Kaanaca Çok teşekkür ederim size, aradığım da bu tarzda yorumlardı.
Üşenmeyip yazdınız. Aslında rakamlar konusunda haklısınız, ama artık biraz arazi yapmak istiyorum, birde ona bakayım nasıl bir şey diye. Ha sarmaz ise satar xtz660 tenere alırım. Niyetim bu şimdilik. Ama büyük konuşmayım 4 silindir almam. Gerek yok artık, hıza mıza. Teşekkürler Murat
Kimse emin degil ki şafaktan tekrar,
İste gelsin gül renkli şaraptan tekrar,
Sen altınmısın hey! aptal herif, Gömüpte çıkarsınlar topraktan tekrar.Ömer Hayyam
Bu pazar günü Konya Tekerizi Enduro Motor ve Doğa Sporları Kulübü olarak sezon açılışı vardı. Eğlenceli güzel bi etkinlik oldu. Yarışa bende katıldım. Fmf i taktım, arka dişliyi değiştirdim, dişli lastikleri taktım vs. bu modifikasyonlarla ciddi manada tatmin edici bi seviyeye geldi.
Belirttiğim fiyatada tabiki sıfır bir enduro zor. Sıfır motoru hayal bile edemediğimden oluyor bunlar :D Yarışta GasGas'ta vardı.
12.500 lira 4 zamanlı bişey alacak olsam 250EXC gibi bişey alırdım heralde.
O rakamlara GasGas'ta alınabiliyor tabi. Saatlik olması beni hep korkuturdu ama Gasgasın sahibi Ali abi ben bakım yapıyorumda ne yapıyorum sanki yağını suyunu değiştiriyorum anca diyordu.
:D:D:D:D:D
Ben motor alacak olsam kesinlikle GASGAS alırım. Süspansiyon olarak Öhlins arka amortisör motor olarakda Yamaha nın efsane 5 sübaplı YZF250 motor var. Bu 4 zamanlı için geçerli. 2 zamanlıları ise accayipp agresif hafif ve keyifli. Fiyat/Performans olarak en iyisi.
250EXC sürme şansım oldu :( :( Üzülerek söylüyorum bizim KLX yanında çok çok suskun ve slow kalıyor.
Bakımları çok zor çok masraflı diyorlar fakat. Ben yarı ölü bir YZ125 aldım 2 zamanlı bi makina. Adam tek piston ile 240 saat yaptım diyor. Buda kaba hesaplama ile,
6 ay boyunca her hafta sonu 5 saat binmen gerekiyor. Buda zaten bir sezonu kapsıyor diyebilirim. Sen adam gibi yağ kullan çok titiz olmasan da motoruna biraz bak sonra arkana bakma :D
gasgas'ın 250 cc 4zamanlı plakalı modeli var mı bildiğiniz?
---------- Post added at 21:45 ---------- Previous post was at 21:28 ----------
kendim sordum kendim cvp vereyim bunların tr de plakalıları da var
http://www.gasgasmotos.es/en/enduro/446-ec-250-f.html
tesekkürler
İstanbul İğneada yapmayı planlıyoruz,ama kros lastiklerle denize en yakın yollardan.
tabii gidecek yol varsa.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:16 ----------
geçmiş olsun
bir gün önce yağmur yağmış arazide daha rahat edersin.
tekrar aynı duruma düşersen iyice öne otur.
önde olduğun için arka savrulmalardan etkilenmezsin.
Afiyet olsun.Ayvaların koordinatlarını alalım.
Yarın Belgrad ormanlarındayız. Yeni lastikler yeni dişliler bekle beni belgrad sana geliyorum....
selamlar.
bizde uygun zamanda Belgrad turu yapmak istiyoruz.Ayazağa danmı ormana gireceksiniz.
güzergah konusunda paylaşımda bulunurmusunuz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------
tatilden sonra bizim guruba bir tane Gas Gas alıyoruz.kullanıp yorum yapma imkanım olacak.
Merhabalar ayazağadan girmiyoruz ama tabi oradanda girilebilir. Bahçeköy yolundan gidip direk girdik. Daha doğrusu giremedik :D Geliyorum diyen kimse gelmedi. Katakulliye geldik. Ufak bir tur yapıp geri döndüm.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:46 ----------
atilas bu videoda sen aklıma geldin :D Vucut pozisyonu falan :D
blamir
bana enduro ve cross sürüşü yüzde doksan ayakta olur demişlerdi.
son iki sürüşte parkur dışına araziye çıktım,çok az oturarak kullandım.
ayakta gitmek oturarak gitmekten çok daha rahat,daha az yoruyor.
anladımki oturmak gerekmedikçe arazide sürekli ayakta olmak doğruymuş.
ayakta bozuk alanlar daha erken farkediliyor,kaçmak veya üzerinden geçmek
daha rahat oluyor.ayakta vites değiştirmeyede alışıyorum yavaş yavaş.
arazide oturduğumda sele sürekli tekmeliyor,çok sarsıyor,ayakta çok az sarsıyor.
Dün dayanamayıp yine Belgrad yaptık. Orada güzel bir tepe bulup tırmanmayı denedim KLX taklaya gelirmi acaba diye düşünürken bakın neler oldu :D
Orası aslında o kadar dik yumuşaka toprağa sahip ama videoda belli olmuyor. Bu gopro neden böyle yapıyor bilmiyorum. Sanırım geniş açı sebebi ile.
Fazla zorlamadım bir daha ki sefere plakalık iptali ile deniycem
ben sadece üç aydır enduro motor kullanıyorum.ayakta kullanmak o kadar zor değil.
son videoda gördüğüm kadarıyla çok basit ama önemli bir şeyi yapmıyorsun.
sol işaret parmağını debriyaj manetinin,sağ işaret parmağını ön fren manetinin üzerine koy.
motoru otururken ve ayakta kullanırken daima böyle tut.başka tutuş şekli yok.
ben senin tırmanmaya çalıştığın tepelere şimdilik tırmanmaya çalışmıyorum.
araziye çıkmadan önce 600 700 metrelik bir parkurda defalarca turladım,bazen aynı virajda 40 50 tekrar yaptım.
naçizane tavsiyem tepelerden önce bol bol dönüş pratiği yap,virajlarda önceki lastik izlerine tekerlerini oturtmaya çalış.
o tepeye çıkmak için yaya keşif yap yukarıda engel yoksa gaza yüklen ve çık
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------
http://r1310.hizliresim.com/1g/k/tnz3d.jpg
http://r1310.hizliresim.com/1g/k/tnz4g.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:31 ----------
[IMG]http://r1310.hizliresim.com/1g/k/tnz4g.jpg
http://r1310.hizliresim.com/1g/k/tnz3d.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:34 ----------
işaret parmaklarına dikkat
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)