Arada kalma kardes. Fiyat farki asiri degilse klx al. Eski crf kullanicisi olarak söylüyorum.
Güçleri arasında fark hissettinizmi ? 2. el piyasası nasıl çünkü ben 1 sene binip tekrar duke 390 alıcağım büyük ihtimalle. Bazı motorlar 2. elde zor satılıyorya çünkü buda onların arasındamı acaba
crf düşük devirlerde biraz daha torklu, klx üst devirlerde daha torklu geldi bana.
klx in alt devirlerde torkunu bi kaç yöntemle yükseltebiliriz. egzoz hava filtresi gibi. ama maksimum torkta kağıt üzerini bilmiyorum da yola iletilen yani arka lastikte bariz klx iyi gözüküyor. kendi yorumlamam.
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
Arkadaşlar bu makinenin (2011-2012 modellerinin) top speed'i nedir ?
Önceki sayfalarda ve bir motosiklet dergisi incelemesinde zar zor 130 gördüm demiş, nasıl yahu ?
Değerlere bakıyorum bu tork, ps ve kilo ile çok rahat 140'a tırmanması gerekir.
Z moto sitesinde karbüratörlü olduğunu yazmış, saçmalamış sanırım.
Kullanıcılardan cevap gelirse sevinirim.
2011 kullanıyorum 130 küsürlerde kalıyor doğrudur ön dişli büyüttüm yine 130larda kalıyor :D çünkü enduro olduğu için fazlasıyla rüzgara maruz kalıyorsunuz. toringler veya ufak cc ss ler gibi yüksek hızlarda aerodinamiğiniz yok. aynı motor bloğu aynı dişli oranları şanzımanı vs grenajlı bir motora takarsanız 160da görürsünüz. 110 ile sabit gidebiliyorsunuz. 2011 modeli enjeksiyonlu
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
artçıyla 120-135 yüksek iniş eğimde ,m,i %5-10 (70+55+3=127kg)
tırmanmada %5 eğimde 95-100 sabit hızda kalabiliyor (5.ci viteste)
konforlu titreşimsiz 85km/h yol alabiliyor
ama nedense çok eğlenceli bir makina sesi ve davranışları kendine bağlıyor.
Bizi vazgeçirecek tek Triumph Tiger 1200 Explorer XC
Klx'i çok satmak istedik ama her marşa basıp ilerlediğimizde şehir içinde bizde kalması gereken bir dost olduğuna ikna ediyor.
Karbüratörlü versiyonları emisyon zırvalıklarından biraz daha muhaf ve yüksek devirlerde beygir kaybı yaşamadığından 150+160 gören amerikalılar var.
Bende araniza kocaeliden katildim 2. El 1400 km de rodaji iyi yapılmış bir makine aldım umarım hayırlı olur bana :p
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
hoş geldiniz.
bu hafta fmf factory 4.1 son susturucu takıcam arkadaşlar. malzeme elimde mevcut. bir video çekip atarım düşünenler için
çok güzel olur ben de alıcam çünkü aynı egzozu 4.1 i alıcam. sensör bağlantısını da gösterirseniz çok sevinirim en çok kafamı kurcalayan o. bir de slip on direkt modeli alıp uydurabiliyor muyuz?
bağlantı yerleri, sensör bağlantısı, ekstra karşılaştıklarınız ve göstermek istediklerinizi de fotoğraflarsanız sevinirim saygılar
önceki sahibi kullanmak için sensör bağlantısı olan susturucu-manifolt arası amatör bir boru yaptırmış. normalde tam performans için S verilmesi lazım kaynak uygulanmış. Egzozu motosikletle birlikte arkadaşımdan hediye aldım. Çok fazla ses çıkardığından çok kısa kullanılıp söküldü. Hatta montajını ben uygulamıştım bir sefer. bende de o sıralar crf vardı. Sensör bağlandığından F1 falan yakmıyordu.
arkadaslar egzoz ve video işi aklımda. Kız isteme durumlarından dolayı 2 hafta 4-12 'ye geçtim. koşturmaca fırsat bulamadım. egzozu takar takmaz paylaşıcam
Kawasaki KLX Türkiye - https://www.facebook.com/groups/klxturkiye/
Atılgan'ın Seyir Defteri : https://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/262332-at%C4%B1lgan%C4%B1n-seyir-defteri/
Tüm Kawasaki modellerinin kullanım kılavuzlarını bu linkten indirebilirsiniz :
http://www.kawasaki-techinfo.net/ind...ang=EN&spec=EU
Kawasaki KLX Türkiye - https://www.facebook.com/groups/klxturkiye/
Atılgan'ın Seyir Defteri : https://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/262332-at%C4%B1lgan%C4%B1n-seyir-defteri/
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)