Evet aslında istediğim enduru tarzı bir motor ama şehir içinde zorluk çekermiyim bilemiyorum. Araba aralarına her motor sığmıyor. Okulum şişliye bağlı. Sıklıkla yoğun trafiğe giriyorum. Dl- 650 de hoşuma gidiyor ama sanırım naked tarzı bir motor daha iyi olacak. param yetişse cbf 600 istiyorum. Fazerların ikinci elleri uygun diye düşünüyordum ama ryangt kardeş süper açıklamış fikrim biraz değişti.
motordelisi sitesinde bir arkadaşımızın Fazer hakkında yazdığı objektif yazı Belki biraz fikir verir.
uzun süre fazer denilen zırıltıyı kullanmış birisi olarak söylüyorum ki malesef fazer gereksiz abidik bir zırıltıdır. lütfen kimse alınmasın...
frenleri berbattır.yol tutuşu çok belirsiz ve dengesizdir.güç eğrisi çok diktir (alt devirlerde çok güçsüz yüksek devirlerde çok güçlü) yukardaki yazılara bakacak olursanız çoğu kişinin "tipi güzel" gibi yada 4 silindir ikiden iyidir, fazerin sesi süper er6f in sesi kötü gibi motosiklet anlamında manasız yorumlarını görürsünüz..
ben fazer'i satarken bütün bunları alıcıya anlattım hatta adama bence git er6 al bu paraya benim motoru alacağına bile dedim (sıfır er6 ile aynı fiyata verdim çünki..)
asıl motorum f650GS idi her motora binmeye indiğimde gs'i tercih ettim..biliyorum farklı tarzlar ancak fazer'ın dengesiz yol tutuşu nedeniyle başıma gelen bir-iki garip tehlike sonrası fazer'e binmekten korkmaya başladım + kız arkadaşım (ki kendisi artçı olarak baya bir deneyime sahiptir beminle birlikte birçok motora binmişliği vardır )fazer'e kesinlikle binmek istemiyordu (oturumun şimdiye kadar bindiği en rahatsız oturum olduğunu söylüyordu yaım saatten sonra artçılığı çekilmiyormuş)
geçen er6f kullandım gücü aynı bir ducati gibi veriyordu, fazerden 5 kat daha iyi yol tutuyordu, frenleri tartişmasız çok çok daha iyi idi. çok çok daha konforlu idi bunlara ek olarak sınıfında en az yakan motora sahip olması da caba..bence fazer den tek geri kalan yanı "top end power" o da yarışçılık yapmayacaksan çok lazım diil zaten bence.
fazer'in alt devirleri aynen bir 600 lük yarış motoru gibi güçsüz ama 600lük racing'lerde üst devirler bunu telafi ediyor. zaten 600lük racing de amaç farklı olduğundan kimse alt devir gücü aramıyor..
600 lük middle weight ler arasında bu özelliği açısından 600 spor motora en fazla benzeyen motor fazer. ancak bu motorlar pistte değil yolda kullanım için sürekli 10000 dd çevirmek için değil o zaman neden sadece 8-9000 sonrası gücünü veren bir motor alınsın ki..?+ sadece üst devirde güç veren motorun kullanışsızlığını çekiyorsam peki neden adam gibi 600'lük spor motor almayayım ki.. fazerde sonuçta onların kullanışsızlığı var ama onların yüksek devirdeki gücü fazer den çok çok öte.. yani 600 lük sporun dezavantajını alıyorum ama avantajını almıyorum..!!
fernler: en fazer aşığı bile size fazerin frenlerinin ne kadar berbat ötesi olduğunu anlatacaktır..mlsf sürekli orasını burasını sallaan motordur fazer üstünde 120kg luk bir sürücüyle bile otobanda ısınmış lastikle daki frenlemede problem çıkarır..
yol tutuşu belirsizliği: yine her fazer kullanıcısı size motorun her gün döndükleri bir virajda hiçbir sebep yokken ve siz o virajı motorunuzla çok daha hızlı biçimde bir ton defa dönmüşken bir anda arkasının attığını söyleyecektir...evet fazer abidik biçimde abidik yerlerde arka lastiğini sallar kıçını yalpalatır...
ama bence de görüntüsü çok şıktır...
eh elalem testlerde fazer'i hep açık ara sonuncu yapar..bizde motor kültürü vırrn vırrn diye piyasa yapmak olduğundan biz fazer'i birinci yaparız...
peki neden fazer böyle uyduruk: çok basit çünki elde kalan çıkma parçaların "toplanması" ile yapılmış..ever eski r6 motoru var ama tork arttırmak için yeterli detune edilmememiş eh çünki o bir araştırma geliştirme gerektiriyo sadece flywheeel'ler daha ağır biraz da volan ağır sübap zamanlaması birazcık farklı..o kadar hiçbir başka değişiklik yok...
