SüperMoto forever yahu
Tip olarak demiştim. Ama şimdi SM - MX karşılaştırması yaptırma bana,,, BÖLÜCÜLÜK YAPMA BAĞA!!!
Yamaha wr250r nin gösterge paneli special crosslar gibi çalışma saatini gösteriyor. Bu motor crosslar gibi saatlik bakım mı istiyor yoksa normal motorlar gibi 300km de bir 1000 km de bir v.b şekilde mi ? Bilgisi olan var mı ? http://www.motorcycledb.com/images/Y...R250R-2975.jpg
Klx fotolarını sonunda yüklüyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:25 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:27 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:39 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:42 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:44 ----------
Gerçek dağ keçileriyle de karşılaştık
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:46 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:49 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:51 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:55 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:57 ----------
Büyük Buluşma !
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:02 ----------
Enerjimizin yükselen sesleri
bu fotoğraflar bi harika dostum .)
KLX 250 CRF250 YE GÖRE NEDEN PAHALI?
ENJEKSİYONLU DEĞİL,SERVİS PARÇA OLARAK HONDA HER ZAMAN LİDER,MOTOR GÜCÜ DÜŞÜK,ESKİ TEKNOLOJİ MOTORVS.
HERHALDE RENGİNDEN DOLAYI!
Bence sen eski de kalmışsın Enjeksiyonlu değil ne demek, bendeki klx 2009 ve enjeksiyonlu. Sonradan eklemişler sanırım. Gücü düşük demişsin 1 beygirin mi hesabını yapıyorsun . Servis olarak evet honda TR'de ileride olabilir fakat parça olayına katılmıyorum. Günümüz de artık istediğin tüm parçaları internetten bulabiliyorsun, onun dışında sarf malzemelerini de istediğin zaman TR'de temin edebilirsin. Önceki sayfalarda kıyaslamalar vardı. Gir bi bahh derim, oku sonra birdaha gel.
Foruma giremiyordum pek. Cumartesi günü bir tura çıktım. Onu paylaşayım.
Konya, Isparta sonra Antalya Olympos, Kemer, Çıralı, Manavgat vs vs. sonra Konya.
Hazırlıklardan sonuna kadar fotoğraflar paylaşıyorum.
Raporlar ise şöyle;
Toplam 920 km, litre fiyatı 4,76 liradan toplamda 27,31 litre yakıt tüketmişim.
Ortalamada yüz kilometrede 14,1 krş. tükettim.
60 kg ben, 90 kg artçım ve full yükle.
Performans açısından çok dik bayırlar dışında bi eksiklik hissetmedim. Onlardada 4e pek olmasada 5. vitese düşünce sorun kalmadı zaten.
Dönüşte Antalya'dan Konya'ya gelinceğe kadar ortalama 90-100 km hızla geldim. 120 kmyle gittiğim yollarda oldu. 75ten aşağıya hiç düşmedim.
80 km hızla gittiğim bi ara yakıt ölçtüm 12,5 kuruş yaktı o kadar ağırlığa rağmen.
Eksi olarak şu var performans ve yakıt tüketimi açısından benden kesinlikle geçti ama iki kişi uzun yolda selesinden dolayı kesinlikle tercih edilmeyecek bir motor.
Tek silindir olduğu için titreşimden korkuyordum. 110 km'ye kadar öyle çok bi titreşim yok rahatsız etmiyor. Sonrasındada motor bağırmaya başladığı için rahatsız edici oluyor.
Maks. hız olarak tek kişi hafif meyilli yolda 145 km/h. Hafif rüzgarlı düz yoldada 130 135 gibi hıza ulaşıyor.
-Klx'in ilk defa fan açtığını gördüm. Plaj'da deli gibi sıcakta çok sıkıştırdım. Hayretler içerisindeyim
Özetle şunu söyleyebilirim. Tam anlamıyla totosu dayanabilen varsa kesinlikle çok güzel bi tercih. Çok çok çok fazlasıyla ekonomik bir motor. 250 cc'den beklenmeyen bir güç sunuyor.
Mahalle baskısından ve totomun acısından dolayı KLX'imi satmayı düşünüyorum. Az daha rahat ve hacimli olan XT660R alma niyetim var.
-- Ekleme: Yan çantaları bi dönem popüler olan sporcu el çantalarından yaptım. Fazla fazla işimi gördü. Çiftini yirmi liraya aldım. Arada bağlantıda kullandığım velcro bant için filan 5 lira gitti. 25 liraya sağ sol çanta seti oldu. Direk heybe gitti attım. Az uğraşıp içini destekleyebilirsiniz daha güzel olur. Daha kaliteli çantalardan yapılabilirdi fakat o zamanda hazır yapılmış olanının fiyatına denk geliyor.
Şu an yüz liraya hazırları var. Gayet güzel oturuyor, sağlam ve pratik. O an imkanım yoktu bunu yaptım. İmkanı olmayanlara tavsiye ederim
Şu çantayla aynı kalıplarda çantalardan aldım.
Böyle olsa daha güzelmiş.
Sabah tüm hazırlıklar tamam..
Yüklendik yola çıkıyoruz
4Riders Depo Üstü Çanta, 40 lira artı kargoya MotoMax'ten aldım. Normalde 50 liraydı. Tavsiye ederim kesinlikle. 40 lira için fazlasıyla kaliteli. Daha küçük veya büyüğü olmaz. Tam oldu.
Beyşehir'den sonra kısa bi mola, evde yaptığım yan çantalardan birinin dikişi söküldü. Tekrar diktik sonra yine devam.
Eğirdir'e girmeden önce kenardan kıyıya indik
Oradan Isparta'ya geçtik. Kız arkadaşımla görüşmek için gitmiştim pek fotoğraf işi olmadı
Hiç durmadan Antalya'ya indik. Direk Kemer'e geldik. Kamp attığımız yer burası. Kemer'e girdikten sonra ilk göbekten sola dönüp 500 600 metre içerde kıyının kenarında. Piknik ve kamp alanı. Herhangi bir ücreti yok.
Çıralı'dan bir görüntü. Biraz suya girdik çıktık.
Çıralı'dan Olympos'a kıyıdan geçiş
#DirenOguz )
Dönüşte Manavgat'tan sonra Akseki yoluna girdikten sonra görüp durduğum minik yavrular. Birde küçük kahverengi kardeşi var. Minicikler.
kaanca tebrikler süper olmuş gezi. ayrıca motorun yüklü halinin farklı bi karizması var.) motor konusunda fikirlerine kesinlikle katılıyorum. çok masrafsız ve sağlam bir motorumuz var .) depo çantası tavsiyen içinde sağol arıyordum böle bir şey. hemen almam lazım.
Teşekkür ederim yorumunuz için. Elimden geldiğince anlatmaya çalıştım.
İş şartlarımdan dolayı fazla vaktim olmuyor, akşamları çalışıyorum dolayısıyla pek motosiklet çevrem olmuyor. O yüzden böyle tek motor veya iki motorlu olacak şekilde turlar daha rahat oluyor.
Bu arada Konya'ya yolu düşen olursa seve seve misafir ederim.
aramızda amortisör sertlik ayarı ile oynayanlar elbet vardır, amortisorleri az daha sertleştirmeyi düşünüyorum.
ön fren kullanımında ciddi bir ivmelenme oluyor, amortisorü sertleştirerek bunu ortadan kaldırabilirim özellikle asfalt kullanımına da olumlu olabilecegi kanaatindeyim..
ASFALT / TOPRAK kullanımına olumlu olumsuz etkilerini gözlemleyenler paylaşabilir mi lütfen..
yokmu arkadaşlar pazar günü gezi yada etkinlik. hadi klx ciler.
Pazar günü İstanbul'da yağmur görünüyor bilginize.
WR 250R bulamıyorum yanınıza KLX ile gelebilirim her an
Tekrar merhaba, ikilemde kaldım ama yinede ilan koydum. Aradığım motorun tam olarak bu olduğundan emin değilim. Şehir içinde, arazide bu rakamlara alınabilecek en mantıklı motor olduğunu düşünüyorum. Ama iş şehir dışına gelince selesinden dolayı alışamadım. Dual sport olmasına rağmen arazi ağırlıklı bir motor sonuçta. Bunun hakkını arazide vermek için zamanım olmuyor.
O yüzden 650 cc sınıfında enduro-enduro touring motor düşünüyorum. Aklınızda bulunsun. Satılırsa büyük cc bakarım. Olmadı seve seve binerim zaten.
Detayları ilanda yazdım zaten. Kısaca özetleyim;
2009 model 2010 trafik çıkışlı, 2015 trafik muayeneli, evrak eksiği yok.
Km 18.000 civarında. Hergün biniyorum. Artabilir.
Extra FMF eksoz, 48 Dişli zincir seti (orjinali üzerinde, 42 diş),
Sıfır Mitas C18 Arka
Metzeller Six Days Extreme Ön Lastik
Üzerindeki lastikler günlük cadde kullanımı için, 2000 km civarı oldu son turdan itibaren.
Acerbis Rally Pro elcik koruma, Acerbis çene süngeri.
Kendi yaptığım yan çantalarıda vereceğim hadi
Bu extralar 1500-2000 Tl gibi rakam ediyor zaten.
Yakıtıda şöyle şehir dışı 80le filan tek kişi gidilirse 12 13 krş. gibi bi yakıt tüketimi olacaktır. Yukarıdaki gezi yazımda belirttim. İki ağır kişi artı ağır yükle sıkıştırarak 14 krş. yaktı.
Pazarlıksız 9000 TL'ye bırakacağım. Bana tam 9000 TL'ye geldi çünkü.
Takas tekliflerini değerlendirebilirimde.
Ufak tefek çizikleri var tabi malum enduro.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-kawasaki-klx-250-extrali-bakimli-129338332/detay/
dün kıyıköy taraflarında ormanlık araziye keşfe çıktım, dizime kadar suya girdim gezdim.. çok şükür klx i çamurlu suda bırakmadık
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)