Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha FZ6 - Fazer Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #7561

    Üyelik
    01 Haziran 2015
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-sahibinden-acil-satilik-temiz-fz6-fazer-222305071/detay

    Merhaba arkadaşlar

    2005 model Fz6 Fazer motosikletimi enduro alacağım için satıyorum.İlanda km'sini yanlış yazmışım.30.100 km'de.Aktif olarak kullanmaktayım.Ayrıca motosiklette gps vardır.isteyen arkadaşa onu 900 TL'ye satabilirim.İyi günler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7562
    HockerFz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Fz6 Fazer
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...93692223/detay

    Herkese iyi günler. Bir sorum olacak 2008 Fazer S2 me performans egzoz takmak istiyorum fakat bütçeyi de fazla zorlamak istemiyorum. Sahibinden de bu ilanı buldum sıfır akrapovic deniliyor ilanda, ama ürünün orjinal olup olmadığını kestiremedim.
    Ürünle ilgili görüşlerinizi vede varsa bildiğiniz, uyguna, bu tip markaları(akrapovic, leo vince,ixil,two brothers,scorpion vb) bulabileceğim(internet ortamı veya birinci elden satılan) bir yer var mıdır ?
    Bir de tiger marka egzozlar için ne dersiniz ?
    Eminim konunun geçtiği bir yer vardır araştırdım fakat istediğim cevabı bulamadım.Bunun için de affınıza sığınıyorum...

  3. #7563
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Bu linkteki egzozlar akrapovic'e benzemiyor, Scorpion egzoz'a akrapovic etiketi yapistirmislar gibi geldi bana.

  4. #7564
    HockerFz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Fz6 Fazer
    Bana da pek orijinal gibi gelmedi o yüzden burda sorayım dedim zaten.
    Peki Tiger egzoz taksam Fazer ıma yazık mı etmiş olurum ? Böyle dememin sebebi bazı sayfalarda Tiger ın modellere göre dyno map leri olmadığından motora zarar verebileceğini söylemişlerdi. Slip-on takacağım bu arada katalitik konvertör kalacak(hem en azından bi nebze çevreci kalsın hemde rolanti çok gezinmesin diye), sorunun değerlendirmesini ona göre yaparsanız sevinirim .

  5. #7565
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Bence bir zarari olmaz. Ama ben olsam Leo, Miv, Akrapovic, Scorpion, Twobrothers markalarindan birini secerdim. Bu markalarin sorun cikarttigini gormedim henuz.

  6. #7566
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    O akra lar orj değil.
    Tiger güzel Fazer için, fiyatına göre iyi. Ziya10 nickli balıkesirli bir arkadaşımda vardı.
    Eğer yurtdışı alışveriş yapıyorsanız leo vince alabilirsiniz ebay dan, ben aldım çok memnunum. Orjinal eksozla 140 150 arası seyrederlerde 7 lt yakıyordu önceden, şimdi 5.5 lt / 100 km civarı.

    Tiger zarar vermez arkadaşta vardı ağzı açıkken bile pek bozmuyordu motorun hava ayarını.
    Benim katalitik iptali borusu ile taktığım leo (kutuya dahil) aradaki diskler takılı ağzı açıkken neredeyse hiç bozmuyor rölanti ve hava ayarını.

  7. #7567
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Orjinal eksozla 140 150 arası seyrederlerde 7 lt yakıyordu önceden, şimdi 5.5 lt / 100 km civarı.
    Egzoz, yakiti nasil o kadar farkettirebilir, baska bir ayardan falan olmasin o?

  8. #7568
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Alıntı fazil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Egzoz, yakiti nasil o kadar farkettirebilir, baska bir ayardan falan olmasin o?
    Katılıyorum aynen.
    '92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200

  9. #7569
    HockerFz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Fz6 Fazer
    Açıkçası ebay den de baktım yurtdışı alışveriş için ama o kadar para verip te gümrükte takılması beni endişelendiriyo. Tiger için iyi yorumlarınız sevindirici oldu benim için. Yakıt tüketiminde de genel olarak hep duyduğum uzun yolda düşerken şehir içi kullanımda arttığıydı heralde sizin tanımınıza uyuyo buda.

    O zaman karbon kapaklı 780 serisi Tiger işimi gayet iyi görür diye düşünüyorum. Trafikte farkedilirlik açısından önemli çünkü duymayıp, görmeyip üstüne kıran,sıkıştıran araçlardan gına geldi :D

    Birde polisle aramız nasıl olacak o da meçhul tabi :D

  10. #7570
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Alıntı fazil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Egzoz, yakiti nasil o kadar farkettirebilir, baska bir ayardan falan olmasin o?
    Orjinal eksoza göre Eksozdaki hava akışı arttıkça, motorun yanma odasına emdiği hava artıyor. Bu da yakıt karışımının fakirleşmesine sebep oluyor.
    Bir de kn filtre takınca hava akışı iyice artıyor.

    Şimdi bunu motor için sağlıksız bulacaksınız, katılıyorum ancak orjinal eksoz varken de co ayarları ile oynayarak optimum karışımı elde etmek mümkündü ama çok zor oluyordu çünkü orjinal egzozdaki hava akışı stabil değil, devir yükseldikçe akışta kısıtlama başlıyor. Bu da az yakmak için ya hep yavaş sürmem gerektiği ya da sağlıksız ayarlarla sürmem gerektiği anlamına geliyor.
    Motoru hiç bi zaman fakir karışım ile kullanmak taraftarı değilim. Sonuçta pahalı ve karmaşık makineler bunlar...

    Bu arada eşekle sınır geçmedikçe gümrük kontrolü kaçınılmaz bişey, korkmayın eskisi gibi korkulu rüyalar görecek bişey yok.benim eksoz dhl ile geldi, tr de bilinen en üç kâğıtcı uluslararası firmadır kendisi.
    Lakin öyle değilmiş. Gelen eksoz bedelinin (kargo hariç) %18 ini vergi olarak ödedim.

    Bir de tiger ları montaj esnasında hizalarken sabırlı olun
    fazil bunu beğendi.

  11. #7571

    Üyelik
    19 Haziran 2015
    Şehir
    Van
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 Fazer
    Alıntı Salkimtas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anahtarları kontrol ettirdim önce onlar sağlam
    Arkadaşlar bir buçuk ay önce bi arızadan dert yanmıştım ve uzun uğraşlar sonucu dün motor çalışmaya başladı çok şükür. Motosikletin elektrik hattında olan bi şaseden dolayı beyin ve immobilizer yanmış. Motorun sol arka tarafında bulunan röle yanmış. Röle bulunması çok zor bi parça çıkmasını sıfırından daha pahalı fiyata izmirden bulabildim. Sıfırın gelmesi 1 ay sürer dediler. Sonuç olarak motorun tüm elektrik tesisatı elden geçti konjektör immobilizer ve beyin değişti. Zenı. Farlar vardı malum fazerlar elktrik konusunda biraz hassas fazla oynamaya gelmiyor. Orjinal haline çevirdim. Bakımlar vs bana 4500 tl ye patladı. Fazer kullanlara ve alacaklara tavsiye elektrik tesisatı düzgün bi makina olsun alacağınız motor. Değilse o sesi size özletir haberiniz ola. Herkese kazasız belasız sürüşler. Tekeriniz düz bassın
    Motorum ve benzin param olsun yeter...Beni kimse durduramaz

  12. #7572
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    Alıntı ozgurakman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orjinal eksoza göre Eksozdaki hava akışı arttıkça, motorun yanma odasına emdiği hava artıyor. Bu da yakıt karışımının fakirleşmesine sebep oluyor.
    Bir de kn filtre takınca hava akışı iyice artıyor.

    Şimdi bunu motor için sağlıksız bulacaksınız, katılıyorum ancak orjinal eksoz varken de co ayarları ile oynayarak optimum karışımı elde etmek mümkündü ama çok zor oluyordu çünkü orjinal egzozdaki hava akışı stabil değil, devir yükseldikçe akışta kısıtlama başlıyor. Bu da az yakmak için ya hep yavaş sürmem gerektiği ya da sağlıksız ayarlarla sürmem gerektiği anlamına geliyor.
    Motoru hiç bi zaman fakir karışım ile kullanmak taraftarı değilim. Sonuçta pahalı ve karmaşık makineler bunlar...

    Bu arada eşekle sınır geçmedikçe gümrük kontrolü kaçınılmaz bişey, korkmayın eskisi gibi korkulu rüyalar görecek bişey yok.benim eksoz dhl ile geldi, tr de bilinen en üç kâğıtcı uluslararası firmadır kendisi.
    Lakin öyle değilmiş. Gelen eksoz bedelinin (kargo hariç) %18 ini vergi olarak ödedim.

    Bir de tiger ları montaj esnasında hizalarken sabırlı olun
    karbüratörlü motor olsa gene neyse ama enjeksyonda beyin bunu ayarlar,karışım fakire falan düşmez.beyin zaten hava giriş basıncı yada akışına göre,sıcaklık sebebiyle oluşan yoğunluğa göre vs vs bikaç parametreyi değerlendirip karışım ayarlıyor.

    karbüratörlü motorda egzos filtre takarsın, sağlıklı ve daha iyi gitmesi için açıp ayar yapman gerekir.ama bir yere kadar güç alırsın

    enjeksyonlu motora egzos filtre takarsın, sağlıklı gitmesi için açıp ayar yapmana gerek yoktur,hardcore olmadıkça parçalar karışımı avansı tolere edebilir.illaki ayara gerek yoktur.ha ama güç almak için power commander vs takarsın , ayarlarını dyno üstünde yapar ve karbüratörlüden daha fazla güç alırsın

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:29 ----------

    2003 model fzs600 ile aranızdayım


  13. #7573
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Motosikletin elektrik hattında olan bi şaseden dolayı beyin ve immobilizer yanmış.
    Bu nasil olmus biraz detayli anlatsaniz. Sigortanin atmasi gerekmiyor mu boyle bir durumda, beyin neden yanmis? Motorun elektrik sistemine daha onceden bir mudahale mi olmus yoksa orjinal haliyle mi oldu bu olay?

  14. #7574
    68charger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2013
    Şehir
    Istanbul city
    Motosikleti
    2006 Yamaha FZ6 Fazer ABS, Kawasaki Ninja 300 ABS
    Alıntı Salkimtas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bir buçuk ay önce bi arızadan dert yanmıştım ve uzun uğraşlar sonucu dün motor çalışmaya başladı çok şükür. Motosikletin elektrik hattında olan bi şaseden dolayı beyin ve immobilizer yanmış. Motorun sol arka tarafında bulunan röle yanmış. Röle bulunması çok zor bi parça çıkmasını sıfırından daha pahalı fiyata izmirden bulabildim. Sıfırın gelmesi 1 ay sürer dediler. Sonuç olarak motorun tüm elektrik tesisatı elden geçti konjektör immobilizer ve beyin değişti. Zenı. Farlar vardı malum fazerlar elktrik konusunda biraz hassas fazla oynamaya gelmiyor. Orjinal haline çevirdim. Bakımlar vs bana 4500 tl ye patladı. Fazer kullanlara ve alacaklara tavsiye elektrik tesisatı düzgün bi makina olsun alacağınız motor. Değilse o sesi size özletir haberiniz ola. Herkese kazasız belasız sürüşler. Tekeriniz düz bassın
    Selam Salkimtas,

    Gerçekten üzüldüm geçmiş olsun.Çok para gitmiş Ancak buralardan fahiş fiyatlara alışveriş yapmadan önce iyice araştırsan? www.ebay.de (ebayın Almanya sitesi)arama kısmına FZ6 yazdığına o kadar çok yedek parça ile karşılaşırsın ki. Neler var neler

    Biraz İngilizce ve bir kredi kartı ile hemen hemen her türlü parçayı satın alabilirsin. Örneğin röleler 10-20, komple elektrik tesisatı 40-70euro vs.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------

    Alıntı fazil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu nasil olmus biraz detayli anlatsaniz. Sigortanin atmasi gerekmiyor mu boyle bir durumda, beyin neden yanmis? Motorun elektrik sistemine daha onceden bir mudahale mi olmus yoksa orjinal haliyle mi oldu bu olay?
    Selam Fazıl, konjektör veya akü bozuk çıkmadı.Marş motorundan şüphelendik. Söküldü baktık oda çalışıyor.Tekrar yerine takıldı ve cumartesiden beri onlarca kez çalıştı

    Ne oldu ya da nasıl düzeldi anlmadım

  15. #7575
    HockerFz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Fz6 Fazer
    Alıntı initial-D adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    karbüratörlü motor olsa gene neyse ama enjeksyonda beyin bunu ayarlar,karışım fakire falan düşmez.beyin zaten hava giriş basıncı yada akışına göre,sıcaklık sebebiyle oluşan yoğunluğa göre vs vs bikaç parametreyi değerlendirip karışım ayarlıyor.

    karbüratörlü motorda egzos filtre takarsın, sağlıklı ve daha iyi gitmesi için açıp ayar yapman gerekir.ama bir yere kadar güç alırsın

    enjeksyonlu motora egzos filtre takarsın, sağlıklı gitmesi için açıp ayar yapmana gerek yoktur,hardcore olmadıkça parçalar karışımı avansı tolere edebilir.illaki ayara gerek yoktur.ha ama güç almak için power commander vs takarsın , ayarlarını dyno üstünde yapar ve karbüratörlüden daha fazla güç alırsın

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:29 ----------

    2003 model fzs600 ile aranızdayım

    http://i.hizliresim.com/ylRX1M.jpg
    Abi Maşallah nazar değmesin yaşına göre diri bayağı senin motor, hor kullanılmamışa benziyor. Headers'lar Allah'ın emri pas yapıyor ama genel olarak resimde duruşu çok güzel. Tekerinize taş değmesin...
    initial-D bunu beğendi.

  16. #7576

    Üyelik
    19 Haziran 2015
    Şehir
    Van
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 Fazer
    Alıntı fazil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu nasil olmus biraz detayli anlatsaniz. Sigortanin atmasi gerekmiyor mu boyle bir durumda, beyin neden yanmis? Motorun elektrik sistemine daha onceden bir mudahale mi olmus yoksa orjinal haliyle mi oldu bu olay?
    malesef daha önce bi müdahale olmuş. kafa kısmında direksiyon sağa sola döndükçe şase yapmış. immobilizeri ve beyni yakmış. beyni bi defa istanbulda tamir ettirip getirdim bi defa çalıştı stop ettik yine çalışmadı yine yaktı beyni. bu defa mecbur tesisat komple elden geçti.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:20 ----------

    [QUOTE=68charger;3691084]Selam Salkimtas,

    Gerçekten üzüldüm geçmiş olsun.Çok para gitmiş Ancak buralardan fahiş fiyatlara alışveriş yapmadan önce iyice araştırsan? www.ebay.de (ebayın Almanya sitesi)arama kısmına FZ6 yazdığına o kadar çok yedek parça ile karşılaşırsın ki. Neler var neler

    Biraz İngilizce ve bir kredi kartı ile hemen hemen her türlü parçayı satın alabilirsin. Örneğin röleler 10-20, komple elektrik tesisatı 40-70euro vs.[COLOR="Silver"]



    biliyorum o siteleri ama benim beklemek için vaktim yoktu. o yüzden burdan almak zorunda kaldım. makina ne kadar yatarsa o kadar zarar malum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:25 ----------

    bu da motorum bu arada
    68charger bunu beğendi.

  17. #7577
    mesmeyut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF 150
    2005 model fz6 fazer ım var. Fz6 Fazer S2 selesi alsak uyar mı? rahatlık olarak s2 selesi çok rahat gelmişti bana. Konuya hakim olan biri bilgilendirirse çok memnun olurum arkadaşlar :^)

  18. #7578
    CİHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 fazer ve ybr 125
    Evet beyler bi hafta sonu fz6 fazer kullanıcıları toplanalım demiştik.
    Kimler gelebilir katılım olurmu ?

  19. #7579
    68charger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2013
    Şehir
    Istanbul city
    Motosikleti
    2006 Yamaha FZ6 Fazer ABS, Kawasaki Ninja 300 ABS
    çok isterdim ancak perşembeye kadar yurtdışındayım 34 haftada buluşalımmm

  20. #7580
    wol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2015
    Şehir
    Niğde-Kayseri
    Motosikleti
    2006 Yamaha fz6 fazer
    iyi günler arkadaşlar.Gçen başıma bir olay geldi paylaşmak ve yardımlarınızı almak istiyorum.

    2006 model fz6 motorum var 64 binde ışıklarda durdum ve motoru 1.vitese taktım debriyajdan elimi çekmeden viteste motorsiklet stop etti boşa aldım yine aynı şekilde 1.vitese taktım stop ettibu arada debriyaj kolu boşladı. ama debriyaj çekiyordu tel kopuk dedim ilk başta ama çekiyordu teli.

    Kenara çektım motoru orta ayakçağa aldım motoru ve 1. viteste çalıştırdım debriyaja bastım ve motorun arka tekeri frene basmama rağmen durmuyordu.sıkı basınca stop etti.Debriyaj teli gerdirdim klips ile tutturdum.Motoru hareket ettirmeyi başardım.
    daha sonrasında ışıklarda durdum 2.vitesten boşa aldım ve 1. vitese aldım debriyajdan elimi çektim gaz verdim motor kımıldamadı
    gaz veriyorum motor hareket bile etmiyor debriyajı bırakmama rağmen.Stop ettim arabaya yükledim ustaya götürdüm.
    ustaya götürdüm usta çalıştırdı 1.vitese taktı motor hareket etti hiç bir sıkıntı yokmuş gibi gidiyor geliyordu eskisi gibi.Ben anlamadım bu işi ama debriyaj balatası tası teli değiştirmesini söyledim.Muhtemelen debriyaj balatam bitmişti.D

    Sizin görüşlerinizi almak istiyorum birde bu sıkıntı neyden olmuş olabilir?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler