Yamaha FZ6 - Fazer Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Mayıs 2015, 20:10
#7401
Orjinal balata oneririm. Metal sintered balata diski bitiriyormus bu arada. Ayrica uzun zamandir degistirmemis olanlar bitmese bile arka balatalarini degistirseler iyi olur, ben yarisindayken degistirmistim ve cok daha iyi tutmaya baslamisti. Belki de balata da lastik gibi zamanla kullanilmasa da bozuluyordur.
Reklamlar
-
05 Mayıs 2015, 22:05
#7402
arkaya sinter gereksiz. ön için tavsiye ederim, fren gücü çok değişecektir önde sinter kullanılsa. sinter in de markaya ve modele göre çeşitleri var, hepsi çok hızlı disk harcamaz.
brenta almayın piyasa malıdır, yerine brembo organik ya da ebc organik öneririm.
bir de eğer arka dişli ve zincir iyiyse, ben olsam bi ön dişli değiştiririm önce sonuçta dolarla geliyor bu mallar tr ye.
x2 ring bildiğim kadarıyla 520 olanda var sanırım. ben x ring 530 gold did aldım. şimdiki aklım olsa 2003-2007 arası r6 nın dişlilerini alırım (ön dişlisini bi diş büyük seçince fazer ile aynı oluyor dişli çapları, sadece 525) ve zinciri de 525 alırım. 530 zincir biraz fazla kalın fazer için.
-
06 Mayıs 2015, 02:20
#7403
ozgurakman adlı üyeden alıntı
arkaya sinter gereksiz. ön için tavsiye ederim, fren gücü çok değişecektir önde sinter kullanılsa. sinter in de markaya ve modele göre çeşitleri var, hepsi çok hızlı disk harcamaz.
brenta almayın piyasa malıdır, yerine brembo organik ya da ebc organik öneririm.
bir de eğer arka dişli ve zincir iyiyse, ben olsam bi ön dişli değiştiririm önce sonuçta dolarla geliyor bu mallar tr ye.
x2 ring bildiğim kadarıyla 520 olanda var sanırım. ben x ring 530 gold did aldım. şimdiki aklım olsa 2003-2007 arası r6 nın dişlilerini alırım (ön dişlisini bi diş büyük seçince fazer ile aynı oluyor dişli çapları, sadece 525) ve zinciri de 525 alırım. 530 zincir biraz fazla kalın fazer için.
Hocam bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim. Mesajınızı biraz geç gördüm. DID 530 XV aldım. Uçurum bir fark yoksa arada değiştirmekle uğraşmayalım.
Ayrıca Esjot ön arka dişlide aldım. kısmetse bu hafta içinde montajını yaptırıp resim paylaşırım sizinle.
Ayrıca arka balata için Yamaha bayisinden fiyat istedim. Orjinal balata 110TL, 20TL de işçilik dediler.Bana fazla geldi. Balatayı Gold Fren Sinter Metal aldım. Dediğim gibi mesajınızı daha erken görseydim farklı seçimler yapardım hocam.
Ayrıca bir önceki sayfada bana tavsiye ettiğiniz Motul 7100 yağdan aldım hocam. Fakat arkadaşlarım bana Bursa şartlarına en uygun yağ 10w40. Bence bunu al dediler. Öyle yaptım. Sizde 10w50 tavsiye etmişsiniz. Yağdan pek anlamadığım için o an arkadaşların dediklerine tamam dedim. 10w50 yi tavsiye etmenizin sebebi nedir? Çok elzem bir durum olursa değişim talep edebilirim.
Ayrıntılı cevap yazdığınız için teşekkür ederim. Süpersiniz :^)
-
06 Mayıs 2015, 09:19
#7404
bendeki zincir de 530 vx, sizdeki muhtemelen sadece gri renk. Altın rengi kaplamanın avantajı pasa dayanımı artırıyor. Değişime gerek yok, güzel bi secim olmuş.
