Yamaha FZ6 - Fazer Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Haziran 2016, 22:41
#8121
Evet arkadaşlar...
Fazer fazer olalı böyle bakım görmedi:-)
Maddi durumu çok zorladık borç harç fazerimin tüm eksiklerini sanırım giderdim....
Yapılan işlemler ....
Egzantrik Sol ve sağ gergi paletleri.=380 tl
Egzantrik zinciri =120 tl
Egzantrik gergi otomatiği=410 tl
Ön dişli ,arka dişli ,(esjot marka)ve zincir (d.i.d )=450 tl
Arka fren balatası =40 tl
Yağ filtresi orjinal yamaha =40 tl
Motul yağ 3 lt =140 tl
Ön ve arka lastik michelin pilot road=1200 tl
Leo vince egzos =1500 tl
Genel kontrol ve işçilik 300 tl
Toplam =4.580 tl
Reklamlar
-
27 Haziran 2016, 00:37
#8122
Erkan344 adlı üyeden alıntı
Evet arkadaşlar...
Fazer fazer olalı böyle bakım görmedi:-)
Maddi durumu çok zorladık borç harç fazerimin tüm eksiklerini sanırım giderdim....
Yapılan işlemler ....
Egzantrik Sol ve sağ gergi paletleri.=380 tl
Egzantrik zinciri =120 tl
Egzantrik gergi otomatiği=410 tl
Ön dişli ,arka dişli ,(esjot marka)ve zincir (d.i.d )=450 tl
Arka fren balatası =40 tl
Yağ filtresi orjinal yamaha =40 tl
Motul yağ 3 lt =140 tl
Ön ve arka lastik michelin pilot road=1200 tl
Leo vince egzos =1500 tl
Genel kontrol ve işçilik 300 tl
Toplam =4.580 tl
Bi kaç karede resim atsaydınız,
Maşallah, diyelim ne varsa değişmiş.
-
29 Haziran 2016, 19:07
#8123
Guzel bir baslangic olmus. Resetlemek gibi.
Eski paletlerden ne haber? Gerekli miymis onlari degistirmek?
-
29 Haziran 2016, 22:54
#8124
fazil adlı üyeden alıntı
Guzel bir baslangic olmus. Resetlemek gibi.
Eski paletlerden ne haber? Gerekli miymis onlari degistirmek?
Eski paletleri gördüm ..
Usta paletlerin aşındığını söyledi ...
Belki biraz daha idare edermiş ama açılmışken toptan temizlik oldu..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:51 ----------
CİHAN adlı üyeden alıntı
Bi kaç karede resim atsaydınız,
Maşallah, diyelim ne varsa değişmiş.
Valla resim çekmek inanın giç aklıma gelmedi ...
Usta sabah 11 de başladı akşam 4 e kadar sadece benim motorla ilgilendi ...
Normalde tümü 1 günde yapılacak iş değilmiş ama ustam sağolsun aynı gün bitirdi..
Son olarak test sürüşü vs. Derken akşam ettik ...
-
30 Haziran 2016, 09:53
#8125
Eski paletleri gördüm ..
Usta paletlerin aşındığını söyledi ...
Biz de gorebilseydik keske o asinmayi. Eski parcalari almissinizdir umarim. Aldiysaniz bir fotograf cok ise yarar.
-
30 Haziran 2016, 11:35
#8126
fazil adlı üyeden alıntı
Biz de gorebilseydik keske o asinmayi. Eski parcalari almissinizdir umarim. Aldiysaniz bir fotograf cok ise yarar.
Hayır almadım çıkan parçaları...
hepsi çöpe gitti..
Zaten hiçbir işimede yaramazdı..
-
03 Temmuz 2016, 17:30
#8127
Arkadaşlar motorun kontağını kapatırken ekranda bazen er 1 bazende er 2 yazıyor
Neden olabilir bilgisi olan var mı ?
-
03 Temmuz 2016, 18:15
#8128
Hata Kodu : Er-1
Teşhiş Kodu : --
Semptom : ECU'dan sinyal alınamadı.
Hata Kodu : Er-2
Teşhiş Kodu : --
Semptom : Gerekli zaman içerisinde ECU'dan sinyal alınamadı.
Teorik olarak Ecu problemi gibi gorunse de, pratikte genelde sadece akunun zayif olmasindan kaynakli olabilir. Akuyu sarj etmeyi deneyin, eski bir akuyse degistirin, duzelmesi lazim.
-
03 Temmuz 2016, 18:35
#8129
fazil adlı üyeden alıntı
Hata Kodu : Er-1
Teşhiş Kodu : --
Semptom : ECU'dan sinyal alınamadı.
Hata Kodu : Er-2
Teşhiş Kodu : --
Semptom : Gerekli zaman içerisinde ECU'dan sinyal alınamadı.
Teorik olarak Ecu problemi gibi gorunse de, pratikte genelde sadece akunun zayif olmasindan kaynakli olabilir. Akuyu sarj etmeyi deneyin, eski bir akuyse degistirin, duzelmesi lazim.
Akü 1 senelik ..
Ben motoru sadece pazarları kullanıyorum.
Sabah normal marş bastı ve 4 saat kadar motoru kullandım ..
Yazıyı yeni farkettin..
İnş arıza değildir.
Teşekkür ederim verdiğin bilgi için fazıl bey.
-
11 Temmuz 2016, 11:08
#8130
Fazıl elinden de gelmeyen iş yok... senin fz6 yı görenler eminim ki şoka uğrayacaklardır. km saatine bakan bu xj6 diyecek, ön amortisörlere bakanlar fz8 diyecek
hayat bir günden ibarettir ve ben hergün motoruma bindiğimde ilk günki gibi mutlu oluyorum...
-
11 Temmuz 2016, 12:37
#8131
Arkadaşlar fz6 fazerime akü alacağım..
Akü kaç amper olmalıdır.
Kendim söküp değiştirebilirmiyim..
Deponun altındaki soketleri çıkarmadan depoyu biraz kaldırıp çıkarsam aküyü sorun olur mu?
-
11 Temmuz 2016, 18:04
#8132
Yapmayın hocam aku daha bir senelik. Tam otomatik bir sarj cihazı ile sarj edin. Bu arada iyi bakıyorsunuz motora
-
11 Temmuz 2016, 18:44
#8133
aydin100 adlı üyeden alıntı
Yapmayın hocam aku daha bir senelik. Tam otomatik bir sarj cihazı ile sarj edin. Bu arada iyi bakıyorsunuz motora
Şimdilik borç harç iyi bakıyorum:-)
Bu er 1 er 2 hata vermesi biraz canımı sıktı..
İnş aküden kaynaklanıyordur..
Zaten değiştirince eskisinide bir şekilde satarım..
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:37 ----------
Ayrıca ben motora leo vince egzos taktım.
Takıldıktan sonra sanki motorun rolantisi düştü
Co2 diye duyduğun bir ayar yapılıyormuş .
Ayar yapıldıktan sonra normale döner mi acaba?
-
11 Temmuz 2016, 18:59
#8134
Akü kaç amper olmalıdır. Kendim söküp değiştirebilirmiyim. Deponun altındaki soketleri çıkarmadan depoyu biraz kaldırıp çıkarsam aküyü sorun olur mu?
Orjinal aku YT12B-BS Yuasa - 10Amp'lik bir aku
Deponun altindaki soketlere hic dokunmadan sadece deponun onundeki iki civatayi sokup, o deliklerden bir iple kuyruga baglayip akuyu degistirebilirsiniz.
Yeni aku aldiginizda, suyunu doldurduktan sonra birkac saat bekleyip, 1amp/saat'lik sarj makinesiyle birkac saat (garanti olsun diye bir gece diyebiliriz) sarj etmelisiniz. Yoksa aku hic bir zaman tam randimanla calisamiyor. Akucuye sorarsaniz soylemeyebilir.
-
11 Temmuz 2016, 19:59
#8135
fazil adlı üyeden alıntı
Orjinal aku YT12B-BS Yuasa - 10Amp'lik bir aku
Deponun altindaki soketlere hic dokunmadan sadece deponun onundeki iki civatayi sokup, o deliklerden bir iple kuyruga baglayip akuyu degistirebilirsiniz.
Yeni aku aldiginizda, suyunu doldurduktan sonra birkac saat bekleyip, 1amp/saat'lik sarj makinesiyle birkac saat (garanti olsun diye bir gece diyebiliriz) sarj etmelisiniz. Yoksa aku hic bir zaman tam randimanla calisamiyor. Akucuye sorarsaniz soylemeyebilir.
Çok teşekkür ederim fazıl bey...
Aynen söylediğiniz gibi yapacağım
-
11 Temmuz 2016, 21:11
#8136
2011 de 600f aldım ozaman aldığım kişi sıfır yuasa akü takmıştı o zamandan bu zamana beş yıl geçti 30 bin km yaptım akü hala iyi durumda, kaliteli akü alın tavsiyem bu dur.
-
11 Temmuz 2016, 21:37
#8137
Özgür Akman da leovinci alıp takmıştı tecrübe etmiştir kendisi. Hata kodu kontağı kapatınca hemen her fz de çıkıyor diye biliyorum. Bende iken de vardi, önemsenecek bişey olmaması lazım. Kontak açık iken veriyorsa o zaman sorun var. Motoru fazla kullanmıyor iseniz sarj cihazı alın mutlaka. Ataba 'nın tam otomatik cihazları vardi 80 100 lira aralığında fiyatı. Yada yamahada satılan sarj cihazları da var tercih sizin. Egzoz sonrası doğru co ayarı ve senkron ile çok güzel olacaktır. Akuyu mutlaka tam sarj ettirin, yada sarj cihazı ile kendiniz edin. 1 yılda bozulacak kadar kalitesiz bir aku degildi, kaldı ki daha garantisi devam ediyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:28 ----------
Bu arada Rolanti fazla düştüyse mutlaka duzelttirin. Ayar yeri solda depo ile şasi arasında, kendiniz müdahale edecekseniz. 1250-1350 aralığında çalışması gerekiyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:31 ----------
Egzoz u sıfır mi aldınız yoksa ikinci el mi?
-
11 Temmuz 2016, 23:29
#8138
aydin100 adlı üyeden alıntı
Özgür Akman da leovinci alıp takmıştı tecrübe etmiştir kendisi. Hata kodu kontağı kapatınca hemen her fz de çıkıyor diye biliyorum. Bende iken de vardi, önemsenecek bişey olmaması lazım. Kontak açık iken veriyorsa o zaman sorun var. Motoru fazla kullanmıyor iseniz sarj cihazı alın mutlaka. Ataba 'nın tam otomatik cihazları vardi 80 100 lira aralığında fiyatı. Yada yamahada satılan sarj cihazları da var tercih sizin. Egzoz sonrası doğru co ayarı ve senkron ile çok güzel olacaktır. Akuyu mutlaka tam sarj ettirin, yada sarj cihazı ile kendiniz edin. 1 yılda bozulacak kadar kalitesiz bir aku degildi, kaldı ki daha garantisi devam ediyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:28 ----------
Bu arada Rolanti fazla düştüyse mutlaka duzelttirin. Ayar yeri solda depo ile şasi arasında, kendiniz müdahale edecekseniz. 1250-1350 aralığında çalışması gerekiyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:31 ----------
Egzoz u sıfır mi aldınız yoksa ikinci el mi?
Sadece pazarları kullanıyorum motoru...
Aslında aküyle ilgili bir sıkıntım yok
Marş basması falan herşey normal.
Yurt dışı formlardanda araştırma yaptım.Hata kodu genelde aküden olurmuş.
O yüzden aküyü değiştirmek istedim.
Egsozu bir arkadaşım yurt dışından sıfır getirdi.
Bu arada bilgiler için teşekkr ederim.
-
16 Temmuz 2016, 12:41
#8139
akü benim motorun daha orjinali üzerinde
egzoz bende almak istiyorum ve susturucusu olmasını istiyorum. o yüzden akrapoviç tercihim ama motorumun orjinalliğini de bozmak istemiyorum. Ne yapsam bilemedim. Zaten 2. motor olaak kullanıyorum ve bu sene toplamda 500 km yol yapmışım
Bu arada bir akşam buluşma düzenlesek te tanışıp bir çay içsek nasıl olur ?
hayat bir günden ibarettir ve ben hergün motoruma bindiğimde ilk günki gibi mutlu oluyorum...
-
17 Temmuz 2016, 16:54
#8140
merhaba arkadaşlar 2006 model fz6'ya sahibim (naked)
çok yazma fırsatım olmuyor. antalyada şehir içinde epey kullandım ve motor ile antalya- hatay ( konya üzerinden)
hatay- antalya ( mersin anamur üzerinden) uzun yol yapma fırsatımda oldu. Biraz yorucu ama inanılmaz keyifli diyebilirim. Yolda sadece bir kere hararet göstergesi tavan yaptı sağa çekip bekledikten sonra problem yaşamadım. Tık etmedi sağolsun
motorumu biraz uyguna denk getirmiştim ve ufak tefek eksikleri vardı.
Öncelikle naked olduğu için rüzgar problemini çok yaşıyorum özellikle 170-180'den sonra epey rahatsız edici.
50bin 50bin km'de satın almıştım şimdi 60bin km'de. Egzantrik zinciri ve debriyaj balatasının değişmesi gerektiğini söyledi usta onları halledeceğim.
İşin özüne gelecek olursam ben motoru satıp cbr600f ( abs-cbs) \ cbr 650f almayı düşünüyordum ancak bu durumu erteleyip bu yağız fz6'ya biraz masraf yapıp kendimi de biraz şımartmak istedim.
pantozlar : 340
kafa grenajı : 750
far : 850
kafa demiri : 350
radyatör : 500
gidon : 200
ayna tk : 140
alarak naked fz6'mı fazer yapmam mümkün mü ?
naked halinin orjinal farı yok üzerinde ve radyatörü sanki savaştan çıkmış gibi o yüzden radyatör almak istiyorum.
far'da naked far 800 lira fazer kafa far 900-1000 lira.
yani motoru değiştirmeden değişiklik yapmak istiyorum
bir anda toparlayamadan bir sürü şey yazdım hoşgörün pek fırsat bulamıyorum internete girmeye
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 59 kullanıcı var. (0 üye ve 59 misafir)
Bu Konudaki Etiketler