şasi daha eski r6 şasisi.. ama oturum yeri-pozisyonu r6 daki gibi olmadığı için ağırlık dağılımı tamamen farklı olduğundan abidik gubidik dengesiz...artı üstünde r6 aksine ucuz yollu uyduruk amortisörler var eh daha noolsun..bo şekilde bir şasiyi dengelemek için naaprasın..? araştırma geliştirme mi.."yav takeyama ne gereği var şimdi ağırlığı öne alıver az daha olsun bitsin"..eh o zaman da noolur..? arkası bir sağa bir sola olur ...
frenleri yeni sporlara takılan frenler değişince ne olcak elde kalanlar..? eh fazer'a gelcek tabi nissin'in en uyduruk ötesi eski modellerinden direkt fazer'a... dengesiz yük dağılımı ile birleşince....ha bu arada arka fren böyle bir motor için inanılmaz fazla büyük diske sahip.neden acaba..? ölçüm falan hak getire.elde olanı tak gitsin... hasbel kader frene arka frenle biraz fazla destek verdinmi amanın..
GSR kullanmadım..ama bandit fazerden çok çok üstün frenlere yol tutuşuna ve konfora sahip.. duc. monster oturumunun aşırı spor olması dışında fazer den çok daha kullanışlı ama güçsüz honda 599 ve türevleri(namı diğer hornet 600 yada cbf600 vs ) yol tutuşu fren konfor vs vs de beş basar sadece gucu azdır..sv650s suzuki hakkında ne denilse az efsane bir motor olsada türkiyede hiç satılamıyor.. ama naked ve V motoru biraz yetersiz gibi bence(aynı motor v-strom'da var)..f800s ve st gerçekten orta sınıfın her açıdan lideri ama fiyatı 25 milyar ...bundan birkaç hafta önce şans eseri bir er6f'i ciddi biçimde test etme şansım oldu
ve evet dedim olay budur..gücü monster gibi veren sv gibi kolay kullanım hissi veren hornet gibi güzel frenli, monster gibi yol tutan ama monster kadar güçsüz olmayan..nerdeyse f650gs kadar benzin yakan..daha ne olsun
evet fzer'e gıcığım çünki hevesle binmeye başladım.. her başıma abidik olay geldiğinde yok canım bu kadar adam biniyo buna bişey yoktur herhalde dedim...o kadar gezip kullandım garip garip kaydığımda frnlerden tehlike atlattığımda "yağ felan vardı" yada "toz mucur muydu acep" diye kendimi kandırdım.. sonrada yeter yaw diye sattık motoru...
keşke bende bu tip bir muhabbet yapabilse idim önceden o kadar antalya ya git motor al taşı, uykusuz kal vs vs yaşamasaydim.. satarken almak isteyen herkese anlattım durumu ...buna rağman alan eleman aldı..kendin bilirsin dedim.....
istediğin havalı bir motorsa al...ama düzgün bir motorsa iştediğin uzak dur..git sv650 al er6 al hornet600 al vs vs paran çok sa direk f800st al...ama orta sınıfın en kötüsü..tüm dergi vs lerde anlatıldığı ve denildiği gibi fazer....bence uzak dur yaklaşma..
_________________
Fakir Uzdil
F650gs
Adana
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
bu son yazı yıktı benim hayallerimi açıklamaları arkadaşın oldukça mantıklı sitemizdeki fazercılar ne düşünüyorlar??lütfen yalan deyin
Ride your way
eko biz gidip kendimize başka bi motor seçelim.
Arkadaşlar MSN de geçen rumuzum olduğundan "duyulmaz" nickini kullanıcam bundan sonra.Teşekkürler Ahmet Tataroğlu
Yol tutuş ve frenler o kadar mı kötü!?
Artçılı yolculuk çile mi?
Fazer sahipleri,nerdesiniz?
