Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Nisan 2013, 22:33
#301
Sagolun arkadaslar yarin arkadas(tornaci) acacagini soyledi makinayi umarim manzara cok kotu degildir
---------- Post added at 21:33 ---------- Previous post was at 21:20 ----------
Nazar midir nedir bilmem Sedat kardes ama bu ay cok fena girecek bize
Reklamlar
-
26 Nisan 2013, 22:47
#302
Geçmiş olsun umarım sıkıntısı büyük olmaz. Kapakta sorun olmadığı sürece, komple big bore kit alırsın fakat komple kit olarak 800USD işçilik vs biraz maliyetli olabilir.
-
26 Nisan 2013, 22:56
#303
blamir adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun umarım sıkıntısı büyük olmaz. Kapakta sorun olmadığı sürece, komple big bore kit alırsın fakat komple kit olarak 800USD işçilik vs biraz maliyetli olabilir.
Sagol hocam su an kapali kutu hersey cikabilir ama masraf coksa dedigin gibi big bore kit de dusunebilirim hazir motor acilmisken
-
26 Nisan 2013, 23:09
#304
arkadaslar big bore kit enjections lu makinalarda sorun cıkarır mı? yani sadece alıp takmak dısında beyin vs değişmesi ayarlanması gerekirmi bilginiz var mı?
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
26 Nisan 2013, 23:30
#305
cenkito adlı üyeden alıntı
arkadaslar big bore kit enjections lu makinalarda sorun cıkarır mı? yani sadece alıp takmak dısında beyin vs değişmesi ayarlanması gerekirmi bilginiz var mı?
Çok fazla araştırmadım fakat yurt dışı forumlardada bunun cevabı yoktu Bir kurban arıyorlardı.
-
26 Nisan 2013, 23:37
#306
evet bende o foruma denk geldim ileride almayı düşündüğüm bir model oldugu için hazır sayfanıza yazmısken bunu da sorayım dedim tesekkürler
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
26 Nisan 2013, 23:45
#307
Benim makina karburatorlu oldugu icin o konuda slklntl yok En saglikli hacim hangisi acaba 301 331 351 cc ?
-
26 Nisan 2013, 23:55
#308
valla ben o konuda bilgisizim bende merakla cvp ı bekliyorum
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
27 Nisan 2013, 21:28
#309
Bugün motoru açtık Allah tan biyel kolu bilyası dağılmış üst kapak falan tertemiz
-
27 Nisan 2013, 21:35
#310
ferad adlı üyeden alıntı
Bugün motoru açtık Allah tan biyel kolu bilyası dağılmış üst kapak falan tertemiz
Hadi geçmiş olsun hocam. Çok sevindim.
-
27 Nisan 2013, 23:21
#311
blamir adlı üyeden alıntı
Hadi geçmiş olsun hocam. Çok sevindim.
Sağolun hocam kapak açılırkenki yüz ifademi görseniz sanırsınız elmas çıkacak içinden :D neyse ki hayal kırıklığına uğramadık.Bu arada yabancı sitelerden yaptığım araştırmalara göre en dayanıklı kit 300cc olan imiş ilgili arkadaşların bilgisine
---------- Post added at 22:21 ---------- Previous post was at 21:04 ----------
Abilerim ablalarım bu 300cc olayı sadece piston değişimiyle mi oluyor var mı bilen birileri ?
-
27 Nisan 2013, 23:49
#312
hem piston hemde silindir değişiyor ama istersen mevcut silindiri taslatıp çapını artırıp o pistona uygun hale getirebilirsiniz belki de yeniden silindire gömlek çakmak da gerekebilir, o konuya daha bilgililer el atarsa daha saglıklı bilgi alabilirsin
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
27 Nisan 2013, 23:57
#313
cenkito adlı üyeden alıntı
hem piton hemde silindir değişiyor ama istersen mevcut silindiri taslatıp çapını artırıp o pistona uygun hale getirebilirsiniz belki de yeniden silindire gömlek çamlak da gerekebilir, o konuya daha bilgililer el atarsa daha saglıklı bilgi alabilirsin
Aslında piston daha buz gibi ama eşeğin aklına karpuz kabuğu düştü ya :D
-
28 Nisan 2013, 00:00
#314
o zaman hiç masrafa girme derim cekiş yada hız istiyorsan uygun dişli varsa ön arka dişli ebadını değiştir derim
hiç big bore a girme
ilerde rektefe,segman piston değişimi isterse motorun o zaman yaparsın
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
28 Nisan 2013, 00:10
#315
Haklısın dostum en iyisi arkaya 47 diş tamamdır motor yeterince güçlü zaten
-
28 Nisan 2013, 00:18
#316
valla bende arastırmıstım baya bi ilerisi için 650 1000 dolar arası fiyatlar anılıyordu BBK için
senin orjınal arka dişli kaç diş aceba
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
28 Nisan 2013, 00:28
#317
http://kustom-kraft.com/klx250bb.html şu sitedeki dikkatimi çekti kullanıcı yorumları da var tabi ben düşünmüyorum şu an için.Bugün saymaya çalıştım 38 ya da 40 olabilir süpermoto olduğu için arka dişli genelde daha küçük oluyor
-
29 Nisan 2013, 11:42
#318
ferad adlı üyeden alıntı
Benim makina karburatorlu oldugu icin o konuda slklntl yok
En saglikli hacim hangisi acaba 301 331 351 cc ?
Sağlamlık açısından bir fark olduğunu görmemiştim. Ama KLX lere BBK yapan 2 yada 3 kişi(yer) var. En çok talep olanın 331 olduğunu biliyordum. Biraz daha fazlasını isteyen 351 liklere bakıyor. Ama bence 330 verdiğin paraya değecek bişey gibi.
Billy Blue diye bir adamın BBK ları çok tutuyor. 2 üretici arasında ciddi fiyat farkı olabiliyor, kimisinin 300'lük kiti 300$ iken diğeri kendi 300'lük kitini 550 $'dan satıyor. Bir zamanlar araştırmıştım, öyle kalmış aklımda.
cenkito adlı üyeden alıntı
hem piston hemde silindir değişiyor ama istersen mevcut silindiri taslatıp çapını artırıp o pistona uygun hale getirebilirsiniz belki de yeniden silindire gömlek çakmak da gerekebilir, o konuya daha bilgililer el atarsa daha saglıklı bilgi alabilirsin
KLX ler içn yapılan BBK lar çok basit diye biliyorum. Daha doğrusu KLX in motor yapısı o konuda çok elverişli. Kendi kendine taşlatmak ve uğraşmak hazır kitler varken biraz riskli ve gereksiz gibi. Ama BBK lar da çok pahalı kabul ediyorum
-
29 Nisan 2013, 16:12
#319
geçmiş olsun dostum. cana gelmesinde olur böle şeyler.
geçenlerde benimde akllıma geldi eksantrik zinciri ne kadar km sonra değişmesi lazım.
100 km hızın üzerinde seyir halindeyken eksantrik zinciri koparsa yada sıkışırsa neler olur??
-
29 Nisan 2013, 19:16
#320
inertiya adlı üyeden alıntı
geçmiş olsun dostum. cana gelmesinde olur böle şeyler.
geçenlerde benimde akllıma geldi eksantrik zinciri ne kadar km sonra değişmesi lazım.
100 km hızın üzerinde seyir halindeyken eksantrik zinciri koparsa yada sıkışırsa neler olur??
Sağol dostum aslında ne benim ne de motorun suçu var eski işyerimdeki bir şerefsiz yüzünden bu sorun baş gösterdi.Bir an önce atlatacağız inşallah.Egsantrik zincirinin öyle pat diye kopacağını sanmıyorum kullanıma bağlı genelde 40 50 binden sonra uzamaya başlar diye biliyorum.Zaten uzayınca ses yapar belli eder.Ben ne olur ne olmaz diye egsantrik zincirini de değiştireceğim zaten motor 36 000 km de
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)