Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha FZ6 - Fazer Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #8121

    Üyelik
    02 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Şu an yok..
    Evet arkadaşlar...
    Fazer fazer olalı böyle bakım görmedi:-)
    Maddi durumu çok zorladık borç harç fazerimin tüm eksiklerini sanırım giderdim....
    Yapılan işlemler ....
    Egzantrik Sol ve sağ gergi paletleri.=380 tl
    Egzantrik zinciri =120 tl
    Egzantrik gergi otomatiği=410 tl
    Ön dişli ,arka dişli ,(esjot marka)ve zincir (d.i.d )=450 tl
    Arka fren balatası =40 tl
    Yağ filtresi orjinal yamaha =40 tl
    Motul yağ 3 lt =140 tl
    Ön ve arka lastik michelin pilot road=1200 tl
    Leo vince egzos =1500 tl
    Genel kontrol ve işçilik 300 tl
    Toplam =4.580 tl
    gursus ve CraCheR bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #8122
    CİHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 fazer ve ybr 125
    Alıntı Erkan344 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet arkadaşlar...
    Fazer fazer olalı böyle bakım görmedi:-)
    Maddi durumu çok zorladık borç harç fazerimin tüm eksiklerini sanırım giderdim....
    Yapılan işlemler ....
    Egzantrik Sol ve sağ gergi paletleri.=380 tl
    Egzantrik zinciri =120 tl
    Egzantrik gergi otomatiği=410 tl
    Ön dişli ,arka dişli ,(esjot marka)ve zincir (d.i.d )=450 tl
    Arka fren balatası =40 tl
    Yağ filtresi orjinal yamaha =40 tl
    Motul yağ 3 lt =140 tl
    Ön ve arka lastik michelin pilot road=1200 tl
    Leo vince egzos =1500 tl
    Genel kontrol ve işçilik 300 tl
    Toplam =4.580 tl
    Bi kaç karede resim atsaydınız,
    Maşallah, diyelim ne varsa değişmiş.

  3. #8123
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Guzel bir baslangic olmus. Resetlemek gibi.
    Eski paletlerden ne haber? Gerekli miymis onlari degistirmek?

  4. #8124

    Üyelik
    02 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Şu an yok..
    Alıntı fazil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Guzel bir baslangic olmus. Resetlemek gibi.
    Eski paletlerden ne haber? Gerekli miymis onlari degistirmek?
    Eski paletleri gördüm ..
    Usta paletlerin aşındığını söyledi ...
    Belki biraz daha idare edermiş ama açılmışken toptan temizlik oldu..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:51 ----------

    Alıntı CİHAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bi kaç karede resim atsaydınız,
    Maşallah, diyelim ne varsa değişmiş.
    Valla resim çekmek inanın giç aklıma gelmedi ...
    Usta sabah 11 de başladı akşam 4 e kadar sadece benim motorla ilgilendi ...
    Normalde tümü 1 günde yapılacak iş değilmiş ama ustam sağolsun aynı gün bitirdi..
    Son olarak test sürüşü vs. Derken akşam ettik ...

  5. #8125
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Eski paletleri gördüm ..
    Usta paletlerin aşındığını söyledi ...
    Biz de gorebilseydik keske o asinmayi. Eski parcalari almissinizdir umarim. Aldiysaniz bir fotograf cok ise yarar.

  6. #8126

    Üyelik
    02 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Şu an yok..
    Alıntı fazil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biz de gorebilseydik keske o asinmayi. Eski parcalari almissinizdir umarim. Aldiysaniz bir fotograf cok ise yarar.
    Hayır almadım çıkan parçaları...
    hepsi çöpe gitti..
    Zaten hiçbir işimede yaramazdı..

  7. #8127

    Üyelik
    02 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Şu an yok..
    Arkadaşlar motorun kontağını kapatırken ekranda bazen er 1 bazende er 2 yazıyor
    Neden olabilir bilgisi olan var mı ?

  8. #8128
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Hata Kodu : Er-1
    Teşhiş Kodu : --
    Semptom : ECU'dan sinyal alınamadı.

    Hata Kodu : Er-2
    Teşhiş Kodu : --
    Semptom : Gerekli zaman içerisinde ECU'dan sinyal alınamadı.

    Teorik olarak Ecu problemi gibi gorunse de, pratikte genelde sadece akunun zayif olmasindan kaynakli olabilir. Akuyu sarj etmeyi deneyin, eski bir akuyse degistirin, duzelmesi lazim.

  9. #8129

    Üyelik
    02 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Şu an yok..
    Alıntı fazil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hata Kodu : Er-1
    Teşhiş Kodu : --
    Semptom : ECU'dan sinyal alınamadı.

    Hata Kodu : Er-2
    Teşhiş Kodu : --
    Semptom : Gerekli zaman içerisinde ECU'dan sinyal alınamadı.

