Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha FZ6 - Fazer Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3481
    cihan54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2011
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    Honda VFR 1200F
    Hayırlı osssuuuun Panik fren çalıştım derken farklı hızlarda mı farklı fren reflekslerinde veya basınçlarda mı çalışıyosun..

    Bu arada Allah nazardan saklasın
    isimbulamadı bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3482
    isimbulamadı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2013
    Şehir
    Girne
    Motosikleti
    600F
    Frenin kitlenme noktasını tespit ettikten sonra farklı hızlarda en kısa sürede durmaya çalışıyorum. Önüme referans olması için kuka koyup, her seferinde onu 3 metre geriye çekip, o kuka ya kadar durmaya çalışıyorum. Fren testlerini hyosung la karşılaştırmamak gerekir ama çok ciddi bir fark var arada. Hafta da bir yapmayı düşünüyorum bu eğitimi. Kilit noktasını iyi ezberlersem acil bir durumda en kısa mesafede durmayı başarırım bu sayede.
    forewer bunu beğendi.

  3. #3483
    cihan54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2011
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    Honda VFR 1200F
    Ufak bi hatırlatma da benden o zaman. En kısa mesafede durmanın yanında en kontrollü durmaya da adapte olmaya çalış

  4. #3484
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    Alıntı isimbulamadı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün boş alanda panik fren çalıştım biraz. Fren performansını çok beğendim. Arka tekerde kitleme problemini ben hiç yaşamadım yalnız. Arka az basmayla çok tutuyor ama hemen alıştım diyebilirim.

    Burası çok sakin bir kaç foto atayım ben bari

    http://o1307.hizliresim.com/1c/d/q5r98.jpg

    http://u1307.hizliresim.com/1c/d/q5rbw.jpg

    http://o1307.hizliresim.com/1c/d/q5rd6.jpg

    http://u1307.hizliresim.com/1c/d/q5rdw.jpg
    hayırlı olsun kardeş...bol bol frenlemeyi çalış ama fren sıkacağını bilmenle öyle bişeyi bilmeden yaptığın panik fren arasında dağlar kadar fark var biliyosundur sende

  5. #3485
    isimbulamadı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2013
    Şehir
    Girne
    Motosikleti
    600F
    Alıntı cihan54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ufak bi hatırlatma da benden o zaman. En kısa mesafede durmanın yanında en kontrollü durmaya da adapte olmaya çalış
    Tabii ki. Asıl amaç o zaten yoksa motoru yatırdık mı çok daha kısa sürede de dururuz.

    Alıntı erro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun kardeş...bol bol frenlemeyi çalış ama fren sıkacağını bilmenle öyle bişeyi bilmeden yaptığın panik fren arasında dağlar kadar fark var biliyosundur sende
    İkisi arasında gerçekten çok büyük fark var. O panikle ne kadar doğru yapabiliriz sonuçta. Ama sürekli kendimi eğiterek beyine motor kontrol kazandırma imkanı da var. Bu sayede panik frende freni ne kadar sıkacağımı düşünmeden en iyi noktaya kadar sıkabilirim.


    Bu arada ne kadar yaktığını merak ettim bi ölçüm yapayım dedim ağzım açık kaldı. Ben bu motoru gitgide daha çok seviyorum. Benim hyosung'dan az yakıyor.

    Konya'nın Beyşehir ilçesine gittim. Yol çok dandik ve virajlı. Her bulduğum düzlükte gazladım 210 a kadar çıktım en fazla. Ona rağmen 115 km de 5.13 litre yakmış. Hyosung 6 litre civarı yakıyordu o yolda.









    Bu arada Ebay'den aldığım kamera aparatım geldi. Yeni yeni video lar çekip koyarım buraya. Çok sessiz burası


  6. #3486
    cihan54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2011
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    Honda VFR 1200F
    Senin hyosung'da sorun varmış o zaman

  7. #3487
    isimbulamadı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2013
    Şehir
    Girne
    Motosikleti
    600F
    Yok normal yollarda 4-4.5 litre civarı yakıyordu. Bu dediğim yol çok pis bişey sürekli gaz kapatmak gerekiyor. Çok keskin virajlar + yol bozuk o yüzden fazla yakıyordu. Benim tahminim fazer 8 litre civarı yakar demiştim ama çok şaşırdım tekrar fulleyince. Bir daha aşık oldum

  8. #3488
    cihan54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2011
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    Honda VFR 1200F
    8 litre mi ben o kadarını bir kere yakabildim. o da depo boyunca 190-200'ün altına inmemiştim

  9. #3489
    fabrisio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    YAMAHA TRACER 700
    Motorun diğer motorların yanında resmen ben burdayım diyor. Ne de olsa fazer yani.

    Bu arada bugün patronla (eşim) biraz gezelim dedik. İlla kask istiyorum diye tutturdu. Ona Ulus Motor'dan kırmızı, siyah, pembe (bayan işi) bir kask aldım. Ordan Çankaya'ya çıktık ve kendime Motoankara'dan siyah kırmızı bir Nolan aldım. Eller ve kafalar kask doldu. O yüzden hemen yakındaki Motomax'a gittik. Ordanda oğluma Shad SH48 çanta aldım ve kaskları koyduk. Evde şu an 4 tane kask var.

    Bu arada Motomax'tan (internetten değil, bizzat mağazadan) bu çantayı alırsanız ekstra %10 iskonto uygulanıyor. 400 küsür TL'lik çantayı 390 TL'ye kapattım. Üstelik 48 litre ve malzeme kalitesi Givi'yle eşdeğer, Kappa'dan iyi. Ayrıca çok estetik. Tavsiye ederim. Önümüzdeki hafta içi çantaya sinyal ve stop bağlantıları yapacağım. Fotoları paylaşırım.
    cihan54 bunu beğendi.

  10. #3490
    isimbulamadı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2013
    Şehir
    Girne
    Motosikleti
    600F
    Arkadaşlar benim motor gaz tam kapalı iken çok hafif gaz açsam bile bi öne atlama yapıyor ve bu çok sinirimi bozdu. c1 - c2 ayarlarını oynadım biraz. c1 5 c2 5 ti ayarları ben onu c1 -16 c2 -5 yaptım internetten bulduğum bilgiyle düzelme çok fazla olmadı. kafama göre c1 -6 c2 5 yaptım ve şuanda memnunum. Düzelme hissedilir derece de oldu ama daha iyisi de olabilir. Sizin bildiğiniz değerler var mı? İnternette düzgün bi bilgi bulamadım bu konuyla ilgili.

    Birde diagnostik ayarlarıyla ilgili bi bilgi buldum. Belki işinize yarar

    DİAGNOSTİK'e gelince:

    kontak kapalı. acil stop kapalı
    benzin pompası fişini çek (deponun altında). Çekmesende olur .
    SELECT ve RESET düğmelerine aynı anda bas kontağı aç ve en az 8 saniye iki tuşu da basılı tut.
    Göstergedeki bütün işaretler saat hariç silinecek "dIAG veya CO yazısı çıkacak(ilk çıkacak dIAG olacaktır)çıkmazsa SELECT tuşuna bas "dIAG" ı bul. SELECT ve RESET düğmelerine aynı anda basarak dIAG'ı sabitle (işlem yapmak için)
    CO'yu hiç karıştırma! SAKIN!
    SELECT tuşu: her basışta 01 dan 70 e kadar ve RESET tuşu tersine her basışta 70 den 01 e kadar olan test işlemlerini yapmanı sağlar.
    SELECT tuşuna en az 1 saniye basılı tutarsan diagnostik kod numaralarını yukarı doğru saymaya başlar.
    RESET tuşuna en az 1 saniye basılı tutarsan diagnostik kod numaralarını aşağı doğru saymaya başlar.
    Misal : dIAG 09 (acil stop düğmesi ON) akü voltajını gösterir.
    dIAG 61 arıza geçmişini gösterir. Eğer çok arıza kodu varsa 2 saniyelik aralarla hepsini tekrarlar. Yoksa "00" gösterir.
    dIAG 62 arıza geçmişini silmeni sağlar.Yoksa "00" gösterir.
    Diagnostik işlemini iptal için kontağı kapat.
    Diagnostik işlemini randımanlı yapmak için her testten sonra kontağı kapat ve işlemlere baştan başla.

    http://d-73011.resimlerimnette.com/i-73011.jpg
    http://d-73013.resimlerimnette.com/i-73013.jpg
    Bu arada bu gece er-5 i olan bi arkadaşla Antalya'ya doğru yola çıkacaz. Antalya'da fazercı arkadaşlar varsa bi çayını içmek isterim.

