Yamaha FZ6 - Fazer Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
21 Temmuz 2015, 09:02
#7561
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-sahibinden-acil-satilik-temiz-fz6-fazer-222305071/detay
Merhaba arkadaşlar
2005 model Fz6 Fazer motosikletimi enduro alacağım için satıyorum.İlanda km'sini yanlış yazmışım.30.100 km'de.Aktif olarak kullanmaktayım.Ayrıca motosiklette gps vardır.isteyen arkadaşa onu 900 TL'ye satabilirim.İyi günler
Reklamlar
-
21 Temmuz 2015, 19:01
#7562
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...93692223/detay
Herkese iyi günler. Bir sorum olacak 2008 Fazer S2 me performans egzoz takmak istiyorum fakat bütçeyi de fazla zorlamak istemiyorum. Sahibinden de bu ilanı buldum sıfır akrapovic deniliyor ilanda, ama ürünün orjinal olup olmadığını kestiremedim.
Ürünle ilgili görüşlerinizi vede varsa bildiğiniz, uyguna, bu tip markaları(akrapovic, leo vince,ixil,two brothers,scorpion vb) bulabileceğim(internet ortamı veya birinci elden satılan) bir yer var mıdır ?
Bir de tiger marka egzozlar için ne dersiniz ?
Eminim konunun geçtiği bir yer vardır araştırdım fakat istediğim cevabı bulamadım.Bunun için de affınıza sığınıyorum...
-
23 Temmuz 2015, 11:28
#7563
Bu linkteki egzozlar akrapovic'e benzemiyor, Scorpion egzoz'a akrapovic etiketi yapistirmislar gibi geldi bana.
-
23 Temmuz 2015, 14:45
#7564
Bana da pek orijinal gibi gelmedi o yüzden burda sorayım dedim zaten.
Peki Tiger egzoz taksam Fazer ıma yazık mı etmiş olurum ? Böyle dememin sebebi bazı sayfalarda Tiger ın modellere göre dyno map leri olmadığından motora zarar verebileceğini söylemişlerdi. Slip-on takacağım bu arada katalitik konvertör kalacak(hem en azından bi nebze çevreci kalsın hemde rolanti çok gezinmesin diye), sorunun değerlendirmesini ona göre yaparsanız sevinirim .
-
23 Temmuz 2015, 20:27
#7565
Bence bir zarari olmaz. Ama ben olsam Leo, Miv, Akrapovic, Scorpion, Twobrothers markalarindan birini secerdim. Bu markalarin sorun cikarttigini gormedim henuz.
-
24 Temmuz 2015, 17:04
#7566
O akra lar orj değil.
Tiger güzel Fazer için, fiyatına göre iyi. Ziya10 nickli balıkesirli bir arkadaşımda vardı.
Eğer yurtdışı alışveriş yapıyorsanız leo vince alabilirsiniz ebay dan, ben aldım çok memnunum. Orjinal eksozla 140 150 arası seyrederlerde 7 lt yakıyordu önceden, şimdi 5.5 lt / 100 km civarı.
Tiger zarar vermez arkadaşta vardı ağzı açıkken bile pek bozmuyordu motorun hava ayarını.
Benim katalitik iptali borusu ile taktığım leo (kutuya dahil) aradaki diskler takılı ağzı açıkken neredeyse hiç bozmuyor rölanti ve hava ayarını.
-
24 Temmuz 2015, 18:27
#7567
Orjinal eksozla 140 150 arası seyrederlerde 7 lt yakıyordu önceden, şimdi 5.5 lt / 100 km civarı.
Egzoz, yakiti nasil o kadar farkettirebilir, baska bir ayardan falan olmasin o?
-
24 Temmuz 2015, 20:20
#7568
fazil adlı üyeden alıntı
Egzoz, yakiti nasil o kadar farkettirebilir, baska bir ayardan falan olmasin o?
Katılıyorum aynen.
'92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200
-
25 Temmuz 2015, 02:56
#7569
Açıkçası ebay den de baktım yurtdışı alışveriş için ama o kadar para verip te gümrükte takılması beni endişelendiriyo. Tiger için iyi yorumlarınız sevindirici oldu benim için. Yakıt tüketiminde de genel olarak hep duyduğum uzun yolda düşerken şehir içi kullanımda arttığıydı heralde sizin tanımınıza uyuyo buda.
O zaman karbon kapaklı 780 serisi Tiger işimi gayet iyi görür diye düşünüyorum. Trafikte farkedilirlik açısından önemli çünkü duymayıp, görmeyip üstüne kıran,sıkıştıran araçlardan gına geldi :D
Birde polisle aramız nasıl olacak o da meçhul tabi :D
-
25 Temmuz 2015, 10:06
#7570
fazil adlı üyeden alıntı
Egzoz, yakiti nasil o kadar farkettirebilir, baska bir ayardan falan olmasin o?
