Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Nisan 2013, 10:11
#281
blamir adlı üyeden alıntı
Abi görüşlerin benim için önemli. Sana bir şey sormak istiyorum. 2 zamanlı bir motor almak ne derece mantıklı sence? 2010 yada 2011 GasGas 250 Ec alabilirim yada 2006-2007 Kawasaki KX250 yada YZ250 . GasGas'ın 4 zamanlısıda var üzerinde YZF250 motoru var. Biraz pahalı onlar, alabilmem için KLX'i satmam gerekebilir. Onun dışında ucuza vurup kırmak için bir motor bulamıyorum. Anlamsız yüksek fiyatlar istiyorlar.
2 zamanlı specialler sadece arazide kullanıldığı icin motosiklet zevkini sınırlayabilir.Üstelik 2 zamanlılarda motor ömrü 4 zamanlılara göre çok düşük ve kullanımla yakından ilintili.,
ayrıca sürekli olarak kendine ait amatör bir atölye geliştirmek zorundasın çünkü söküp takması bitmez.KLX ten sonra düşük cc 4 zamanlı motor alırsan arazide keyif alamayacaksın,2 zamanlının ucuzu da olsa olsa DT 125 filan olur ki gerçekten temizini bulmak zor,diğer temizler sadece yıkanmış oluyor
Bizde special motorun meraklısı az olduğu icin motor da az haliyle.,Yunanistanda köylerde bile DT 125 bulunabildiği icin öyle bolluğun icinde olsak DT alınabilirdi.
Reklamlar
-
15 Nisan 2013, 21:45
#282
Kenarda az bi param vardi. Grami 90 tl den altin aldim altina bomba dustu Dunyam karardi.
-
20 Nisan 2013, 04:02
#283
Merhabalar, bir süredir aklımda eski motorum Mondial 250 MCT yi değiştirmek vardı. Alıcı çıktı arkasındanda bir tanıdık vasıtasıyla KLX le tanıştık. Ustam motora kefilim dediği için sadece görüntüye baktım ödeme konusundada anlaştık bugün motorumu teslim aldım.
Genel olarak şöylece bilgi verebilirim, daha doğrusu ilk görüşüm;
-Torku performansı çok güzel en azından şehir içinde fazlasıyla yeter.
-Pek vakit yoktu maks. hızını deneyecek trafikte yoktu. Kısa bi boşluk buldum. Denedim 130'a kadar çıktım durmam gerekti durdum. Biraz daha giderdi galiba.
-Yüksek olması arabaların arasından geçerken büyük kolaylık sağlıyor.
-Eski sahibi arkadaşım gibi birisi. Şehir dışı 2,5 lt. Şehir içi 3.0 lt tükettiğini söyledi. İlk müsait zamanda deneyeceğim.
-Eminim herkes merak ediyordur. 6. viteste yüksek devirlerde tırmalamadan 90 km hızla ideal şekilde uzun yolda gidilebilir.
Daha 40 km anca yaptım o yüzden genel bıraktığı izlenimi yazdım.
Bunların dışında sormak istediğim üç şey var;
1.si Klx'e tur camı takabilir miyiz? xt660 lere yapılan gibi. Bir arkadaşımın xt600'ünde takılı vaziyette var. KLX e yakışacağını düşünüyorum.
2.si Yan çanta takma imkanımız var mı? Varsa takılmış vaziyette fotoğrafını denk getiren var mı? KLX olması şart değil. Benzeri bi enduroda olabilir.
3.sü motorumu 8500 liraya aldım. Şu extralarla beraber fiyatı uygun mu?
16000'de. Çalışmayan herhangi bir aksamı yok. Sıfır cadde lastikleri, sıfır mitas arazi lastikleri, acerbis elcik koruma, acerbis gidon süngeri, marine 12v çakmaklık, orjinalinin yanında FMF egsoz, 48 arazi dişlisi orjinaliyle beraber, yedek anahtarı,avadanlığı, kullanım klavuzu vs si.
-
20 Nisan 2013, 10:25
#284
-
20 Nisan 2013, 12:12
#285
inertiya adlı üyeden alıntı
Hocam bu sele üzerine yerleştirilen şey nedir, ne değildir...? Benim sele uzun yolculuklar için fazla dar. Bu parçanın içinde mat tarzi bişey var. Acaba sadece eşya taşım amaçlı mı yoksa sele genişliğini artırmaya da yarıyor mu aynı zamanda? Bir de son soru, adı nedir, nasıl aratabiliriz, nereden bulabiliriz??
Teşekkür ettim
-
20 Nisan 2013, 13:19
#286
hocam o seleyi daha rahat hale getirmek için heralde. evde bile dikilebilir uğraşılırsa. bende denemedim ama.
-
20 Nisan 2013, 14:10
#287
inertiya adlı üyeden alıntı
hocam o seleyi daha rahat hale getirmek için heralde. evde bile dikilebilir uğraşılırsa. bende denemedim ama.
Evet arkadan görünen resimle benim de dikkatimi çekti, evde bile yapılabilir, içine sünger koyulabilir...
-
21 Nisan 2013, 11:08
#288
Teşekkürler. Gayet yardımcı oldu fotoğraflar.
Peki bu çantaları heybe şeklinde atıyormuyuz yoksa çanta demiri gerekli olacak mıdır?
-
21 Nisan 2013, 18:24
#289
Bugun motorumla gidona yatarak kisa bir hiz denemesi yaptim 137 yi gordu hafif egim olsa daha da giderdi sanirim
-
21 Nisan 2013, 19:04
#290
ferad adlı üyeden alıntı
Bugun motorumla gidona yatarak kisa bir hiz denemesi yaptim 137 yi gordu hafif egim olsa daha da giderdi sanirim
158 Gördüm ben arazi lastikleri ile :D 250 liklerin hiç biri gelemiyor arkamdan.. Kameraya alıp youtube koymak lazım... :p
-
21 Nisan 2013, 19:50
#291
blamir adlı üyeden alıntı
158 Gördüm ben arazi lastikleri ile :D 250 liklerin hiç biri gelemiyor arkamdan.. Kameraya alıp youtube koymak lazım... :p
Tabi ben uzaklardayım ya at tut böyle bakalım 250 liliklerin hepsiymiş
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
22 Nisan 2013, 03:27
#292
-
22 Nisan 2013, 10:37
#293
kaanaca adlı üyeden alıntı
Aldığım arkadaş şehir içi maks. 3 litre, şehir dışı 2,5 litre yaktığını belirtti. Birde yarın ben ölçeceğim.
http://www.fuelly.com/motorcycle/kawasaki/klx%20250
http://www.fuelly.com/motorcycle/kawasaki/klx%20250s
http://www.fuelly.com/motorcycle/kawasaki/klx250sf
Satmanın gazıyla iyiki 1,5 felan dememiş...
-
25 Nisan 2013, 03:42
#294
Tekrar merhabalar, motorla çok ilgilenemiyorum şu sıralar ama bi yakıt ölçümü yapayım dedim. Şehir içi, yer yer ciddi manada agresif kullandım. Birde çevremdekilerin hepsi hayırlı olsun, bi çalıştır bi sesine bakalım muhabbeti sebebiyetli sürekli boşta çalıştırıp beklettim. Sonuç olarak 100 km'de 3,5 litre yakıt tükettim.
Karbüratörlü motorda sürüş tarzı yakıtı çok etkiliyor. Enjeksiyon da durum ne olur bilmem. Tahminimce sakin sürüşte 3 litre gibi bir veri elde ederim gibi.
Uzun yolda 80 90 km/s ortalama ile yakıtını ölçen oldu mu?
-
25 Nisan 2013, 10:51
#295
-
26 Nisan 2013, 21:08
#296
Arkadaslar motordan egzantrik zincirine benzer 1 ses geliyordu ama sadece rolanti devrine duserken 1-2 saniye falan neyse sordum tanidik ustalara onemsiz dediler zaten gidisindede problem yoktu motorun neyse gecen gun ufak capli geziye cikalim dedik donuste motor kitlendi :(((((
-
26 Nisan 2013, 21:27
#297
cok cok gecmiş olsun öncelikle
motor yağsız mı kaldı aceba bişey olmaz diyen usta ne dedi bu duruma?
umarım ohh ohhh müşteri cıktı edasıyla yaklasmamıstır olaya
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
26 Nisan 2013, 21:38
#298
Yok hocam yagi yag filtresi antifrizi falan 1000 km once degisti o konuda slklntl yok ama aklim almiyor ne oldu bu motora
-
26 Nisan 2013, 21:39
#299
gene sanslıymıssın asfaltta yüksek hızda kitleseydi motor cok daha tehlikeli olurdu.
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
26 Nisan 2013, 21:59
#300
Geçmiş olsun ferat alagadi nazarı değdi motora
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)