Cinli cross almak icin yola ciktim fakat arkadaslariminda buyuk israri uzerine japonlara kaydim. Motorun parca ve balim fiyatlari hakkinda bilgi verebilirmisiniz.
çinli al biraz oyna kır parçala sonra japona geç.Japonla oynayıp kırarsan sana pahalıya patlar.Kim bilir belki çinliden daha zevk alırsın 3000 tl lik birşey al işi kap.
Ebayda biraz araştırdım klx250 nin parçalarının öyle aşırı pahalı olmadığını gördüm. Kırmaktan kastım krenajı kırılsa stickersiz komple yeşil fiyatı 20usd civarı kargo dahil 50usd olsun (tabi orjinal değil). Fakat baya bir parçası mevcut. Çinlilere bakıyorum safkan crosslarda aşırı pahalı, Mondial xtreme gibi. Cuba str ye baktım rengi falan bir garip güneşte bırakılmış gibi soluk. Tipini beğenmekle beğenmemek arasında kalıyorum. Araştırmaların hala devam ediyor. Bakalım alıcaz bir şeyler bütcem 5 000tl idi fakat sanırım biraz daha kredi çekip uygun bir japon bulursam ilk tercihim japondan yana olacak.
Bende bu konuda hala kesin karar veremedim 4-5 yere sordum bazıları çinliyle başla öğren sonra japona geç diyor bazıları arazide çinliye güven olmaz japonla başla uzun süre kullan diyor. Yamaha wr125r bak istersen ben yakından inceledim gerçekten oldukça kaliteli fakat çok yüksek benim boy (1.78) yetmedi. Bende str 250 ile başlayıp 1 yıl sonra felan japon alsam mı hala tam karar veremedim. Japonların parçaları pahalıdır ama kolaykolay sorun çıkarmazlar
Benim boy 1,75 sanırım hiç yetmez. Peki süspansiyondan biraz indirme şansımız yokmu bu motorları?
Bu arkadaşta aynı soruna deyinmişti. Bende wr125r de dik oturuşta parmak uçlarıyla zor basıyorum. Ayaklar çok kasılıyor. Bir ayağım yere basarken inmeye çalıştım ayağın motorun kuyruğuna sürttü. İnip binerken yan ayağı açıp ayaklıklara basmakta fayda var. 1150 ADV hiç binmedim o konuda birşey söyleyemem.
dün ilk kez bu motora bindim boyum 185 çok güzeldi ama alışkın olmadığımdan biraz tedirgin oldum tabi çok zevkli alet..Blamir nicki arkadaşa aldık dün düzceden test sürüşü bizimki
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
İyi de motora binmekle sandalyeye oturmak arasında fark var
iki ayağı yere basmak deyince ciddi bir algı hatası ortaya çıkar; motora bindiğinizde iki ayağınızın tabanının illa yere değmesi gerekmiyor,çok kısa boylular bile yüksek motorları kullanabilir,yeterk kıcını sele üzerinde kaydırarak bir ayağı ile yere basabilsin.
hangi motor üzerinde nasıl oturabileceğiniz konusunda kısmen yardım edebilecek bir site var
http://cycle-ergo.com/
Sevgili klx 250 kullanıcıları ne zaman buluşuyoruz
Ben de bugün itibari ile KLX sahibi oldum. Tekirdağ'dan aldık motoru, bugün ordan İstanbul'a getirdim. Motorla ilgili ilk izlenimlerimi de uzun yolda edinmiş oldum.
Öncelikle motor yüksek, bunu baştan söyleyeyim. Benim boyum 1.74, parmak uçlarım anca değiyor yere. Buna çözüm olarak da, motorun iki tarafında da amortisörün bağlandığı iki başlı birer parça var. O parçanın kısasını yaptırıp takarsanız motor yükseliyor, daha uzununu yaptırırsanız motor alçalıyor. Ben bugün verdim parçaları yapılsınlar diye, taktıktan sonra durumu yazarım buraya da.
Onun dışında, motorun gidişi gayet güzel. Ben de Savaş Bey gibi XL'den inip direk buna bindim ve arada dağlar kadar fark olduğunu gördüm. Bu daha sert, daha sıkı bir motosiklet XL'ye nazaran, gidişi, duruşu, hakimiyeti çok farklı. İvmelenmesi gayet yeterli, yüksek viteste kalsanız dahi bir yere kadar durumu kurtarabiliyorsunuz. Motor hafif, bu yüzden de rüzgardan bir miktar etkileniyor, yüksek hızda uzun süre sürüş yapmak yorucu olabilir. Vibrasyon gayet az, hissettirmeyecek düzeyde. Selesi fazla yumuşak değil, ben bugün hiç durmadan 200 kilometre yol yaptım ve rahatsızlık vermeye başlıyordu sele sonlara doğru. Frenler ve amortisörler de işlerini gayet iyi yapıyorlar.
Açıkçası sesi benim çok hoşuma gitti. Üzerinde orijinal egzozu takılı, tatmin edici bir "thumper" sesi var, tek silindirin o takırtılı sesini duyabiliyorsunuz. Benim şaşırdım nokta ise şu oldu, son olarak KLR650'lerde duyduğum o Kawasaki standardı ıslıklı egzoz sesi bunda da var, düşük devirde ses hoş geliyor, çevreye yüksek ses yapmıyor, düzeyi iyi ayarlanmış diyebilirim.
Özetle, bu motoru almak isteyen arkadaşlara ilk izlenimlerim doğrultusunda kesinlikle tavsiye ediyorum. Lakin motosiklete yeni başlayan arkadaşlar için pek iyi bir seçim olmayabilir, zira motor yüksek ve bu yüzden şehir içinde sorun yaratabilir, 1.80'den kısa arkadaşları yorabilir. Eğer boy sorun değilse her yerde uzun yıllar kullanılabilecek bir motor gibi görünüyor, bir aksilik olmaz ise ben yıllarca kullanmayı planlıyorum.
Bu arada, sticker ihtiyacım var, uygun fiyata nerden bulabiliriz acaba bir fikri olan var mı?
KLX buluşması İstanbul'da olmaz,
sizi bu taraflara alalım,azıcık dere tepe görün
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:33 ----------
Hayırlı uğurlu olsun,Malkara'daki motoru mu aldın?.
Bu arada fotoğrafları görelim beyler,topic fotoğraf bekler.
Benim motorum hic fan acmadi. Kafama takildi bu. Havalar soguk fakat garajda 5 dakika cakistirdim motor baya isindi radyator devreye girdi ama fan acmadi.
5 dakikada fan çalışır mı sence?
genleşme deposundaki suyun sıcaklığını kontrol edebilirsin
sol yan grenajın arkasındaki beyaz depo.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)