Bursa serin memleket, balıkesir/izmir de 10w40 yetersiz kalıyor Fazer a. Bir de nedense 10w40 hızlı eskimişti benim motorda.
Arkada sinter balata nin tek dezavantajı ani frende kolay kilitlenme olur, onu da fren pedalını biraz aşağıya alarak aşabilirsiniz. Hiç bişeyi değiştirmeye gerek yok, gold marka da güzeldir. Brenta almadınız neyseki.
Güle güle kullanın, eminim motorun verdiği his çok değişecektir... Balatayı kaça taktırdınız?
-
06 Mayıs 2015, 12:40
#7405
ozgurakman adlı üyeden alıntı
bendeki zincir de 530 vx, sizdeki muhtemelen sadece gri renk. Altın rengi kaplamanın avantajı pasa dayanımı artırıyor. Değişime gerek yok, güzel bi secim olmuş.
Bursa serin memleket, balıkesir/izmir de 10w40 yetersiz kalıyor Fazer a. Bir de nedense 10w40 hızlı eskimişti benim motorda.
Arkada sinter balata nin tek dezavantajı ani frende kolay kilitlenme olur, onu da fren pedalını biraz aşağıya alarak aşabilirsiniz. Hiç bişeyi değiştirmeye gerek yok, gold marka da güzeldir. Brenta almadınız neyseki.
Güle güle kullanın, eminim motorun verdiği his çok değişecektir... Balatayı kaça taktırdınız?
Hocam balatayı ve zincir-dişli seti henüz taktırmadım. Dişliler henüz elime ulaşmadı. Yamaha bayi bana orjinal balata için 110tl fiyat verdi 20 tl de işçlik istedi. o yüzden vazgeçmiştim orjinalden. Ayrıca zincir in adını yanlış yazmışım. DID 530 VX. Yani altın rengi olandan. Şuan elimde olanlar bunlar. Malzemeler tamamlandığı gibi taktırıp sizinle paylaşıcam. Şimdiden teşekkür ederim.
-
06 Mayıs 2015, 13:24
#7406
o kadar bilgi paylaşılmış zincirle ilgili fiyat kimse vermemiş :D arkadaş fiyatlar nedir yazsanız.
-
06 Mayıs 2015, 14:00
#7407
agrasiwe adlı üyeden alıntı
o kadar bilgi paylaşılmış zincirle ilgili fiyat kimse vermemiş :D arkadaş fiyatlar nedir yazsanız.
Resimde gördüğün zinciriri 105€ ya aldım hocam.
-
06 Mayıs 2015, 16:41
#7408
mesmeyut adlı üyeden alıntı
Resimde gördüğün zinciriri 105€ ya aldım hocam.
of fiyat bayağı yüksekmiş hocam yaa..
-
06 Mayıs 2015, 17:54
#7409
200 liraya almıştım. Istanbul enduro marketten.
-
06 Mayıs 2015, 20:24
#7410
68charger adlı üyeden alıntı
Acele etmenin zararları desene hocam
Bilseydim oradan alırdım. Kısmet değilmiş. Yardımlarınız için teşekkür ederim.
-
06 Mayıs 2015, 21:00
#7411
Zinciri kac km'de degistiriyorsunuz?
Did Zincirlerin sahteleri varmis, nasil anliyorsunuz sahte olup olmadigini?
Benim bildigim yetkili satici Entel Enerji. En guvenilir olan oradan almaktir sanirim. Fiyati bilmiyorum ama.
Bu arada arka fren balatasini sokup takmak cok kolay kendiniz de yapabilirsiniz.
-
07 Mayıs 2015, 08:08
#7412
Günaydın herkese. Sahte şüphesini bende taşıyordum ancak Enduo marketin resmi evraklarını ve DID deposunu görünce uygun fiyatın nereden geldiği belli oldu.
