Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
16. sayfa BirinciBirinci ... 6141516171826 ... SonuncuSonuncu

Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #301
    ferad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2010
    Şehir
    K.K.T.C
    Motosikleti
    Kawasaki Klx 250 D`Tracker
    Sagolun arkadaslar yarin arkadas(tornaci) acacagini soyledi makinayi umarim manzara cok kotu degildir

    ---------- Post added at 21:33 ---------- Previous post was at 21:20 ----------

    Nazar midir nedir bilmem Sedat kardes ama bu ay cok fena girecek bize


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #302
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Geçmiş olsun umarım sıkıntısı büyük olmaz. Kapakta sorun olmadığı sürece, komple big bore kit alırsın fakat komple kit olarak 800USD işçilik vs biraz maliyetli olabilir.

  3. #303
    ferad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2010
    Şehir
    K.K.T.C
    Motosikleti
    Kawasaki Klx 250 D`Tracker
    Alıntı blamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun umarım sıkıntısı büyük olmaz. Kapakta sorun olmadığı sürece, komple big bore kit alırsın fakat komple kit olarak 800USD işçilik vs biraz maliyetli olabilir.
    Sagol hocam su an kapali kutu hersey cikabilir ama masraf coksa dedigin gibi big bore kit de dusunebilirim hazir motor acilmisken

  4. #304
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    arkadaslar big bore kit enjections lu makinalarda sorun cıkarır mı? yani sadece alıp takmak dısında beyin vs değişmesi ayarlanması gerekirmi bilginiz var mı?
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  5. #305
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar big bore kit enjections lu makinalarda sorun cıkarır mı? yani sadece alıp takmak dısında beyin vs değişmesi ayarlanması gerekirmi bilginiz var mı?
    Çok fazla araştırmadım fakat yurt dışı forumlardada bunun cevabı yoktu Bir kurban arıyorlardı.
    cenkito bunu beğendi.

  6. #306
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    evet bende o foruma denk geldim ileride almayı düşündüğüm bir model oldugu için hazır sayfanıza yazmısken bunu da sorayım dedim tesekkürler
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  7. #307
    ferad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2010
    Şehir
    K.K.T.C
    Motosikleti
    Kawasaki Klx 250 D`Tracker
    Benim makina karburatorlu oldugu icin o konuda slklntl yok En saglikli hacim hangisi acaba 301 331 351 cc ?
    cenkito bunu beğendi.

  8. #308
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    valla ben o konuda bilgisizim bende merakla cvp ı bekliyorum
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  9. #309
    ferad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2010
    Şehir
    K.K.T.C
    Motosikleti
    Kawasaki Klx 250 D`Tracker
    Bugün motoru açtık Allah tan biyel kolu bilyası dağılmış üst kapak falan tertemiz
    cenkito bunu beğendi.

  10. #310
    blamir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2012
    Motosikleti
    Z750R, Husaberg FE450e, YZ125
    Alıntı ferad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün motoru açtık Allah tan biyel kolu bilyası dağılmış üst kapak falan tertemiz
    Hadi geçmiş olsun hocam. Çok sevindim.
    cenkito bunu beğendi.

  11. #311
    ferad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2010
    Şehir
    K.K.T.C
    Motosikleti
    Kawasaki Klx 250 D`Tracker
    Alıntı blamir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hadi geçmiş olsun hocam. Çok sevindim.
    Sağolun hocam kapak açılırkenki yüz ifademi görseniz sanırsınız elmas çıkacak içinden :D neyse ki hayal kırıklığına uğramadık.Bu arada yabancı sitelerden yaptığım araştırmalara göre en dayanıklı kit 300cc olan imiş ilgili arkadaşların bilgisine

    ---------- Post added at 22:21 ---------- Previous post was at 21:04 ----------

    Abilerim ablalarım bu 300cc olayı sadece piston değişimiyle mi oluyor var mı bilen birileri ?
    cenkito bunu beğendi.

  12. #312
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    hem piston hemde silindir değişiyor ama istersen mevcut silindiri taslatıp çapını artırıp o pistona uygun hale getirebilirsiniz belki de yeniden silindire gömlek çakmak da gerekebilir, o konuya daha bilgililer el atarsa daha saglıklı bilgi alabilirsin
    ferad bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  13. #313
    ferad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2010
    Şehir
    K.K.T.C
    Motosikleti
    Kawasaki Klx 250 D`Tracker
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hem piton hemde silindir değişiyor ama istersen mevcut silindiri taslatıp çapını artırıp o pistona uygun hale getirebilirsiniz belki de yeniden silindire gömlek çamlak da gerekebilir, o konuya daha bilgililer el atarsa daha saglıklı bilgi alabilirsin
    Aslında piston daha buz gibi ama eşeğin aklına karpuz kabuğu düştü ya :D
    cenkito bunu beğendi.

  14. #314
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    o zaman hiç masrafa girme derim cekiş yada hız istiyorsan uygun dişli varsa ön arka dişli ebadını değiştir derim

    hiç big bore a girme

    ilerde rektefe,segman piston değişimi isterse motorun o zaman yaparsın
    ferad ve 35emre35 bunu beğendiler.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  15. #315
    ferad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2010
    Şehir
    K.K.T.C
    Motosikleti
    Kawasaki Klx 250 D`Tracker
    Haklısın dostum en iyisi arkaya 47 diş tamamdır motor yeterince güçlü zaten
    cenkito bunu beğendi.

  16. #316
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    valla bende arastırmıstım baya bi ilerisi için 650 1000 dolar arası fiyatlar anılıyordu BBK için

    senin orjınal arka dişli kaç diş aceba
    ferad bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  17. #317
    ferad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2010
    Şehir
    K.K.T.C
    Motosikleti
    Kawasaki Klx 250 D`Tracker
    http://kustom-kraft.com/klx250bb.html şu sitedeki dikkatimi çekti kullanıcı yorumları da var tabi ben düşünmüyorum şu an için.Bugün saymaya çalıştım 38 ya da 40 olabilir süpermoto olduğu için arka dişli genelde daha küçük oluyor
    cenkito bunu beğendi.

  18. #318
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı ferad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim makina karburatorlu oldugu icin o konuda slklntl yok En saglikli hacim hangisi acaba 301 331 351 cc ?
    Sağlamlık açısından bir fark olduğunu görmemiştim. Ama KLX lere BBK yapan 2 yada 3 kişi(yer) var. En çok talep olanın 331 olduğunu biliyordum. Biraz daha fazlasını isteyen 351 liklere bakıyor. Ama bence 330 verdiğin paraya değecek bişey gibi.

    Billy Blue diye bir adamın BBK ları çok tutuyor. 2 üretici arasında ciddi fiyat farkı olabiliyor, kimisinin 300'lük kiti 300$ iken diğeri kendi 300'lük kitini 550 $'dan satıyor. Bir zamanlar araştırmıştım, öyle kalmış aklımda.


    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hem piston hemde silindir değişiyor ama istersen mevcut silindiri taslatıp çapını artırıp o pistona uygun hale getirebilirsiniz belki de yeniden silindire gömlek çakmak da gerekebilir, o konuya daha bilgililer el atarsa daha saglıklı bilgi alabilirsin
    KLX ler içn yapılan BBK lar çok basit diye biliyorum. Daha doğrusu KLX in motor yapısı o konuda çok elverişli. Kendi kendine taşlatmak ve uğraşmak hazır kitler varken biraz riskli ve gereksiz gibi. Ama BBK lar da çok pahalı kabul ediyorum
    cenkito bunu beğendi.
    #sürenadam

  19. #319

    Üyelik
    17 Ekim 2012
    Motosikleti
    kawasaki klx 250s
    geçmiş olsun dostum. cana gelmesinde olur böle şeyler.
    geçenlerde benimde akllıma geldi eksantrik zinciri ne kadar km sonra değişmesi lazım.
    100 km hızın üzerinde seyir halindeyken eksantrik zinciri koparsa yada sıkışırsa neler olur??

  20. #320
    ferad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2010
    Şehir
    K.K.T.C
    Motosikleti
    Kawasaki Klx 250 D`Tracker
    Alıntı inertiya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun dostum. cana gelmesinde olur böle şeyler.
    geçenlerde benimde akllıma geldi eksantrik zinciri ne kadar km sonra değişmesi lazım.
    100 km hızın üzerinde seyir halindeyken eksantrik zinciri koparsa yada sıkışırsa neler olur??
    Sağol dostum aslında ne benim ne de motorun suçu var eski işyerimdeki bir şerefsiz yüzünden bu sorun baş gösterdi.Bir an önce atlatacağız inşallah.Egsantrik zincirinin öyle pat diye kopacağını sanmıyorum kullanıma bağlı genelde 40 50 binden sonra uzamaya başlar diye biliyorum.Zaten uzayınca ses yapar belli eder.Ben ne olur ne olmaz diye egsantrik zincirini de değiştireceğim zaten motor 36 000 km de


    REKLAM ALANI
16. sayfa BirinciBirinci ... 6141516171826 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)