Yamaha FZ6 - Fazer Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Kasım 2014, 12:57
#7181
Reklamlar
-
17 Kasım 2014, 16:22
#7182
Bende yamaha kullanıyorum...
SORULARA CEVAP:
1. fz6 daha çok tutulur.
2. 600f çok daha kaliteli ama piyasası yavaş
3. fz6 bana göre ölü makina (fz8 kullanıyorum fz6 ya göre hatalar giderilmiş bir makina ama yine viraj berbat)
4. piyasası hareketli olup da kalitenin geldiği nokta GSR..
tabiki yamahacı isen fz6 ya devam :D
-
17 Kasım 2014, 17:10
#7183
yaamaaahaa adlı üyeden alıntı
Bende yamaha kullanıyorum...
SORULARA CEVAP:
1. fz6 daha çok tutulur.
2. 600f çok daha kaliteli ama piyasası yavaş
3. fz6 bana göre ölü makina (fz8 kullanıyorum fz6 ya göre hatalar giderilmiş bir makina ama yine viraj berbat)
4. piyasası hareketli olup da kalitenin geldiği nokta GSR..
tabiki yamahacı isen fz6 ya devam :D
fz6 nın ölü olup (neye göre ve ne açıdan) fz8 in virajlarının berbat olduğunu düşünüyorsan bence viraj eğitimi almalısın. tabi ki bir racing gibi az açıyla çok dönmeyecek, ama yatırmaktan korkmazsan koç gibi dönüyor.
fotoğraf konusunda sıkıntı yaşadım, link veriyorum.
https://flic.kr/p/q65LQ6
https://flic.kr/p/q5V9yc
https://flic.kr/p/pNEoF4
https://flic.kr/p/q6dPTm
https://flic.kr/p/q6dPFh
https://flic.kr/p/q5V8ji
-
19 Kasım 2014, 00:13
#7184
Bende fazeri mi almış bulunmaktayım
-
19 Kasım 2014, 09:51
#7185
-
19 Kasım 2014, 21:57
#7186
İzmir İl Temsilcisi
Maşallah fotolar çok güzel olmuş jantlara bayıldım..
Özgür dostum hayırlısı olsun.Fotolar ufak tam göremedım ama çelik fren hortumu alıcaktın onlarımı taktın yoksa arka freni yayındanmı ayarladın
Bende yamaha kullanıyorum...
SORULARA CEVAP:
1. fz6 daha çok tutulur.
2. 600f çok daha kaliteli ama piyasası yavaş
3. fz6 bana göre ölü makina (fz8 kullanıyorum fz6 ya göre hatalar giderilmiş bir makina ama yine viraj berbat)
4. piyasası hareketli olup da kalitenin geldiği nokta GSR..
tabiki yamahacı isen fz6 ya devam :D
Bazı maddelere pek katılmıyoruz
-
20 Kasım 2014, 10:33
#7187
-
20 Kasım 2014, 10:36
#7188
CEM. adlı üyeden alıntı
Maşallah fotolar çok güzel olmuş jantlara bayıldım..
Özgür dostum hayırlısı olsun.Fotolar ufak tam göremedım ama çelik fren hortumu alıcaktın onlarımı taktın yoksa arka freni yayındanmı ayarladın
Bazı maddelere pek katılmıyoruz
Çelik fren hortumu taktım ön ve arkaya, arka acayip güçlü olup kilitleme meyili gösterince bi ayar çekmem gerekti :-)
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
20 Kasım 2014, 14:56
#7189
-
20 Kasım 2014, 20:46
#7190
68charger adlı üyeden alıntı
son foto çok iyi, keşke benim de böyle bi şansım olsa.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
01 Aralık 2014, 09:35
#7191
-
01 Aralık 2014, 22:47
#7192
Takip ediyoruz. Cok iyi gidiyor. Abs borularini takmak kolay oldu mu?
Ön lastik yeni mi? Lastik takildiginda tekrardan balans yapilsa iyi olur sanirim.
Arka salincak da guzel gorunuyor. Hazir baslamisken aslinda motoru naked yapmak guzel olurdu. Ondeki plastiklerden kurtulmak iyi oluyor, cok gicirdardi eskiden cukura girince falan hatirliyorum da.
-
02 Aralık 2014, 10:55
#7193
fazil adlı üyeden alıntı
Takip ediyoruz. Cok iyi gidiyor. Abs borularini takmak kolay oldu mu?
Ön lastik yeni mi? Lastik takildiginda tekrardan balans yapilsa iyi olur sanirim.
Arka salincak da guzel gorunuyor. Hazir baslamisken aslinda motoru naked yapmak guzel olurdu. Ondeki plastiklerden kurtulmak iyi oluyor, cok gicirdardi eskiden cukura girince falan hatirliyorum da.
Benim karenajlar gıcırtı yapmıyor, belki gergin takılınca falan gıcırtı yapıyor olabilir
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
02 Aralık 2014, 13:22
#7194
fazil adlı üyeden alıntı
Takip ediyoruz. Cok iyi gidiyor. Abs borularini takmak kolay oldu mu?
Ön lastik yeni mi? Lastik takildiginda tekrardan balans yapilsa iyi olur sanirim.
Arka salincak da guzel gorunuyor. Hazir baslamisken aslinda motoru naked yapmak guzel olurdu. Ondeki plastiklerden kurtulmak iyi oluyor, cok gicirdardi eskiden cukura girince falan hatirliyorum da.
ABS ile ilgili bir sıkıntı olmadı, hatta Burak ile (şirkette çalışan Honda fanatiği arkadaşım)ön fren hortumlarını şirkette kendimiz, çelik ile değişelim/yapalım diyoruz. Ancak ABS'li olduğu için çelik hortum miktarı ve bağlantı noktası fazla.Bakalım vazgeçmiş değilim ki önemli ve faydalı olur!
Tabi ön janta balans yapıldı, arkaya yapılacak hafta sonu(Mil ve civata kaplamadan bugün geldi). Lastikleri yeni sayılır, 3bin km ancak gitmişimdir.
Naked güzel ancak rüzgar yememek daha güzel
Gıcık sesler umarım gelmez, bence her şey düzgün yerli yerinde olursa gelmemesi lazım ancak gelirse de bazı keçe, conta ve izolasyon/vibrasyon emen yapışkanlı folyolar/parçalar var, onları uygulayacağım.Karenajın içine yapıştırınca tok ses gelecek.
Bütün braketler kumlandı-kaplandı ve boyandı, civata ve somunlar ya paslanmaz ile değişti ya da yeniden çinko nikel ve ya kobalt kaplandı.
Bakalım... Tek aklımda kalan ön süspansiyon modifikasyonu oda bahara kaldı...
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------
Bazı resimler:
kaplanan bazı parçalar...
Karter, yağ pompası süzgeci temizlendi vs...
Subap ayarlı, 6 adet shim kullanıldı.
çino-nikel kaplanan bazı parçlar siyaha boyanacak daha
-
03 Aralık 2014, 00:37
#7195
Yag pompasi suzgecinden pislik cikti mi? Yag filtresi zaten pislikleri topluyordur diye biliyorum ama emin degilim.
Bir de merak ettigim, shimleri nereden aldiniz? Subaplarin ayari cok bozuk muydu? Genelde egzoz subaplarinin ayari bozuluyormus cogunlukla.
Boya islerini kim yapiyor hala cevap belkliyoruz. Toz boya mi normal boya mi nedir?
-
03 Aralık 2014, 09:39
#7196
fazil adlı üyeden alıntı
Guzel gorunuyor. Bu boya islerini kime yaptiriyorsunuz? Boyanin cinsi (Mat siyah toz boya gibi gorunuyor), fiyatlar ve kimin yaptigiyal ilgili fikir alabilirsek isimize yarar. Mesela bir salincaği kaça boyuyorlar? Bir de fotografta manifold da temiz gorunuyor, ona ne yaptiniz?
Günaydın herkese. Boya işini Motoboya'dan Şeref Usta adına bir ustaya yaptırıyorum.İstanbul Optimum AVM nin oralarda. Ne tesadüf ki daha öncede benim motosikletin renk değişimini o usta yapmış.Galerilerde kendi Fazerimi görünce öğrendim.Kendisi zaten unutmuş
Şasi, arka salıncak ve kuyruk iskeleti hafif pütürümsü ve özellikle şasilerde kullanılan örtücülüğü yüksek mat hafif metal simli siyah boya ile boyandı. Kömürümsü rengi var.
Maalesef toz boya ile boyayacak adam gibi tesis bulamadım.TR de inanın herkes burun kıvırıyor böyle işlere.Esnaf alışmış dolap direk boyamaya.
Ben komple motosikletin boyama işini bin liraya anlaştım.Parça başı kaça boyar bilemem. Ancak motosiklet boyamak, özellikle şası kısımlarını, kendinizde gayet iyi boyarsınız onu anladım.Zemini kumladıktan sonra mis gibi sprey boy ile boyanır...
Egsoz monifoldunu önce hafif kalın zımpara sonra git gide ince ve su ile beraber temizledim en son ise metal parlatıcı ile ovala ovala o hale geldi.Toplamda 2 saatimi almıştır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:16 ----------
fazil adlı üyeden alıntı
Yag pompasi suzgecinden pislik cikti mi? Yag filtresi zaten pislikleri topluyordur diye biliyorum ama emin degilim.
Bir de merak ettigim, shimleri nereden aldiniz? Subaplarin ayari cok bozuk muydu? Genelde egzoz subaplarinin ayari bozuluyormus cogunlukla.
Boya islerini kim yapiyor hala cevap belkliyoruz. Toz boya mi normal boya mi nedir?
Süzgeci bizzat görmedim işimden dolayı ustaya gidip gelmeye vakit bulamıyorum maalesef.Ancak süzgeç ilk emişi yapıyor yani oraya takılan tıkayan bir şey filtreye gidemiyor ve hali ile yağ akışını engelleyebiliyor.
Cumartesi bloğu almaya gideceğim o zaman subap ayarı, değişen eksantrik zinciri ve işlemler ile ilgili daha daha net bilgi veririm resim paylaşırım.
Bu arada Fazıl senin nakedi bir gün Hasanpaşada inceleme şansı buldum, ön takıma hastayım! Aklımda var ancak bütçe zorluyor yaza erteledim bakalım.Yine bu nedenden hortumları çeliğe çevirmeyeceğim.
-
03 Aralık 2014, 10:05
#7197
valla helal olsun..ilgiyle takip ediyorum..
-
03 Aralık 2014, 11:09
#7198
-
03 Aralık 2014, 21:46
#7199
Bilgiler icin tesekkurler.
Bu azimle sizin motor benimkini sollar bu gidisle. Salonda montaj gibisi de yok.
R6R amortisoru konusunda ABS'li motora olur mu acaba bir arastirmak lazim. Bence en temizi R6S amortisoru takmak. O zaman ön mesnetleri degistirmeye de gerek kalmiyor.
-
05 Aralık 2014, 11:25
#7200
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)
Bu Konudaki Etiketler