yahu sen motor mu aldın alışveriş için bahane mi ?
kaç bin lira harcadın motordan sonra?
ekstrelerden kol böreği mi yaptıracaksın
yahu sen motor mu aldın alışveriş için bahane mi ?
kaç bin lira harcadın motordan sonra?
ekstrelerden kol böreği mi yaptıracaksın
buda benden olsun.)
sırılsıklam bir şile gezisinden.
[QUOTE=blamir;2873910]Savaş abi valla sakalları kesince tanıyamadım Avatarla foto çok farklı.Acerbis alcik korumaları nereden kaça aldınız?[COLOR="Silver"]
Sakalları kesmek zorunda kaldım,bi arkadaşın RX 135 ine sakal lazımmış
Acerbis ve fmf q4 eksoz motorun üzerinde geldi.
Acerbis Latifte var,Latif korkmaz enduromarket benim selamımı söyle.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------
motoruna kibar davranırsan, o da sana kibar davranır
iyi akşamlar
kış çıkmadan motosiklet almayı düşünüyorum
genel olarak enduro ve klasik tarza yakın naked modeller ilgimi çekiyor
alacağım motosikleti ağırlıklı şehir içinde kullanacağım
ama mayıs başında bir iki haftalık artçılı bir uzun yola çıkmayı düşünüyorum.
boyum 186 kanuni cross250 sürdüm sürüş eğitimi alırken ve gayet eğlendim toprakta :-)
uzun yola çıkarken artçımla ve yükümle çok sorun yaşamak istemiyorum
hız meraklısı değilim ama sollama önemli uzun yolda sanırım
bu koşullar altında sizce bu motoru almam doğru olur mu?
Bunu banamı yazdın abi Motoru güzelleştirmek için biraz harcama yapıyorum. Ya sıfır bir motor alıp kıyamadan binecektim yada ikinci el alıp cüzzi miktarda harcama ile en güzel şekle sokacaktım. Güzel bir rakama aldık motoru ve 1.000 TL gibi bir rakama yepyeni bir canavar çıkıyor ortaya. Ekipmanlar biraz pahalıya geldi. Öyle bir indirim kaçırdımki hala aklıma geldikçe deliriyorum. Online sitedeki işgüzar bir çalışan yüzünden en az 100USD ye satılan NO FEAR pantolonlardan 3 adet almıştım. Tanesi 15 usd ye ve sweetshirt. Red bul tshirtü, kask eldiven hatta kız arkadaşıma eldiven :D vs vs ... Toplam 300USD civarı tuttu. Neyse koca bir koli yapıp ödemesini yaptım ve paypal adresimi onaylamamışlar. Güvenlik sebebi vs vs. siparişimi iptal ettiler ve gece haberim oldu. Tabi tüm kampanyalı ürünler tükenmişti.
Cristmass indirimlerini takip edin bu sene. Geçen sene inanılmaz güzel ürünler vardı ve çok cazip fiyatlara. Bedeninizi iyi bilin ve kredi kartınızda biraz yer açın. Yapı kredi ve Teb bonus yurtdışı ödemelerda 4-5 taksit yapıyor.
okumalık kitap tarzı bir ölçü birimi
Durum şöyle ki rota belli değil ama o ara iki haftalık bir boşluğum var.
O sürede deniz kenarı yapılabilecek maksimum km'yi yapmak istiyorum.
Benim istediğim koşullarda
çok uygun bir motor değil dediklerinizden anladığım kadarıyla.
Teşekkür ederim.
Yumuşak başlı isem, kim dedi uysal koyunum?
Kesilir belki, fakat çekmeye gelmez buyunum.
Yukarıda linklerini verdiğim yazılarda bir çok klx çinin binlerce km lik turlara çıktığını göreceksiniz,
Bir kaç tane KLX de şu an dünya turu yapıyor,
tek kişi icin uygun makina dünya turu yapabilir yakıtı az,kullanımı kolay,dayanıklı
ama 2 kişi olunca 500 km lik bir yolu yaptığının ertesi gün motora binmeye canın istemez.Çünkü tasarımı bu amaçla yapılmamıştır
bir de madalyonun öbür yüzü var,
2.000-3.000 km lik rotalar hangi motorla olursa olsun antrenmansız gidilmesi doğru olmayan rotalardır.
yola çıkmadan önceki 2 ayda günlük 500-600-700 km gibi antrenmanlar olmazsa rotayı tamamlamak eziyete dönüşür ve tehlikeleri arttırır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:52 ----------
motosiklet federasyonu başkanının motoruna bakın
http://www.motosiklet.net/forum/son-...a-veririm.html
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:22 ----------
enduro dünyasına çok hızlı bir giriş bu,
300 doların daha doğru düzgün harcama yöntemleri var bu alemde.
Mesela o paraya ciddi bir motocross botu alabilirdin,body armour alabilirdin,ne bileyim knox eldiven alabilirdin
No fear pantolonlar tişortler filan itibar görmez motocrosta ancak kız arkadaşa hava atmaya yarar cafe önünde.yani biraz tiki işi oluyor
tişört mevzuu bahis olunca en doğrusu 1 tane adamlık(facebook profil fotoğrafı icin filan) jarsey almak,gerisini 5-10 Tl lık büyük beden tişörtle idare etmektir.Çünkü jarsey tişörtler de eşek tşgı gibi terletir adamı sıkı bir antrenmanda.Ter kokusunu da acaip yansıtırlar.
@ savaskayan
peki artçıyla çıkılacak uzun yol
yedek parça durumunu ve
şehir içi kullanımda tahatlığını da göz önünde bulundurarak
Honda NX4 Falcon ve Kawasaki KLX250'yi kıyaslasak sizce nasıl olur?
hangisini önerirsiniz?
Antrenman yapıp çıkma konusunda da
önerilerinizi dikkate alacağım.
bak şimdi bir sandalye ne işe yarar,her işe yarar oturursun ,üzerine biner yüksekçe yere uzanırsın,sehpa niyetine kullanırsın,emniyet için kapının arkasına dayanırsın bi sürü işe yarar.
ya bir salon takımının koltuğu içine gömülmek içindir,arasıra kestirirsin ama masanın yanına çekip sandalye niyetine kullanamazsın.
klx250 işte o sandalye gibidir her işe yarar ama aşırıya kaçmamak kaydıyla.
oturuş pozisyonu idealdir,hafifliği de uzun yolda sorun değildir ama 500 km artçılı yolculukta yorar,önce adamın kıcını,sonra kolunu,sonra beynini
Açıklama gayet net teşekkür ederim
o zaman xt600 kle500 gibi makineleri önerir misiniz?
ya da
hem bu fiyat civarında
hem de bu özelliklerde önereceğiniz makineler nelerdir?
NX4 ve KLX kıyaslaması olduğu için olaya dahil oluyorum, kusuruma bakmayın.
Bundan 3 ay kadar öncesine kadar bir 4 ay boyunca NX4 kullandım, ardından tekrar XL'ye dönüş yaptım, sonra da KLX'i aldım, biraz kıyaslama yapabilirim bunlar hakkında. Öncelikle, bir gün içinde 500 km yolu ikisinde de rahat ederek yapamazsınız fakat NX4'te KLX'e göre daha rahat olursunuz. Motor gücü ve motor yapısı buna daha uygun, daha güçlü, daha geniş selesi var, grenajları daha büyük ve rüzgara daha dayanıklı, işiniz bir miktar daha kolay olur yani. Fakat işin hoş olmayan yanları var, örneğin KLX NX4'e göre çok daha ekonomik yakıt konusunda -en azından benim kullandığım NX4'e göre-, şehiriçi sürüşte KLX'e göre ağırlığı daha fazla hissediliyor, yoruyor. Benim NX4'ü satma sebebim yakıttı, onun dışında motorun gidişinden çok memnundum, artçılı kullanımda KLX'e ve XL'ye göre çok daha rahattı, fakat yakıtı fazlaydı, her gün işe gidip gelen biri olarak can sıkıcı bir durum yakıt.
KLX uzun yolda sizi götürür, gitmek istediğiniz yerlere ulaşırsınız fakat motosiklet orda ulaşım aracı haline gelir, işin keyif kısmı yalan olur o yolda, hele artçı ve yükle ben olsam girmezdim açıkçası. Eğer yakıt sorun değilse NX4'ün motoru çok sağlamdır, yedek parçadan ben sıkıntı çekmedim, 1 haftada parça geldi elime, uzun yolda ve yüklü kullanımda KLX'e göre çok rahat olacaktır. XT600 de NX4'e yakın bir konfor sunacaktır yolda, KLE500 belki daha iyi olacaktır onu bilemiyorum. Onun dışında sadece uzun yolu düşünerek konuşuyorum, belki eski F650'ler düşünülebilir, yahut Aprilia Pegaso'lar, varsayımda bulunuyorum. Tabi şöyle de bir şey var, 96 senesinde XT350 ile 1 haftada 3000 kilometre yaptım, o motor ne KLX ne de NX4 kadar konforluydu ama ben keyifle o rotayı yaptım, yani eğer yapmak isterseniz her motorla o yollar yapılır.
Seçim aşamasında kolay gelsin.
@gti_king
fiyatı bütçeme uygun bmw ve aprillia'lar
biraz yıpranmış ve fazla km'li oluyor
ama onların da temizini bulabilsem
aklımın bir köşesinde varlar.
nx4 kullanmış birisinin benim şartlarıma göre yorum yapması
benim için önemliydi teşekkür ederim.
o motorun hacmine göre çok yaktığını defalarca okudum bu sitede
üstüne oturup orasını burasını adam gibi
inceleme fırsatını bulduğum bir makine
hatta artçı adayımla beraber oturduk o da beğendi
ama yol yapmadığım için pek bir çıkarımda bulunamadım.
NX4 şimdiye kadar incelediğim
tüm seçeneklerim arasında şu aralar en üst sırada
yine de ilk kez motor alacağım için çok kararsızım
ve yanlış bir motor alıp bunca zaman hayalini kurduğum şeyin
kabusa dönmesinden korkuyorum
ince eleyip sık dokumaya çalışıyorum...
1 konu dikkatimi cekti burda klx 250 lerin 22 hp ve son hizinin 120 civarinda oldugundan bahsediliyor fakat su sitede son hiz 139kmh ve motor gucu 30 hp olarak gozukuyor :S http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...x250r%2004.htm
Doğru düzgünden kasıt ne abi anlayamadım. Burada biraz ekonomik yönden baktım. 100usd değerindeki bir ürün 15usd ye inmişdi aldım. Closeout bölümünde yine çok iyi indirimler vardı topladım hepsini . Gümrük sorunumda yok koca bir sandık yaptım ama alamadım. Bazı sıkıntılar çıktı. İleride profesyonel bir Cross motorum olduğunda ve yarışlara katılmaya karar verdiğimde ve bir sponsor bulduğumda senin dediklerinizi de alırım Şu an için klx e biraz fazla olurlar.
her sitenin yazdığı doğru değildir,çoğu başka yerlerden kopyala yapıştırla iyi yürütüyor
KLX 250 ye 330 cc lik silindir takınca 30.9 hp gibi güç alınıyor,bazıları da bununla karıştırıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:43 ----------
KLX fmf eksoz uygulamaları
http://www.fmfracing.com/Products/Bi...WASAKI_KLX250S
Cross ve enduro motorlara genelde fmf egsoz takılıyor diğer performans egsozlardan farkı nedir ? Ne gibi katkısı oluyor ?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)