foça virajları
orası süper hacı
gideriz valla
Tamam o virajlardır o zaman.. o tarafa route hazırlarsın video için. Konuk oyuncu oluruz sana FAZER ile Videoların çok profesyonel hazırlanmış yavru, vallahi canım çekti ben de bi gezi-video hazırlayım, o kadar geziyorum dedim. Ama sonra düşündüm de ne anlarım video hazırlamaktan. Anca çekeriz biz
Hatta izlerken aklıma geldi. Hani şu doğa için çal muhabbeti var ya. Motorcular bir olup bu tarz bi proje hazırlayabiliriz. Yani şarkı söylemiycekler tabi Herkes bulunduğu yörenin güzelliklerini barındıran bir gezi düzenleyip bu tarz düzenlenmiş bi video haline getirse, onları bir araya toplasak; işte o zaman yurdumun nasıl cennet bir yer olduğunu daha iyi görürdük
"CaRPe DieM"
Arkadaşlar yamaha xt 600 kullanmaktayım;motorun çıkardığı aşırı gürültü,dağ tepe çamur demen pislik içinde eve dönmem ve tipi nedeniyle...Ki eşimin büyük destekleri sonucu,XT600 ün yanına bir fazer almaya niyetlendim,sürekli konuları takip ediyorum.Bana göre türkiye şartlarında en alınabilir motor diye düşünüyorum.Hem alım satım hemde fiyatına göre performansı açısından,yedek parça bulunabilirliği gibi nedenlerle bana en uygunu bu diyebilirim.
MKaptan,
haddimi aşmıyorsam bir kaç şey diyeceğim.
filtreyi elinle takınca yarım tur sıkman yeterli, fazlası parçalara gereksiz yük bindirir.
ayrıca, 2.8 litreyi fitreye koyduğunla beraber hesapladın, değil mi?
---------- Post added at 00:41 ---------- Previous post was at 00:38 ----------
güzel seçim şimdiden hayırlı olsun. bulabilirsen s2 versiyonunun abs li olanlarını tavsiye ederiim. yoksa s2, o da yoksa s1 ama abs li o da yoksa s1 benimki abs siz 2005 (s1) model.
frenler yetersiz gelirse ön frenleri çelik fren hortumlarıyla değiştirmen yeterli.
sen de benim gibi yamaha dan vazgeçemeyenlerdensin sanırım kazasız sürüşler
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
filtreyi elinle sıkabildiğin kadar sıktın, sonra da anahtarla tatlı sert sıkabildiğin kadar sıktın yapman gereken iş anahtara gelince sadece yarım tur sıkmaktı. çok sıktığını iddia etmiyorum, elinde tork anahtarı yoksa kural vidayı/filtreyi/somunu/her ne ise elinle sıkabildiğin yere kadar sıkıp sonrasında 1/4 yada 1/2 tur anahtar ile sıkmaktır. (daha önceden locktite, buji sızdırmazlığı sağlayan kimyasallar ve benzeri uygulamalar yoksa)
eğer varsa da artık bileğinin ve beyninin dur dediği yerde durmak lazım örneğin benim bujilere bi zımbırtı sürmüş eski sahibi, bi noktadan sonra elle çok zor döndürülüyor buji anahtarı.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
Arkadaslar fazerin koruma takoz boyutu ortalama kac cm'dir minimum ve maxsimum uzunlugu nekadar olmalidir
Kendim yapmayi dusunuyorum. Agir vasitalarda kullanilan koruklerin icinde takoz bulunmaktadir , Uygun takozu tornacida yedirerek fazere uygun hale getirmeyi planliyorum yalniz uzunlugu hakkinda bilgi edinmem gerekiyor yardimci olabilirmisiniz .
Ehe.. Kalbimiz birmiş çelikyelek Ben de şu sıralarda öyle bi proje üzerinde çalışıyorum. Şu an malzeme bekliyorum. Malzemelerim gelince üretime gircem. Tasarım kısmını tamamladım. İşyerindeki bilgisayar imageshack türevi sitelere girmediğinden, tasarımın bi görüntüsünü paylaşamıyorum Ama şöyle söyliyim. Düz siyah olanlar var görmüşsündür; onların çapı Ø45, boyu L: 120 oluyor. Tabi bu, koruma demirin varsa bu boyutta. Koruma demirin yoksa ufak-kısa şişman tarzdaki takozlar da olur. İçindeki vidayı ve boyunu zaten çözersin. M10x100+ civarı birşey kullanabilirsin.
Hadi kolay gelsin. Fotoğrafları paylaşırsın sen de bitince. Ben bitirince de paylaşıcam inşallah..
benim motorda takoz var lakin bana kısa geliyor, daha doğrusu yetersiz geliyor boyları çünkü kafadaki plastiklerin köşeleri vurabilecek şekilde, takozlar yeterli genişliğe sahip değil. takozlarla şasi arasında bi zımbırtı var yüzük gibi, onun daha genişini yaptıracağım yüksek ihtimalle.
bu arada koruma demirini düşünmedim diyemem ama full karenaj gezince hem bacaklarım rüzgardan korunuyor hem de daha bir ilgili oluyor insanlar
tek dezavantajı yazın bacaklarım yanıyordu. yağı ve antifrizi değiştirip senkron ayarı yapınca bu sorunun bir miktar düzeleceğini umut ediyorum...
Bildiğim kadarıyla Fazerda 3 çeşit komple grenaj var. Mesela bunda bi şekilde kullanmışlar koruma demiri
"CaRPe DieM"
Yag ve yag filtresini degistiricem yalniz K&N filitresini internetten ariyorum 303 modeli 2006 modeline kadar gosteriyor .
2007 den sonrasini S olarak gosteriyor ve baska bi filtrede koduyla simdi kodunu unuttum . Benim fazer 2007 moel fakat S falan yazmiyor fz fazer 600 yaziyor S falan yok . Yanlis yaga filitresi siparis etmemek icn yardimci olabilirmisiniz . Bide Bursa hava sartina gore 10-40 mi yoksa 10-50 mi yaga kullanmaliyim ,
Cok fazla soru soruyorum kusura bakmqyin hakkinizi dahelal edin .
Benim bildiğim kadarıyla aralarında fark yok. Ama yerinde olsam servise telefon açıp sorardım her ihtimale karşı. 10-40 her koşulda idealdir hiç bozma.
Evet. Zevk meselesi tabi, kimisi de sevmez. Ama ben de çok hoş olduğunu düşünüyorum Fazer'da grenajın. Benim de planlarımda var bir grenaj muhabbeti
Bunların dışında bir çeşit daha vardı, onu şimdi bulamadım..
(Siyahla kırmızı aynı zaten)
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:18 ----------
Bu arada farkettiniz mi bilmem ama bu fotoğraftaki Fazer'larda ilginç farklı çalışmalar var
"CaRPe DieM"
sadece s2 grenaj çizgileri modern..diğeri çok basit ve kalıpçıda alalade yaptırılmış gibi duruyo
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)