artci olmasina ragmen heves etmediyse zor gibi
gerci gaz acmanin keyfine bi kere varsa degisebilir ama...
ya da belki sen artciya uygun olmayan bi motor sectigin icin senin tek gezmeni kiskanip baslayabilir ;)
artci olmasina ragmen heves etmediyse zor gibi
gerci gaz acmanin keyfine bi kere varsa degisebilir ama...
ya da belki sen artciya uygun olmayan bi motor sectigin icin senin tek gezmeni kiskanip baslayabilir ;)
muhtemelen öyle olucak... ..
kiskandirma taktigi
olcuyu kacirmamak lazim ama
arkadaşlar ciddi ciddi düşündüğüm bir modeldi klx250. konu bile açtım hesap edin korkuyodum büyük motordan ama xt660r aldım. iyi ki almışım. çekiş ve heyecan istiyosanız ve yakıtına katlanırım diyosanız büyük motor alın. uçurum var aralarında. 2 zamanlı 250lik planlar arasında her zaman yer alacak ama
xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere
acaba diyorum şu activayı satıp klx 250 mi alsam
ben varim...
motorla ilgili yorumların nasıldır ? almayı ciddi ciddi düşünüyorum da.
ben cok memnunum genel olarak
beklentilerini soyleyebilirsen daha ayrintili bilgi verebilirim
-bu modelin avantajı ve dezavantajları sizce nelerdir
-100km de yakıt tüketimi normal kullanımda kaç lt dir
-son hızı nedir
-çoğu tek silindirde olduğu gibi bu modelde de titreşim varmı,rahatsız edecek orandamı.
100 km'de 3,5-4 lt yakiyor
son hizi 120 km
titresim elbet var ama ornegin bir f650 kadar degil, tolere edilebilecek duzeyde
-ortalama şimdiki versiyon enjeksiyonlu 250cc ler 3.5-4lt arası yakıyor kıyaslamama dayanarak sölüyorum.
-son hızı nın 120km/h olması çok ilginç.bununla ilgili link verecem 250 lik lerin son hızı (top speed) leri
1.si kawasaki klx 250..linkteki videonun 6.55 ve 7.35 dakikaları arasında kullanıcı bir top speed denemesi yapıyor.Bu süreler içinde videonun sol alt kısmında belli belirsiz yaptığı hız kara mili olarak görüküyor ve yaptığı mil benim gördüğüm kadarıyla 91 mil (kara mili)...1 kara mili ise 1.609 kilometre yani dememoki motosikletin 120 kilometre yapması için ort:75 mil yapması lazım ama bu üstteki belirttiğim iki süre arasındaki top speed değerlerine dikkatlice bakarsanız 75 mil in çok çok üstüne çıkıyor son olarak 91 mil olduğunda kullanıcı gaza basmayı bırakıyor yani son hızı 91 mil olarak gözüküyor.eğer sizin ve diğer arkadaşların kullandığı kawasaki klx 250 en son hız olarak 120km/h yapıyor ve üstüne çıkmıyorsa buna bişe diyemicem işte link...
http://www.youtube.com/watch?v=yx6tAPZ0zP0
2.silink ise ise yamaha wr 250 x yani yamaha nın 250 lik süpermoto modeli nin mil olarak top speed değerleri...Bu model cross lastik yerine opsiyonel olarak üzerinde asfalt lastiğinin de bu hız değerlerine katkısı olduğunu düşünüyorum son hızı 94 mil zaten linkini verdiğim videonun isminde 94 MPH diye bir ifade geçiyor...
http://www.youtube.com/watch?v=IqpC4...eature=related
Demek istediğim bu 250 modeller 140km/h ve üzerini rahat görüyor.Eğer TR deki versiyonları nın hızı 120 km/h civarında seyrediyorsa buna diyecek sözüm yok...
devir kesici oldugunu da dusunursek modifikasyonsuz 140 km/h bence pek mumkun degil.
kaldi ki bu kadar dar, yuksek ve hafif bir motorla 120 bile cok guvenli bir hiz degil.
son olarak da, en temel konusu son surat olan kisilere zaten bu modeli tavsiye etmiyorum.
motosiklet hakkında teknik detayları fazla bilmiyorum.modifikasyon olayına bişey diyemem ama devir kesici olabilir makinada.
hız konusunda düşüncem güblük hayatta kullanıyorsam arazinin dışında uzun yolda kullandığımda illaki hıza ihtiyaç duyulur bu bir gerçek öte yandan hız ve hızdan kaynaklanan olaylar her motosiklet için geçerlidir.hız karşısında hiçbiri güvenli değil ama cross için bu tehlike biraz daha fazla...
sahibinden de bu kadar çok satılık KLX 250 ilanı olmasının sebebi sizce nedir?
ben sadece 8 tane goruyorum?
dişli lastik = hız = ahiret = ses = konfor kaybı fakat :D gevşek zemini buldumu aslan pençesi gibi yola yapışıyorlar.Asfaltta kuruyken bile kayan bu lastikler yağmur ilk yağdığında buz üstünde gitmekten farksız.
klx250 için baktığım en güzel yol lastiğide "Michelin Sirac" boyutuna uygun oda türkiye'de satılmıyor.Zaten bizim ülkede ne satılıyorki satılsada fahiş fiyata oluyor.
Motor orginal lastiklerle seyir hızı hiç yormadan 85-95 kastırınca 100-110 sabit gidiyor ama sonrasında masörünüz devreye giriyor ve eğim ve rüzgara göre 140 a yaklaşırsınız.
Şehir içi 100km/3.5 litre devamlı trafik,hafif agresif kullanım karışık.Dişli oranından dolayı ara hızlanmalar çok zevkli
eveet uzun zamandır almayı düşündüğüm klx sanırım sonunda gerçek olacak, bugün motorum satıldı, nakit param hazır.
ushuaia satıyonmu bak motoru para hazır canlı sıcak sıcak
yada yok kardeş alma bak ben yandım sende yanma dermisin
---------- Post added at 21:48 ---------- Previous post was at 21:45 ----------
bide buna rakip 30 beygirlik yamaha WR250 var onuda çok düşündüm ama ikinci eli 12,5 lira ile çok pahalı yaw ne dersin
hayirli olsun hocam
Bu arada enduroist'te de gordum seni galiba, muhabbeti iyidir o grubun
klx'i her sekilde tavsiye ederim. Ben satar miyim hala bilmiyorum cidden ama klx almak istiyorsan benimki olmasa bile artisi eksisi konusabiliriz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:55 ----------
Bu arada, 12.500 butcem olsa kesin baska sey dusunurdum
hıı sağlam endurocular vardır diye yazayım dedim ama kimseden istediğim cevapları alamadım malesef. bi kişi de çıkıp bi ktm in bakımlarından bahsetmedi..
12500 bütçem yok ama zorlayabilirim belki
ne düşünürdün?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)