AKLIN MOTORUNUN ÖNÜNDE GİTSİN
Arkadaşlar, ben Fazer alalı üç ay olmasına rağmen bahsedilen sıkıntıların hiçbirisi başıma gelmedi. Performans kötü deniyor alet 3-4 saniyede 100'ü görüyor. Virajı dengesiz deniyor daha geçen hafta kadim dostum Taner'le birlikte çevre yolunda turladık 170-180'lerle girdiğimiz virajlar oldu en ufak bir kıç atma vs yaşamadım (olsa zeten bu yazıyı yazamazdım). İlk defa 205'e kadar çıktım en ufak bir titreme veya beni korkutacak birşey olmadı, gayet stabil bir şekilde gidiyorsun. Dediğim gibi yazıdaki problemlerden hiçbiri başıma gelmedi. Üstelik bahsedildiği gibi yazın teker ısınmış, üzerinde 120 kg'lık birisiyle durmaz filan, yok efendim böyle şeyler. Ayrıca Yamaha'nın elinde ne kadar eski r6 motoru varmış Fazer yapa yapa bitiremedi, 2007'de de yapmaya devam edecek. Benim kendi izlenimlerim; ewet düşük devirlerde delirmiyor, bunun nesi kötü ben tamda böyle birşey istiyorum. Azıcık gazı açınca delirmesin, sakin sakin gideceğim yere ulaşabileyim. Gücün yüksek devirlerde saklı olduğunu biliyorum ama bırakıyrum orda kalsın, her zaman limit kullanacaksın diye bir şey yok. Ben motorumdan çok memnunun ve Fazer fanatiği olmaya devam edeceğim. (Pek muhterem Mod'um Prometheus bana kızacak şimdi, kaç aylık tecrüben varda bu hızlara çıktın diye ama elimde olmadan oldu hocam.) Herkese saygılar, kazasız günler.
Fazer konusunda benden daha tecrübeli arkadaşların yorumlarını ayrıca istirham ediyorum.
MEACULPA; ben bu yazılanları birkaç seferdir okuyorum. Hatta bir arkadaşım frenler yüzünden kaza yaptı motorda 4000 YTL zarar çıktı. Bu işe yıllarını vermiş olanlar "Fazer'den uzak durun, hız tutkunuz varsa SS" alın diyorlar. Neden SS, çünkü frenleri çok daha sağlam, gücü var ve bu gücü kontrol edebilmeniz için hafif. Fazer'de güç var; ağır ve frenleri dandik olduğundan duramıyor alet. Birçok forumda rastlayabilirsin fren mevzusuna.
Üzgünüm ama cidden bu benim rastladığım ilk yazı değil. Birkaç tane daha var elimde bu tarzda, dilersen yayınlayabilirim.
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
ben 2 motor arasındaydım.fazer ve cbf 500..alakası yok tarzları aynı değil falan demeyin şimdi hepsini biliyorum.sadece seçenekleri bu 2 motora kadar indirmiştim ama sonunda cbf500 ü tercih ettim ve bu motoru satın alma yonunde araştırmalarım sürüyor.fazer yerine sport touring isteniyorsa bence frenleri çok çok çok daha güvenli olan vfr tercih edilmeli ama sonradan anladımki 4 silindir beni çok yıpratacak cbf500den başlamaya karar verdim..benimde fikrim hız isteniyorsa ss alınmalı.sport touring tercih sebebi ise vfr olamlı kesinlikle..
cbf 600 ABS bence fazer yerine tercih edilebilinecek güzel bir touring
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
ben ünv.tede öğrenciyimde ilk başta çok heveslendim fazera falan ama sonradan dediğim gibi 4 silindir beni bozar abi
Benim kanka bunu kullanıyor.Valla kim ne derse desin.Hyosung gt 250 r den inipte adam buna binince hidrolik direksiyonlu son model bir araba kullanmak gibi.Mükemmel bir sport touring.Durmuyorsa durmasın.Bırakın kopsun gitsin.
Metin ÖZKUL
Son ırmak kuruduğunda, son ağaç yok olduğunda, son balık öldüğünde; beyaz adam paranın yenmeyen birşey olduğunu anlayacak...
Uzun süredir fazer kullanıyorum şimdiye kadar kayma problemi hiç yaşamadım her yerde arkasının kaydığını iddaa eden arkadaşın lastiklerinde problem olabileceğini düşünüyorum. Fazerın fabrika çıkış lastikleri Türkiyedeki bazı yollardaki kalitesiz asfalta uygun olmayabilir. Frenleri yeterli seviyede 2006 senesinde absli versiyonuda piyasaya çıktı ve 2007de de geliştirildi. Fazer yüksek süratlerde viraj almak çok keyiflidir. Lastiğin son noktasına kadar viraj yattım ama bi kere bile kaymadı.
