Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Nisan 2013, 23:38
#261
dockerengin adlı üyeden alıntı
İyi hoplayıp sıplamışsınız
Ben de gelmek isterdim. Bu arada video'daki yere nereden girdiniz acaba?
Ayazağa mezarlığının yanından çıktık ama gerisini kestiremedim. Arkadaşı takip ettik biz. Yaklaşık buralarda biryerdeydik.
http://goo.gl/maps/2bwpC
Buda bir diğer video
Şunuda söylemek istiyorum. Oradaki YZ400 inanılmaz bir makina. Special makinanın tadı çok başkaymış 2 zamanlı ucuz yollu bir tane bulursam alıcam. Sırf vurup kırıp parçalamak için.
Reklamlar
-
05 Nisan 2013, 10:14
#262
blamir adlı üyeden alıntı
Ayazağa mezarlığının yanından çıktık ama gerisini kestiremedim. Arkadaşı takip ettik biz. Yaklaşık buralarda biryerdeydik.
http://goo.gl/maps/2bwpC
Buda bir diğer video
Şunuda söylemek istiyorum. Oradaki YZ400 inanılmaz bir makina. Special makinanın tadı çok başkaymış
2 zamanlı ucuz yollu bir tane bulursam alıcam. Sırf vurup kırıp parçalamak için.
Yol tarifi için teşekkürler blamir. Ben de special makine istiyorum ama hem onunla araziye gitmek sorun hem de bakımları biraz tuzlu.
-
05 Nisan 2013, 18:33
#263
blamir adlı üyeden alıntı
Ayazağa mezarlığının yanından çıktık ama gerisini kestiremedim. Arkadaşı takip ettik biz. Yaklaşık buralarda biryerdeydik.
http://goo.gl/maps/2bwpC
Buda bir diğer video
Şunuda söylemek istiyorum. Oradaki YZ400 inanılmaz bir makina. Special makinanın tadı çok başkaymış
2 zamanlı ucuz yollu bir tane bulursam alıcam. Sırf vurup kırıp parçalamak için.
çok güzel bir video ,
yalnız bir gün belinize,omurganıza ağır zararlar verebilirsiniz.Atlayış tekniğinizi gözden gecirmenizi öneririm.
inişte seleye sert vuran popodan aldığınız darbe,ense kökünüze kadar omurlarınızı zorluyor.
-
05 Nisan 2013, 22:15
#264
savaskayan adlı üyeden alıntı
çok güzel bir video ,
yalnız bir gün belinize,omurganıza ağır zararlar verebilirsiniz.Atlayış tekniğinizi gözden gecirmenizi öneririm.
inişte seleye sert vuran popodan aldığınız darbe,ense kökünüze kadar omurlarınızı zorluyor.
Haklısın abi adamların eğitime ihtiyacı var Çeken ben olduğum için beni stili göremedin :D
-
05 Nisan 2013, 22:36
#265
blamir adlı üyeden alıntı
Haklısın abi adamların eğitime ihtiyacı var
Çeken ben olduğum için beni stili göremedin :D
O ara bağırmakla meşguldü
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
-
06 Nisan 2013, 11:00
#266
blamir adlı üyeden alıntı
Haklısın abi adamların eğitime ihtiyacı var
Çeken ben olduğum için beni stili göremedin :D
Burada eğitimden ziyade dikkat ve özene ihtiyaç var.
hani çok çalışılan dersi detayları ile tekrar ederiz ya bazen işte onun gibi bir şey
Sırt ve Bele özellikle dikkat ediniz,hiç bir koruma bel ve omuzu dikey darbelerden korumuyor
Omurga bir kez zarar görürse bisiklet kullanmak bile yasaklanır haberiniz olsun.
motocrosta omurganın aldığı darbe,hayatımızın her hangi bir anında yaşadığımız kıç üstü düşmenin darbesinden çok çok farklıdır.Kıç üstü düşünce tek bir darbe olur genelde ve kaba etlerin tüm yüzeyiyle absorbe edilebilir.Motosiklette selenin darlığına,sertliğine ve darbeyi doğrudan omurgaya ulaştırdığına özellikle dikkat etmelisiniz.
ama arazide Sürekli ve aritmik olarak darbe alan omurgaya küt diye sert darbe gelirse o kadar şanslı olmayız
Benim önerim bacak ve baldır kaslarının çalıştırılarak kuvvetlendirilmesidir.Zaten bu kaslar kuvvetli değilse yüksek bir motorda düşmek icin normalden fazla sebebimiz olacaktır.
-
06 Nisan 2013, 11:39
#267
Bu hafta motosikleti büyük bakıma soktum. Karadeniz gezisinden bu yana sadece yağ değişimi ve temizlik yapmıştım.
İlk seneyi bitirmeden 10 ayda 23.500Km yapmışım.
Sübap kontrolünde hiçbirşey çıkmadı, ki bu 27.000Km'de 2. kontrol.
Furş temizlenip yağlandı.
Buji+Yağ+Lastikler değişti.
Lastikleri bu sene çok fazla toprağa girmeyi düşünmediğimden %30off%70on Sava MC24 set ile değişti. Lastikleri aldığım akşam sel gibi bir yağmurda 35km. yol geldim, 110-120 ile girdiğim derin su birikintilerinde bile su tahliyesi başarılıydı. Kuru asfaltta da gayet iyi gidiyorlar.
Elcik korumam yoktu, gidonum da yamuktu. Yeni bir kokpit yaptım. Ancak bu setten memnun değilim. Yaza doğru 28mm. gidona geçip daha kaliteli bir elcik koruma seti almayı düşünüyorum.
Fara bugün xenon takacağım. Merceksiz olarak başarılı olmazsa yazın uzun yol için aldığım mercekli farları takacağım.
-
06 Nisan 2013, 21:31
#268
Bu arada KLX gençliği bu gün Kartepeye gittik zirvede kar kalmamış ve mükemmel bir hal almış. Tam gidip motorları kırmak için ideal bir yer :D Bir tarih belirleyip gidelim derim.
-
08 Nisan 2013, 02:46
#269
blamir adlı üyeden alıntı
Ayazağa mezarlığının yanından çıktık ama gerisini kestiremedim. Arkadaşı takip ettik biz. Yaklaşık buralarda biryerdeydik.
http://goo.gl/maps/2bwpC
Buda bir diğer video
Şunuda söylemek istiyorum. Oradaki YZ400 inanılmaz bir makina. Special makinanın tadı çok başkaymış
2 zamanlı ucuz yollu bir tane bulursam alıcam. Sırf vurup kırıp parçalamak için.
Şöyle eğimli yollara bayılıyorum hocam ya bende 1 kaç defa uçuş denemesi yaptım fazla zorlamama rağmen motor gayet iyi havalanıyor :D size de başarılar asıl enduro dediğin böyle eşle dostla oluyor zaten tek başına arazide nereye kadar :(
-
09 Nisan 2013, 14:57
#270
daha rahat seleler için şöyle bi site var. çok pahalı ama . bilginize.
www.seatconcepts.com/
buda klx için ekstra benzn tankı. http://www.gsnorcal.smugmug.com/gall...9696&k=xFShcjT
-
09 Nisan 2013, 15:16
#271
inertiya adlı üyeden alıntı
Bu 2sinin de bir esprisi yok. O acerbis depolar çok meşakatli oluyor, ve yer kaplıyor. hem de kuyruk tarafında böyle bir ağırlık hoş da değil bence. Şöyle dakar versiyonu gibi olan orjinal depo ile değişecek 12 lt lik bişey olsa gerçekten parasına değer. Ama böyle bir depoyu DİY şeklide de yapabilir bence insan.
Koltuklar da sadece sünger ve kılıf için epey pahalılar. TR de bu fiyatın yarısına en az bunun kadar kaliteli bişey yaptırılabilir diye düşündüm.
Paylaşmışsınız tabi, elinize sağlık, eleştirim yanlış anlaşılmasın
-
10 Nisan 2013, 12:50
#272
Klx ve daha bir çok marka için plastik depolar var yurt dışında. Başta acerbis olmak üzere. 12 lt den başlayan depolar. Gayet şık duruyor böylece arka kuyrukta gereksiz ağarlık ve risk taşımıyorsunuz.
[IMG][/IMG]
Örnek bunun gibi ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:36 ----------
http://justgastanks.com/product_info.php?products_id=329
bu sitede diğer modeller içinde ibşiler var.
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
-
10 Nisan 2013, 13:07
#273
Ahmanamra adlı üyeden alıntı
Klx ve daha bir çok marka için plastik depolar var yurt dışında. Başta acerbis olmak üzere. 12 lt den başlayan depolar. Gayet şık duruyor böylece arka kuyrukta gereksiz ağarlık ve risk taşımıyorsunuz.
büyük depo takılınca ağırlık busefer arkada değil önde oluyor, değişen bişey yok
büyük depo iyidir, ağırlıktan ziyade arka kuyrukta kamp malzemesi vs birçok şey taşımak için yer açılır.
-
10 Nisan 2013, 13:14
#274
ağarlığın arkada olmasından iyidir abi gerçi bizler arkayıda eşşek gibi yükleyip dalıyoruz araziye sonra yatıp yatıp kalkıyoruz o ayrı :D
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
-
10 Nisan 2013, 13:33
#275
Ahmanamra adlı üyeden alıntı
ağarlığın arkada olmasından iyidir abi
gerçi bizler arkayıda eşşek gibi yükleyip dalıyoruz araziye sonra yatıp yatıp kalkıyoruz o ayrı :D
arkaya ve yana bağladığımız kamp malzemeleri yan yatmalarda hava yastığı görevini üstleniyor
-
10 Nisan 2013, 13:36
#276
Allahtan o işe yarıyolar yoksa perte çıkacak makinalar Ama dik ve iri taşlı kaygan ve virazjlı çıkışlarda tam bir baş belası oluyorlar . Neyse nasip olurda alabilirsek 250 lik bi capon düşmedende çıkabiliriz herhalde o rampaları
Etme cahille sohbet küstürürsün. Silme çıkını cam kırığıyla kestirirsin. ;)
http://www.facebook.com/amraercan
-
10 Nisan 2013, 15:15
#277
35emre35 adlı üyeden alıntı
büyük depo takılınca ağırlık busefer arkada değil önde oluyor, değişen bişey yok
büyük depo iyidir, ağırlıktan ziyade arka kuyrukta kamp malzemesi vs birçok şey taşımak için yer açılır.
3-5 kg kuyruğa ağırlık koymak ile depo civarına (ön amortisörün arkasına ani) ağırlık koymak arasında epey bir fark olur diye düşünüyorum. Ki oluyor da Ben tabi asfalt sürüşüne odaklıyım daha çok ama arazide de farklı olacağını düşünüyorum.
@ahamanamra paylaştığın link çok güzelmiş, teşekkür ederim. Çok pahalı o depolar bize göre ama olsun bir kenarda dursun böyle linkler
-
10 Nisan 2013, 21:40
#278
yahu ben Ahmanamra'nın "gereksiz ağırlık" lafına gönderme yapmış, espri şey ettirmiştim
nebileyim ben arkayı okadar yükleyip kamp yapmaya gittiğimde pek bir rahatsızlık hissetmiyorum. tam tesine sanki artçı yada yük olunca motor daha iyi tutunuyor gibi hissediyorum. tabi yavaş sürüşlerde arkadaki ağırlığı zaptetmek, tek sürüşe göre daha zor o kesin.
-
11 Nisan 2013, 09:52
#279
-
11 Nisan 2013, 11:18
#280
savaskayan adlı üyeden alıntı
Burada eğitimden ziyade dikkat ve özene ihtiyaç var.
hani çok çalışılan dersi detayları ile tekrar ederiz ya bazen işte onun gibi bir şey
Sırt ve Bele özellikle dikkat ediniz,hiç bir koruma bel ve omuzu dikey darbelerden korumuyor
Omurga bir kez zarar görürse bisiklet kullanmak bile yasaklanır haberiniz olsun.
motocrosta omurganın aldığı darbe,hayatımızın her hangi bir anında yaşadığımız kıç üstü düşmenin darbesinden çok çok farklıdır.Kıç üstü düşünce tek bir darbe olur genelde ve kaba etlerin tüm yüzeyiyle absorbe edilebilir.Motosiklette selenin darlığına,sertliğine ve darbeyi doğrudan omurgaya ulaştırdığına özellikle dikkat etmelisiniz.
ama arazide Sürekli ve aritmik olarak darbe alan omurgaya küt diye sert darbe gelirse o kadar şanslı olmayız
Benim önerim bacak ve baldır kaslarının çalıştırılarak kuvvetlendirilmesidir.Zaten bu kaslar kuvvetli değilse yüksek bir motorda düşmek icin normalden fazla sebebimiz olacaktır.
Abi görüşlerin benim için önemli. Sana bir şey sormak istiyorum. 2 zamanlı bir motor almak ne derece mantıklı sence? 2010 yada 2011 GasGas 250 Ec alabilirim yada 2006-2007 Kawasaki KX250 yada YZ250 . GasGas'ın 4 zamanlısıda var üzerinde YZF250 motoru var. Biraz pahalı onlar, alabilmem için KLX'i satmam gerekebilir. Onun dışında ucuza vurup kırmak için bir motor bulamıyorum. Anlamsız yüksek fiyatlar istiyorlar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)