merhaba bikaç sorum olacak,
abs her modelde var mı? yoksa hiç abs yok fazer da ben mi yanlış hatırlıyorum
guncel yakıt durumunuz nedir şehir içi?
merhaba bikaç sorum olacak,
abs her modelde var mı? yoksa hiç abs yok fazer da ben mi yanlış hatırlıyorum
guncel yakıt durumunuz nedir şehir içi?
hayat bir günden ibarettir ve ben hergün motoruma bindiğimde ilk günki gibi mutlu oluyorum...
orjinal yuasa dostum. kapalı garaji sıcaklığı 10 derecenin altına inmiyor, sanırım onun payi yüksek, ve motorda ekstradan elektrik sisteminde takılan en ufak bir kablo bile yok, fabrikanın orjinalliğinde.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------
arka fren balatası, debriyaj, zincir dişli bile fabrikanın taktığı )))
sanırım çok soft kullanıyorum ben bu motoru.
hayat bir günden ibarettir ve ben hergün motoruma bindiğimde ilk günki gibi mutlu oluyorum...
Engin o arkadaş sadece motor sürer, yağ değişiminden tutta, zincir ayarı için bile bana gelen birisi, buralarda takılacak biri değil
Motor gayet iyi durumda, iyi havalarda çıkarıyor, geziyor.
hayat bir günden ibarettir ve ben hergün motoruma bindiğimde ilk günki gibi mutlu oluyorum...
Illaki yazılmıştır ama yinede sorayım dedim bu fazer ya da fz6n lerin kronik olan bir arızası varmıdır bu aralar merak saldım bunlara trafikte vs sorun yaşatıyormu bendeki honda nc700x takas düşünüyorum da ona göre yanaşıcam
Hiçbir sorunu yok fz6 fazerin.
Zamana bakıma göre ihtiyaçları illaki olacak, kill swich içinde lehimleri kopuyor bir tek. Benimki 2007 model bu sene doğu gezisinde bolu otobanda motor birden stıp etti, anladım tabi ordan oldugunu söktüm kabloları direk bağladım yola devam, eve gelince güzelce lehimledim bi 10 sene daha gider.
Temiz bakımlı fazer alırsanız, siz onu değil o sizi eskitir.
-2004-2005 modellerde TPS arizasi vardi, servis ucretsiz degistiriyordu. Degisip degismedigine dikkat etmek lazim.
-Gidon gobek alt rulmanı su alip paslanabilir. Degismeydise, konik rulmanla degistirmek gerekir.
-Egzantrik zincir gergisi ve zincirinin 30-50 bin km arasi degismesi gerekebilir.
-Motor stop dugmesinde oksitlenme veya kopma olabiliyormus. (Bunu soylemisler zaten)
Benim motorum 40 bin km'de. İlk iki madde disinda, digerleri saglam duruyor simdilik.
2007 model motorum 73 bin km de
Tps sorunum olmadı.
Gidon rulmanlarıı konik rulman ile değiştirdim, 11 sene iyi gitmiş yine.
Egzantirik vsv orjınal hiç kapak açılmadı.
Kill swich beni yolda bıraktı düz bağlayıp yola devam ettim.
Sen yazmışsın bende yazayım dedim.
Ayrıca ön arka teker rulma ları değiştirdim sorun olmadıgı halde.
Doğu gezisinde arka amörtisörüp patladı 200 tlye yaptırdım.
Zincir dişli setimi değiştirdim 60 bin km de gergisi sona yanaştıgı için.
Gül gibi geçinip gidiyoruz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:34 ----------
4 derecelik atesleme avans rotoru aparatindan ismarladim. Bunu deneyenler var yurtdisi forumlarda, memnun kalmislar. Motorun tepkisi daha iyi oluyormus, ozellikle alt ve orta devirde sanirim.
Yazin takmayi deniycem bakalim nasil olacak.
https://www.ebay.co.uk/itm/Y034-YAMA....c100012.m1985
fazılda bahsetmiş zaten bende ifade etmek isterim aynı şeyleri,
çünki bilinen şeyler için yok öyle bişey demek ne kadar doğrudur bilemedim.
fazera binen duygusallıktan hayır kronik bişeyi yok demekde saçma oluyor
temiz bir fazer bulamassan başına dert alırsın kronik sorunu yada fabrikasyon hatası olmayan bir motor daha üretilmedi.
ticari kaygılar ve yedek parça satma durumları gibi şeylerden dolayı her motorda bazı problemler vardır.
*****
herkesin bildiği gibi tps lerden geri çağrıldı belli bir şase no aralığı
fren zayıflığı
gidon rulmanı bozulması (su alarak)
agresif kullanılmışlarında 30-40bin arası egzantirik gergi ve zincir problemi
kırmızı düğme bir kronik problemdir (6-7k devirlerde motorda oluşan titreşim gidona direk yansıdığından) kill switch lehimleri bırakıyor bazı motorlarda gidon sürücüye titreşim yansıtmasın diye lastik takozlarla gidonu azda olsa oynak hale getirmişler bazı şeyler mühendislik ve maliyettir her firma üstlenmez.
s1 versiyon abs li fazerlarda abs nın hidrolik üniteleri bozuluyor sağlamına rastlamak zordur.
motor yıkanınca boş lambasının vitesdeyken yanması
fazıl keşke şu başlıkta senin kadar derinlere inenlerin sayısı artsa ziyadesiyle ecnebi forumlarında var senin soruna cevap verebilecek arkadaşlar
2006BWS100-2007CBF150-2010CBF150-2007FZ6SFAZER-2006CBF600-2012CBF150-2012AGİLİTYCİTY125-2005CBF600-2006Z750S-2008GSXR600-2014CRF250L-2014JOYMAX 250-2013İNAZUMA250-2018S3 250-2014TGBX-MOTİON250
Yabanci Fz6 forumuna da yazmistim konuyu, epey bir ilgilendiler, hatta birkac kisi alip denemis bile.
https://www.600riders.com/forum/fz6-...r-pick-up.html
türkiyede modifiye eksozdur fazıl başka bişeye gerenk yok
sen r6 frenleri maşası falan takmıştın sanıyorum power commander falan yanlış mı hatırlıyorum
2006BWS100-2007CBF150-2010CBF150-2007FZ6SFAZER-2006CBF600-2012CBF150-2012AGİLİTYCİTY125-2005CBF600-2006Z750S-2008GSXR600-2014CRF250L-2014JOYMAX 250-2013İNAZUMA250-2018S3 250-2014TGBX-MOTİON250
Evet ters amortisor ve R6 radyal frenleri takili motorda.
Senden arkaya vfr800 maşası bekliyorum
Vfr Masasi takan birisini gordum internette, ama bulamiyorum onu.
S2 masasiyla yetindim.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)