Kaça alınır diye bir şey yok!
14 desem sence sahibi verir mi?
Fiyatı aşağı çekmeye zorla tabi. Fikrimce; ABS li olması büyük avantaj. Supap sesi, eksantrik zinciri ve gerisini sor.Ön mesnet rulmanlarını kontrol et. Genel kaza ve bakım geçmişini araştır.Fren bakımı ile neyi kast ediyor? Balatalar bitmeye yakınsa sana 300lira kadar masraf çıkarabilir tabi ucuz Brenta marka gibi balatalar takmazsan!Dişli zincir setine bak, eğer gergi en sona yaklaşmışsa yakında seti alman gerekebilir onda yine 400-500 lira demek. Kırmızı anahtarını sor. Bunların birinde bir sıkıntı tespit edersen pazarlık şansın doğar...
Aklıma gelen bunlar, her şey tamamsa pazarlık sünnettir de ve bitir işi!
Çok teşekkür ederim.
Motoru biliyorum, sahibini de şahsen tanıyorum. Tabi o buralarda fiyat araştırması yaptığımı bilmiyor.
Ekonomik durumu iyi ve çok titiz birisidir. Her şeyin en iyisini kullanır ve asla yalan söylemez. Her şeyini daha yeni elden geçirdi. Motorun mükemmelliğinden şüphem yok. Motor on numara motor ama işte malum para durumları
Saygılar.
-61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-
Bastır banka kredisini al bi daha nerde ne zaman alacan şapkayı önüne koy ve düşün
bu AEA nın videosunu bulamadım mümkünse linkini verirmisiniz
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:59 ----------
buda benim yamaham bu ilan linginden bakabilirsiniz düşünen arkadaşlarım bu nodan bana ulaşabilirler 05334537413 buda ilan lingi http://www.sahibinden.com/177696851
bir sürü videosunda arada söylüyor hatta arkadaşları arasında dalga konusu bu . yanlış anlaşılmasın ben geçiş motoru olarak düşünüyordum lakin çevremde hiç fazerci kimse yok . bu motoru hiç tanımıyorum bilmiyorum . çevremde bu kadar motor sürmeme tepki veren birileri olunca madara olmak istemiyorum . fazerin en çok gaz tekisi ve frenlerine takmış durumda . ama fazer 8 nasıldır onuda bilemiyorum onunda arka freniyle yakınıtını diyor.
AEA saçmalıyor dersek yalan olur ama abarttığını da gözardı edemem.
Bende yine ne demiş diye merak ettim, izledim. E kimse motoruna bok atmaz, attırmaz tabi ama buyrun birde yeni fz6 almış biri olan benden dinleyin.
-bunlar benim şahsi görüşlerim, ama doğru ama yanlış, polemiğe dönmesin-
Bizim motorlarda ön amortisör cbf150 den çıkma beyler. İsteyen istediği kadar savunsun Kalın bi yağ, düzgün progressive bi yay ister. Yoksa bas frene, şasi iki teker üstünde ileri geri gezsin. Bunu kabul etmeyen başka makina sürmemiştir. Hondanın eğitimine gidip CBF1000 lerle birşeyler öğrenmenizi şiddetle tavsiye ediyorum.
FZ6 nın debriyajı full ayırmaz, (aslında ayırır ama cabuk geri yapışır, hele birde yagın full sentetik değilse) vites geçişleri hıbıcık gubicik olur.
Ön freni güçsüzdür. O plastik hortumları esner, kaliperin basıldığı hidrolik pistonun hidrolik yüzey alanı küçükdür, haliyle yüksek basınç ister, sık allah sık. İnanmayanları bi kendi makinalarıyla birde 10-15 yıllık bi suzuki GS500 le stoppie yapmaya davet ediyorum. AEA da kayan tip sisteme tek taraftan sıkıyo gibi bilinçsiz dokundurmalar gönderir, aslen mekanik sistem düzgündür. Sıkıntı küçük hidrolik piston oluşudur.
Gaz tepkisi sıkıntılıdır. Hadede hödödö zıplatır. (hayır gayet iyi, ben alıştım, kullanmayı bilecen.. dediginizi duyar gibiyim)
E ben ne diye aldım bunu ?
1-Cebimde Ducati alcak para yok ama kendi paramla ilk alacagım motor en azından ABS li olcak diye kendime söz vermiştim.
2-Görüntüsü beni benden alıcaktı, motorum olsun diye motor almıycaktım, racing olmayacak ama 4 silindirli olacaktı. Bu paraya yanda soba borusu olmayan -başka- motor yoktu.
3-Ben piste girmiyorum, virajda yatmıyorum, tın tın tın hesabı.
Virajda yatıcam, zıpkın takılcam, bi motor var öfff... 98hp diyosan benden söylemesi bu motor sana göre değil. Ama tam benim gibi amatöre
Şu güzelliğe bak abi
Günaydın dostlar güzel ve keyifli bir haftasonu dilerim herkese selamlar
dün mt07 ve mt09 sürüşüne tuzla autodrom'a gittim.
mt07, er6 yı andırdı bana. ancak kesinlikle daha güçlü. vitesleri biraz kısa (fz6'dan sonra elbette kısa )
fz6 fazer'ın gaz tepkileri kötü diyip, mt09'u beğenen altınelbiseli adamı artık ...ime takmıyorum (umuruma)
Çünkü mt09 acayip derecede dengesiz gaz tepkilerine sahip std modda. B modunda ise resmen gitmiyor hissi verdi bana, gereksiz yumuşak. mt07 yi daha başarılı buldum bu açudan. mt09 ile virajlarda biraz korkutuculuk sezdim.
bir de mt09 naked gibi gözükse de resmen racing oturuşuna sahip. mt07 ise oldukça konforlu ve sürücüye yakın konumlanmış gidon, sizi hiç üzmüyor. acayip kompakt ve sürüşü kolay bir motosiklet. Çok güçlü bir bisiklet gibi birinci vitesi ise gerçekten hoş bir tork veriyor. tadı damağımda kaldı.
bugün fz6 fazer'ımı bir kez de yeni mt serisini sürüp fikir edinmişken bu bilgiler ışığında yeniden süreceğim. bakalım motosikletim hakkında fikirlerim ne kadar değişmiş olacak
harfiyen katılıyorum, gerçekten düşüncelerimin aynısını yazıya dökmüşsün. neye göre kötü? kime göre kötü? bu motosikletin kullanım amacı ne? o frenler niye öyle az hisli yapılmış? v.s. v.s.
ayrıca maşa şimdiden hayırlı olsun. ben de fren modifiyesi düşünüyorum ancak henüz kesin karar vermedim. açıkçası daha yarıya gelmiş orj. balataları atmaya kıyamıyorum.
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
Tps sensörü arızası ile ilgili neler söylüyeceksiniz kronik arızamıdır masrafı nedir ustayım diye gecinen adamlar anıyormu bu tps sensöründen tps sensörü arızası ile bogusan oldumu ?
sıkıntı yok bende 10 sene binerim ve bana sesli mesaj bırakmana gerek yok bana adresini ver bizzat yanına geleyim bi çayını içeyim
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-acil-satilik-temiz-fazer-179748838/detay/
Düşünen olursa her konuda yardimci olurum.
2.el rehberi yamaha die yazin aea videosuna ulasirsiniz adam bi onceki versiyonuna gore elstirio fren ve amortisoru
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
2008 modellerin hepsi 78 beygır mı acaba kafam karıstı bıraz? ruhsatlarda yazan beygır dogru mudur?
Günaydın Beyler, malumunuz geçen cumartesi gecesi arkadaşımızın motorunu hırsızların elinde kurtarırken kendi motosikletimi devirdim. Ne yazık ki epey hasar oluştu.
Zaten uzun zamandır aklımda olan Fazer'i sil baştan toplayarak yenilmem projemde böylelikle başlamış oldu. Maalesef bu motosikletler ülkemizde hor kullanılıyor ve acemilerin ölümüne ya da sakat kalmasına ve nihayetinde piyasada kazalı motosikletlerin dolaşmasına neden oluyor. Sahibleri bakımlarda ve ya onarımlarda ya ucuzuna kaçıyor ya da daha kötüsü yaptırmıyor ve yine maalesef bazı ustalar bilinçli tamir ve bakım yapmıyor.
Benim Fazer'inde buna benzer sorunlar olduğundan bir yandan sürekli düzeltiyordum. Örneğin ön far bildiğin çöp olmuş! Ne doğru düzgün sağlam ayak kalmış oradan akıllı vida başka yerde cırt cırt Bide ampulün takıldığı yuvada kırılmış, adamlar yapıştırmış ancak yapışkan sıcaktan erimiş lensin içine akmış!!! Bunun gibi saçma sapan işler işte. Öyle ya da böyle alacaksın yenisini, neyi zorluyorsun! Uydur kaydır işler işte!!! Motosiklet alırken de parçalarına ayırıp da inceleyecek halimizde yok!
Neyse gelelim konuya. Ön kafayı sökmek ile başladım.
Ön karenaj, ön var,iki yan iç kapaklar, ön cam yenilenecek. Motor ana parçalarına ayrılıp şasi tekrar statik boya ile boyanacak.Yine kafa demiri, gidon ve mesnetler boyanacak parçalar arasında.Jantlar altın/bronz rengine boyanacak.Motor bloğu yine siyaha boyanacak bu arada tabi subap ayarı, triger gergisi, kapak contaları ve debriyaj teli,baskı balata ve yay değişimi olacak.Gerekli mafsallar, rulman ve yataklar greslenecek vs. İtalya'dan yolda olan S2'nin arka salıncağını statik toz boya boyanıp montaj edilecek. Ayrıca yine S2'nin ön amortisörleri ve fren kaliperlerini takmayı planlıyorum.Araştırma içerisindeyim belki R6'nın da olabilirve manet değişimi gibi ufak tefek görsel değişiklikler olacak.
Şu anda motosikletin rengi beyaz ancak rengi değiştirebilirim.
Örneğin lacivert depo, kafa ve kuyruk karenajları ve bronz şasi ve jantlar gibi. Kombinasyon olarak sizden fikirlerinizi rica ederim...
Böyle idi...
geçmiş olsun,guzelce toplayıp kazasız belasız bınmek nasıp olsun.
amortisör konusunda radikal bişeyler yapmak istersen r6r amortisörü almanı tavsiye ederim yoksa r6s alman daha mantıklı, s2 lerin amortisörü de s1 lerden çok da farklı değilmiş kullananların söylediğine göre. zaten sana r6s amortisörü ile s2 amortisörü yakın fiyata mal olur. arka amortisöre de racetech progressive yay takarsan cillop olur.
benim de farın bi ayağı yok ancak sabit duruyor ve başka kırığı yok o yüzden pek umursamıyorum.
yerinde olsam motoru boyamam, şasi vs ok de motorda bi sürü keçe var ve boya yüzünden sertleşip kaçırmaya başlamaları işten değil. şasiyi birleştirirken de muhakkak tork anahtarı ile birleştir
bir de ufak bir tavsiye, yerinde olsam farı ikinci el alıp içine 3" çapta bi-xenon projektör takarım. (hazır setler var ebay da).
şimdiden başarılar dilerim. ara ara buraya da foto koyar ve durum belirtirsen memnun oluruz
not: yaşadığınız olayı okudum, resmen film gibi. geçmiş olsun. arkadaşına da bi kontak ayarlayın derim ebay dan falan.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)