Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha FZ6 - Fazer Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #7061
    inspire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    Kopenhag
    Motosikleti
    fz6sa
    ben de bugun bi minik bi bakım yaptım. 4buji, hava filtresi değiştirip throtle body(türkçesini bilmiyorum) leri senkronize ettim. Vakum ölçer bulamayınca akvaryum hortumuyla falan hallettim, canavar gibi oldu. 2 kanal biraz ugraştırdı tabi ama olsun. Keza 4 hortum olsa daha hızlı yapardım Neyse rolantimde bi oynaklık vardı, cok güzel oldu şimdi buyrun bir iki kare






    burda da kısa bi video ama ses yok, go pronun su altı zozigini takılı unutmuşum, artık idare edin
    http://youtu.be/pk5GmFG6jZo[COLOR="Silver"]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7062
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    merhaba, demek siz de benim gibi kendi işini görenlerdensiniz. biz de 2 fazer a 2 arkadaş senkron denemeleri yaptık farklı hortum ve yöntemlerle.

    akvaryum hortumu yumuşak geldiğinden sıvı seviyesini yanıltıyor. silecek suyu hortumu tavsiye ederim. ayrıca 4 silindiri aynı anda senkron etmeniz ve 1 numaralı tb ile oynamamanız gerekir... map ayarları 1 numarayı ref alır. diğer 3 tb yi 1 e göre sync etmelisiniz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:28 ----------

    Alıntı cihan54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar. Şu bahsi geçen meşhur izmirli koltuk kaplayan kişinin telefon numarası var mıdır. bir arkadaşım fazer 6'sının selesini yaptırmak istiyor. Yardımcı olabilecek?
    onu bilmem de istanbul da still's oto döşeme var çok maharetliler
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  3. #7063
    inspire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    Kopenhag
    Motosikleti
    fz6sa
    Alıntı ozgurakman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba, demek siz de benim gibi kendi işini görenlerdensiniz. biz de 2 fazer a 2 arkadaş senkron denemeleri yaptık farklı hortum ve yöntemlerle.

    akvaryum hortumu yumuşak geldiğinden sıvı seviyesini yanıltıyor. silecek suyu hortumu tavsiye ederim. ayrıca 4 silindiri aynı anda senkron etmeniz ve 1 numaralı tb ile oynamamanız gerekir... map ayarları 1 numarayı ref alır. diğer 3 tb yi 1 e göre sync etmelisiniz.[COLOR="Silver"]
    elini motor yağına bulamamış adamdan motorcu olmaz nacizane<

    ben zaten sadece 2,3 ve 4 ü ayarladım. 1de takılı kaldı aletin tek tarafı, diğeri 2-3-4 gezdi durdu. benim throttle body #2 de olması gerekenden fazla vakum vardı onu kurcaladım zaten video daki de o, diğerleri #1-#3, #1-#4 dengeliydi başlarkende, dokunmadım neredeyse onlara desem yalan olmaz.
    ozgurakman bunu beğendi.
    Çok okuyan değil çok gezen bilir

  4. #7064
    ayvazdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB 500F
    Uçmakdere canavarı...


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------

    ozgurakman bunu beğendi.

  5. #7065
    68charger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2013
    Şehir
    Istanbul city
    Motosikleti
    2006 Yamaha FZ6 Fazer ABS, Kawasaki Ninja 300 ABS
    Alıntı inspire adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben de bugun bi minik bi bakım yaptım. 4buji, hava filtresi değiştirip throtle body(türkçesini bilmiyorum) leri senkronize ettim. Vakum ölçer bulamayınca akvaryum hortumuyla falan hallettim, canavar gibi oldu. 2 kanal biraz ugraştırdı tabi ama olsun. Keza 4 hortum olsa daha hızlı yapardım Neyse rolantimde bi oynaklık vardı, cok güzel oldu şimdi buyrun bir iki kare

    http://i57.tinypic.com/mwuybc.jpg
    http://i62.tinypic.com/20rtgd5.jpg
    http://i57.tinypic.com/1231vmo.jpg


    burda da kısa bi video ama ses yok, go pronun su altı zozigini takılı unutmuşum, artık idare edin
    http://youtu.be/pk5GmFG6jZo[COLOR="Silver"]

    Merhaba, öncelikle bravo, böylesine ayarları kendi başına yapan, bilinçli ve yaptığı işten anlayan kişi sayısı azdır.