5 bin km oldu şimdilik bir anormallik yok. Sahte olsa galiba şimdiye gitmişti. Orjinallerinin baklasının üzerinde Japan filan yazdığını okumuştum. Ama en iyisi siz faturasını alın ve km sini yazın en kötü 25-30 bin km gitmesi lazım...
-
07 Mayıs 2015, 09:27
#7413
Çok fazla bütçem olmadığından zor bela cz marka oring zincir ve dişli setini + brenta arka fren balatasını toplam 370 liraya değiştirebildim.
-
07 Mayıs 2015, 22:53
#7414
İzmir İl Temsilcisi
-
08 Mayıs 2015, 16:25
#7415
Bu sorun bende mi var yoksa bütün FZ6 kullanıcıları şikayetçi mi, farkında mı değil yoksa öyle bir şey yok mu?
Sıkıntı şu: 1 Vites ile 2 Vitesin mesafesi çok fazla. Ayağımın ucunu epey kaldırmam gerekiyor ki 2 Vitese atabileyim.
Elbette kalın tabanlı bir bot giydiğimde bu mesafe azaldığı daha az göze batıyor ama normal bir ayakkabıda mesafe sıkıntı yaratabiliyor hatta bazen 2 vitese atamıyorum
Sizde nasıl?
-
08 Mayıs 2015, 16:29
#7416
68charger adlı üyeden alıntı
Bu sorun bende mi var yoksa bütün FZ6 kullanıcıları şikayetçi mi, farkında mı değil yoksa öyle bir şey yok mu?
Sıkıntı şu: 1 Vites ile 2 Vitesin mesafesi çok fazla. Ayağımın ucunu epey kaldırmam gerekiyor ki 2 Vitese atabileyim.
Elbette kalın tabanlı bir bot giydiğimde bu mesafe azaldığı daha az göze batıyor ama normal bir ayakkabıda mesafe sıkıntı yaratabiliyor hatta bazen 2 vitese atamıyorum
Sizde nasıl?
Bende bunun farkındayım hocam. Aynı sorunu bende yaşıyorum. Dediğin gibi bazen 2ye atamıyorum, boşa geçiyor. Mesafe fazla. Haklısınız.
-
08 Mayıs 2015, 21:56
#7417
68charger adlı üyeden alıntı
Bu sorun bende mi var yoksa bütün FZ6 kullanıcıları şikayetçi mi, farkında mı değil yoksa öyle bir şey yok mu?
Sıkıntı şu: 1 Vites ile 2 Vitesin mesafesi çok fazla. Ayağımın ucunu epey kaldırmam gerekiyor ki 2 Vitese atabileyim.
Elbette kalın tabanlı bir bot giydiğimde bu mesafe azaldığı daha az göze batıyor ama normal bir ayakkabıda mesafe sıkıntı yaratabiliyor hatta bazen 2 vitese atamıyorum
Sizde nasıl?
farklı 2 fazer 1 fz6 sürdüm aynı, ancak alpinestars bot aldığımdan beri vitesler inanılmaz güzel geçiyor.
2 ye atmadan önce sanki vites atacakmış gibi vites koluna ayağınızla alttan basınç yapıp debriyaja basar basmaz 2 ye atarsanız şak diye oturur. ecnebiler preload shifting diyorlar.
-6 ay önce zinciri 240 tl ye almıştım-
-
08 Mayıs 2015, 22:06
#7418
Kaba bir bot ile genel olarak sıkıntı yok zaten.
Yazında öyle kaba bir bot ile gezmek de işime gelmiyor bahsettiğin şekilde vites değişmek hızlı kalkışlarda zaman kaybettirir. Bakalım bu sıkıntı için bişeyler düşüncem ama. MT7 veya MT9 veya Honda NC700X CBR600F vites aralıkları çok yakın ondan vites değişmesi çok keyifli ve seri.
Ahhhhh bu Fazer
-
08 Mayıs 2015, 22:59
#7419
-
08 Mayıs 2015, 23:04
#7420
Burak reis maşallah motor yanıyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler