radyatör zaten devamlı devrede görevi devi daim su ile sogutma.ama fan açmıyabilir normal bir durum.kod verir zaten elktiriksel arıza varsa.
radyatör zaten devamlı devrede görevi devi daim su ile sogutma.ama fan açmıyabilir normal bir durum.kod verir zaten elktiriksel arıza varsa.
Xt den sonraki motorum klx 250 olacak insallah
her kese merhaba
artık bende bir kawasaki klx kullanıcısıyım.
şimdilk her şey yolunda. hevesimi alamayıpğ yağmurlu havada bile 100 km yol yaptım.
bir süre sonra mutlaka görüşlerimi aktaracağım.
Ben de alamadım hevesimi. Vurdum kendimi araziye yakacık da yuvarlandım birde :p. Birazda arkadaşların gazıyla yüksek bir tepeye tırmanmaya çalıştım. Tepede değil tam olarak uçurum.. Neyseki bende ve motorda bir hasar oluşmadı
İstanbul'da varsa KLX kullanıcısı buluşmak isterim.
Yurt disindan, manet, elcik, sunger, sticker set ve krenaj siparisi verdim. Motoru bastan yaraticam 1 ay sonra fotolari paylasirim . Profesyonel bir gorunum olacak ama tabi motor kismi hala ayni :D . Mekanik kisma mudahaleye pek sicak bakmiyorum.
Merhabalar, Konu ön plana çıkmışken şunu öğrenmek istiyorum . KLX 250 sadece bir cross makinasımıdır. Yoksa bir dualpurpose- enduro mudur. Ağırlıkla şehir içinde kullanmak için uygunmudur. Üzerindeki lastikler ile asfalt kullanımında sıkıntı yaratır mı?
Kawasaki nin resmi sitesin de 2012 KLX®250S Dual Purpose olarak geçiyor. Tam bir cross değildir, öyle piste gidip havalara uçmak sakat olabilir. Makina zaten profesyonel cross lara nazaran hem güçsüz hem daha ağırdır. Üzerindeki lastikler açıkçası bana pek güven vermiyor şehir için temkinli gitmeye çalışıyorum. Tabi alıştıkça motora ısındıkça sınırlarını bildikçe daha güvenli sürmeye başlıyorsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:55 ----------
Krenaj konusunda biraz sıkıntı var şu an. Yeşil renkte olup olmadığını sordum cevap bekliyorum o zaman onayı vericem. Baya farklı renkler ve parçaları bulunuyor bir sakata gelmeyelim Bu arada krenajlar stickersız. Tek parça olunca ve toplu siparişte kargo ücreti çok fazla artmıyor o yüzden bu siteyi tercih ettim.
Site: http://www.2wheelpros.com
KLX ikili kullanıma çok uygun bir motor,ben şehir icinde kullanırken büyük keyif alıyorum.Zaten bizdeki şehir ici trafiğinin yol dışı rotalardan ne farkı var,yollardaki çukurlara girersin,kasisleri ve kaldırımları atlarsın,sel olur suya gidersin
Kısaca şehir içinde çok rahat bir motor,
son yıllarda kullandığım XT 125 R,XL 200,F650gs arasında şehir ici trafiğine (özellikle sıkışık trafiğe)en uygun motor..
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:28 ----------
Advrider.com da klx uzun dönem incelemesi:
tam 498 sayfa:
http://www.advrider.com/forums/showt...07591&page=498
Bu arada ADVrider.com dan klx ile yapılan gezilerden bir kaçı:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=502085
http://advrider.com/forums/showthread.php?t=793366
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=717020
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=670997
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=628655
diğer gezi yazıları
http://www.fjrforum.com/forum//index...owtopic=138825
Cok eglenceli bir motor. Istanbul da hava harika klx ciler kacirmayin bu havayi
Bugun blamir arkadasimla bulusup biraz gezinti yaptik.)
Motorla ilgili ilk goruslerimi yazmak istedim.
Bence motor tam bir allroad tarzi.
sehir icinde trafikte hic bir eksigi yok. Motorun diger endrolara gore hafif ve dar olmasi trafikte avantaj. gerektiginde dar aralardan kivrak msnevralarla gec. Motor gucu konusundada basarili 90 km ile giderken bile ani hizlanip ivme alabiliyorsunuz. Bildiginiz gibi 110 120 km hiza rahatlikla gidebilirsiniz.
Arazi ve toprak yollarda ise artik soylemeye bile gerek yok. Ister uludag koy yollari patikalar.ormanlik alanlar vs. Asfalttakinden daha verimli.
Uzun yolda ise sahsen gittigim en uzun yol tek nefeste 140km.tabi bi transalp kadar konforlu olmasada yinede eksik degil.) .tabi cok daha az yakmasida cabasi.ruzgar biraz yoruyor ve tabiki 120km uzerinde pek guven vermiyor. Bu konudaki goruslerimi ankara seferimden sonra daha iyi anlatirim.
Birazda teknik konular. Motorumun sag ve sol plasik parcalari biraz cizikli ve rengi falan solmus durumda.bu parcalari aceba sifir alip takmaktansa astar ve boya ile yenilememin bi sakincasi varmi sizce. Renk siyah ve beyaz bu arada. Birde aramizda asfalt lastigi taktiran varmi motora.ileride dusunuyorumda.
Blamir sticker setinin linkini verebilir misin, orijinal stickerlar mı?
Bu arada ben de boy olayıyla ilgili bir güncelleme yapayım. Amortisör bağlantı linklerinin yenilerini yaptırdım lakin hiç takmadık. Arka amortisörü kurcalarken en sert ayarda olduğunu farkettik, onu gevşetince motor biraz daha alçaldı. Artık motorun üstüne oturunca iki ayağım da yere değiyor, boyum 1.74. Boy konusunu düşünen arkadaşların aklında bulunsun bu.
Stickerlar orjinal değil. Orjinaller anlamsız şekilde çok pahalı.
Stickerlarlar bunlar
http://www.ebay.com/sch/steves1981/m...&_trksid=p3686
Bu seti de bu gün aldım.
http://www.motocrossgiant.com/Oneal_...-1_0321-1x.htm
Savaş abi valla sakalları kesince tanıyamadım Avatarla foto çok farklı. Ben ikinci el aldığım için stickerlar yarım yamalak çıkmış durumda. Ben fotoları ekleyeceğim şu an için pek eklemek istemiyorum Acerbis alcik korumaları nereden kaça aldınız?
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:15 ----------
Not: KLX 250 için balata almıştım bu gün geldi. Kampanya var 5. pound çifti Kyoto marka geldi çok kalitesiz durmuyorlar. Ayrıca yanında EBC nin bir çift balatasını daha aldım.
Site: http://www.wemoto.com/bikes/kawasaki/klx_250_s/09/
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)