Orjinal eksoza göre Eksozdaki hava akışı arttıkça, motorun yanma odasına emdiği hava artıyor. Bu da yakıt karışımının fakirleşmesine sebep oluyor.
Bir de kn filtre takınca hava akışı iyice artıyor.
Şimdi bunu motor için sağlıksız bulacaksınız, katılıyorum ancak orjinal eksoz varken de co ayarları ile oynayarak optimum karışımı elde etmek mümkündü ama çok zor oluyordu çünkü orjinal egzozdaki hava akışı stabil değil, devir yükseldikçe akışta kısıtlama başlıyor. Bu da az yakmak için ya hep yavaş sürmem gerektiği ya da sağlıksız ayarlarla sürmem gerektiği anlamına geliyor.
Motoru hiç bi zaman fakir karışım ile kullanmak taraftarı değilim. Sonuçta pahalı ve karmaşık makineler bunlar...
Bu arada eşekle sınır geçmedikçe gümrük kontrolü kaçınılmaz bişey, korkmayın eskisi gibi korkulu rüyalar görecek bişey yok.benim eksoz dhl ile geldi, tr de bilinen en üç kâğıtcı uluslararası firmadır kendisi.
Lakin öyle değilmiş. Gelen eksoz bedelinin (kargo hariç) %18 ini vergi olarak ödedim.
Bir de tiger ları montaj esnasında hizalarken sabırlı olun
-
04 Ağustos 2015, 05:13
#7571
Salkimtas adlı üyeden alıntı
Anahtarları kontrol ettirdim önce onlar sağlam
Arkadaşlar bir buçuk ay önce bi arızadan dert yanmıştım ve uzun uğraşlar sonucu dün motor çalışmaya başladı çok şükür. Motosikletin elektrik hattında olan bi şaseden dolayı beyin ve immobilizer yanmış. Motorun sol arka tarafında bulunan röle yanmış. Röle bulunması çok zor bi parça çıkmasını sıfırından daha pahalı fiyata izmirden bulabildim. Sıfırın gelmesi 1 ay sürer dediler. Sonuç olarak motorun tüm elektrik tesisatı elden geçti konjektör immobilizer ve beyin değişti. Zenı. Farlar vardı malum fazerlar elktrik konusunda biraz hassas fazla oynamaya gelmiyor. Orjinal haline çevirdim. Bakımlar vs bana 4500 tl ye patladı. Fazer kullanlara ve alacaklara tavsiye elektrik tesisatı düzgün bi makina olsun alacağınız motor. Değilse o sesi size özletir haberiniz ola. Herkese kazasız belasız sürüşler. Tekeriniz düz bassın
Motorum ve benzin param olsun yeter...Beni kimse durduramaz
-
04 Ağustos 2015, 12:34
#7572
ozgurakman adlı üyeden alıntı
Orjinal eksoza göre
Eksozdaki hava akışı arttıkça, motorun yanma odasına emdiği hava artıyor. Bu da yakıt karışımının fakirleşmesine sebep oluyor.
Bir de kn filtre takınca hava akışı iyice artıyor.
Şimdi bunu motor için sağlıksız bulacaksınız, katılıyorum ancak orjinal eksoz varken de co ayarları ile oynayarak optimum karışımı elde etmek mümkündü ama çok zor oluyordu çünkü orjinal egzozdaki hava akışı stabil değil, devir yükseldikçe akışta kısıtlama başlıyor. Bu da az yakmak için ya hep yavaş sürmem gerektiği ya da sağlıksız ayarlarla sürmem gerektiği anlamına geliyor.
Motoru hiç bi zaman fakir karışım ile kullanmak taraftarı değilim. Sonuçta pahalı ve karmaşık makineler bunlar...
Bu arada eşekle sınır geçmedikçe gümrük kontrolü kaçınılmaz bişey, korkmayın eskisi gibi korkulu rüyalar görecek bişey yok.benim eksoz dhl ile geldi, tr de bilinen en üç kâğıtcı uluslararası firmadır kendisi.
Lakin öyle değilmiş. Gelen eksoz bedelinin (kargo hariç) %18 ini vergi olarak ödedim.
Bir de tiger ları montaj esnasında hizalarken sabırlı olun
karbüratörlü motor olsa gene neyse ama enjeksyonda beyin bunu ayarlar,karışım fakire falan düşmez.beyin zaten hava giriş basıncı yada akışına göre,sıcaklık sebebiyle oluşan yoğunluğa göre vs vs bikaç parametreyi değerlendirip karışım ayarlıyor.
karbüratörlü motorda egzos filtre takarsın, sağlıklı ve daha iyi gitmesi için açıp ayar yapman gerekir.ama bir yere kadar güç alırsın
enjeksyonlu motora egzos filtre takarsın, sağlıklı gitmesi için açıp ayar yapmana gerek yoktur,hardcore olmadıkça parçalar karışımı avansı tolere edebilir.illaki ayara gerek yoktur.ha ama güç almak için power commander vs takarsın , ayarlarını dyno üstünde yapar ve karbüratörlüden daha fazla güç alırsın
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:29 ----------
2003 model fzs600 ile aranızdayım
-
04 Ağustos 2015, 12:39
#7573
Motosikletin elektrik hattında olan bi şaseden dolayı beyin ve immobilizer yanmış.
Bu nasil olmus biraz detayli anlatsaniz. Sigortanin atmasi gerekmiyor mu boyle bir durumda, beyin neden yanmis? Motorun elektrik sistemine daha onceden bir mudahale mi olmus yoksa orjinal haliyle mi oldu bu olay?
-
04 Ağustos 2015, 14:07
#7574
-
04 Ağustos 2015, 14:19
#7575
initial-D adlı üyeden alıntı
karbüratörlü motor olsa gene neyse ama enjeksyonda beyin bunu ayarlar,karışım fakire falan düşmez.beyin zaten hava giriş basıncı yada akışına göre,sıcaklık sebebiyle oluşan yoğunluğa göre vs vs bikaç parametreyi değerlendirip karışım ayarlıyor.
karbüratörlü motorda egzos filtre takarsın, sağlıklı ve daha iyi gitmesi için açıp ayar yapman gerekir.ama bir yere kadar güç alırsın
enjeksyonlu motora egzos filtre takarsın, sağlıklı gitmesi için açıp ayar yapmana gerek yoktur,hardcore olmadıkça parçalar karışımı avansı tolere edebilir.illaki ayara gerek yoktur.ha ama güç almak için power commander vs takarsın , ayarlarını dyno üstünde yapar ve karbüratörlüden daha fazla güç alırsın
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:29 ----------
2003 model fzs600 ile aranızdayım
http://i.hizliresim.com/ylRX1M.jpg
Abi Maşallah nazar değmesin yaşına göre diri bayağı senin motor, hor kullanılmamışa benziyor. Headers'lar Allah'ın emri pas yapıyor ama genel olarak resimde duruşu çok güzel. Tekerinize taş değmesin...
-
05 Ağustos 2015, 02:41
#7576
-
05 Ağustos 2015, 20:09
#7577
2005 model fz6 fazer ım var. Fz6 Fazer S2 selesi alsak uyar mı? rahatlık olarak s2 selesi çok rahat gelmişti bana. Konuya hakim olan biri bilgilendirirse çok memnun olurum arkadaşlar :^)
-
07 Ağustos 2015, 01:07
#7578
Evet beyler bi hafta sonu fz6 fazer kullanıcıları toplanalım demiştik.
Kimler gelebilir katılım olurmu ?
-
07 Ağustos 2015, 08:31
#7579
çok isterdim ancak perşembeye kadar yurtdışındayım 34 haftada buluşalımmm
-
07 Ağustos 2015, 15:26
#7580
iyi günler arkadaşlar.Gçen başıma bir olay geldi paylaşmak ve yardımlarınızı almak istiyorum.
2006 model fz6 motorum var 64 binde ışıklarda durdum ve motoru 1.vitese taktım debriyajdan elimi çekmeden viteste motorsiklet stop etti boşa aldım yine aynı şekilde 1.vitese taktım stop ettibu arada debriyaj kolu boşladı. ama debriyaj çekiyordu tel kopuk dedim ilk başta ama çekiyordu teli.
Kenara çektım motoru orta ayakçağa aldım motoru ve 1. viteste çalıştırdım debriyaja bastım ve motorun arka tekeri frene basmama rağmen durmuyordu.sıkı basınca stop etti.Debriyaj teli gerdirdim klips ile tutturdum.Motoru hareket ettirmeyi başardım.
daha sonrasında ışıklarda durdum 2.vitesten boşa aldım ve 1. vitese aldım debriyajdan elimi çektim gaz verdim motor kımıldamadı
gaz veriyorum motor hareket bile etmiyor debriyajı bırakmama rağmen.Stop ettim arabaya yükledim ustaya götürdüm.
ustaya götürdüm usta çalıştırdı 1.vitese taktı motor hareket etti hiç bir sıkıntı yokmuş gibi gidiyor geliyordu eskisi gibi.Ben anlamadım bu işi ama debriyaj balatası tası teli değiştirmesini söyledim.Muhtemelen debriyaj balatam bitmişti.D
Sizin görüşlerinizi almak istiyorum birde bu sıkıntı neyden olmuş olabilir?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler