fiyatlar aynı aşağı yukarı burası ile çok bir fark yok
fiyatlar aynı aşağı yukarı burası ile çok bir fark yok
Frenler için çok kötü diyorlar doğru mu? Bir arkadaşım motoru perte çıkarttı "en kötü frenlere sahip 600cc" yorumunu yapıp gözümü korkuttu
durabileceğiniz hızda giderseniz frenleri gayet yeterli
Frenleri kötü değil ama maalesef rakiplerine göre zayıf tasarlanmış. CBF600, CBF600F, Suzuki GSX 650 F vs. göre...
Önde yüzer tip 2 piston fren kaliperi kullanıldı. 2 disk, 2 kaliper 4 piston.
S2 modellerinde bu eksikliği giderdiler. R6 modelinde kullanılan 4 piston monoblok kaliper kullanıldı.2 disk, 2 kaliper 8 piston.
Ocak 2016 yaptığım kazada eğer arkadaşın motosikleti olan 2013CBR600F ve ya Fazer S2 Modelini kullanıyor olsaydım yüksek olasılıkla sola çıkan araca arkadan çarpmazdım!
1 metre bile önce durmak büyük bir farktır!
Daha iyi performans için EBC balataları kullanıyordum ve yakın zaman çelik fren hortumu ve kaliper modifikasyonun geçecektim ancak kaza yaptım
Aynı boktan frenler Ninja 300'de de var!
170 kg motora sik kadar 2 piston kaliper takmışlar ve tek disk! Oda durmuyor. Fazer 180-185 kg en azında 2 disk ve 4 piston vardı!
ZAYIF FRENLER KAÇIRIYOR VE BU DEĞERLİ METRELERE NEDEN OLUYOR. AZ DAHA BASINCA DA KİTLİYOR VE YERDESİN!
VE ELBETTE İYİ BİR ÇİFT LASTİK!
acaba komple s2 pren sistemine geçebilirmiyiz? sadece ön için olsa bile çok fark eder
Arkadaslar herkese Avusturya viyanadan selamlar, Su anki kullandigim motor Triumph Speed Four, esimle gezmelerde malesef cok yoruyor ve degistirmeyi düsünüyorum. Bir adet Fz6 fazer S2 ABS buldum 2011 model 8890 km de, 64 yasinda bir amcam ve ilk sahibi, motor cogunlukla garajda yatmis, bu gün bakmaya gittim ve uzun süredir üzerinde duran örtüyü kaldirip marsa bastim, ilk marsta aldi ve kedi gibi sessiz calisiyordu, tüm parcalari orjinal.
Soruma gelince iki kisi kullanimda arkadaki yolcuyu yorarmi? bosu bosuna motor degistirmek istemiyorum, eksozlarin yolcu altinda olmasi isi acisindan nasil olur? tamamen yolcu memnuniyeti icin degistirdigim icin bu sorularim, cok hizli bir kullanici degilim, yani 140-160 üzerine cikacagimi pek düsünmüyorum.
Simdiden cevaplar icin tesekkürler, Salamlar.
Merhaba cadillak,öncelikle kazasız keyifli sürüşler dilerim.Halen 2008 Fazer 600 s2 kullanıcısıyım.Yaz sıcaklarında tabiki egzost konumu itibariyle
artçı için sıcak olabiliyorViyana da yaz sıcağını bilemediğimden şartları değerlendirmek tamamen sana kalıyor.
Yalnız Türkiye de olsan bulduğun motoru kesinlikle kaçırma derdim.Anlattığına göre sıfır tadında çünkü.
Artci icin uzun yolda cok rahat bir motor degil Fz6, su an kullandiginiz motordan pek farki olacagini sanmiyorum dogrusu.
Mesela simdiye kadar okudugum yazilarda artci icin Suzuki DL 650 icin arkasi uzun yolda en rahat olan motorlardan diye hatirliyorum.
Sevgili efe2007 vermis oldugun bilgiden dolayi tesekkür ederim, evet motor sifir ayarinda gercekten alinacak bir makine fakat dedigim gibi benim icin artci rahatligi yoksa kullanmis oldugum motora gerek alismis olmam gerekse sorunsuz olusundan dolayi vazgecmek istemiyorum. Tamamen artci rahatligi acisindan motor degisimi düsünüyorum. Sicaklik yaz aylarinda Istanbul ile ayni tabikide biray erken bitiyor yaz ayi malesef :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:21 ----------
Sevgili Fazil, sanada vermis oldugun bilgilendirmeden dolayi tesekkür ediyor ve bir iki soru sormak istiyorum müsadenle.
1. FZ6 Fazer in S veya S2 modelindeki artci rahatligi degisimini göz önünde bulundurabilirmiyiz? (ayak basma yükseklik seviyesinden dolayi)
2. Suzuki V Strom DL 650 kullanmadigini anliyorum, sence artci rahatligi koltuk yapisi(baya düz konumda) ve ayak basma yerinin alcak olmasi olabilirmi? Bu durumda FZ6 nin koltugunun artci tarafi düzlestirelabilirmi? zira bu tip motorlarda tipi en cok hosuma giden ve performans olarakta bana su anki makinemi aratmayacak.
3. Son olarak kullanmamissin sanirim ama kullanan bir dostundan performans olarak aradaki fark cok büyükmü ögrenebilirmiyiz?
Ben FAZER de artçı ile Çeşmeye gittim geldim. Kendimde artçı oldum.
Sele altında ki egzozun ısı ve ya ses problemi ile ilgili bir şikayet almadım.
Elbette sıcak ve sıkışık bir trafikte bir miktar sıcaklık gelebilir ama kimsenin poposu yanmaz, bu normalidir.
Kaldı ki o zaman yandan egzozlu motorlarda artçının ayaklarını pişirir, ayakkabı tabanını eritirdi
Ayrıca S2 nin selesi de rahattır ve kaymaması için özel kaplaması vardır. Oda rahat gelmiyorsa özel "comfort" seleleri var corbin'nin
http://www.corbin.com/yamaha/yfz67gl.shtml
S2 de Yamaha artçı ayak peglerini (geri bildirimlerden dolay muhtemelen) biraz daha düşürdü ve tasarımını da güzeleştirdi.
Aşağıda 2 motorun resimlerini paylaştım. (yanlız bu Triumph Speed Four ne kadar tipsiz bir motosikletmiş)umarım değişir arkadaşımız.
Artçı için arka çanta tavsiyem olur işte o zaman atçısınız asla şikayet etmez
Not: Benim bildiğim 2011 Fazer S2 olmaması lazım. 2010 da sondu.
[QUOTE=68charger;4113341]Ben FAZER de artçı ile Çeşmeye gittim geldim. Kendimde artçı oldum.
Sele altında ki egzozun ısı ve ya ses problemi ile ilgili bir şikayet almadım.
Elbette sıcak ve sıkışık bir trafikte bir miktar sıcaklık gelebilir ama kimsenin poposu yanmaz, bu normalidir.
Kaldı ki o zaman yandan egzozlu motorlarda artçının ayaklarını pişirir, ayakkabı tabanını eritirdi
Ayrıca S2 nin selesi de rahattır ve kaymaması için özel kaplaması vardır. Oda rahat gelmiyorsa özel "comfort" seleleri var corbin'nin
http://www.corbin.com/yamaha/yfz67gl.shtml
S2 de Yamaha artçı ayak peglerini (geri bildirimlerden dolay muhtemelen) biraz daha düşürdü ve tasarımını da güzeleştirdi.
Aşağıda 2 motorun resimlerini paylaştım. (yanlız bu Triumph Speed Four ne kadar tipsiz bir motosikletmiş)umarım değişir arkadaşımız.
Artçı için arka çanta tavsiyem olur işte o zaman atçısınız asla şikayet etmez
Not: Benim bildiğim 2011 Fazer S2 olmaması lazım. 2010 da sondu.
Sevgili 68charger, vermis oldugun bilgilerden ve ilginden dolayi tesekkür ediyorum. Bende ilk basta 2011 oldugunu gördügümde sasirdim hatta bana sadece 300 metre ileride olmasida beni cok sasirtti yani motoru daha önce hic görmedim ve uzaktan getirme zahmetindende kurtulacam eger karar verip alir isem
Motordaki model yili disinda ikinci dikkatimi cekende rengi kirmizi turuncu arasi bir renk foto eklemeye calisicam
http://www.1000ps.at/motorraeder-Yamaha_FZ6_Fazer_S2-4-2643
yukaridaki linke girdigim zaman 2011 model fazer S2 oldugunu ögrendim
Haaa gelelim motorumun cirkinligine evet yaw banada ilk basta cirkin gelmisti ama sonra insan farkli oldugunu hissediyor zira etrafimda hic yok bu sinek gözlüden
Simdi cesmeye gittim derken Istanbul Izmir cesme arasinda artci ile yolculuktan bahsediyorsunki dogru anladiysam süper yani benim icin yeterli bir cevap olacak gibi.
Butun tecrubelere ve tavsiyelere acigim özellikle artcili kullanim icin simdiden tesekkürler.
Satilik motor fotosunu asagiya ekliyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:55 ----------
Ha buda benim cirkin motorum
S2 kullanmadim ama cok fark edecegini de sammiyorum. Bence artci konforu biraz da yukseklikle alakali. Fz6'da artci epey yuksekte kaliyor. Bu da bence artciyi rahatsiz ediyor olabilir. Yani artci dusunulerek alinacak bir motor degil Fz6, farkli modelleri arastirin derim ben. Ama kendinizi dusunerek aliyorsaniz iyi motordur.Sevgili Fazil, sanada vermis oldugun bilgilendirmeden dolayi tesekkür ediyor ve bir iki soru sormak istiyorum müsadenle.
1. FZ6 Fazer in S veya S2 modelindeki artci rahatligi degisimini göz önünde bulundurabilirmiyiz? (ayak basma yükseklik seviyesinden dolayi)
2. Suzuki V Strom DL 650 kullanmadigini anliyorum, sence artci rahatligi koltuk yapisi(baya düz konumda) ve ayak basma yerinin alcak olmasi olabilirmi? Bu durumda FZ6 nin koltugunun artci tarafi düzlestirelabilirmi? zira bu tip motorlarda tipi en cok hosuma giden ve performans olarakta bana su anki makinemi aratmayacak.
3. Son olarak kullanmamissin sanirim ama kullanan bir dostundan performans olarak aradaki fark cok büyükmü ögrenebilirmiyiz?
Fz6 nın yolcu konforu çok basit bir şekilde arttırılabilir. Normalde fazla rahatsız bir motor değil, ancak yolcu peglerinin 2-3 cm alçaltma kiti ile alçaltılması oldukça konforlu hale getiriyor.
Eksoz konusunda, orjinal eksozu eğer makina ciddi sıcaklıklara çıkacak şekilde sıkışık trafikte yaz sıcağında binilirse ya da tapa gaz yüzlerce km gidilirse bi miktar ısıtabiliyor kuyruğu ancak rahatsız edecek kadar değil. Hele ki aftermarket bir eksoz alıp da takarsanız db killer lar takılı olsa bile hiç sıcaklık hissetmezsiniz. Ancak sadece sıcaklık farkı için eksoz değiştirmeye değecek bir sıcaklık sorununuz olmayacaktır.
Anladim, tabikide illaki insan kendi rahatini ve görüntüyü performansi düsünmüyor degil, dl650 performans olarak beni üzecek gibi geliyor bana kullanmadim ama 98 hp den 60 hp lere düsmek? birde bandit650 ler var onlaea baktim onunda tipi hosuma gitmedi Ben bu sekilde cebellesirken buldugum motor satilacak gibi geliyor bana
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:57 ----------
Buldugum ve almak istedigim model S2 oldugu icin Orjinalinden pegler asagida konumlandirilmis, sanirim Fazila bende katiliyorum artcinin yüksekte oturmasi isi bozuyor diye dusunuyorum, bunada arkadaki bagaj yardimci olurmu ki?
asagidaki linki inceledigimde iki foto yanyana ve pek farkli degil gibi ama? sanki dl650 surucu kismi biraz daha kisa oldugu icin artci surucuden destek alabilirmi? Kusuruma bakmayin yoruyorum sizide ama kisa zamanda arac degistiren bir insan degilim onun icin ince eleyip sIk dokuyorum.
http://www.motorcycle-market.com/com...L650%20V-strom
Su fotoyu buldum ve gercekten arka baya rahat görünüyor artci olasim geldi
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)