  11. #3491
    cihan54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2011
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    Honda VFR 1200F
    elciği çevirdiğinde öne atlama yapmasıyla co ayarlarının alakası ne anlamadım.. Bu olay kavrama ile ilgili..

  12. #3492
    isimbulamadı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2013
    Şehir
    Girne
    Motosikleti
    600F
    Tam anlatamamışım derdimi pardon. Yani saliselik gecikmeli gaz yiyip bi anda atlıyor öne. c1 - c2 ayarıyla çözülebilecek bi olay olduğunu okumuştum bi yerde. ki benim motorda az da olsa olumlu cevap verdi.

  13. #3493
    cihan54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2011
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    Honda VFR 1200F
    hmm.. gecikme konusunda birşey diyemem.. Bildiğim kadarıyla Co ayarlarında hava yakıt oranını ayarlıyorsun. Zengin karışım fakir karışım yaratıp; motorun yüksek yakıtla yüksek performans veya düşük yakıtla düşük performans ayarını yapıyorsun.

  14. #3494
    isimbulamadı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2013
    Şehir
    Girne
    Motosikleti
    600F
    Değişik fikirler üretiyorum kafamda ne kadar doğru bilemem de. Hangi ayarlarda zengin hangi ayarda fakir karışım yaptığı ile ilgili bi bilgi bulamadım. c1 için 1. ve 4. silindir c2 için 2. 3. silindir bilgisine ulaştım. acaba biri zengin biri fakir karışım yapıyorda ondan mı kaynaklanıyor sorun ? ama c1 de c2 de 5 değerinde olunca daha beter oluyor. çözemedim bu işi. En iyisi çok takmamak

  15. #3495
    fabrisio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    YAMAHA TRACER 700
    Alıntı cihan54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hmm.. gecikme konusunda birşey diyemem.. Bildiğim kadarıyla Co ayarlarında hava yakıt oranını ayarlıyorsun. Zengin karışım fakir karışım yaratıp; motorun yüksek yakıtla yüksek performans veya düşük yakıtla düşük performans ayarını yapıyorsun.
    Peki bu C1 ve C2 ayarlarının ne olmasını tavsiye edersin?

  16. #3496

    Üyelik
    03 Haziran 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2007 FZ6 NAKED
    arkadaşlar bende dün gösterge üzerindeki select ve reset tuşlarını karıştırdım bakalım menü seçenekleri neymiş diye,daha sonra eve döndüm.Akşam tekrar motorumu çalıştırdığımda ise gösterge panelinin ışığı yanmadı,acaba benmi ışığı kapattım anlıyamadım,yardımlarınızı bekliyorum.....

  17. #3497
    cihan54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2011
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    Honda VFR 1200F
    Bir ara grupta elemanlarla konuştuk Co konusunu da, en son her motorda farklı değerler tutuyor diye karar kılınmıştı

    Işık kapanması olayı çok ilginçmiş. Sanmıyorum yazılımdan ışık kapatılabilsin

  18. #3498

    Üyelik
    15 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2006 Yamaha R6
    biraz daha çalışma yaptık bebeğimiz üstünde ortalıgı canlandıralım = ))




    cihan54, onur35, fabrisio ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  19. #3499
    cihan54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2011
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    Honda VFR 1200F
    Güzellik yarışmasına sokalım maşallah...


    Benim de dün Ankaradan misafirim vardı Erro (Erhan) uzun tura çıkmıştı, ilk durağı bendim. Bir akşam misafirim oldu, sabah da yola koyuldu nadir türden bir buluşma sergiledik diyebiliriz

    iki kırmızı abs'li Fazer (İkizler) buluştu










    hndsmyng ve fabrisio bunu beğendiler.

  20. #3500
    fabrisio - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    YAMAHA TRACER 700
    Süpersiniz. Motor bahanesiyle dostluk pekiştirmişsiniz. İyi de olmuş.
    hndsmyng bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler