Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
8. sayfa BirinciBirinci ... 67891018 ... SonuncuSonuncu

Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #141
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    yahu sen motor mu aldın alışveriş için bahane mi ?
    kaç bin lira harcadın motordan sonra?
    ekstrelerden kol böreği mi yaptıracaksın


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #142

    Üyelik
    17 Ekim 2012
    Motosikleti
    kawasaki klx 250s
    buda benden olsun.)

    sırılsıklam bir şile gezisinden.


  3. #143
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    [QUOTE=blamir;2873910]Savaş abi valla sakalları kesince tanıyamadım Avatarla foto çok farklı.Acerbis alcik korumaları nereden kaça aldınız?[COLOR="Silver"]

    Sakalları kesmek zorunda kaldım,bi arkadaşın RX 135 ine sakal lazımmış
    Acerbis ve fmf q4 eksoz motorun üzerinde geldi.
    Acerbis Latifte var,Latif korkmaz enduromarket benim selamımı söyle.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------

    Alıntı inertiya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    buda benden olsun.)

    sırılsıklam bir şile gezisinden.

    http://c1211.hizliresim.com/13/x/gduxk.jpg
    motoruna kibar davranırsan, o da sana kibar davranır

  4. #144
    Dr.MZÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Suzuki DL650 + Hero Xpulse 200
    iyi akşamlar
    kış çıkmadan motosiklet almayı düşünüyorum
    genel olarak enduro ve klasik tarza yakın naked modeller ilgimi çekiyor
    alacağım motosikleti ağırlıklı şehir içinde kullanacağım
    ama mayıs başında bir iki haftalık artçılı bir uzun yola çıkmayı düşünüyorum.
    boyum 186 kanuni cross250 sürdüm sürüş eğitimi alırken ve gayet eğlendim toprakta :-)
    uzun yola çıkarken artçımla ve yükümle çok sorun yaşamak istemiyorum
    hız meraklısı değilim ama sollama önemli uzun yolda sanırım
    bu koşullar altında sizce bu motoru almam doğru olur mu?

  5. #145
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yahu sen motor mu aldın alışveriş için bahane mi ?
    kaç bin lira harcadın motordan sonra?
    ekstrelerden kol böreği mi yaptıracaksın
    Bunu banamı yazdın abi Motoru güzelleştirmek için biraz harcama yapıyorum. Ya sıfır bir motor alıp kıyamadan binecektim yada ikinci el alıp cüzzi miktarda harcama ile en güzel şekle sokacaktım. Güzel bir rakama aldık motoru ve 1.000 TL gibi bir rakama yepyeni bir canavar çıkıyor ortaya. Ekipmanlar biraz pahalıya geldi. Öyle bir indirim kaçırdımki hala aklıma geldikçe deliriyorum. Online sitedeki işgüzar bir çalışan yüzünden en az 100USD ye satılan NO FEAR pantolonlardan 3 adet almıştım. Tanesi 15 usd ye ve sweetshirt. Red bul tshirtü, kask eldiven hatta kız arkadaşıma eldiven :D vs vs ... Toplam 300USD civarı tuttu. Neyse koca bir koli yapıp ödemesini yaptım ve paypal adresimi onaylamamışlar. Güvenlik sebebi vs vs. siparişimi iptal ettiler ve gece haberim oldu. Tabi tüm kampanyalı ürünler tükenmişti.

    Cristmass indirimlerini takip edin bu sene. Geçen sene inanılmaz güzel ürünler vardı ve çok cazip fiyatlara. Bedeninizi iyi bilin ve kredi kartınızda biraz yer açın. Yapı kredi ve Teb bonus yurtdışı ödemelerda 4-5 taksit yapıyor.

  6. #146
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı Dr.MZÇ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyi akşamlar
    kış çıkmadan motosiklet almayı düşünüyorum
    genel olarak enduro ve klasik tarza yakın naked modeller ilgimi çekiyor
    alacağım motosikleti ağırlıklı şehir içinde kullanacağım
    ama mayıs başında bir iki haftalık artçılı bir uzun yola çıkmayı düşünüyorum.
    boyum 186 kanuni cross250 sürdüm sürüş eğitimi alırken ve gayet eğlendim toprakta :-)
    uzun yola çıkarken artçımla ve yükümle çok sorun yaşamak istemiyorum
    hız meraklısı değilim ama sollama önemli uzun yolda sanırım
    bu koşullar altında sizce bu motoru almam doğru olur mu?
    "iki haftalık uzun yol" derken nasıl bir ölçü birimi bu?
    kaç km ye tekabül ediyor?
    toplamda 3-4 .000 yaparım dersen olmaz,
    günde 500 km lik artçılı sürüş de olmaz.
    22 hp lik motorla artçı varken öyle kolay kolay sollama da yapılmaz.

  7. #147
    Dr.MZÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Suzuki DL650 + Hero Xpulse 200
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "iki haftalık uzun yol" derken nasıl bir ölçü birimi bu?
    kaç km ye tekabül ediyor?
    toplamda 3-4 .000 yaparım dersen olmaz,
    günde 500 km lik artçılı sürüş de olmaz.
    22 hp lik motorla artçı varken öyle kolay kolay sollama da yapılmaz.
    okumalık kitap tarzı bir ölçü birimi
    Durum şöyle ki rota belli değil ama o ara iki haftalık bir boşluğum var.
    O sürede deniz kenarı yapılabilecek maksimum km'yi yapmak istiyorum.
    Benim istediğim koşullarda
    çok uygun bir motor değil dediklerinizden anladığım kadarıyla.
    Teşekkür ederim.
    Yumuşak başlı isem, kim dedi uysal koyunum?
    Kesilir belki, fakat çekmeye gelmez buyunum.

  8. #148
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı Dr.MZÇ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    okumalık kitap tarzı bir ölçü birimi
    Durum şöyle ki rota belli değil ama o ara iki haftalık bir boşluğum var.
    O sürede deniz kenarı yapılabilecek maksimum km'yi yapmak istiyorum.
    Benim istediğim koşullarda
    çok uygun bir motor değil dediklerinizden anladığım kadarıyla.
    Teşekkür ederim.
    Yukarıda linklerini verdiğim yazılarda bir çok klx çinin binlerce km lik turlara çıktığını göreceksiniz,
    Bir kaç tane KLX de şu an dünya turu yapıyor,
    tek kişi icin uygun makina dünya turu yapabilir yakıtı az,kullanımı kolay,dayanıklı
    ama 2 kişi olunca 500 km lik bir yolu yaptığının ertesi gün motora binmeye canın istemez.Çünkü tasarımı bu amaçla yapılmamıştır
    bir de madalyonun öbür yüzü var,
    2.000-3.000 km lik rotalar hangi motorla olursa olsun antrenmansız gidilmesi doğru olmayan rotalardır.
    yola çıkmadan önceki 2 ayda günlük 500-600-700 km gibi antrenmanlar olmazsa rotayı tamamlamak eziyete dönüşür ve tehlikeleri arttırır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:52 ----------

    motosiklet federasyonu başkanının motoruna bakın
    http://www.motosiklet.net/forum/son-...a-veririm.html

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:22 ----------

    Alıntı blamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunu banamı yazdın abi Motoru güzelleştirmek için biraz harcama yapıyorum. Ya sıfır bir motor alıp kıyamadan binecektim yada ikinci el alıp cüzzi miktarda harcama ile en güzel şekle sokacaktım. Güzel bir rakama aldık motoru ve 1.000 TL gibi bir rakama yepyeni bir canavar çıkıyor ortaya. Ekipmanlar biraz pahalıya geldi. Öyle bir indirim kaçırdımki hala aklıma geldikçe deliriyorum. Online sitedeki işgüzar bir çalışan yüzünden en az 100USD ye satılan NO FEAR pantolonlardan 3 adet almıştım. Tanesi 15 usd ye ve sweetshirt. Red bul tshirtü, kask eldiven hatta kız arkadaşıma eldiven :D vs vs ... Toplam 300USD civarı tuttu. Neyse koca bir koli yapıp ödemesini yaptım ve paypal adresimi onaylamamışlar. Güvenlik sebebi vs vs. siparişimi iptal ettiler ve gece haberim oldu. Tabi tüm kampanyalı ürünler tükenmişti.

