioner200, STR250, Skygo200, MCT 250
-
24 Temmuz 2013, 18:18
#434
Kutuyu bende çıkarmadım zaten kıyarmıyım hiç ya komple çıkarıyorlar ya da kdx 200 ün snorkelini takıyorlar
-
31 Temmuz 2013, 21:17
#435
ferad adlı üyeden alıntı
Kutuyu bende çıkarmadım zaten kıyarmıyım hiç
ya komple çıkarıyorlar ya da kdx 200 ün snorkelini takıyorlar
Ferad egzantirik zincirini kaça aldın ve gergisini yada kanallarını değiştirdin mi?
-
01 Ağustos 2013, 00:45
#436
Zinciri aksilikten ötürü değişemedim fakat pazartesi gergiyle birlikte onu da halledeceğiz inşallah fiyatı 40 euroydu sanırım + benim makinedeki ses egsantrik gergisiymiş meğer yay özelliğini yitirince tam basmıyormuş o da ses yapıyor parçanın gelmesini bekliyorum.Hayırdır sende mi değiştirmeyi düşünüyorsun ?Bu arada geçen gün motoru kantara çıkardım 128.5 kilo geldi kerata yarım depodan daha az bir benzinle
-
01 Ağustos 2013, 01:17
#437
ferad adlı üyeden alıntı
Zinciri aksilikten ötürü değişemedim fakat pazartesi gergiyle birlikte onu da halledeceğiz inşallah fiyatı 40 euroydu sanırım + benim makinedeki ses egsantrik gergisiymiş meğer yay özelliğini yitirince tam basmıyormuş o da ses yapıyor parçanın gelmesini bekliyorum.Hayırdır sende mi değiştirmeyi düşünüyorsun ?Bu arada geçen gün motoru kantara çıkardım 128.5 kilo geldi kerata yarım depodan daha az bir benzinle
Evet düşünüyorum fakat parçaları çok pahalı. Gergisi 80usd sadece.
-
02 Ağustos 2013, 17:58
#438
Beyler KLX250 lerde egzantirik gergisi tam olarak görevini yapamıyor. Ben iki kere geçici olarak elle ayarlatmak zorunda kaldım gergiyi fakat yine ses gelmeye başladı ve internette bir araştırma yaptım. Meğer KLX lerde kronik sorunmuş bu. Çoğu kişi manual gergi alarak sorunu çözmüş. 15 000 mil boyunca sorunsuz kullananlar var.
Detaylı bilgiyi burada bulabilirsiniz.
http://www.kawasakiforums.com/forum/klx-250s-71/krieger-cam-chain-adjuster-installed-36477/
-
03 Ağustos 2013, 00:41
#439
-
04 Ağustos 2013, 00:14
#440
Evet bu konuyu bende araştırmıştım tıpkı 600f lerdeki gibi 1 süreden sonra gergi görevini tam yapmıyor ve motorda korkunç bir ses ortaya çıkıyor şu videodaki gibi http://www.youtube.com/watch?v=0nJuHs3rvh8
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)