Fazer çok çekici bir motor bu çekiciliğe aldanıp ne tarz motor kullanmak isteğini bilmeyenleri tatmin etmeyebilir. Fazer 98ps performanslı orta sınıf spor yol motorudur. (Avrupanın ve Türkiyenin en fazla satılan motoru) Benim en sevdiğim yönü şehirci kullanımı kolay, kıvrak ve rahat olması , bi kere bile fazer kullanmayanların bilip bilmeden şikayet ettiği alt devirlerinin sakin olmasi şehir içinde ön plana çıkıyor ve trafikte hiç yorulmuyorsunuz. Ama gazlamak istiyorsanız içinizde spor sürüş deneyimini fazer yüksek devirlerde fazlasıyla size yaşattıracaktır. Spor ve rahatlık istiyorsanız fazer size uygundur. Ama fazerin gücü sizi aşıyor ve kullanamam diyorsanız fazerın tarzını anlamak istemiyorsanız başka motor bakmalısınız. Fazer hakkında yorum yaparken onun hangi sınıfa ait nasıl bir tarzı olduğunu bilmeniz gerekiyor fazerı onla alakasız tarzda motorlar ile karşılaştırmak saçmalık. Her kişinin motosikletten beklentileri farklı herkesin tarzı ve zevki farklı o yüzden motora binmeden önce hangi tarz motosikleti sevdiğinizi bilmelisiniz. Sizin tarzınıza uymayan her motor kötü değildir.
"frenleri yeni sporlara takılan frenler değişince ne olcak elde kalanlar..? eh fazer'a gelcek tabi nissin'in en uyduruk ötesi eski modellerinden direkt fazer'a...dengesiz yük dağılımı ile birleşince....ha bu arada arka fren böyle bir motor için inanılmaz fazla büyük diske sahip.neden acaba..? ölçüm falan hak getire.elde olanı tak gitsin..."
Böyle bir yorumdan sonra arkadaşın fikirlerini dikkate almaya gerek görmüyorum objektif olmayan abidik bi uslüp Fazerın eski R6 şasisine sahip olduğu söylemiş burada tam şaçmalamış ve kullanıdığı motoru bilmiyor fazer ile eski veya yeni R6nın şasisi aynı değildir.
2006 ocakta satın aldığım fazer motorum ile 12bin km'yi geçtim.
Neredeyse her gun kullanıyorum diyebilirim.
Motosikletin hiç bir parçasının ne bir ayarı bozuldu, ne de bir tutukluk yaptı. Kesinlikle çok memnunum. 3 kere lastik patladi, ama bu da motordan kaynaklanan birşey değil. Bir kere de park lambalarini acik unuttum ve aküyü boşalttım, bunda da zavallı motorun bir suçu yoktu. Aktarma yapıp çalıştırdıktan sonra akü toparladı.
O uzuuuun yazıyı yazan arkadaş daha 2. satırında fazerin frenleri berbat diyerek espri yapmış.
Fazerin frenleri oldukça iyidir. Ama kullanmasını bilmek gerekir. 2 teker arasındaki mesafenin az olduğu motorlarda(race türü motorlarda diyebiliriz), arka fren çok çabuk kitlenir. Onun için hassasiyetiniz çok iyi değilse arka freni 10-20km den daha fazla hızlarda kullanmazsınız ve kullanmanıza gerek te yoktur. Motoru en iyi ön fren durdurur veya yavaşlatır.
Yazının gerisini de okudum ve bir fazer sahibi olarak oldukça komik buluyorum.
Fazer, neredeyse dik oturumlu, oldukça başarılı ve yumuşatılmış bir süspansiyonu olan, büyük ihtimalle yakıt tüketimi düşünülerek üst devirleri biraz kırpılmış bir race motosiklettir.
6-8bin rpm'e kadar sakin, 6-8bin rpm üzeri oldukça deli bir motordur. O kadar devirli olmasına rağmen titreşim neredeyse yok denecek kadar azdır, aynaları kullanışlıdır. Duruş anından 200km/hr hıza 12sn civarında çıkabilen bir motosiklettir. Son hız olarak ise düz yolda 240-245km/saat hızlarda gidebilen bir motosiklettir.
