Bizim bulgar yollarından bir kesit. Lastiklerin durumu iyi olmadığı için öndeki KTM i fazla zorlayamadım :D Neyse burada lastik fiyatlarıda baya iyi. Bir takım aldım döndüğüm de takacam. İyi seyirler.
Abi o eksoz KTM de. Benim eksoz standart. Onca yolu ben tın tın tın gittim. Buraya geldiğim de diğer şehirlerden baya bir crosscu-endurocu gelmişti. Buranın parkurları gerçekten güzel ve zorlu. KLX e biraz modifikasyon gerekiyor, orjinal dişliler ve gücü ile oldukça zorlanıyor. Tabi caaanım ülkemde ki motor fiyatları nedeni ile de daha profesyonel bir motora binemiyoruz. KLX i satım buradan bir motor alıcam kısmetse.
Valla 1 sitede parca numarasina rastlamistim onunla arattim google`da bir kac site cikti fakat bu seferde stokta yoktu.Benim asil ogrenmek istedigim atiyorum 2003 model klx ile 2012 model klx in biyel kolu seti ayni mi ?Dun ustayla tartismasini yaptik ben ayni diyorum o degil diyor cunku 90 li yillardan itibaren klx 250 hep ayni motorla uretildi diye biliyorum
Parca kodu farklıysa aynı değildir. Kodu burada verebilirmisin? Stokta yoksa stoğa girme süresi ne kadar çok değilse alınabilir.
ruhsatta 2005 yaziyor ama kawasaki nin sitesinden baktim 2003 model
---------- Post added at 23:47 ---------- Previous post was at 23:28 ----------
Bu arada sase numarasini girerek parca katologu gibi bir siteye rastladim ama motor japon versiyon oldugu icin yazilar japonca
Çok şükür parça kodunu buldum 13031-1386 fakat şöyle 1 problem var ki komple krank kutusu olarak satılıyor
Aynen ben de yeni modellere bakmıştım. Komple satılıyor, sadece kolu satmıyorlar. Acaba o kol oradan ayrılmıyormu ondan mı öyle. Normal de Kawasaki en incik cincik parça satan firma. Sinyal vidasına kadar ayırıyor fakat krank komple satılıyor.
Kol ayrılmasına ayrılıyor hatta usta resmen ayırmasınlar diye yapmışlar çıkarana kadar canım çıktı dedi ama benim anlayamadığım neden her modelin ayrı satılıyor da klx in komple satılıyor
Şu sitede Honda Xr 250 ile aynı boyutta falan diyorlar ne iş acaba http://www.thumpertalk.com/topic/632121-klx-crank-anyone-fixed-at-mototricks/
Selamlar,
Bu mesajı yazalı 2,5 ay oluyor. Görüşünüz hala aynı mı? Crf ilk partide 300 taneyi direkt bitirdi yeni gelen ikinci partide de bayi stokları direkt erimeye başladı. Bu klasmanda sanki fenomen olacak gibi duruyor. Herkes bu motoru konuşuyor. Bir bayi tanıdığım en son v-strom da böyle olduğundan dem vuruyor. Ne kadar doğrudur bilemeyeceğim.
İkinci el piyasasında (ciddi takipteyim) 9000TL civarı hafta da bir tane crf düşüp bir iki gün içerisinde satılıyor. (2013 model 1000km ortalama)
Ki satın alanların daha bir çoğu hala alete doymadıklarını ve şu an için ikinci elin az olduğunu düşününce ileriki günlerde, uzun vadede, klx 'in fiyatının crf'nin ikinci eli ile kafa kafaya örtüşeceğini ve (satış kolaylığı ve model yılı yüzünden) hatta bir tık altında kalabileceğini sanıyorum.
Siz belki birebir klx kullanıcısı olarak iyi yanlarına hakim olabilirsiniz ama dışarıdan bakılınca crf250l ve klx250s her konuda bir birine alternatif, bir birinin aynısı olarak gözüküyor. Wr 'nin klx ile arasına koyduğu kalite farkını, klx crf'ye atamamış gibi.
Saygılarımla
CRF kesinlikle yumuşak arazi motoru bunu zaten tasarımınından anlayabilirsiniz. Peglerinin yeri, vites demiri, süspansiyonları, sinyalleri ve sert plastiklerinden bu açıkça ortada KLX öyle değil ama.
CRF250L Fiyat olarak daha uygun. CRF250L nin 10.500TL bayi fiyatı var. KLX ise şu an 5100Euro = 12.000TL . Aman aman dedirtecek bir fiyat farkıda bulunmuyor.
CRF 34mm ön süspansiyona sahip, KLX 43mm.
CRF ile bir kere düştün mü plastik aksamının kırılması yüksek ihtimal, bana pek esnek gelmedi ve sertler. KLX e göre kalın bir motor ve biraz daha ağır. KLX de plastikler oldukça esnek neredeyse bir special cross kadar esnek diyebilirim.
KLX250 Çift taraflı radyatöre sahip, CRF tek taraflı. Gerektiğin de fazla soğutma her zaman iyidir.
Motor güçleri neredeyse aynı.
Motora doyamadığını söyleyen arkadaşların hepsi bu işe yeni başlamış kişiler Soft arazide, toprak yollarda sürmek güzeldir, eğlencelidir. KLX e ilk günler bende doyamıyordum. Halada severek biniyorum ama... üst model motorlara binince biraz gönlüm onlara kaydı Örn: KTM250excf, YZ400, Kx450F .
Konumuz KLX250 ve CRF250L olduğuna göre bence KLX250 bir tık önde. 1500TL farkı kesinlikle hakediyor. Herşeyden önce kendini kanıtlamış bir motor. Kronik sorunu olmayan, yıllarca sorunsuz binilebilecek bir motor.
Not: Geçen seneye göre KLX 2. el fiyatları artmış durumda. Ben şu anda aldığım fiyata anında satabiliyorum hatta üzerine bile satılacak gibi
Saygılar.
Ben sene sonunda geleceği söylenen CRF250M modelinin beklenmeye değer olduğunu düşünüyorum.
rkadaşlar, CRF / KLX tartışması hiç bitmeyecek gibi
Ben size KLX kullanıcısı olarak elle tutulur bir yazı yazayım.
Geçen hafta bir büyüğümüze CRF250L aldık. Tanıdık bir bayi var ve illa ondan almamız gerekiyor; yoksa ayıp olur deyip motoru sipariş ettik. Haftaiçi plaka+ruhsat işi halloldu.
Dün de motoru teslim aldık. Ancak motorun esas sahibi uzun zamandır yol yapmadığından "350Km. yol,sen alışkınsın" deyip benim getirmemi istedi. Merak ettiğim motoru denemek için güzel bir fırsattı. Sırasıyla izlenimlerimi yazayım; bunlar eleştiri değil. Gözle görülenler.
- Motorun ilk izlenimi şu, tasarım çok yakışıklı. Honda'nın çizgileri ve tarzı.
- Motora oturmadan önce etrafını şöyle bir dolaştığınızda malzeme kalitesinin yeterli ancak KLX'in altında olduğunu söyleyebilirim. En genel söyleyeceğim konu; KLX'te dachrome kaplama olan tüm çelik aksam, CRF'de galvaniz...
- Tek radyatör var ve hortumları hasar görmeye çok müsait bir konumda. Arazide düşüp kalkmalarda sorun çıkarabilir.
- Gidon yükseltme yakıldığında sorun olmasın diye ön fren hortumu uzun bırakılmış durumda.
- Solda küçük bir avadanlık gözü var. Pratik.
- IRC Trails lastikler var, KLX'in Bridgestone'larıyla karşılaştırılamaz.
- İlk çalıştırma; motor gürültülü ve titreşimli. Neye göre KLX'e göre, burada iyi yönde bir ipucu; CBF250 ile aynı makine diyoruz ama tamamen CRF250'ye uyarlanmış bir makine söz konusu.
- Vites geçişleri tek kelimeyle mükemmel. KLX gibi kemikli değil.
- Debriyaj hissiyatı çok güzel.
- Aynaları muhteşem, fiyat güzelse KLX'e bu aynalardan alacağım!
- Korna düğmesi tuhaf bir tasarıma sahip.
- Devir göstergesi yok!
- Benzin göstergesi hassas değil, hesap şaşırtıp yolda bırakabilir.
- Sele gerçekten rahat.
- Frenler maalesef zayıf; yeni motor balatalar yansın derken yolda bayağı kontrollüydüm. Frenler maalesef zayıf.
- Aydınlatma iyi, far tasarımı çok başarılı; dağılma açısı çok iyi.
- Bacaklara bayağı sıcak geliyor.
- Makinenin devirlenmesi muhteşem, flat-spot yok desem yeridir. Alt devirlerden itibaren canlı. KLX bu yönden geri sayılabilir.
- Süspansiyonlar yolda yeterliydi ancak KLX'in süspansiyon seviyesi CRF'den bayağı yukarıda. Ön maşada hiç bir ayar yok, arka amortisör bayağı düşük seviye bir malzeme. Hatta kaynaklı falan tuhaf bir şey...
- Yakıt beklenen seviyede.
- Depo tasarımı başarısız, güvenlik çubuğu yüzünden benzin pompası çok dışarıda kalıyor. Anahtarla beraber çekip alıyorsunuz, aç kapa değil yani.
- Yüksek süratlerde KLX daha stabil.
- Son söz; verdiğiniz her kuruşun hakkını veriyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)