    Cristmass indirimlerini takip edin bu sene. Geçen sene inanılmaz güzel ürünler vardı ve çok cazip fiyatlara. Bedeninizi iyi bilin ve kredi kartınızda biraz yer açın. Yapı kredi ve Teb bonus yurtdışı ödemelerda 4-5 taksit yapıyor.
    enduro dünyasına çok hızlı bir giriş bu,
    300 doların daha doğru düzgün harcama yöntemleri var bu alemde.
    Mesela o paraya ciddi bir motocross botu alabilirdin,body armour alabilirdin,ne bileyim knox eldiven alabilirdin
    No fear pantolonlar tişortler filan itibar görmez motocrosta ancak kız arkadaşa hava atmaya yarar cafe önünde.yani biraz tiki işi oluyor
    tişört mevzuu bahis olunca en doğrusu 1 tane adamlık(facebook profil fotoğrafı icin filan) jarsey almak,gerisini 5-10 Tl lık büyük beden tişörtle idare etmektir.Çünkü jarsey tişörtler de eşek tşgı gibi terletir adamı sıkı bir antrenmanda.Ter kokusunu da acaip yansıtırlar.

  9. #149
    Dr.MZÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Suzuki DL650 + Hero Xpulse 200
    @ savaskayan
    peki artçıyla çıkılacak uzun yol
    yedek parça durumunu ve
    şehir içi kullanımda tahatlığını da göz önünde bulundurarak
    Honda NX4 Falcon ve Kawasaki KLX250'yi kıyaslasak sizce nasıl olur?
    hangisini önerirsiniz?

    Antrenman yapıp çıkma konusunda da
    önerilerinizi dikkate alacağım.

  10. #150
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı Dr.MZÇ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @ savaskayan
    peki artçıyla çıkılacak uzun yol
    yedek parça durumunu ve
    şehir içi kullanımda tahatlığını da göz önünde bulundurarak
    Honda NX4 Falcon ve Kawasaki KLX250'yi kıyaslasak sizce nasıl olur?
    hangisini önerirsiniz?

    Antrenman yapıp çıkma konusunda da
    önerilerinizi dikkate alacağım.
    artçıyla çıkılacak uzun yol için ikisi de değil,
    yedek parça durumu ve şehir içi rahatlığı için klx 250
    ha biraz zorladığımızda uzun yolu günlük 200-300 km yi aşmayacak şekilde yaparsanız artçıyla olabilir
    ama bu kaç haftalık uzun yol olabilir onu bilemem

  11. #151
    Dr.MZÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Suzuki DL650 + Hero Xpulse 200
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    artçıyla çıkılacak uzun yol için ikisi de değil,
    yedek parça durumu ve şehir içi rahatlığı için klx 250
    ha biraz zorladığımızda uzun yolu günlük 200-300 km yi aşmayacak şekilde yaparsanız artçıyla olabilir
    Affınıza sığınarak başka bir soru sormak istiyorum
    neden 200-300 km'ye kadar
    bu motorlarla gidilebilinirken
    500km civarında bu motorun uygun olmadığını söylüyorsunuz?
    oturuş pozisyonu mu selesi mi hafifliği mi bu km'lere çıkılmasını engelliyor?

  12. #152
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı Dr.MZÇ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Affınıza sığınarak başka bir soru sormak istiyorum
    neden 200-300 km'ye kadar
    bu motorlarla gidilebilinirken
    500km civarında bu motorun uygun olmadığını söylüyorsunuz?
    oturuş pozisyonu mu selesi mi hafifliği mi bu km'lere çıkılmasını engelliyor?
    bak şimdi bir sandalye ne işe yarar,her işe yarar oturursun ,üzerine biner yüksekçe yere uzanırsın,sehpa niyetine kullanırsın,emniyet için kapının arkasına dayanırsın bi sürü işe yarar.
    ya bir salon takımının koltuğu içine gömülmek içindir,arasıra kestirirsin ama masanın yanına çekip sandalye niyetine kullanamazsın.
    klx250 işte o sandalye gibidir her işe yarar ama aşırıya kaçmamak kaydıyla.
    oturuş pozisyonu idealdir,hafifliği de uzun yolda sorun değildir ama 500 km artçılı yolculukta yorar,önce adamın kıcını,sonra kolunu,sonra beynini

  13. #153
    Dr.MZÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Suzuki DL650 + Hero Xpulse 200
    Açıklama gayet net teşekkür ederim
    o zaman xt600 kle500 gibi makineleri önerir misiniz?
    ya da
    hem bu fiyat civarında
    hem de bu özelliklerde önereceğiniz makineler nelerdir?

  14. #154
    gti_king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul Bayrampaşa
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250
    Alıntı Dr.MZÇ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Açıklama gayet net teşekkür ederim
    o zaman xt600 kle500 gibi makineleri önerir misiniz?
    ya da
    hem bu fiyat civarında
    hem de bu özelliklerde önereceğiniz makineler nelerdir?
    NX4 ve KLX kıyaslaması olduğu için olaya dahil oluyorum, kusuruma bakmayın.

    Bundan 3 ay kadar öncesine kadar bir 4 ay boyunca NX4 kullandım, ardından tekrar XL'ye dönüş yaptım, sonra da KLX'i aldım, biraz kıyaslama yapabilirim bunlar hakkında. Öncelikle, bir gün içinde 500 km yolu ikisinde de rahat ederek yapamazsınız fakat NX4'te KLX'e göre daha rahat olursunuz. Motor gücü ve motor yapısı buna daha uygun, daha güçlü, daha geniş selesi var, grenajları daha büyük ve rüzgara daha dayanıklı, işiniz bir miktar daha kolay olur yani. Fakat işin hoş olmayan yanları var, örneğin KLX NX4'e göre çok daha ekonomik yakıt konusunda -en azından benim kullandığım NX4'e göre-, şehiriçi sürüşte KLX'e göre ağırlığı daha fazla hissediliyor, yoruyor. Benim NX4'ü satma sebebim yakıttı, onun dışında motorun gidişinden çok memnundum, artçılı kullanımda KLX'e ve XL'ye göre çok daha rahattı, fakat yakıtı fazlaydı, her gün işe gidip gelen biri olarak can sıkıcı bir durum yakıt.

    KLX uzun yolda sizi götürür, gitmek istediğiniz yerlere ulaşırsınız fakat motosiklet orda ulaşım aracı haline gelir, işin keyif kısmı yalan olur o yolda, hele artçı ve yükle ben olsam girmezdim açıkçası. Eğer yakıt sorun değilse NX4'ün motoru çok sağlamdır, yedek parçadan ben sıkıntı çekmedim, 1 haftada parça geldi elime, uzun yolda ve yüklü kullanımda KLX'e göre çok rahat olacaktır. XT600 de NX4'e yakın bir konfor sunacaktır yolda, KLE500 belki daha iyi olacaktır onu bilemiyorum. Onun dışında sadece uzun yolu düşünerek konuşuyorum, belki eski F650'ler düşünülebilir, yahut Aprilia Pegaso'lar, varsayımda bulunuyorum. Tabi şöyle de bir şey var, 96 senesinde XT350 ile 1 haftada 3000 kilometre yaptım, o motor ne KLX ne de NX4 kadar konforluydu ama ben keyifle o rotayı yaptım, yani eğer yapmak isterseniz her motorla o yollar yapılır.

    Seçim aşamasında kolay gelsin.

  15. #155
    Dr.MZÇ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Suzuki DL650 + Hero Xpulse 200
    @gti_king
    fiyatı bütçeme uygun bmw ve aprillia'lar
    biraz yıpranmış ve fazla km'li oluyor
    ama onların da temizini bulabilsem
    aklımın bir köşesinde varlar.

    nx4 kullanmış birisinin benim şartlarıma göre yorum yapması
    benim için önemliydi teşekkür ederim.
    o motorun hacmine göre çok yaktığını defalarca okudum bu sitede
    üstüne oturup orasını burasını adam gibi
    inceleme fırsatını bulduğum bir makine
    hatta artçı adayımla beraber oturduk o da beğendi
    ama yol yapmadığım için pek bir çıkarımda bulunamadım.
    NX4 şimdiye kadar incelediğim
    tüm seçeneklerim arasında şu aralar en üst sırada
    yine de ilk kez motor alacağım için çok kararsızım
    ve yanlış bir motor alıp bunca zaman hayalini kurduğum şeyin
    kabusa dönmesinden korkuyorum
    ince eleyip sık dokumaya çalışıyorum...

  16. #156
    ferad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2010
    Şehir
    K.K.T.C
    Motosikleti
    Kawasaki Klx 250 D`Tracker
    1 konu dikkatimi cekti burda klx 250 lerin 22 hp ve son hizinin 120 civarinda oldugundan bahsediliyor fakat su sitede son hiz 139kmh ve motor gucu 30 hp olarak gozukuyor :S http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...x250r%2004.htm

  17. #157
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yukarıda linklerini verdiğim yazılarda bir çok klx çinin binlerce km lik turlara çıktığını göreceksiniz,
    Bir kaç tane KLX de şu an dünya turu yapıyor,
    tek kişi icin uygun makina dünya turu yapabilir yakıtı az,kullanımı kolay,dayanıklı
    ama 2 kişi olunca 500 km lik bir yolu yaptığının ertesi gün motora binmeye canın istemez.Çünkü tasarımı bu amaçla yapılmamıştır
    bir de madalyonun öbür yüzü var,
    2.000-3.000 km lik rotalar hangi motorla olursa olsun antrenmansız gidilmesi doğru olmayan rotalardır.
    yola çıkmadan önceki 2 ayda günlük 500-600-700 km gibi antrenmanlar olmazsa rotayı tamamlamak eziyete dönüşür ve tehlikeleri arttırır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:52 ----------

    motosiklet federasyonu başkanının motoruna bakın
    http://www.motosiklet.net/forum/son-...a-veririm.html

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:22 ----------



    enduro dünyasına çok hızlı bir giriş bu,
    300 doların daha doğru düzgün harcama yöntemleri var bu alemde.
    Mesela o paraya ciddi bir motocross botu alabilirdin,body armour alabilirdin,ne bileyim knox eldiven alabilirdin
    No fear pantolonlar tişortler filan itibar görmez motocrosta ancak kız arkadaşa hava atmaya yarar cafe önünde.yani biraz tiki işi oluyor
    tişört mevzuu bahis olunca en doğrusu 1 tane adamlık(facebook profil fotoğrafı icin filan) jarsey almak,gerisini 5-10 Tl lık büyük beden tişörtle idare etmektir.Çünkü jarsey tişörtler de eşek tşgı gibi terletir adamı sıkı bir antrenmanda.Ter kokusunu da acaip yansıtırlar.
    Doğru düzgünden kasıt ne abi anlayamadım. Burada biraz ekonomik yönden baktım. 100usd değerindeki bir ürün 15usd ye inmişdi aldım. Closeout bölümünde yine çok iyi indirimler vardı topladım hepsini . Gümrük sorunumda yok koca bir sandık yaptım ama alamadım. Bazı sıkıntılar çıktı. İleride profesyonel bir Cross motorum olduğunda ve yarışlara katılmaya karar verdiğimde ve bir sponsor bulduğumda senin dediklerinizi de alırım Şu an için klx e biraz fazla olurlar.

  18. #158
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı blamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Doğru düzgünden kasıt ne abi anlayamadım. Burada biraz ekonomik yönden baktım. 100usd değerindeki bir ürün 15usd ye inmişdi aldım. Closeout bölümünde yine çok iyi indirimler vardı topladım hepsini . Gümrük sorunumda yok koca bir sandık yaptım ama alamadım. Bazı sıkıntılar çıktı. İleride profesyonel bir Cross motorum olduğunda ve yarışlara katılmaya karar verdiğimde ve bir sponsor bulduğumda senin dediklerinizi de alırım Şu an için klx e biraz fazla olurlar.
    doğru düzgünden kasdım şu;
    kros yapıyorsan malzemeler profesyonel kalitesinde olmalı,bu yüzden en iyi korumalar şart.
    hiç birimiz profesyonel değiliz ama profesyonellerin aksine kırılacak kol,bacak vs sonrasında bizi bakacak sponsorlarımız yok

  19. #159
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı ferad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1 konu dikkatimi cekti burda klx 250 lerin 22 hp ve son hizinin 120 civarinda oldugundan bahsediliyor fakat su sitede son hiz 139kmh ve motor gucu 30 hp olarak gozukuyor :S http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...x250r%2004.htm
    her sitenin yazdığı doğru değildir,çoğu başka yerlerden kopyala yapıştırla iyi yürütüyor
    KLX 250 ye 330 cc lik silindir takınca 30.9 hp gibi güç alınıyor,bazıları da bununla karıştırıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:43 ----------

    KLX fmf eksoz uygulamaları
    http://www.fmfracing.com/Products/Bi...WASAKI_KLX250S

  20. #160
    Mehmet Turan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Motosikleti
    Honda CRF250L
    Cross ve enduro motorlara genelde fmf egsoz takılıyor diğer performans egsozlardan farkı nedir ? Ne gibi katkısı oluyor ?


    REKLAM ALANI
8. sayfa BirinciBirinci ... 67891018 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)