Valla ben bu haliyle FZ1'i zaten almam. Hem artık üretilmediğinden, hem de Fazer'lar arasında en bet olanı olduğu için insan geliştirir kendini biraz yaa, kardeşlerinden feyz alsın biraz
Valla ben bu haliyle FZ1'i zaten almam. Hem artık üretilmediğinden, hem de Fazer'lar arasında en bet olanı olduğu için insan geliştirir kendini biraz yaa, kardeşlerinden feyz alsın biraz
"CaRPe DieM"
fz8'de fz1'in alt takımının olduğunu duydum. Üst taraf yeni teknoloji ve fz1'in yakıtı fazlaymış. Yakıt sarfiyatı fz8'in 6 ile arasında pek bir fark yok. En fazla 1lt oynar.
Uzun yolda bende fz6 ile fz8 arasında yakıt bakımından çok fark olmıyacagını düşünüyorum hatta stabil 180km ile gidişte fz8 daha bile az yakabilir fakat şehir içinde fz8'in çok yakacagından eminim.
Fz1'in görüntüsünden esinlenilmiş fz8.
Kafa greanjı fz1in begenilmedigi için fz6 tasarımını uyguladılar.
Geri kalan arka kuyruk tarafı özellikle görüntü olarak fz1 ile fz8 in arasında bir bag oldugunu açıklıyor.
Fakat yinede fz1in bu şekilde sonlanmasını haketmedigini düşünüyorum.
Alt takım derken motor blogumu ? sanırım fz8 ve fz1de r1 moturunun farklı şanzıman versiyonunu kullanıyor.
Yüksek devir çevirebilen motorun hp degerlerini kırpıp tork degerlerine ekleme yapıldıgı için motorun ömrüde çok daha uzun oluyor haliyle.
Fz1in tork ve Hp degerleri fz8den daha yüksek 1lt olsun canım
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:18 ----------
Fz1 'e bir örnek verelim.
Her rengi güzel demiyorum fakat şu kırmızı rengine bayılıyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...45732195/detay
Şuan zaten düşünmüyorum degiştirmeyi şuanda tüm ihtiyacımı Fazer sagolsun karşılıyor.
Belkide hiç satmam fazerı frenlerini biraz daha güçlendirdikten ve biraz makyaj yaptıktan sonra.
1150 gs düşünmemin sebebi herkesin seçtigi gibi daha az elektronik aksam olması birde 1200gs'e göre piyasası daha ucuz fakat bi o kadarda ölü.
Genelde temizleri 1150 gs Advanture olanlardan.
Şehir içi zaten hakimiyeti oldukca zormuş GS alırsam 2nci bir motor daha kesinlikle alırım.
Birde ABS'lerinin kendi kendine bozuldugunu duymuştum İzmir / İkarusta abs fren degişimi 3bin euro tutmuş.
Nerdeyse 10 milyar
Bmw servisinde cocukluk arkadaşım çalışıyor bakalım almaya karar verirsem bütün detaylarını ögrenecegim şuan plan aşamasında
Herkese selamlar, iyi akşamlar.
Aniden aldığımız bir karar ile arkadaşımla Aliağa'ya gidelim hadi dedik ve yola çıktık giderken 30TL benzin aldım 130km gittim. Ara hızlanmalar var biraz ama normal sabit hız 95-100 Km/h. Cem diyordu şu paraya şu şekilde şu kadar yakıyor süper falan diye inanması güç geliyordu ama gördüm test ettim ve onayladım yakıt süper bu cihazda Denemesi bir 9000km kadar geç oldu ama olsun
Fazer'ı seviyorum
Bu da 1-2 fotoğraf.
Kendimiz çekilmedik fazla, çekildiklerimizde aşırı saçma sapan ondan koymadım
Not: 2. Fotoğraf aslında düz ama neden burada yan çıktı anlamadım
Göktug çok begendim dostum gördügüm kadarıyla Ybr apo'nun motoru
Ufak gizli kaçamaklar yapmıssınız veto yemessin umarım
Cuma günü apoyuda alabilirsen gelsin ben şimdi izmir mt için konu açıyorum.
Bu arada sende birde egsoz var mekanik olarak orjinal ile yakıtta fark etmediginide söyleseler her ne olursa olsun egsozun sesi bilege etki ettigi için yakıt artıyor.
Demek istedigim orjinal egsoz kullansan benim gibi 100km / 4.2 lt yakarsın. 90km sabit
Yakamam dostum çünkü ben 90 sabit zorlanıyorum ara hızlanma dediğim şey işte sıkılıyorum basıyorum azcık falan, kuşadası gezisinden hatırlarsan Yok İzinli dostum ve apo ( ahmet) te geliyor cuma merak etme
Egzoz etkiliyor tabii ki yakıt artar her zaman
ve aynen aponun YBR
göktuğun efsane fazeri.
4 bujiyi 2 saatte söktüydük :D
Apoya çok selam
Yapma be.. Adam efsane olmuş harbiden..
"CaRPe DieM"
4 bujiyi 2 saatte sökmüşsünüz..ama sökmüşsünüz sonuçta.ben bi denedim..radyatörü aşağıya çektim..biraz boşaldı önü..ama sağdakinin piposunu çıkarmaya çalıştım beceremedim..yukarıya çarpıyor yerinden tamamen çıkmıyor..bende geri topladım.. bir tam günü ayırmam gerekecek sanırım.
bu arada güzel makine fazer..benim makine 2007 ve 52 binde..o da 30 Tl'ye 120 - 130 km gidiyor..90 - 110 arası kullanımda..
bugün beklediğim arka fren kaliperinin contaları geldi ve freni topladım. arkadaşlar arka fren hiç kilitlemiyordu, o derece az fren gücü. şimdi çok iyi tutuyor, hatta eleştirdikleri gibi fazla iyi tutuyor
kararmış fren hidroliğimi boşaltıp, kaliperi güzelce temizledim ve contaları değiştirdim.
kaliperdeki pistonu tek bir prüz kalmacakcasına temizledim ve kauçuklu gresle yağlayıp yerine yerleştirdim.
bütün sistemi eski ama temiz dot3 yağımla devirdaim ettirdikten sonra temiz dot4 doldurup havasını aldım.
balatarı zımparaladım ve diske tekrar alıştırdım.
şimdi fren dozajlaması çok iyi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:26 ----------
aslında diski de zımparalayıp yeniden fren rodajı yapsam daha da iyi fren performansım olur ama zaten yeterince kilitleme potansiyeline sahip şu anda. belki ön için yaparım bunları
Cem fren modifiyesi yapacaksan tavsiyem çelik fren hortumlarıdır. ayrıca R6 ya da cbr'dan dan çıkma bir radyal pistonlu fren merkezi bulursan frenler coşar.
Arkadaşım merhaba..
yaptığın işlemler biri hariç (en önemlisi) doğru olmuş..Fren kaliperleri, fren silindirleri asla ve asla, ama asla kauçuklu gresle yada herhangi bir gresle yağlanmaz..YAĞLANMAZ.. gres, hidrolikle buluşunca kaliper contalarını, merkez contalarını şişirir..kısa sürede şişirir.. eczanelerde satılan hint yağı var ya..? işte onunla yağlanır..ki hint yağı hidrolikle buluştuğunda yok olur gider..hiçbir etkisi kalmaz..nereden mi biliyorum..Ben frenciyim..işimiz fren..İstanbul sefaköy güldallar 7 sanayi sitesinde..Fren servisimiz var..
o yüzden bence sen o kaliperleri çok zaman geçmeden sök..contaları da çıkar..conta yuvaları dahil..benzinle iyice yıka..pistonları da..benzinle bir güzel temizle..gres kalmasın..hint yağı eczanede 5 tl ye satılıyor..onunla yağla yeniden topla..yarın öbür gün o kaliper lastikleri şişerse, fren sıkar..kötü sonuçlar doğurabilir..
ayrıca..kaliperler ısınırsa ki ısınır..o gres erir, akar balatana,diskine bulaşır..fren yaparsın kimseyi bulamazsın manette...
bence yap...tehlikeli..
Bence çok güzel olmuş eline sağlık. Şu an motorunun bağıra bağıra istediği, ne olur artık beni bu eziyetten kurtar dediği tek şey; koyu renk ön cam..
"CaRPe DieM"
Teşekkürler abim Onuda alıcam inş senin fotoğrafında ki gibi hem biraz daha uzun hemde koyu bir cam düşünüyorum
Hocam arabayı,kamyonu falan bilmem de motosiklet üreticileri bu tip konulara çoook dikkat ederler ve kesinlikle yanlış olan birşeyi uygulatmazlar. Bunun en önemli gerekçesi de motosiklette oluşabilecek sıkıntının sürücünün hayatına malolabilmesi korkusudur. Bu yüzden periyodik bakımları bile aslında olması gerekenden daha sık yapılacağı km aralıklarında ayarlarlar. Servis kitapçığında contaların kauçuklu gresle (rubber grease) yağlanması gerektiği yazıyor. pistonların da hidrolik sıvısı,izopropil alkol veya etil alkol ile temizlenmesi gerektiği yazıyor. Sizin yaptığınız da belki doğrudur bilmem ama bu adamlar asla ve asla yanlış şeyi önermezler.
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)