bana uyar...
Yakında Fazer ıma biraz ekstra takıcam 3 modlu sis lambası,Koruma demiri,Araba egozuzu gibi onları sizinle paylaşıcam Nasıl yapıldığına dair herşeyiyle
İstanbul da yarından itibaren hava bozuyormuş,nasıl olacak buluşma işi?
600rr gibi tek egzoz yapanı da gördüm, yandan r6 gibi yapanını da. zevk meselesi elbette ama orjinali gibisi yok. ne dikkat çekiyor ne rahatsız ediyor. Kurcalama bence. sis lambası koruma demiri vs tak tabi ama egzoz işine girme
hayat bir günden ibarettir ve ben hergün motoruma bindiğimde ilk günki gibi mutlu oluyorum...
yakın zamanda debriyaj setini değiştirmek istiyorum fakat parça diagramında 1. ve sonuncu debriyaj balatası farklı ortadakiler farklı baskı plakalarınında 1. si farklı şimdi buraya kadar hepsi tamam ben bu set değişiminde bunların tamamını değiştirmeli miyim ? ekstra olarak yayları ve rulmanıda değiştirmek istiyorum sizce gerek var mı? birde değiştirme videolarında gördüğüm kadarıyla 1. balata hep kırık çıkıyor bunun parçalarının motorun içine dağılmış olması beni korkutuyor. şu andada motorumda boştayken sürtünme sesi gibi bir ses geliyor 1. viteste ve debriyaj sıkılı iken ses kesiliyor sizce neden
geçen günlerde bir üstadımızla sohbet ederken şöyle bi kelime kullandı,Türiyede paranın karşılığı olan en iyi motosiklet fazer600.Gerçekten de çok doğru.paramızın günbegün değer kaybettiği alım gücümüzün düştüğü şu günlerde gerçekten gariban dostu.
kendim 600f kullanıyorum 2006 model oda spor tarz için en iyisi, 600f ve fazer600 gerçekten çok önemli modeller,neden bunu yazdım bilmiyorum
aradan 10 sene geçmesine ve km leri belli olmamasına ramen hala yürüyorsa bu motorlar sorunsuzca, gerçekten efsaneler arasında yerini almalılar... cbr600f ve fz6 ların 1980 lerin sonlarına dayanan bloklarıyla efsane sağlamlıkta iki motosiklet. Eğer ki geçmişi belli bir motor bulunursa bir ömür (300k) gider motorları.
hayat bir günden ibarettir ve ben hergün motoruma bindiğimde ilk günki gibi mutlu oluyorum...
kesinlikle hocam, benim 600f 51 binde eminim 2katı daha sorunsuz götürür.Dediğiniz gibi seceresi belliyse her türlü alınır binilir.
Herkese merhaba,
Uzun bir aradan sonra yazıyorum.En son 31 Ocak 2016 Fz6 Fazer'im ile Silivri dönüşü kaza yapmıştım. Bileğim de bir kemik kırılmış 2 ay alçıda kalmıştı. Ucuz atlattığım bir kaza idi. Motosikletimi de yoğun baskılardan ötürü satmak zorunda kalmıştım.Bana kalsa yine toplayıp binecektim
Neredeyse 9 aydır ulaşım aracım yok ve bu durum artık can sıkmaya başladı. Kaç aydır Fazer piyasasını takip ediyorum ancak fiyatlar korkunç
S2 ve ABS olmazsa olmazım ama istenen rakamlar 20 bin ve üzeri ve motosiklet 2006-2007 model
Bu yüzden galiba bu sefer Fazer olmayacak. Kawasaki Ninja 300 ABS bakmaya başladım. ABS'li en mantıklı motosiklet şu anda o gibi. Hem model yüksek 2015-2016.
Bugün forumda ki Ninja 300 sayfasını da okudum.Sıkıntısı yok.
Fazer ile mukayese edilemez ama bazen mecbur kalırsın ya öyle bir durum işte.
İçinizde Ninja 300 kullanan ve ya ABS'li S2 sini makul bir fiyata satmayı düşünen var mı?
Kazadan haberim yoktu. çok çok geçmiş olsun...
bende bakınmaya başladım. tdm 900 düşünüyorum. 15.000-16.000 seviyelerinde alınabiliyor gibi...
ne dersiniz?
Tekrar hosgeldin 68, sen eski araclari kurcamalayi seven bir adam olarak bence de ninja falan degil de, 90'lardan kalma bir motorla daha mutlu olursun gibi geliyor. Zero'nun dedigi gibi Bandit ya da eski Fazer 600'lerden bir tane alsan mesela, Abs yok tabi ama Abs yoksa daha temkinli gidersin artik
Bu arada TDM de super bir makine, ben de simdi motor alacak olsam TDM alabilirdim 90-2000 arasi herhangi bir modeli, bence cok saglam bir alet.