Bu kadar hızlı gidebileceğim, bu kadar çabuk hızlanabileceğim, dik oturumlu, şehir içi trafiğinde canımı sıkmayacak kadar kıvrak olabilen, yakıt tüketimi ortalama 5.3lt/100km civarında olan, kaliteli, fiyatı aşırı olmayan, 2. eli olan, parça ve servis sorunu olmayan, frenleri İYİ olan, tasarımı güzel olan, fazla ağır olmayan, artçı için süper olmasa da uygun olan, vibrasyonu çok az olan, rüzgar koruması olan, orta ayağı olan, benzin seviye göstergesi olan, süspansiyonu bizim yollara uygun olup toprak ve bozuk yollarda da yolculuk edilebilecek başka ne motor var?
Fazer düşük devirde gitmiyor konusunda şöyle şöyliyim, 6.vitesteyken, 30km/saat hız ile gayet rahat gezinti yapabiliyorsunuz.. Motorda hic bir rahatsizlik hissi olmadan gidebiliyor. Ama o şekilde giderken ani hızlanma istediğiniz zaman vites düşmeniz gerekiyor. Bu da doğal, çünkü vites oranları bunu gerektiriyor. Fazer 1. viteste 14000 devirde 100km/saat hız yapacak şekilde tasarlanmış.
Fazerin şöyle bir problemi var ki kimse fazla bahsetmiyor. Onu da ben söyliyim. Sele altı egsozlar güzel görünmesine rağmen, arkaya oturanların arka taraflarına egsoz kokusu siniyor
Bu beni şu ana kadar en çok rahatsız eden konu ama bu benim için çok ta önemli değil çünkü egsoz kokan ben olmuyorum
Son olarak şunu da ekliyim, Çamur-kar-buz üzerinde gitmek isteyenlere Fazer tavsiye etmiyorum...
Yüksek devirden nefret edenlere tavsiye etmiyorum.
Ayrıca normal şartlar altında 2 yılda bir yapılacak lastik değişimi için 350euro gibi bir harcama yapmak gerekiyor. Ben bunu artık kabullendim, fazerim için değer
2006 FZ6 Fazer
ardatun yüksek devirden nefret edenlere tavsiye etmiyorum derken ne demek istedin?
Bazı motor sürücüleri yüksek deviri çok sevmiyorlar, rahatsız oluyorlar. Onlara göre bir motor taş çatlasa 10bin rpm falan çevirmeli. Belki daha bile az.
Ben de bunun tam tersine bazen 13-14 bin devirlerde "hay allah devir bitti" diye hissediyorum. Yani 14 bin değil, 16-17 bin devir çevirebilseymiş daha da mutlu olurdum
Geçen yıl ise, fazerim henüz rodajdayken (ben de ) bazı arkadaşlarıma "sen hiç 10bin deviri geçiyor musun" diye soruyordum.
ilk başlarda garip gelmesine rağmen, 6 -7 bin üzerine ne gerek var diye düşünmeme rağmen ilk bir iki ay geçtikten sonra yüksek devir olayına alıştım, hatta sever oldum.
Bazı arkadaşlar ise bu şekilde yüksek devir karakterli fazeri sevmeyeceklerdir.
Örneğin
45 HP-6.000 devirde
5.95 kg-m-5.250 devirde
verebilen bir motora (Yamaha XT660) alışık olanlara fazer çok ters gelebilir.
Çünkü XT 6bin devirlerde en fazla gucunu veriyorken, fazer 6 bin devirde "gezinti" halinde oluyor.
Böyle bir motorda 6bin devirde sportif bir şekilde vites atmaya alışmış birisi fazerde yine 6binlerde vites atmaya devam ederse daha önceden almış olduğu performansı alamayacaktır. Bunu anladıktan sonra 10, 12 bin devirlerde vites atmak isteyecektir ve bu sefer de motorun çok bağırdığından şikayet edecektir.
Kullanacağımız motoru almadan önce tarzımıza, kullanım amacımıza uyup uymuyor mu diye incelememiz gerekiyor. Yoksa adanalı arkadaş veya çeşitli motor dergileri gibi fazeri yerden yere vuran çok olur.
Fazer bana çok uyuyor ve bundan dolayı çok seviyorum. Bazen 6.viteste gezinirken ani hızlanmak istediğimde tıktık diye iki vites birden düşmem gerekiyor ama bu benim için bir problem değil. Bağırarak hızlanması ise farkedilmemiz açısından bir avantaj belki. Bu durumda araba kullanan insanlar "Al işte bir serseri motorcu daha" diyorlar belki, ama bu bizi hiç farketmeyip üzerimize kırmalarından daha iyi.
Bu davranış şekli sadece fazere has birşey değil. 600cc lik herhangi bir 4 silindir motor fazer ile benzer motor özelliklerine sahip olacaktır. 4 silindirli olsun ve düşük devirde de çok iyi toparlasın deniyorsa o zaman 1000cc liklere bakmak gerekir. Bu durumda da farklı bir kategoriye geçiş yapmış oluyoruz ve farklı karşılaştırma parametreleri çıkıyor karşımıza(fiyat-yakıt tüketimi-sıkışık trafikte kullanımı..)
2 silindir 600cc herhangi bir motor alırsak ta, yakıt tüketimi biraz daha az olacak, titreşimi çok az daha fazla olacak, alt devirlerde daha canlı olacak ama üst devirleri fazerden daha güçsüz olacak ve son sürati de daha az olacaktır. Ara sıra otobanda 200 km /saat hızın üzerinde takılmayı planlamıyorsanız 2 silindirli bir motor daha düşük hızlarda daha keyifli olabilir. Ne istediğinize bağlı
1 saatlik kullanımdan sonra rahatına düşkün olanları biraz baymaya başlıyor diyelimAyrıca fazer'ın sele sürücü için rahat görünüyor, ama yolcu için pek rahat değil galiba
Benim motorda yolcu için pegler biraz yukarıda kalıyor ve bacaklar bir süre sonra ağrımaya başlıyor. 2007 modelinde ise bunu düşünerek pegleri aşağı almışlar ama ben 2006 modelimle bir degisiklik yapmadan devam edecegim.
Sürücü için herhangi bir problem yok. Otobanda çok rahatlıkla, kasmadan, doğru dürüst basmadan, stres olmadan, tehlikeli bir hareket yapmadan, stabilite bozulmadan 170km/hr ortalama hız yapılabiliyor. Bence çok güzel olan oturuş pozisyonundan dolayı ellerde bileklerde belde sırtta boyunda bacaklarda ağrı oluşmuyor. Oldukça uzun seyahatlerde seleyi sert bulanlar var, onu bilemeyeceğim. Sadece bütün yıl boyunca bir keresinde bütün gün dolaştıktan sonra rahatsız oldum....
2006 FZ6 Fazer
Süper yazmışsınBen fazer alcam kısmetse ama yazılanları okuduktan sonra bi hayli üzülerek soğumuştum.Fakat aklıma takılan bi kaç şey vardı.Birincisi madem bu kadar kötü bi makina neden 2 yıldır avrupada ve türkiyede en çok satılan makina?İkinciside yamaha bu kadar kötü makina yaparmı ve bunu hiçmi kimse farketmez araştırmaz alana sormazÇelişki üstüne çelişki.
Bir tarafta yazılan onlarca olumlu yorum bir tarafta da olumsuz yorumlar,yabancı dergilerin testlerin de profesyonel sürücüler tarafından sonuncu olması kötü yorumlar alması elbette fazer hakkında büyük çelişkiler doğuruyor.Benim de ilerde düşündüğüm modelellerden biri olan Fazer hakkında en iyi yorumu bizzat kendimiz binip test ederek verebileceğimizi düşünüyorum.Beldeyama'da sanırım test sürüşü yok.Bu arada;
www.motokeyf.com (14.Bölüm)sitesinden fazer test sürüşünü izleyebilirsiniz.
Tamer tabiki insanı düşündürüyor fakat çok çelişkiler var.Bu kadar kötü olsa avrupa ve türkiyede bu kadar çok satılabilirmiydi?Kimsemi biseyden anlamıyor?Yani alanların hepsimi amatör?Bu sadece benim fikrim.Ne fazer kullandım nede çok fazla bilgim var fazer la ilgili.
Şu Avrupa ve Türkiye satış rakamlarını kaynaklarıyla alabilir miyim ben? Türkiye neyse de Avrupa olayına pek inanasım gelmiyor. Çok merak ettim, herkesin dilinde çünkü "Avrupa'da ve Türkiye'de en fazla satan motosiklet" cümlesi
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)