    Teorik olarak Ecu problemi gibi gorunse de, pratikte genelde sadece akunun zayif olmasindan kaynakli olabilir. Akuyu sarj etmeyi deneyin, eski bir akuyse degistirin, duzelmesi lazim.
    Akü 1 senelik ..
    Ben motoru sadece pazarları kullanıyorum.
    Sabah normal marş bastı ve 4 saat kadar motoru kullandım ..
    Yazıyı yeni farkettin..
    İnş arıza değildir.
    Teşekkür ederim verdiğin bilgi için fazıl bey.

  10. #8130
    temperantia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2012
    Şehir
    kocaeli/gebze
    Motosikleti
    Suzuki v-strom dl650xt-honda pcx125
    Fazıl elinden de gelmeyen iş yok... senin fz6 yı görenler eminim ki şoka uğrayacaklardır. km saatine bakan bu xj6 diyecek, ön amortisörlere bakanlar fz8 diyecek
    fazil bunu beğendi.
    hayat bir günden ibarettir ve ben hergün motoruma bindiğimde ilk günki gibi mutlu oluyorum...

  11. #8131

    Üyelik
    02 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Şu an yok..
    Arkadaşlar fz6 fazerime akü alacağım..
    Akü kaç amper olmalıdır.
    Kendim söküp değiştirebilirmiyim..
    Deponun altındaki soketleri çıkarmadan depoyu biraz kaldırıp çıkarsam aküyü sorun olur mu?

  12. #8132

    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    2009 yamaha x-city250
    Yapmayın hocam aku daha bir senelik. Tam otomatik bir sarj cihazı ile sarj edin. Bu arada iyi bakıyorsunuz motora

  13. #8133

    Üyelik
    02 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Şu an yok..
    Alıntı aydin100 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yapmayın hocam aku daha bir senelik. Tam otomatik bir sarj cihazı ile sarj edin. Bu arada iyi bakıyorsunuz motora
    Şimdilik borç harç iyi bakıyorum:-)
    Bu er 1 er 2 hata vermesi biraz canımı sıktı..
    İnş aküden kaynaklanıyordur..
    Zaten değiştirince eskisinide bir şekilde satarım..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:37 ----------

    Ayrıca ben motora leo vince egzos taktım.
    Takıldıktan sonra sanki motorun rolantisi düştü
    Co2 diye duyduğun bir ayar yapılıyormuş .
    Ayar yapıldıktan sonra normale döner mi acaba?

  14. #8134
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Akü kaç amper olmalıdır. Kendim söküp değiştirebilirmiyim. Deponun altındaki soketleri çıkarmadan depoyu biraz kaldırıp çıkarsam aküyü sorun olur mu?
    Orjinal aku YT12B-BS Yuasa - 10Amp'lik bir aku
    Deponun altindaki soketlere hic dokunmadan sadece deponun onundeki iki civatayi sokup, o deliklerden bir iple kuyruga baglayip akuyu degistirebilirsiniz.

    Yeni aku aldiginizda, suyunu doldurduktan sonra birkac saat bekleyip, 1amp/saat'lik sarj makinesiyle birkac saat (garanti olsun diye bir gece diyebiliriz) sarj etmelisiniz. Yoksa aku hic bir zaman tam randimanla calisamiyor. Akucuye sorarsaniz soylemeyebilir.

  15. #8135

    Üyelik
    02 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Şu an yok..
    Alıntı fazil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orjinal aku YT12B-BS Yuasa - 10Amp'lik bir aku
    Deponun altindaki soketlere hic dokunmadan sadece deponun onundeki iki civatayi sokup, o deliklerden bir iple kuyruga baglayip akuyu degistirebilirsiniz.

    Yeni aku aldiginizda, suyunu doldurduktan sonra birkac saat bekleyip, 1amp/saat'lik sarj makinesiyle birkac saat (garanti olsun diye bir gece diyebiliriz) sarj etmelisiniz. Yoksa aku hic bir zaman tam randimanla calisamiyor. Akucuye sorarsaniz soylemeyebilir.
    Çok teşekkür ederim fazıl bey...
    Aynen söylediğiniz gibi yapacağım

  16. #8136
    gursus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2006
    Şehir
    bandırma-izmir
    Motosikleti
    CBR600F
    2011 de 600f aldım ozaman aldığım kişi sıfır yuasa akü takmıştı o zamandan bu zamana beş yıl geçti 30 bin km yaptım akü hala iyi durumda, kaliteli akü alın tavsiyem bu dur.

  17. #8137

    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    2009 yamaha x-city250
    Özgür Akman da leovinci alıp takmıştı tecrübe etmiştir kendisi. Hata kodu kontağı kapatınca hemen her fz de çıkıyor diye biliyorum. Bende iken de vardi, önemsenecek bişey olmaması lazım. Kontak açık iken veriyorsa o zaman sorun var. Motoru fazla kullanmıyor iseniz sarj cihazı alın mutlaka. Ataba 'nın tam otomatik cihazları vardi 80 100 lira aralığında fiyatı. Yada yamahada satılan sarj cihazları da var tercih sizin. Egzoz sonrası doğru co ayarı ve senkron ile çok güzel olacaktır. Akuyu mutlaka tam sarj ettirin, yada sarj cihazı ile kendiniz edin. 1 yılda bozulacak kadar kalitesiz bir aku degildi, kaldı ki daha garantisi devam ediyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:28 ----------

    Bu arada Rolanti fazla düştüyse mutlaka duzelttirin. Ayar yeri solda depo ile şasi arasında, kendiniz müdahale edecekseniz. 1250-1350 aralığında çalışması gerekiyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:31 ----------

    Egzoz u sıfır mi aldınız yoksa ikinci el mi?
    temperantia bunu beğendi.

  18. #8138

    Üyelik
    02 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Şu an yok..
    Alıntı aydin100 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Özgür Akman da leovinci alıp takmıştı tecrübe etmiştir kendisi. Hata kodu kontağı kapatınca hemen her fz de çıkıyor diye biliyorum. Bende iken de vardi, önemsenecek bişey olmaması lazım. Kontak açık iken veriyorsa o zaman sorun var. Motoru fazla kullanmıyor iseniz sarj cihazı alın mutlaka. Ataba 'nın tam otomatik cihazları vardi 80 100 lira aralığında fiyatı. Yada yamahada satılan sarj cihazları da var tercih sizin. Egzoz sonrası doğru co ayarı ve senkron ile çok güzel olacaktır. Akuyu mutlaka tam sarj ettirin, yada sarj cihazı ile kendiniz edin. 1 yılda bozulacak kadar kalitesiz bir aku degildi, kaldı ki daha garantisi devam ediyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:28 ----------

    Bu arada Rolanti fazla düştüyse mutlaka duzelttirin. Ayar yeri solda depo ile şasi arasında, kendiniz müdahale edecekseniz. 1250-1350 aralığında çalışması gerekiyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:31 ----------

    Egzoz u sıfır mi aldınız yoksa ikinci el mi?
    Sadece pazarları kullanıyorum motoru...
    Aslında aküyle ilgili bir sıkıntım yok
    Marş basması falan herşey normal.
    Yurt dışı formlardanda araştırma yaptım.Hata kodu genelde aküden olurmuş.
    O yüzden aküyü değiştirmek istedim.
    Egsozu bir arkadaşım yurt dışından sıfır getirdi.
    Bu arada bilgiler için teşekkr ederim.

  19. #8139
    temperantia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2012
    Şehir
    kocaeli/gebze
    Motosikleti
    Suzuki v-strom dl650xt-honda pcx125
    akü benim motorun daha orjinali üzerinde
    egzoz bende almak istiyorum ve susturucusu olmasını istiyorum. o yüzden akrapoviç tercihim ama motorumun orjinalliğini de bozmak istemiyorum. Ne yapsam bilemedim. Zaten 2. motor olaak kullanıyorum ve bu sene toplamda 500 km yol yapmışım
    Bu arada bir akşam buluşma düzenlesek te tanışıp bir çay içsek nasıl olur ?
    68charger ve aydin100 bunu beğendiler.
    hayat bir günden ibarettir ve ben hergün motoruma bindiğimde ilk günki gibi mutlu oluyorum...

  20. #8140

    Üyelik
    22 Ekim 2010
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    FZ6
    merhaba arkadaşlar 2006 model fz6'ya sahibim (naked)

    çok yazma fırsatım olmuyor. antalyada şehir içinde epey kullandım ve motor ile antalya- hatay ( konya üzerinden)
    hatay- antalya ( mersin anamur üzerinden) uzun yol yapma fırsatımda oldu. Biraz yorucu ama inanılmaz keyifli diyebilirim. Yolda sadece bir kere hararet göstergesi tavan yaptı sağa çekip bekledikten sonra problem yaşamadım. Tık etmedi sağolsun

    motorumu biraz uyguna denk getirmiştim ve ufak tefek eksikleri vardı.
    Öncelikle naked olduğu için rüzgar problemini çok yaşıyorum özellikle 170-180'den sonra epey rahatsız edici.

    50bin 50bin km'de satın almıştım şimdi 60bin km'de. Egzantrik zinciri ve debriyaj balatasının değişmesi gerektiğini söyledi usta onları halledeceğim.

    İşin özüne gelecek olursam ben motoru satıp cbr600f ( abs-cbs) \ cbr 650f almayı düşünüyordum ancak bu durumu erteleyip bu yağız fz6'ya biraz masraf yapıp kendimi de biraz şımartmak istedim.

    pantozlar : 340
    kafa grenajı : 750
    far : 850
    kafa demiri : 350
    radyatör : 500
    gidon : 200
    ayna tk : 140

    alarak naked fz6'mı fazer yapmam mümkün mü ?
    naked halinin orjinal farı yok üzerinde ve radyatörü sanki savaştan çıkmış gibi o yüzden radyatör almak istiyorum.
    far'da naked far 800 lira fazer kafa far 900-1000 lira.
    yani motoru değiştirmeden değişiklik yapmak istiyorum

    bir anda toparlayamadan bir sürü şey yazdım hoşgörün pek fırsat bulamıyorum internete girmeye


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler