Arkadaşlar acil nakite sıkıştığımdan motorumu satıyorum
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...48495392/detay
iyi haftasonları arkadaşlar, dün havayı güzel görüp biraz turladım. Motorumdaki son eksikleri de tammalamış oldum ve sport touring bir motor olmasının tam hakkını verdiğimi düşünüyorum Telefon tutacağı, 12v çakmak soketi, yamaha topcase taşıyıcısı ve 46 lt yamaha topcase montajı ve gp komposit rüzgar deflektörü montajını yaptım. Ön fren balatalarını ve fren hidrolik sıvılarını da değiştirdim. Artık birtek havaların ısınması ve gezmek kaldı
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:04 ----------
Dostum benim boy biraz uzun tarafta, 192 cm.
hayat bir günden ibarettir ve ben hergün motoruma bindiğimde ilk günki gibi mutlu oluyorum...
herkese hayırlı sürüşler 10 gün önce fazerimın 52000 km de egzantrik zincirini değiştirdim tabi bunun yanında açılmışken senkron ayarı yapıldı ve şimler kontrol edildi yetkili serviste buraya kadar hersey normal. bugun yaklasık 600 km yol yaptım motorda bir gariplik var şöyle anlatayım 6. vitesteyim hızım 120-130 devir 6000rpm kusur gazı sonuna kadar açıyorum kimsecikler yok cok yavas hızlanıyor boğuluyor gibi oluyor 180 kusura gelip tıkanıyor yaklasık 10000rpm den sonrası gelmiyor bana hava ayarı gibi geldi ama sizinde varsa tecrubelerinizi duymak isterim gene cok masraf etmesek bari
Hidrolik kapağını sökütüm ve fren kaliperinin üzerindeki 8 anahtarla açılan tahliyeyi söküp fren manetini pompalayarak tamamını boşalttım. Kaliperin üzerindeki tahliyeyi sıkarak yukarıdan hidrolik doldurdum, maneti 4-5 sefer popalayıp sıkılı halde tutup alttan tahliyeyi aç-kapa yaparak havasını aldım. işlem bu kadar basit.
hayat bir günden ibarettir ve ben hergün motoruma bindiğimde ilk günki gibi mutlu oluyorum...
iyi haftasonları arkadaşlar,
2004 Model fazer Arka Teker Rulman numaraları nedir nerden temin edebiliriz
2 adet NSK 28 x 58 x 16 kapali rulman almaniz gerekiyor. Fiyati cifti 100TL civari olabilir.
[COLOR="Silver"]
NSK marka rulman bayilerini arastirip alinabilir.
sanayide bilyeci rulmancı diye tabir edilen parçacılardan aynı numarada NSK - SKF veya FAG üzerinde GERMAN yazanlardan bulursanız FAG marka tatmin edecektir sizi ağır sanayide ve sıvı temasına maruz kalabilecek yerlerden uzun zamandır kullanıyorum.
geçtiğimiz hafta fazer ile 4400 km yol yaptık, doğunun en sıcak en ateşli dönemlerinde hemde maşallah diyelim tek bir sorun sıkıntı yaşamadan gittim geldim. buraya fotograf eklemekle ugraşmak istemedim. dileyen olursa facebooktan bakabilir albüme
https://www.facebook.com/engin.sense...=3&pnref=story
1002 tl yakıt ile 4338 km yol katettim. genellikle 120 150 arasında kullandım. dönüşte biraz daha tempolu kullandım. yakıt bence 4 silindir bir motosiklete göre gayet ekonomik. motorunuzun kıymetini bilin.
arkadaşlar fz6 için orj hava filitresi var elimde.Motorumu sattığım için boşa çıktı isteyen olursa uygun fiyata verebilirim.
05365445609
Arkadaşlar merhaba, artık bende sizler gibi bir Fz6s sahibiyim. ilk 4 silindirli motorum ve kullandığım diğer motorlardan çok daha farklı. Aldığıma gayet memnunum. Sayfaları okumaya çalıştım anca yazma fırsatı buldum. Bi kaçta sorum olacak.
1) Fazerın oturuş pozisyonunu beğendim fakat sele totoyu terletiyor. Bunun için sele üstü havalandırmalı rahat minder var mıdır? Kullanan veya tavsiye verecek olan varsa çok makbule geçer.
2)Malumunuz otobanda 2 gişe arası radar uygulaması geldi ve ceza yememek için insanlar gişe önünde bekliyorlar. Katlanır plakalık kullanan var mı? Tavsiyeleriniz benim için önemli.
Teşekkürler.
sele terletir çünkü egzozlar alttan geçiyor ve deri internette satılan 25-30 tl civarına satılan sele kılıfları var onları bi dene. Katlanır plakalık sıkıntı çıkarır sana, polislerde uyandılar artık. plaka katlanıyor mu diye kontrol ediyorlar. ben hız sınırlarına uyan biri olduğum için benim için bir sıkıntı oluşturmuyor
hayat bir günden ibarettir ve ben hergün motoruma bindiğimde ilk günki gibi mutlu oluyorum...
arkadaşlar herkese kazasız sürüşler şu göstergeden yapılan CO ayarları hakkında bilgisi olan varmıdır benimkine baktım c1:15 c2:15 standartı bumu sizde kontrol edebilirmisiniz orjinal egsoz kullanıyorum bu arada teşekürler.
Bugun motorun salincagini degistirdim. Kisin ebay Almanya'dan getirttigim cikma S2 salincagini takmanin vakti gelmisti. Bu is toplam 4-5 saat suren biraz uzun bir is. Arka tekerlek, kaliper, camurluk, amortisor alt baglantisi, zincir ve katalizorun sokulmesi gerekiyordu. En zor olani da katalizorun sokulmesi idi. Bu arada Fz6'nin rutin bakim olarak 20k km'de bir salincak rulmanlarinin gres yagiyla yaglanmasi gerekiyor.
Epey bir pislik birikmis.
Temizlenmis hali boyle oldu.
Hazir zinciri sokmusken, gaz yagi kovasina yatirdim birkac saatligine.
Burada da S1 ve S2 salincaklarinin karsilastirmasi var.
Salincak takildiktan sonra toparlamaya basladim.
Bu da bitmis hali.
Hic parca artmadi neyse ki. (Eski salincak haric)
Eline sağlık çok güzel olmuş,güle güle kullan.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)