kaç km de o motor bitane vardı ankarada satıldı 3400 km de olan o mu acaba
kaç km de o motor bitane vardı ankarada satıldı 3400 km de olan o mu acaba
selamlar,
acaba uzun tur camı yada ek cam uzatması kullanan var mı aramızda?
fz6 fazer s2 için ya cam uzatması ya da ilave cam almayı düşünüyorum.
görüşlerinizi paylaşabilirseniz sevinirim.
Geçen hafta lüleburgaz yolunda bi gazladım.
https://www.youtube.com/watch?v=oeD_wFuYQ8w
Sürüşün de makinen de güzel ancak daha fazla yatsan daha yüksek hız yapabilirdin belki.
Ancak yinede 230km/h dan sonra zaman alıyor 250'lere
AYnen birazdaha yatınca hızlanıyor.Dün ben 200 km ye yakın bir yol yaptım şunu gördüm, rüzgar yakıtı artırıyor
Birde arkadaşlar motorunuzun temizliğini nasıl yapııyorsunuz?Oto yıkamacı mı yoksa kendiniz mi? nasıl şekilde yapıyorsunuz? bilgi lütfen
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:46 ----------
Forumda gezerken "aguila" isimli arkadaşımız yazmış ki "
"arkadaşlar şu beygir olayını aklınızdan çıkarın..hepsi 98 hp dir..son avrupa normlarına göre üretilen fazerler ..78 hp dir...ancak basit bir olayla .ayarlarıyla oynanarak .98 hp ye ustalar tarafından çıkarılmaktadır..bunu daha detaylı şekilde fazertürkiye sitesinden öğrenebilirsiniz...şimdi yakıta gelirsek..bu hafta karadeniz turundan geldim ortalama km de 135 krş yaktı ..şehir içinde ise 160 krş civarı yakmaktadır..tabiki bakımlı bir makina değerleridir bunlar..."
Hepsi 98 beygir mi? yada hangi modelleri 98 beygir hangileri 78 beygirdir? CHARGER hocam ne dersin
Öncelikle temizlik imandandır!
Motosiklet temizliği, makinen ömrü, değer kaybetmemesi ve güvenliğimiz açısından da son derece önemlidir.
Oto yıkamada yıkanmasını tavsiye etmiyorum.
1.ve en önemli nedeni:
Kullanılan köpük benzeri malzeme motosikletimizin vida, civata, somunlara, hortumlara, motor bloğuna, zincire ve bazı plastik aksamların boyasına ve kaplamasına zarar veriyor.Herkes kimyacı olmuş kendi karışımını kendi yapıyor! Uzak duralım derim.
2.Aşırı basınçlı su ve onu kullanan kişilerin tabancayı motosikletimizin yanlış yerlerine yakın tutması.Gösterge, rulman keçeleri vs.
3.Gelişi güzel kurulayıp en az 10-15 liramızı almaları ve aslında detayda motosikletinizin hala kirli olması.
Çünkü ovalan mayan kir motosikletten çıkmaz. Arabalarda ki gibi kaporta yüzeyi yok.
Kendimiz nasıl yıkarız?
Motosiklet soğuk olacak ve gölge yerde durması iyidir. Karanlık demiyorum.
Motosiklet çok kirli ise basıncı çok olmamak kaydı ile sadece su ile kaba pisliği akıtın.
Sonra yarım kovanın içinde bulaşık deterjanı olur yada araba yıkamak için marka şampuanı köpürtün.
Araba yıkama süngerini ikiye bölün yoksa çok büyük kalıyor aralara girmiyor. Kovaya batırım batırım yukarıdan aşağı her yerini bir güzel ovalayarak yıkayın. Elinizin girmediği yerleri fırça ile yıkayın.
Sonra bol su ile durulayın.
Sonra mikro fiber ya da emiciliği yüksek bir bez yukarından aşağı silin. Bunu yaparken aynı zamanda motosikletinizi inceleyebilirsiniz;
eksik ve ya gevşek bir yeri var mı? Yerinden çıkabilecek kablo var mı, yağ kaçağı var mı ve ya aşırı yağsız yerler var mı?
İyice kuruttuktan sonra 5 dakika çalıştırın böylelikle su kalan yerlerden buharlaşır.
Sonra hareketli yerleri WD40 ve ya benzeri yağlar ile abartmadan yağlanır.Buna ek olarak zincir de yağlanır.
Bide inceden bir cila atılırsa harika olur.
Farklı beygirlerde Fazer ler olduğu doğru. Bu galiba Avrupa emisyon normları ve ehliyet sistemi için yapılmış bir uygulamam.
Ancak bu kısırlaştırma-kısıtlama benim bildiğim elektronik değil.Gaz kelebeğin oralarda metal ek parçalar takılıyor. Bu parça gaz kelebeğinin tam açılmasını dolayısı ile Fazerin tam gücü olan 98 beygire ulaşmasını engelliyor. Buna Almanlar''drosselung'' diyorlar. Engelleme, düşürme, kısıtlama anlamında kullanılır.Resimlerde örnek görebilirsiniz.Linke satılan bir kite de örnek.
Dolayısı ile bunu ortadan kaldırmak zor bir şey değil. Hatta farklı güç grupları için farklı kitler var. Umarım sorularına cevap bulabildin.
http://www.ebay.de/itm/Drosselung-Drossel-Leistungsreduzierung-35-kW-FZ6-Fazer-S2-RJ14-2007-1948-/321780031942?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item4aeb9 5a1c6
Bunu da yapacak usta sayısı sınırlıdır sanırım Sonuçta motoru zorlyacak bişey.Olması şart değil tabiki hız olarak tatmin edici fazer in beygiride gücüde değişik bir durum
Bu yıkama olayına gelirsek yağ sökücü balata temizliyici spreyler var würth marka yada diğer markalar bununla bir kere temizlik yaptım fena olmadı su değdirmek biraz sakat geliyor bana bi tarafına kaçar bişey olur gibisinden tedirgin oluyorum.Ondan dolayı sordum.
Arkadaşlar eldiven önerisi olan varmı? link atarsanız size zahmet
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-kask-kiyafet-ekipman-aksesuarlar-scoyco-motosiklet-eldiveni-mevsimlik-eldiven-yazlik-eldiven-217471352/detay/
Ben bunlardan aldım gayet güzel ve kullanışlı tavsiye ederim
98 Beygir.....
Merhabalar. Forumu uzun zamandır takip ediyorum ve gerçekten faydalı bilgiler edindim. Ancak şuan başımda bi dert var. Motorum çalışmıyor. Kontağı açıyorum herşey normal ama motor benzin çekmiyor ve dolayısı ile çalışmıyor. Bulunduğum yerde servis ve düzgün bi motor ustası olmadığından bende güvendiğim bi ustamı aradım ve önerisi üzerine komple kontak ve beyni sökerek İstanbul'a gönderdim. Parça eline ulaşmış ve arıza o parçalardan birindeymiş. Buna sebep olan ne olabilir? Yoldan geldim stop ettim ve çalışmadı.
Anahtardaki chip düşmüş olmasın,daha önce arabada başıma gelmişti
Anahtarları kontrol ettirdim önce onlar sağlam
Motorum ve benzin param olsun yeter...Beni kimse durduramaz
Arkadaşlar fazer için yan çanta demiri var arkadaşımın çantası olmadıgı için demirleri satıyor isteyen olursa benimle.irtibata geçebilir istanbul içi elden teslim illere kargo ile gönderim yapabiliriz, fiyat 250 tl kırık.çatlak bi yeri yoktur temiz.
Motorun gostergesinde hic ariza kodu gibi bir sey cikmadi mi? "Error code" falan gibi.Merhabalar. Forumu uzun zamandır takip ediyorum ve gerçekten faydalı bilgiler edindim. Ancak şuan başımda bi dert var. Motorum çalışmıyor. Kontağı açıyorum herşey normal ama motor benzin çekmiyor ve dolayısı ile çalışmıyor. Bulunduğum yerde servis ve düzgün bi motor ustası olmadığından bende güvendiğim bi ustamı aradım ve önerisi üzerine komple kontak ve beyni sökerek İstanbul'a gönderdim. Parça eline ulaşmış ve arıza o parçalardan birindeymiş. Buna sebep olan ne olabilir? Yoldan geldim stop ettim ve çalışmadı.
Akuyle ilgili bir sorun olabilir. Aku eski mi?
Merhabalar nasip olursa bayramdan sonra motorumu satıp fz6 yada gsr600 almayı düşünüyorum, Gerçi fz6 biraz daha baskın geliyor bana. Bu motorları bakarken nelerine dikkat etmek lazım, km 30 bin küsür olanlar ne kadar sağlıklı olur? Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim.
Geçmiş olsun. Çalışmıyor derken marş basıyor ama çalışmıyor mu? Benzin popasını duyuyor musun? Benzin deposunu çıkar benzin hortumu da enjeksiyon kütüğüneden çıkar bak bakim benzin akıyor mu?
Arkadaşlar merhaba.Daha öncede yazdım fakat kimse öneride bulunmadı.Naked fz6 için ön cam bulamadım internette.Bulabileceğim bir yer varmıdır.Birde çanta problemim var.naked motorlarda arka çanta çok çirkin duruyor.Onun yerine soft yan çanta düşünüyorum ama şehir içinde çok problem yaratırmı ? Kullanan arkadaşlar yorumlarını yazarlarsa sevinirim
Şu an bu konu içerisinde 57 kullanıcı var. (0 üye ve 57 misafir)