Detaylı bir kıyaslama olmuş teşekkürler. Merak ettiğim bir noktada şu acaba KLX250 10.000TL civarında olsaydu bu denli çok satılırmıydı? Hani aralarında uçuk fiyat farkıda yok ama yolda o kadar çok CRF görür oldumki şaşırıyorum Çok fazla ilgi gördü.
CRF250L verilen her kuruşu hakediyor. KLX te aynı şekilde.
Bigbore işi enjeksiyonda 300 cc üzeri yaş. Çünkü bu işi yapan ülkelerde KLX karbüratörlü çıkıyor. Ama ne yalan söyleyeyim motorun yenilemesi geldiğinde yapılacak işlerden biri bu.
CRF250L için de bir çok değişik modifiye illa çıkacaktır. KLX için bu kadar çok imkan olmasının sebebi 20+ yıllık bir platformdan gelmesi.
arkadaşlar motorumun göstergesi, gerçekte gittiğim hızdan yaklaşık 5-10 km daha hızlı gösteriyor. mesela 20 km/h ile giderken 30 km/h gösteriyor. bunu nasıl düzelte bilirim. bi yardımcı olursanız sevinirim. bide bu durum motorun km sayacını da etkilermi mesela normalde 80 km yol gittiysem benim sayaç 100 km atarmı.?
atar tabi alınan yol km telinin yani hız göstergesinin gösterdiğiyle orantılı artar, eger ön teker capını küçülttüyseniz, normalden küçük lastikde kadranın olan hızdan fazla göstermesine sebeb olur
Klx te bu olay var mi bilmiyorum ama eski xt`imde gostergede 2 ayar vardi motard ve enduro ondan dolayi olabilir
ön lastiği değiştirmedim. ondan olamaz. göstergede de öle bi ayar yok. servis yolu göründümü aceba bana.
Akü kutup başlarını sök 5 dakika bekle tekrar tak bakalım göstergeye herhangi bir seçenek gelecek mi
Arkadaş doğrı söylemiş. Bir gps ile aldığınız yolu da kıyaslayabilirsiniz, hızınız kadar o da fazla olacaktır. Yanlız bir tek KLXte olmuyor bu, birçok motorda var. CBR larda da rastlamıştım. Normal artık
Netten, youtube dan yada öncelikle kullanma klavuzunda felan aratın, göstergenin ayarı varmı. Belki kendi müdahaleniz ile hallolur.
Çok iyiymiş ya motard büyük ihtimalle 17" tekere göre, enduro da 21" tekere göre ayarlıyordur kendini.
#sürenadam
Çok iyiymiş ya motard büyük ihtimalle 17" tekere göre, enduro da 21" tekere göre ayarlıyordur kendini.[/QUOTE]
Aynen dostum eski sahibi motard olarak ayarlamis ciktim yola ulan 125 lik motor 145 i zorluyor dedim bir is var bu iste internetten kullanma kilavuzunu indirince anladim ki meger 2 ayar varmis :D
Beyler KLX250 yağ değişimin de ne kadar yağ alıyor? Manual inde yağ filtresi değişmediği taktirde 1LT diyor. Bunu 1,5lt yağ filtresi değiştiğinde, 1,4LT filtre değişediğinde olarak biliyordum.
Sadece yağ değişirse 1.3 litre yağ ve filtre değişirse 1.4 litre yağ ilave edilmesi gerekmiş.Komple motor açıldığında ise 1.5 litre
---------- Post added at 23:19 ---------- Previous post was at 23:16 ----------
Ayrıca sıcak iklimde yaşıyorsanız 10-50 tam sentetik yağ kullanmanızı öneririm kullanma kılavuzunda yazıyor
Bunu nereden gördün hocam kaynak verebilirmisin? Ben internetten bir manual buldum dediğim gibi 1lt yazıyordu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:52 ----------
Birde sormak istediğim. Kullandığınız yağ hangisi? Yarı sentetik kullanmamız sıkıntı yaratır mı?
1.3 L (1.4 US qt) (when filter is not
removed)
1.4 L (1.5 US qt) (when filter is removed)
1.5 L (1.6 US qt) (when engine is
completely dry
http://dl.dropboxusercontent.com/u/6312503/2009_KLX250_Service_Manual.pdf
Rica ederim ne demek valla parca kodlarina bakilirsa motorlar ayni ama ulkeye gore beygirde degisiklik olabiliyor emisyondan dolayi sanirim.Komple alt motor buldum onu alacagim Allah izin verirse
Geçenlerde Kadıköy'de ki Kawasaki bayisine sordum 2014 te KLX250 nin kasası değişecek mi diye Değişmeyecek aynı kalacak dedi. Bu konuda bilgisi olan var mı ?
motorum 22 000 km ye dayandı. iyi bir bakımı hak etti. bugün servise bıraktım. değişen parçalar ve fiyatları aşşağıdaki gibidir. bilginize.
buji. 25 tl
yağ filtresi. 40 tl
hava filtresi temizlendi.
ön arka dişli ve zincir set. 350 tl
arka fren balatası. 77 tl
antifriz. 15 tl
yağ(castrol). 30 tl
toplam 507 lira.
işçilik 150 tl.
(bütün parçalar orjinal)
önümüzdeki hafta sonunu iple çekiyorum. gezi tekliflerine açığım.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)