Yok yahu, maksat yardımcı olalım soru soran arkadaşlarımıza
Yoksa kolay kolay değiştirmem motoru.
Hem Fazer da seri makine, sınıfının en seri motoru bildiğim kadarıyla. Zaten eski R6'da kullanılan motor yanılmıyorsam. İlk 20-30 mt. kafa kafaya gidiyor benim makineyle, sonrasında 600F'le arasındaki 11 HP fark ve biraz da kilo fazlası açıyor arayı tabi yavaş yavaş.
Junger, tecrüben varsa eğer, Fazer yormaz, rahat makine, yüksekte, trafikse derdin, aralarda kıvraktır, gaza elin alıştımı dahada rahat ettirir, Transit tarzı minibüslerin kocaman aynalarına aynası sürtebiliyor, onlara dikkat etmek lazım.
Emre 'cim görüşemiyoruz uzun zaman oldu
tecrüben varsa eğer gelmiş araya , tecrübem hondanın kursları olacak inşallah eğer fazer ı alırsam bir de FZ6 ile Fazer arasında kullanım olarak fark var mı ? daha rahat felan manasında ? 1.000tl civarında fiyat farkı vermesem diyorum ama yani tip olarak da fazer hoşuma gidiyor :( yada tabi CBR600F almak da bi seçenek ucuz ve spor görünüm olarak hazır bir cbrcı varken şeyi de sorayım sport modeliyle düz f arasındaki fark ne
hehehe kafa buluyodum biraz 600f'ini o kadar seviyosunki saten yeşim kıskanmıyo allahtan
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:07 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:04 PM ----------
eğer bu alıcağın 1-2-3. seviye kursları iyi değerlendirir öğrenirsen çok aşırı bir sıkıntı çekmezsin bir süre gaza karşı hassas davranıp motoru ve trafiği öğrenmek kalıcak sana sadece o süreci dikkatli biliçli geçireceksen motoru çok rahat kullanacaksındır zaten 1de cbf150 2de 500 3te 600cc modelini kullanıyosun
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Seleleri farklı, 600F' in selesi tek parçadır, F-Sport'un ise RR'daki ve diğer SSlerdeki gibi 2 parça.
Aşağıdaki başlıkları bir incele istersen:
http://www.motosiklet.net/forum/dige...-ve-bugun.html
http://www.motosiklet.net/forum/moto...m-basligi.html
Evet çok seviyorum motorumu ama, imzamı bir okumanı tavsiye ederim.
hem Fazer hem CBR600F sürmüş olan kimse var mı ? rahatlığı frenlerinin sağlamlığı açısından oturuşları bakımından felan ? cbr600f için sport touring diyolar gene de yani sorayım tekrar,
sanırsam frenler için de cbr600f daha iyi diyorlardı?
hondanın 1-2-3 ü alacağım ya da 2-3 ü ama gene de cbr600f fazla gelir mi veya garantisi bitmiş motorların malum masraf çıkartır mı ? 10-15 bindeki motoru alacağız malum ? fazer için yüksek hızlarda stabilliği bozuluyor diyorlar ayrıca :(
şehir içinde felan hangisi daha iyi olacaktır ? denge bakımından frenler bakımından felan
önce cbf 500 sonra etv caponord 1000 şimdi 2004 fazer harika valla
selamlar, mt de ''fz 1'' ile ilgili bir konu bulamadim, o yuzden buraya yaziyorum, su an derinlerden gelen bir fazer sesi var icimde ve eger ruhumuz ayni ise yeni yilda neden olmasin diyorum.. lakin sormak istedigim acaba fz 1'in fz 6'dan cok farkli yanlari yada daha farkli artilari ve eksileri var mi? 1 sene oncesi xjr 1200'um vardi ve onunla istanbul-kibris gibi bir yolu zevkle yapmistim yani naked ruhunu ve surusunu cok iyi biliyorum. 1 yillik aradan sonra naked damarlarim yine kabardi.. fz 1 (ama tam ciplak yani kafa grenaji olmayan) almayi dusunuyorum. eger hakkinda bilgisi yada surus tecrubesi olan varsa tecrubelerini duymak harika olacaktir, tesekkur ederim.