    Benim fazer de 70 bin km de ama böyle ve ya başka ayarlara - set up lara ihtiyaç var mı bilemiyorum, kime gösterebileceğimi de.

    Peki vakum ve ya senkron ayarlarına gerek olup olmadığın nasıl anlarız, belirtileri nelerdir?

    Yardımlarınız için teşekkürler

  6. #7066
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Alıntı 68charger adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, öncelikle bravo, böylesine ayarları kendi başına yapan, bilinçli ve yaptığı işten anlayan kişi sayısı azdır.

    Benim fazer de 70 bin km de ama böyle ve ya başka ayarlara - set up lara ihtiyaç var mı bilemiyorum, kime gösterebileceğimi de.

    Peki vakum ve ya senkron ayarlarına gerek olup olmadığın nasıl anlarız, belirtileri nelerdir?

    Yardımlarınız için teşekkürler
    tam ısındığında düzensiz rolanti (kulakla dinleyince), 4000 devre kadar titreşim senkron ayarı ihtiyacını gösterir. ya da anormal tüketim.
    temiz hava filtresi ve doğru supap ayarları ile ayar yapılmalıdır
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  7. #7067
    mhmtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2012
    Şehir
    istanbul başakşehir
    Motosikleti
    MT 07
    Alıntı mhmtrn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,ben mehmet temiz,az kullanılmış,mavi yada kırmızı renk,uygun fiyatlı fazer arıyorum kendisi satan,akrabası satan,arkadaşı satan varsa talip olabilirim.şimdiden ilgi ve alakanızdan dolayı teşekkür ediyorum.
    SAYGILARIMLA.
    Evet gayet yardımcı oldunuz arkadaşlar,çok ilgiliydiniz..! bende gittim mt 07 aldım.saolun yani.

  8. #7068
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Alıntı mhmtrn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet gayet yardımcı oldunuz arkadaşlar,çok ilgiliydiniz..! bende gittim mt 07 aldım.saolun yani.
    güle güle kullan.
    fotoğraf da atarsan memnun oluruz
    3-4 sayfa geriye doğru bu forumu okusaydın bi tane vardı. öyle atarlanmakla olmuyor buraya boşuna yazıp çizmiyoruz, chat ortamı değil ki burası. kalıcı bilgi paylaşımı için yazılıyor. bu yüzden aynı şeyler tekrar tekrar yazılmalı mı sence?

  9. #7069
    efe2007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '08 Fazer 600 S2
    Alıntı inspire adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben de bugun bi minik bi bakım yaptım. 4buji, hava filtresi değiştirip throtle body(türkçesini bilmiyorum) leri senkronize ettim. Vakum ölçer bulamayınca akvaryum hortumuyla falan hallettim, canavar gibi oldu. 2 kanal biraz ugraştırdı tabi ama olsun. Keza 4 hortum olsa daha hızlı yapardım Neyse rolantimde bi oynaklık vardı, cok güzel oldu şimdi buyrun bir iki kare

    http://i57.tinypic.com/mwuybc.jpg
    http://i62.tinypic.com/20rtgd5.jpg
    http://i57.tinypic.com/1231vmo.jpg


    burda da kısa bi video ama ses yok, go pronun su altı zozigini takılı unutmuşum, artık idare edin
    http://youtu.be/pk5GmFG6jZo[COLOR="Silver"]
    Eline sağlık çok güzel olmuş.Tüm bakımlarımı bende kendim yapmaya çalışıyorum.Fakat bu throttle body mevzusunu daha ayrıntılı
    açıklaman mümkün mü?Ya da detaylı anlatan bir link var mı?

  10. #7070
    inspire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    Kopenhag
    Motosikleti
    fz6sa
    Alıntı efe2007 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eline sağlık çok güzel olmuş.Tüm bakımlarımı bende kendim yapmaya çalışıyorum.Fakat bu throttle body mevzusunu daha ayrıntılı
    açıklaman mümkün mü?Ya da detaylı anlatan bir link var mı?
    Hmm.. Şimdi olayı basitçe anlamak için önce anlamamız gereken bir iki fiziksel olay sözkonusu. Bernoulli ilkesi diye geçer kendisi, belki lise fiziginden de hatırlayabilrisiniz. Basitçe bu Bernoulli 'bak aga akışkanın hızlı aktığı bölgede basınç düşüktür' demiş. İlk düşünüşdüğünde pek anlaşılamasada elinize bir boru alıp boruya dik olarak bir vakum ölçer saplasanız, boruya hızlı üflediğinizde boruda daha fazla vakum oluştugunu göreceksinizdir. Başka bir örnekle, araç seyir halindeyken camı açtığınızda sigara dumanının camdan dışarı çekildiğini görmüşsünüzdür. Araç ilerlerken dışarısından geçen hızlı akışkan alçak basınç oluşturmakta ve içerdeki havayı dışarı çekmektedir. Oysa trafik kilitlendiğinde içersi dumanla dolar.

    Konuyla ne alakası var bunların derseniz: bizim silindirlere gelen yakıt-hava karışımındaki yakıt miktarı, throttle body den geçen havanın hızı ve bu hızdan dolayı oluşturduğu vakum miktarı ile orantılı olarak enjektörlerden çekilmekte diye düşünürsek pek te yanlış olmaz. (Basitleştirmek adına olaya dahil olan zilyon tane sensörü atladık tabi. ) Kabaca enjektörler ile throttle bodyler kendi içlerinde 'ver vakumu - al yakıtı' ilişkisindeler.

    Senkronizasyon olayına geldiğimizde ise, zaman içinde bilimum sebeplerden ötürü throttle bodylerdeki vakum değerleri aynı kalmamakta. Burda işin 'bakım' kısmına düşen ise bu vakumları 1# numaralı throttle body e göre o minik vidaları çevirerek eşitlemek. Minik vidaları çevirince de olan olay havayı kısıp açmaktan başka bişey değil. Neden 2 veya 3 e değilde (1# numaralı silindirin beslemesi olan) 1. throttle bodye göre derseniz, yukarda atladığımız teknolojik sensörler ilk throttle body e baglı ve bu sensörler yakıt miktarını optimize edebilmek adına elektronik olarak duruma ince ayar çeken(hatta komple ayarlayan) bilgisayara (ECU derler EFI derler XYZ derler, hepsi aynı b.kun laciverti olmakla birlikte, Power Commander denen zozik taktıgınızda ayarlarını kurcaladıgınız şeyde aslen budur) veri göndermekteler. Basitçe 1nolu silindirden okunan değerlere göre optimum yakıt gidiyor, diger 3 silindir aynı kabul ediliyor gibi düşünebilirsiniz. Bu motordan motora değişir kimi motorda 3 nolu silindir baz alınarak bu ayar yapılır.

    Thorttle body senkronizasyonu bozuk ise ne olur a gelince, rolantide oynama vs. bir yana vakum değeri yüksek thorttle body, baglı oldugu silindire daha fazla yakıt-hava karışımı göndermekte ve tahmin edebileceginiz gibi diger 3 silindire göre üzerinde daha fazla yük oluşmaktadır. Bu sebeple bu silindiri diğer 3 kardeşine göre daha cabuk aşındırmaktasınız.

    Son olarak unutmadan thorttle body senkronizasyonu yapmadan önce, hava filtreniz temiz, rolantiniz ayarlı, subap ayarlarınız tam, piston sıkıştırma oranlarınız eşit ve motorunuz sıcak olmalı.

    Bakmayın abarttığıma, ben pimpirikli adamım ve bu benim ilk 'kendi' motorum.. Yoksa taş gibi motorlar aşınırmış falan filan boş laf bunlar. Suyunu, temiz yağını, bide benzinini eksik etmeyin yolda bırakmaz...

    Umarım çok kafa bulandırmamışımdır.

    Bu arada geçen antifiriz im yoktu değiştirememiştim, dün de radyatör suyunu değiştirdim benim aletin Yapcak olanlara öneri, motrunuz soğuk olsun ve rezervuardaki sıvıyı da değiştirmek isterseniz yukardan benim gibi akvaryum hortumuyla depodan benzin çeker gibi çekmeniz gerekebilir, alttaki boşaltma tapası ile sadece radyatördeki sıvıyı ~2Lt. boşaltabileceksiniz.


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:33 ----------

    şimdi aklıma geldi, 2007 öncesi (şasi si gri olan) fz6 larda rezerv arkada, sistem başka olabilir, yalan olmasın.

  11. #7071
    semih39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    FZ6 FAZER
    herkese kolay gelsin bu hafta motorun lastıklerını değiştircem 2 lastikte kararsız kaldım hangısını taksam dıye dusunuyorum bıde sıze sorayım ıstedım.
    1.metzeler m7
    http://www.motolastik.com/metzeler-sportec-m7-rr-120-70zr17-58w-ve-190-50zr17-73w-pmu30267

    2.mıchelın pılot power 3
    http://www.motolastik.com/michelin-pilot-power-3-120-70zr17-58w-ve-180-55zr17-73w-pmu30159

    metzeler m7 mıchelıne gore 100tl fazla onu cok sıkıntı etmıyorum ama m7 yenı lastık daha dıyorlar.onun yerıne metzeler m5 mı taksam dıyorum ama onunda 2014 uretım yok sanırım. kararsız kaldım pılot power 3 guzel gozukuyor ama cabuk aşınma yapar diye korkuyorum.

  12. #7072
    cihan54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2011
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    Honda VFR 1200F
    Ben yerinde olsam (Ki zaten hayırlısıyla kısa zaman içerisinde bunu yapıcam inşallah), gözümü karartıp M7 alırım.

    Diğer açıdan konuşursam; Fazer6'da M3 ve M5 kullandım. M5 her beklentiye cevap veren, virajı olsun, stabilize ve ıslak zemin olsun tatmin eden bir lastik. Fazer 8'e geçtiğimde bir de PiPo3 deniyim dedim; birkaç tavsiye de gelmedi değil... Fakat ne yazıkki sonuç hüsran oldu, beklentilerimi karşılamadı... Bu lastikleri kısa zamanda yiyip M7 denemek istiyorum ben de.. Ha M7 iyi midir kötümüdür bilemiyorum, bu bir kumar. Fakat M5'ten bu denli memnun kaldıysam ve M7'nin tanıtımı olarak "M5'teki tüm özellikleri %20 daha iyi düşünün" gibi bi mantalitesi olduklarından, ağzımın suyu akmıyor değil...

    Benim önerim bu yönde
    "CaRPe DieM"

  13. #7073
    68charger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2013
    Şehir
    Istanbul city
    Motosikleti
    2006 Yamaha FZ6 Fazer ABS, Kawasaki Ninja 300 ABS
    Selam Pirelli Scorpion kullanıyorum ve çok memnunum.Türkiye yollarında ideal bir lastik olduğunu düşünüyorum...

    Bana çiftinin 635 liraya mal olması almama büyük etken tabi

  14. #7074
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    ben de ~3000 km dir pirelli diablo rosso 2 kullanıyorum. bir kaç sefer gerçekten hayatımı kurtardılar. ön lastik inanılmaz iyi tutuyor, soğukken bile.
    arka da inanılmaz iyi tutuyor ancak sık sık sabit hızda şehir dışı yaptığımdan ortası düzleşiverdi. bu yüzden bi sonraki lastik değişiminde öne rosso2, arkaya ise bi tık daha sert hamurlu bişey ya da sadece ortası daha sert bi lastik takacağım. çünkü bu lastikler sakız gibiler

  15. #7075
    efe2007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '08 Fazer 600 S2
    Alıntı inspire adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hmm.. Şimdi olayı basitçe anlamak için önce anlamamız gereken bir iki fiziksel olay sözkonusu. Bernoulli ilkesi diye geçer kendisi, belki lise fiziginden de hatırlayabilrisiniz. Basitçe bu Bernoulli 'bak aga akışkanın hızlı aktığı bölgede basınç düşüktür' demiş. İlk düşünüşdüğünde pek anlaşılamasada elinize bir boru alıp boruya dik olarak bir vakum ölçer saplasanız, boruya hızlı üflediğinizde boruda daha fazla vakum oluştugunu göreceksinizdir. Başka bir örnekle, araç seyir halindeyken camı açtığınızda sigara dumanının camdan dışarı çekildiğini görmüşsünüzdür. Araç ilerlerken dışarısından geçen hızlı akışkan alçak basınç oluşturmakta ve içerdeki havayı dışarı çekmektedir. Oysa trafik kilitlendiğinde içersi dumanla dolar.

    Konuyla ne alakası var bunların derseniz: bizim silindirlere gelen yakıt-hava karışımındaki yakıt miktarı, throttle body den geçen havanın hızı ve bu hızdan dolayı oluşturduğu vakum miktarı ile orantılı olarak enjektörlerden çekilmekte diye düşünürsek pek te yanlış olmaz. (Basitleştirmek adına olaya dahil olan zilyon tane sensörü atladık tabi. ) Kabaca enjektörler ile throttle bodyler kendi içlerinde 'ver vakumu - al yakıtı' ilişkisindeler.

    Senkronizasyon olayına geldiğimizde ise, zaman içinde bilimum sebeplerden ötürü throttle bodylerdeki vakum değerleri aynı kalmamakta. Burda işin 'bakım' kısmına düşen ise bu vakumları 1# numaralı throttle body e göre o minik vidaları çevirerek eşitlemek. Minik vidaları çevirince de olan olay havayı kısıp açmaktan başka bişey değil. Neden 2 veya 3 e değilde (1# numaralı silindirin beslemesi olan) 1. throttle bodye göre derseniz, yukarda atladığımız teknolojik sensörler ilk throttle body e baglı ve bu sensörler yakıt miktarını optimize edebilmek adına elektronik olarak duruma ince ayar çeken(hatta komple ayarlayan) bilgisayara (ECU derler EFI derler XYZ derler, hepsi aynı b.kun laciverti olmakla birlikte, Power Commander denen zozik taktıgınızda ayarlarını kurcaladıgınız şeyde aslen budur) veri göndermekteler. Basitçe 1nolu silindirden okunan değerlere göre optimum yakıt gidiyor, diger 3 silindir aynı kabul ediliyor gibi düşünebilirsiniz. Bu motordan motora değişir kimi motorda 3 nolu silindir baz alınarak bu ayar yapılır.

    Thorttle body senkronizasyonu bozuk ise ne olur a gelince, rolantide oynama vs. bir yana vakum değeri yüksek thorttle body, baglı oldugu silindire daha fazla yakıt-hava karışımı göndermekte ve tahmin edebileceginiz gibi diger 3 silindire göre üzerinde daha fazla yük oluşmaktadır. Bu sebeple bu silindiri diğer 3 kardeşine göre daha cabuk aşındırmaktasınız.

    Son olarak unutmadan thorttle body senkronizasyonu yapmadan önce, hava filtreniz temiz, rolantiniz ayarlı, subap ayarlarınız tam, piston sıkıştırma oranlarınız eşit ve motorunuz sıcak olmalı.

    Bakmayın abarttığıma, ben pimpirikli adamım ve bu benim ilk 'kendi' motorum.. Yoksa taş gibi motorlar aşınırmış falan filan boş laf bunlar. Suyunu, temiz yağını, bide benzinini eksik etmeyin yolda bırakmaz...

    Umarım çok kafa bulandırmamışımdır.

    Bu arada geçen antifiriz im yoktu değiştirememiştim, dün de radyatör suyunu değiştirdim benim aletin Yapcak olanlara öneri, motrunuz soğuk olsun ve rezervuardaki sıvıyı da değiştirmek isterseniz yukardan benim gibi akvaryum hortumuyla depodan benzin çeker gibi çekmeniz gerekebilir, alttaki boşaltma tapası ile sadece radyatördeki sıvıyı ~2Lt. boşaltabileceksiniz.
    http://i58.tinypic.com/nmf80i.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:33 ----------

    şimdi aklıma geldi, 2007 öncesi (şasi si gri olan) fz6 larda rezerv arkada, sistem başka olabilir, yalan olmasın.
    Açıklayıcı anlatımın için çok teşekkür ederim.Benim makina 2008 model S2,şuan yirmibeşbin küsür km.lerde olduğundan bu tür senkronizasyon
    ayarlarına gerek yok.Çok şükür herşey stabil simdilik.Biraz önce depoyu doldurdum,iki çizgi benzin vardı.Ağzına kadar doldurdum.
    Toplam 52,74 TL / 222 KM.=0,2376 krş. yakmışım km.de.Bu da şuan için yalnızca yağ,su ve filtre değişimleri ile devam edebilirim diye düşünüyorum.
    Sizce de öyle değil mi?

  16. #7076
    semih39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    FZ6 FAZER
    Lastikleri m5 takicam 2014 uretimmis. takma balans falan hersey 950 tl istanbulda pendikte carsamba gidip taktircam.

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-lastik-kampanya-set-metzeler-m5-interact-120-70-r17-180-55-r17-148245696/detay/

  17. #7077
    ayvazdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB 500F
    Efe2007..
    Biraz yukarıda uçmakdere canavarı diye resim paylaşmıştım..benim makinede kendileri olur..biz o gün 550 km yol yaptık..ve 135 liralık yakıt aldım..
    0.24 kuruşa denk geliyor kilometrede..2007 model ve 55000 de makine..bizim makineler bakımlı olunca aynı yakıyorlar demekki.. ama yine de senkron ayarı önemli..adam gibi yapan birilerini bulursam bende bi kontrol ettiricem..
    kazasız sürüşler..

  18. #7078
    efe2007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '08 Fazer 600 S2
    Alıntı ayvazdeniz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Efe2007..
    Biraz yukarıda uçmakdere canavarı diye resim paylaşmıştım..benim makinede kendileri olur..biz o gün 550 km yol yaptık..ve 135 liralık yakıt aldım..
    0.24 kuruşa denk geliyor kilometrede..2007 model ve 55000 de makine..bizim makineler bakımlı olunca aynı yakıyorlar demekki.. ama yine de senkron ayarı önemli..adam gibi yapan birilerini bulursam bende bi kontrol ettiricem..
    kazasız sürüşler..
    Doğrudur Ayvazdeniz,ben de elimden geldiği kadar bakımlı binmeye çalışıyorum.O işi internetten araştırıp bir ara yapmayı deneyecem kısmetse...

  19. #7079
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    90-95 li hızlarda kaç kuruş yakar sehir ici bu hızlarda hararet yapma durumu oluyormu şehir dışı koparım orası ayrı mesele

    Devamlı yüksek devir isteyen bir makinamıdır r6 motor blogu olan mod3l bu modellermidir

  20. #7080
    inspire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    Kopenhag
    Motosikleti
    fz6sa
    Alıntı efe2007 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Açıklayıcı anlatımın için çok teşekkür ederim.Benim makina 2008 model S2,şuan yirmibeşbin küsür km.lerde olduğundan bu tür senkronizasyon
    ayarlarına gerek yok.Çok şükür herşey stabil simdilik.Biraz önce depoyu doldurdum,iki çizgi benzin vardı.Ağzına kadar doldurdum.
    Toplam 52,74 TL / 222 KM.=0,2376 krş. yakmışım km.de.Bu da şuan için yalnızca yağ,su ve filtre değişimleri ile devam edebilirim diye düşünüyorum.
    Sizce de öyle değil mi?
    yakıt sarfiyatından throttle body lerin senkron isteyip istemedigini anlayabileceginizi sanmıyorum. rolantiye kulak verin, belli eder kendini. güvenmiyorsanız, buraya bi rolantide motor sıcakken video ekleyin ben veya birçok kişi eminim cevap yazacaktır güzel geliyo yada bi baktırın diye kötü ihtmalle. şahsen sıkıntı oldugunu da sanmıyorum ya işte içiniz rahat etsin istiyorsanız... dedigim gibi bakmayın ben işin suyunu cıkarıyorum, takıntı bendeki.


    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    90-95 li hızlarda kaç kuruş yakar sehir ici bu hızlarda hararet yapma durumu oluyormu şehir dışı koparım orası ayrı mesele

    Devamlı yüksek devir isteyen bir makinamıdır r6 motor blogu olan mod3l bu modellermidir
    şehir içi 90-95
    benim fanın sadece kitli trafikte devreye girdiğini dikkate alarak, sogutma sisteminiz düzgün çalışıyo ( su seviyesi ok ) , radyatörün üstünde ölü sinek katmanı yok ve petekler düzgün se kanımca sorun olmaz. tabi burda hava da az serin ama 5-10 derece çok farketmez 90 dereceden sogmaya calısan su için

    r6 motor blogu var ama r6 motoru değil. alt devirler torksuz evet. makina devamlı hep yüksek devir mi ister bilemiyorum, bu bence daha cok sizin ne istediğinize kalmış.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 28 kullanıcı var. (0 üye ve 28 misafir)

Bu Konudaki Etiketler