Arkadaşlar merhaba bi sorum olucak debriyaja basınca göstergedeki n ışığı yanıyor daha önce böyle olmuyordu sebebi ne olabilir bilen arkadaşlar varsa yardımcı olabilirmi?
Arkadaşlar merhaba bi sorum olucak debriyaja basınca göstergedeki n ışığı yanıyor daha önce böyle olmuyordu sebebi ne olabilir bilen arkadaşlar varsa yardımcı olabilirmi?
Yagmurdan sonra ya da motoru yikadiktan sonra oluyorsa normal, benimkine de oldu. Kuruyunca gecmiyorsa bir sorun var demektir.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5688997/detay/
bu ilanla ilgili yorumlarınızı alabilir miyim? sahibiyle konusmadım kaza boya vs var mı bilmiyorum motorun dış görünüş ve fiyat olarak yorumlayabilirseniz çok sevinirim.
Evet yıkadıktan sonra oldu bakalım kuruyunca düzelicekmi teşekkür ederim bu arada
Cok temiz gorunuyor fotograflardan. Fiyat da iyi bence.bu ilanla ilgili yorumlarınızı alabilir miyim? sahibiyle konusmadım kaza boya vs var mı bilmiyorum motorun dış görünüş ve fiyat olarak yorumlayabilirseniz çok sevinirim.
Bilinen tek sorunu var, on gobek alt rulmani su alip paslaniyor ve on tarafta bosluk ve tikirti yapiyor, o rulman degismediyse, konik rulmanla degistirirse iyi olur. Kendiniz yaparsaniz maliyet 100TL, ustaya yaptirirsaniz 200-400TL arasi.hiç aklımda olan bir motor değildi peki satarken sıkıntı vs çeker miyim? bir de genel olarak da modeliyle ilgili bi sıkınıtısı bilmem gereken bir şey vs var mı .
Hepsi 98 beygir aslinda, sadece gaz kelebeginin orada gaz kolunun donusunu limitleyici bir aparat var, onu sokerseniz hepsi 98 beygir oluyor.
Uzun yillardir kullandigim bir motor. Biraz uzmani oldum diyebilirim.
Motorun km si orjinalse çok ciddi bir kazası yok ise alınıp uzun yıllar binilebilir.Mekaniğine bak benzini koy al git hayırlı olur inşallah
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:53 ----------
Arkadaşlar benim debriyaj kolunda boşluk var geçen yaz 5 bin km önce teli değiştirmiştim ama şimdi yine boşluk oluyor tam bırakmıyor gidişinde çekişinde herhangi bir sıkıntı yok ama bunun sebebi ne acaba? Debriyaj bloğuna giren debriyaj telinin bittiği yerde bir yay var ya onu değiştirmek mi gerekiyor acaba?
Bir parmak kadar bosluk olmasi normal. Eger debriyaj kolunun oradan tel ayarini gerdirip sonuna getirdigseniz, bir ayar da deponun altinda var. Debriyaj telini iki farkli yerden ayarlayabiliyorsunuz. Depoyu kaldirmaniz lazim ama.
Selamlar arkadaslar size birkaç sorum olacak, yeni aldiğim 2006 fazer in gecenlerde C1 C2 hava yakıt ayarını kurcaladim biraz şuanda ikiside +7 olarak ayarli. Eski ayarlarini hatirlamiyorum olmasi gereken orjinal parametre nedir sizce, birde elimde eski aracimdan kalma bir çift xenon farlar mevcut 35w olanlardan. Ikisini birden calistirdigimda 5.5 A ölcüyorum ampermetreden sizce bu güce akü cevap verebilirmi fazere monte edebilirmiyim orjinal aydinlatmadan memnun değilim, tecrubeli arkadaslarin cevaplarini bekliyorum saygilar.
Deponun altındaki ayardan haberim yoktu daha doğrusu bakamadım.Kolun orda ayar sonda diyebiliriz.Deponun ordaki yerden ayarlanması kolay ise hallederim sanırım.Çok laçka duruyor çünki.Yoksa o yay a kafayı taktım
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:34 ----------
Her motorda performans farklı oluyor, en iyisi birkaç deneme yapıp en iyiyi bulmak. Çok kurcalamanın sorun olacağını sanmıyorum çünkü bu değerleri gazın konumuna göre düzenli olarak değiştirerek motor performansını arttıran ürünler var.
+7 ile +26 arasında dolaşarak uygun değerleri bulmaya çalışabilirsin.Sadece + değerlere bakma tabi eksi değerleri deneyerekte doğru performansı bulabilirsin.Ben uğraşmadım bu arada sadece senkron ayarını yaptırıyorum o şekilde biniyorum Far olayına gelince Benim motorda vardı xenon Ben söktüm şu anda boşta duruyor orjinal farlarını taktım.Sevmedim aydınlatmasını belkide benimki kötü bilmiyorum osram h7 ve h4 idealdir.Tercih sana kalmış.5.5A kaldırır bir sorun olmaz herhalde
Bizim motorlarin orjinal akuleri 12Ah yani motoru kapadiginizda, isigi acik biraksaniz 35Watt'lik bir ampulu 4 saat kadar calistirir sonra da biter. Orjinal kisa far 55W. siz 70W'lik ampul kullanmis oluyorsunuz. 15W fazladan yuku alternator kaldirir sanirim. Ama Xenon farlarda soyle bir sorun var, ilk calisirken cok fazla akim cekiyorlarmis, bu da bazi sorunlara neden olabilir. Alternatorun ya da regulatorun fazla isinmasi gibi. Bu da bozulmalarina sebep olabilir. (Teorik olarak)35w olanlardan. Ikisini birden calistirdigimda 5.5 A ölcüyorum ampermetreden sizce bu güce akü cevap verebilirmi fazere monte edebilirmiyim orjinal aydinlatmadan memnun değilim, tecrubeli arkadaslarin cevaplarini bekliyorum saygilar.
Ben olsam tek bir farla yetinirdim, ne olur ne olmaz.
Ek bilgi. Fz6'nin alternatoru 5000 devirde 310 Watt güç uretiyormus.
2007 model fazer600 alınır mı? yaşı itibariyle sorun çıkarır mı? satarken satılır mı elimde mi kalır
bizim arkadaşa düzgün kullanılmış 2006 70binde aldık ömrü bittikçe parçaları yeniliyoruz marş rublesi amörtisör keçesi falan filan onun dışında çok memnun yani sorun cıkartıyo denilemez ama önceki kullanıcısı önemli bence
Merhaba arkadaşlar uzun zamandır paylaşımda bulunmamıştım. Bu sene temmuz ayında eşimle beraber motorla Yunanistan İtalya turu yapmayı planlıyorum. Programımı hazırladım. Booking'den otelleri bile rezerve ettim. Hazırlıklarım devam ediyor. Geçen hafta motoru yükleyip denemek istedim nasıl olacak diye...Becerebilirsem birazdan resimlerini koyacağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:08 ----------
[IMG]
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)