Wildgoose Rider - Transalp 650
Diger konularda arkadaşlar yardımcı olacaktır fakat bariz bir gerçek var. FZ1'de kafa gerenajı olmaması nedeniyle uzun yolculuklarda FZ1 Fazer kadar rahat olmayacaktır.
ben fazerımla 3 saat durmadan 280 km yol yapıorum kesinlikle yorucu deil 15 20 km çerez zaten 10 dakkada biter.bu arada artık fazerım yok tabi pert oldu ilk aşkım cbf 150 ye döndüm ama tabi yaza yeniden alıcam. bu motoru alayım mı almayayım mı die düşünen arkadaşlar bir gram şüpheniz olmasın diyorum bir yıl kullandım.junger direk tekere gelebiliyorsun demek önü kalkıyor demek çünkü çok güçlü motor 0-100 3,7 sn de çıkıyor 1. viteste oda ben kendim yaptm biliyorum bu arada fazer yol tutuşuylada ünlü bi modeldir kesinlikle yere çok sağlam yatar arka tekerlekeri gayet büyüktür hatta yatarak ayak pegini yere sürttüren bile var tabi yatırana bağlı istanbulda tozlu yollarda denersen kayabilir
Fazer modellerinde kafa grenajı oluyor , düz modellerde grenaj FZ1 FZ6 gibi bu modellerde yok
evet benimkinde kafa grenajı yok ama olan abilerimiz var ayrıyetten öylede kullandım grenajın şöyle bi avantajı var yüksek hızlarda rüzgar daha rahat kayıyo grenajsızda ön camında yoksa yüksek hızda çok zor rüzgar direk sürücüde grenajlı daha rahat diyebilirim yüksek hızda ayaklarada fazla rüzgar bindirmiyo yandan atıo
hah! onu soruyorum, demek ki yokmus ama gayet rahat oldugunu soyluyorsun yolda.. ok.
ben zaten eski ve gayet uzun yollu bir xjr1200 surucusu oldugumdan grenajsiz kafayla 220 ve ustunun ne yaptigini cok iyi biliyorum tek merak ettigim diger okudugum fz'lerdeki hizlandikca onunun hafiflemesi mevzusu.. ama sanirim buyuk bir rahatsizlik hisseden yok..
Wildgoose Rider - Transalp 650
Fazer şehiriçinde akan trafikte yada uzun yolda rahattır ancak yinede boyunuz 1.75 ve üzeri değilse ağırlık ve yüksek sele sebebiyle durduğunuz yerde sağa sola dönüş manevraları size problem çıkarabilir.Ben 1.80 boyunda olmama rağmen 2 kere yatırdım motoru. o da bizim sokaktan çıkış yola T şeklinde ve yokuş olması sebebiyle aynı yerde oldu bu olay dönerken çok dikkat istiyor. Debriyajı da bu dönüşte tam ayarlayamayıp stop ettirirsen motoru hoop yerdesin.Tecrübeyle sabit.eski cruseir motorumla aynı yerden gazlayıp çıkabiliyordum mesela. Başka bir arkadaşın sorusu da ön tarafın hafiflemesi mevzusu doğrudur, 200 üzeri hızlarda biraz tedirgin ediyor. zannediyorum aerodinamik yapısı sebebiyle, çünkü race tarzı motorların ön grenajla çamurluk arası mesafesi çok kısayken fazerda bayağı bir açıklık söz konusu ve daha çok rüzgar aldığından ön tarafı yukarı doğru kaldırma etkisi yapıyor.
Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır
Şu an bu konu içerisinde 58 kullanıcı var. (0 üye ve 58 misafir)