Nedense 90'lar tasarimlari gittikce ilgimi cekmeye basladi. Mad Max'vari motorlar yani ratbike usulune dogru kayiyorum sanirim.
Forumda birisi CBX 750 satiyordu gecenlerde onu alip cafe racer yapsan da super olur aslinda
Teşekkürler okanius, forumda yazmıştım kaza mı.
TDM 900 fena alet değil ama eksileri yani bana uymayan yanları; piyasada ki nadir motorlardan dolayısı ile satması, çıkma ve yedek parçası daha az-zor, egzozlar çirkin, yüksek model yok (2005-2006), daha çok touring- enduroya yakın (spor touring değil), analog göstergeler, boş ağırlık 190 kg, bana sanki biraz yüksek(boyum 1,70)ve tipim değil Kullanmadım ama o yüzden performans yorumu yapamam.
Selam ZERO,
Cbf 600 gsf650 bandit falan baktiniz mi. Onlar da abs li. Fazer gibi hizli olmasalar da en azindan ninja 300 den iyi giderler
CBF 600; çirkin egzoz, analog göstergeler, yine ağır, çok demode duruyor(güncel değil),sportif değil,yüksek modelleri ucuz değil, krom gidon nedir arkadaşama genel olarak sağlam ve güvenilir bir model.
GSF650 bandit ; yurt dışında efsane motor ama çirkin ön far, su soğutmalı değil, piyasada ki nadir motorlardan dolayısı ile satması, çıkma ve yedek parçası daha az-zor, yüksek model yok, 230-240 kg dolu ağırlık, krom gidon nedir arkadaş...
Yani olay sadece hızlı gitmesi değil.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:50 ----------
Selam fazil,teşekkür ederim, hoş bulduk.
Bilirsin aslında bende retrocuyum ama eski olursa da JAWA 350 Twinsport düşünüyorum. Cafe Racer'e çevirmek gibi.Örneğin böyle.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:55 ----------
Hazır, deri ceketime kaza yaptığım ceketimin korumalarını da taktırmışken
Bir retro kask, jean, bot, deri eldivem tam Cafe Racer ci olurum
Jawa da olur. Yeter ki bol miktarda kurcalama olsun
Ben de bugun ters amortisorlerin bakimini yaptim. Ilgilenenler icin link:
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...ml#post4022809
Harika bir paylaşım olmuş, ters amortisör sahibi olunca kesin işime yarayacak!👍👍👍
Ters amortisor faydali bir sey ama duzune gore biraz daha karmasik, bir de yay kompresoru gerekiyor acip kapamak icin. Onun disinda guzel bir tasarim. Darbeyi daha altta sonumledigi icin daha konforlu. Kalin oldugu icin biraz daha agir yalniz. Tavsiye ederim. Cafe Racer yaparken de takanlar var, cok guzel oluyor. Soyle bir sey (R6 amortisorlu CB 750)
tekrardan geçmiş olsun 68charger,
ben cbf600 satıp fazer aldım. tasarım olarak kıyas götürmez iki motor. fren olarak cbf600 abs olması büyük avantaj ama fazer aldıktan sonra farkettim ki ben cbf600 ün frenlerine güvenip fazla hızlı gidiyormuşum şehir içi gibi yerlerde. s2 kasanın frenlerinin çok daha iyi olduğu su götürmez ama temiz bir motor bulma ihtimalinde o kadar düşük. 250-300 cc sınıfı hele ki 2 silindir ise içler acısı. alt devir yok, motor yürüsün diye sürekli üst devir kullanıyorsun, bu seferde 4 silindir 600 lük kadar yakıyor
Fazıl senin yüzünden motorumu kesip biçicem yakında, naked2e özendiriyorsun insanı.
20 bin tl lere çıkacaksan alınacak en güzel makina cb600f hornettir... combine abs yol bilgisayarı kaliteli amortisörleri
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-ihtiyactan-sciiiiillllll-satilik-2011-model-honda-hornet-347161880/detay
bir bak derim.
600 lük fazerlara 20 bine yakın(hatta daha fazla) paralar isteyen arkadaşlar fazer 1000 veya cbf1000 fiyatlarına nasıl bakmaz anlamıyorum. 20.000 lira param olsa ve fazer istesem gider 1000 liğini alırdım niye aynı paraya 600 lük alayım ki. fiyatlar saçma sapan artıyor ve ne gariptir ki buna müşteri de çıkıyor...
2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)