Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha FZ6 - Fazer Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #6961
    İzmir İl Temsilcisi CEM. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Fazer 600 Ve Wr 125 R
    Senin fazera özgü birşey olabilirmi acaba

    Vallaha aklıma takıldı girdim eski yorumlara göz attım 3-4 kişi konusmusuz bu konuyu h7 olarak karar kılmış herkes.

    fabrisio
    15 Şubat 2014, 01:18
    cem senın ıcın sıgınaga ındım ve malzemelerın arasında yatan 2 adet h7 ampulu buldum ve resımledım dedıgım gıbı ampul h7 . ( resmı upload etmem baya surdu ınternetım cok dandık 5-6 kere denedım upload etmedı :( )

    bu h1-h3-h4h-h7 olayı bıraz berbat bır olay zaten benım resımledıgım yerde muhtemelen senınde ampul tıpın yazıyor olması lazım ıstersen ampule yenıden bırbak derım.

    http://img493.yukle.tc/thumbs/8353IMG_0621.JPG (http://img493.yukle.tc/image.php?id=8353IMG_0621.JPG)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:15 ----------



    kardesım lazım sa benımde elımde 2 adet yedek mevcut yarın fabrisio ( seçkin ) ile bulusucaz bende aynı kargonun ıcıne dahıl edebılırım.

    harbidende benim ampulün altında da h7 yazıyormuş.
    _pLay_06
    15 Şubat 2014, 01:38
    Çok Çok teşekkür ederim arkadaşlar iyiki varsınız

    Ben şu stanley yazan yuvasından sökemedim elim acıdı eren foto koyunca dedim herhalde kolay sökülüyor zorlayınca çıkardım.

    Markası phılips' miş h7 12v 55w.
    Eskilerden böyle kalmıştı aklımda bende h7 taktım sol tarafa yani kısa fara ..

    Demekki h4'de oluyormuş şaşıralacak bir durum yok gerci


    Bu arada ekleme yapayım aslında sol ampülümden hic memnun degilim çok fazla güclü belkide biz yanlış biliyor olabilriz icinden h7 cıktıgı icin ..

    kullanıcı kitabına bakmak lazım orada yazacagını düşünüyorum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6962
    inspire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2008
    Şehir
    Kopenhag
    Motosikleti
    fz6sa
    orjinali sol h7 sag h4 duylu.

    Orjinalleri kaç watt bilmiyorum, manual lerde de yazmıyo ama bu ampülleri farklı güçlerde temin etmek mümkün. Eger yüksek watt ampül ve çift kısa far gibi mod lara girerseniz toplamda çektiğiniz akımı bir hesaplayın derim. Birkaç yerde 100Watt ampüllerden bahsetmişler (orjinali 50-60w kanımca), üstüne birde çift kısa far yapmışlar; e malum fazercinin simetri hastalıgı "baba bak ikisinide yakıyorum şekil oluyo" hesabı hoop --> 200 watt sadece kısalar. Uzunla aynı anda caf caf oynarken o oldu sepette 300watt. E bu yavrucağın sigortası 20amper, 12V tan 240Watt ediyo Sonra yeni ampül taktık, benim ışıklar niye yanmıyo olmasın

    birkaç ilgili link:

    http://www.sportbikes.net/forums/fz6-fz6r-mods/5114-fz6-headlight-mod-must-done.html
    http://www.manualslib.com/manual/611176/Yamaha-Fz6-S.html?page=68
    http://solsar.com/fz6/headlight.htm
    Çok okuyan değil çok gezen bilir

  3. #6963
    ayvazdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB 500F
    Cumartesi akşamı başlayan İstanbul-Gelibolu gezimi bugün saat 14 gibi bitirmiş bulunuyorum..toplam 520 km..
    giderken..100 km yakıt denemesi yaptım..95'i aşmadan..ve km'de 23 kuruş yaktı..bu rakamdan sonra gaz kolunu sakin tutma iradem kayboldu bir ara Bolayır düzlüğünde 209 gibi bir rakam yazdı gösterge keyifliydi..
    dönüşte..3 yakıt çizgisi varken Gelibolu girişindeki Shell'den fulledim 50 tl ye..evin önde stop ettiğimde tek çizgi yakıt kalmıştı..
    yalnız koltuk sorun uzun yolda..
    kazasız belasız sürüşler herkese..

  4. #6964
    okanius - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    Alıntı ayvazdeniz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cumartesi akşamı başlayan İstanbul-Gelibolu gezimi bugün saat 14 gibi bitirmiş bulunuyorum..toplam 520 km..
    giderken..100 km yakıt denemesi yaptım..95'i aşmadan..ve km'de 23 kuruş yaktı..bu rakamdan sonra gaz kolunu sakin tutma iradem kayboldu bir ara Bolayır düzlüğünde 209 gibi bir rakam yazdı gösterge keyifliydi..
    dönüşte..3 yakıt çizgisi varken Gelibolu girişindeki Shell'den fulledim 50 tl ye..evin önde stop ettiğimde tek çizgi yakıt kalmıştı..
    yalnız koltuk sorun uzun yolda..
    kazasız belasız sürüşler herkese..
    geçtiğimiz perşembe bende geliboluya gittim. cumartesi ise döndüm. ortalama 25-27 krş yaktı. 3 kez benzin aldım. toplam 600 km.
    giderken 3 kez durdum. ilki kahvaltı, ikincisi benzin, üçücü ie kask temizleme (ölü sinek, böcek vs...)
    dönüşte tek mola. fakat korkunç rüzgar vardı ve beni çok yordu. tekirdağ keşan arası yol ara ara kötü.
    en çok 190 gördüm ki o bile bana oldukça fazla... sadece tek başına sıkıcı oluyor. onun dışında çok keyifliydi.

  5. #6965

    Üyelik
    29 Ağustos 2013
    Şehir
    DENİZLİ
    Motosikleti
    kle 650-versys
    selamlar,
    dün motora biraz bakım yaptık. fiyat ve detayları yazayım belki işine yarayan olur.
    motul 3 lt 5100 15W50; 90 TL
    KN 204 Yağ filtresi; 46 TL
    Ön Amortisör Keçesi çifti; 36 TL
    Amartisör Yağı Motul; 34 TL
    Yağ ve filtre değişimi+ amortisör keçesi değişimi işçiliği; 100 TL

    keçe değişiminde şüpheliydim yine kaçırır mı diye şimdilik iyi gibi ama bakalım zamanla salmaz umarım.

  6. #6966
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Amortisör Yağını hangi vizkosite kullandınız? 10w mi?

  7. #6967

    Üyelik
    29 Ağustos 2013
    Şehir
    DENİZLİ
    Motosikleti
    kle 650-versys
    Alıntı ozgurakman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amortisör Yağını hangi vizkosite kullandınız? 10w mi?
    sanırım 10W.

  8. #6968
    trlioner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2014
    Şehir
    Diyarbakır
    Motosikleti
    2006 Yamaha FZ6 Fazer
    FZ6 ailesinin tüm fertleri herkese selamlar,

    İki hafta önce çıkmış olduğum ilk uzun soluklu seyhatim bu hafta diyarbakıra dönüşümle tamamlamış bulunuyorum.

    Diyarbakır-Şanlıurfa-Gaziantep-Adana-Konya-Isparta-Afyonkarahisar-Denizli-Isparta-Burdur-Antalya-Konya-Adana-Gaziantep-Şanlıurfa (bukez Viranşehir üzerinden)-Diyarbakır şeklinde Konya-ısparta-afyonkarahisar Arası full yağmur altında toplamda 3290Km ile sağ salim evime dönebildim allahıma binlercekez şükürler olsun.

    Resimleri düzenleyip eklemeye çalışacağım.Kısaca yolda en büyük problem yaşadığım şey kesinlikle koltuk oldu özellikle 300km'den sonra demire oturuyormuş hissi veriyo zaten yol devam ettiği için yani haliyle seleyle akrabalıkta devam ediyo o ağrı katlanarak artmaya devam ediyor. Yola çıkmadan önce hava filitremi ve bujilerimi değiştirmiştim bunun yakıta olan etkisi gerçekten çok oldu. tam olarak ne kadar yaktığımı bilmiyorum ama bir depoyla 400Km'nin üzerinde yolu fazla fazla gördüm, üstelik iki kezde radara girdim (Otoban Polisi için Katlanır Plakalık ŞART ) özellikle antalyada motor kullananlara allah sabırlar versin iki ışık arasında fan çalıştırıp bir türlü susmaması ve uzun kırmızı ışıkların olması insanı çileden çıkartıyor. Motorun 3. Viteste 90Km Hıza geldiğinde Tık diye bi ses çıkartıp vites değiştiriyormuş gibi motoru silkeliyordu bunu çok nadir yapıyordu bu seyehat süresince buna 2. viteste 60Km hızda yapma hastalığını da dahil etmiş bulunuyorum. sanırım debriyajım tamamen bitti. yola çıkmadan debriyaj telini orjinali ile serviste değiştirtmiştim ama debriyaj manetinde bi fazlaca bi boşluk var sanki tel biraz uzun gibi sanırım unıversal bi tel taktı tam fazer için oldugunu düşünmüyorum. Sizin Motorlarda durum nedir? ayrıca bu vites atar gibi vurma olayına ne diyorsunuz? sizce debriyajı değiştirmelimiyim Forumdan Cem İle görüşmüştük bu konuyu yağın durumu falan olabilir diye yağıda yeni değiştirdim sanırım 3.vites plakası çatlak yada yamuldu tam tutmuyo işin garibi herzaman yapmıyo bazen yapıyo toplamda 3000km de 4-5 defa anca yaptı çok rahatsız ediyo ama neyse üstadlarım, Allah aşkına şu sele olayına bi çözüm bulalım yaa

    Bence uzun yol için kıyafeti zayen söylememe gerek yok herşey bizim emniyetimiz için...
    -varsa navigasyon (otoban düz yolları tercih etmeyecekseniz. ki viranşehirden diyarbakıra çok ilginç ama inanılmaz kestirme bi yoldan geldim.)
    -çakmak şarj cihazı (navigasyon ve cep telefonu için )
    -kesinlikle sırt çantanız da olsa topcasenizde olsa plastik kancalı lastik veya örgülü lastik (ne zaman ne alacağınızı bilemezsiniz ve neyin düşeceğini)
    -yağmurluk
    -reflektörlü yelek bu görünürlüğü acayip arttırıyor ve trafikte özellikle motor kullanıcılarının size değer vermesine katkı sağlıyo (bence iyi bi motorcu hem kendine hemde tüm yaratılanlara saygı duyandır.) (praktikerden 4TL ye aldım çok komik rakama)
    -ve minder (ben almadım çok pişmanım ama harıl harıl bunu araştırıyorum.)
    -yolda durmayı sevmeyenler için su içebilmek için bi çözümleme
    -her 200Km'de bir zinciri yağlamak için zincir spreyi (bunu genellikle motoru durdurmadan yapıp, hareketsiz duran oringlere yağın işlemesi daha sağlıklı olur diye uyguladım.)
    -sprey lastik tamir kiti (10TL civarında)
    -Kesinlikle olmalı Cruse Kontrol olarak satılan gaz elciğine takılan aparat sol el dinleniyor ama sağın günahı ne (oda hudsonderide 17TL galiba)

    (Mecbur kalmadığım sürece otoban kullanmadım özellikle Şanlıurfa-Adana yolunda tüm ilçeleri köyleri görerek gitmeyi tercih ettim, ayrıca antalya konya güzergahındada tınaztepeye tarafına hayran kaldım bidaa nasip olurmu bilenmez


    Neyse Üstadlarım, çok gevezelik yaptım, beni affedin... Saygılar, selamlar...
    cihan54 ve okanius bunu beğendiler.

  9. #6969
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Vites sayısı ile plaka sayısının alakası yoktur, ancak 1.Vites plakası kırılması yaygındır. Debriyaj teli deponun altındaki yerinden ayarlanabilir eğer orası ve manşet ucundaki ayar kısmı yeterli olmuyorsa o tel uygun değil demektir...
    Eve sağ salim dönmeniz güzel :-) tık sesi gidon ya da zincir dişli grubundan geliyor olmasın?
    trlioner bunu beğendi.

  10. #6970
    68charger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2013
    Şehir
    Istanbul city
    Motosikleti
    2006 Yamaha FZ6 Fazer ABS, Kawasaki Ninja 300 ABS
    Selam Trlioner,

    Güzel, keyifli ve tecrübe kazandığın bir gezi olmuş. Yanlız olmadan ayrı bir cesaret. Tebrik ederim.Çok yer gezmiş görmüşsün.

    Bizde Eylülde 4 arkadaş gezi planlıyoruz.Karadeniz ya da Ege turu olacak. Yazdıklarını bir Fazer kullanıcı olarak dikkate aldım özellikle sele konusunu aklımda bir çözüm var da ekonomim çok müsait değilbakalım geziye kadar çözersem iyi olacak.

    Debriyaj teli bende de laçka. Kesinlikle orjinali ile değişmesi lazım, dediğin gibi üniversal olanlar randıman vermiyor.Eğer yetkili serviste değiştirdiysen sorgulaya bilirsin. Bende önümüzdeki aylarda hem teli hem debriyaj setini değişeceğim...

    Bahsettiğin 2 ve 3 viteslerde ki sesler bende yok ama çat çut vites atması normal hele birinci vites fena Ben yağı 300km önce değiştim vites geçişlerinde aman aman değişim olmadı.

    Ortalama hızın neydi de bir depo(80-90tl) ile 400km üzerinde yol yapabildin? Bana iyi referans olur bu gezi maliyetini çıkartmam da...

    Not: Resimleri bekliyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:24 ----------

    Geçen akşam ki yaramazlıklarımız

    http://www.youtube.com/watch?v=yDQV8V_jsb8
    trlioner bunu beğendi.

  11. #6971
    trlioner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2014
    Şehir
    Diyarbakır
    Motosikleti
    2006 Yamaha FZ6 Fazer
    Alıntı ozgurakman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vites sayısı ile plaka sayısının alakası yoktur, ancak 1.Vites plakası kırılması yaygındır. Debriyaj teli deponun altındaki yerinden ayarlanabilir eğer orası ve manşet ucundaki ayar kısmı yeterli olmuyorsa o tel uygun değil demektir...
    Eve sağ salim dönmeniz güzel :-) tık sesi gidon ya da zincir dişli grubundan geliyor olmasın?
    olabilir zinciri değiştirdim fakat ön dişliyi değiştirmedim 70TL civarında onuda bi değiştireyim bakalım belki dediğiniz gibidir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:47 ----------

    Alıntı 68charger adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam Trlioner,

    Güzel, keyifli ve tecrübe kazandığın bir gezi olmuş. Yanlız olmadan ayrı bir cesaret. Tebrik ederim.Çok yer gezmiş görmüşsün.

    Bizde Eylülde 4 arkadaş gezi planlıyoruz.Karadeniz ya da Ege turu olacak. Yazdıklarını bir Fazer kullanıcı olarak dikkate aldım özellikle sele konusunu aklımda bir çözüm var da ekonomim çok müsait değilbakalım geziye kadar çözersem iyi olacak.

    Debriyaj teli bende de laçka. Kesinlikle orjinali ile değişmesi lazım, dediğin gibi üniversal olanlar randıman vermiyor.Eğer yetkili serviste değiştirdiysen sorgulaya bilirsin. Bende önümüzdeki aylarda hem teli hem debriyaj setini değişeceğim...

    Bahsettiğin 2 ve 3 viteslerde ki sesler bende yok ama çat çut vites atması normal hele birinci vites fena Ben yağı 300km önce değiştim vites geçişlerinde aman aman değişim olmadı.

    Ortalama hızın neydi de bir depo(80-90tl) ile 400km üzerinde yol yapabildin? Bana iyi referans olur bu gezi maliyetini çıkartmam da...

    Not: Resimleri bekliyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:24 ----------

    Geçen akşam ki yaramazlıklarımız

    http://www.youtube.com/watch?v=yDQV8V_jsb8
    yağ değişimini bende yeni yapmıştım sizi bilmiyorum ama benim ayarımda bi kullanıcının hissedebileceği bi değişiklik olmuyo açıkcası. bizde 4 kişiydik başta fakat fire vere vere tek başıma kaldım size bi tavsiyem daha olacak öncü ve artçı motorları yolda belirleyip bunun üzerine biraz çalışmalısınız uzun yolda yorgunlukla beraber algıda düşebiliyo biz çıkmadan buna çalışmıştık acayip bi ahenk kazandırıyo ve hem önde hem arada hemde arkada hiç tereddüt etmiyor insan çünkü uyumla beraber daha güvenli oluyo seyehat. biz bazen kısa turlar yapıyoruz diyarbakırdan çevre illere bazen 4 bazen 10 bazende 15 motor inanın hiç tanımıyoruz birbirimizi o kadar çok tehlikeli anlarımız oldu ki anlatamam herkes kendi çapında tecrübeli ve herkesin motoru dünyanın en iyi motoru neyse maliyet konusuna gelince bi yol var üzerinde 1 radar 2 polis merkezi olan o yolda nasıl gittim bilmiyorum sadece orda gördüm o kilometreyi onun dışında stabil seyehat ederken (artçı yok ama topcase ve çantalar var koltukta) 300km-330km arası 80TL (benzin litre fiyatı 5.15TL'den) elimde dekont yok en son hatıladıgım bu sizin için soyleyebileceğim

    inan hiç önemsemedim ama hatırladığım kadarıyla;

    antalya-konya arası 305km...80TL (benzin litresi 5.15TL) hız ortalama antalya manavgat arası 110KM/H manavgat-Konya arası 110-140KM/H
    Adana-Birecik arası 280KM...75TL (Benzin litresi 5.13TL) hız ortalama 110-200 KM/H (geri dönüş otoban, 210 ile radara girdim )
    şarkıkaraağaç-dinar 200KM...6. vites 5bin deviri geçmedim yarım depoya yeni düşmüştü depo(eğirdir-ısparta üzeri)

    üstad yola cıkmadan makinanın CO1 ve CO0 ayarlarını bi kontol et ona göre yakıtın daha aza düşebilir. ayrıca senin sürüşün ve mevsim şartlarıda çok önemli hatırlatırım
    Motor Sevmeyen, Türkü Dinlemeyen, Çay İçmeyen Birine
    Gönül Vermeyin...

  12. #6972
    ÖMER FARUK İ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2012
    Şehir
    HATAY
    Motosikleti
    Retired Rider
    Öncelikle tebrik ediyorum eminim güzel bir gezi olmuştur. 210 ile radara nasıl girdiniz? Gezici radar mıydı nasıl alabilmiş plakayı? Bir de ne kadar cezası 210 ile gitmenin? Bildiğim kadarıyla hız limitin, %50 aşmanın cezası 700 tl'yi geçecekti.
    Amma sordum ha

  13. #6973
    68charger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2013
    Şehir
    Istanbul city
    Motosikleti
    2006 Yamaha FZ6 Fazer ABS, Kawasaki Ninja 300 ABS
    Bilgiler için teşekkürler fakat şu CO1 ve CO0 ayarlarını tam anlamadım. Yani en verimli değerler nedir yada fabrikasyon değerler?

    Evet az yaksın ama çekişten de düşmesin istiyorum çok mu şey istiyorum

  14. #6974
    kaanurem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2013
    Şehir
    izmir Karşıyaka
    Motosikleti
    Hondr cbr 600F - FAZER 600 - MT07- FZ8
    herkeze merhaba arkadaşlar bir sorum olucak. Bu top case demirini el yapımı kullanan varmı aranızda varsa buraya fotograf olarak ekleyebilirmi acaba ? teşekkürler

  15. #6975
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Co ayarları ile oynamanızı tavsiye etmem eğer orjinal ise. Co ayarından sonra senkron da gerekiyor. Ayrıca her motor için ayrı ve hassas yapılan Bişey.
    Eğer yakıttan tasarruf için fazlaca kısılırsa fazla fakir karışım ile çalışan motor dengesiz ısınır, motorda sıcak noktalar oluşur ve supaplar bu işi hiç sevmez.

    Bir de bir depo ile 400 km gidiyorum diyince moralim bozulmuştu :-) yakın zamanda tekrar tekrar ölçtüm. 86 TL ile 320 km civarında gidebiliyorum ben. Yaklaşık 5.19 litre yapıyor sanırım 100 km de. Bunu da 105 km ile sürerek yer yer 110a çıkarak dolu topcase ile yapıyorum. Artçı olursa 5.5-5.7 arası yakıyor.

  16. #6976
    68charger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2013
    Şehir
    Istanbul city
    Motosikleti
    2006 Yamaha FZ6 Fazer ABS, Kawasaki Ninja 300 ABS
    Günaydın Beyler,

    Bende bir depo 80lira ile diyelim aşağı yukarı 260-300km yapıyorum. Bu da zaten 5.5lt civarı yapıyor ki normal diye düşünüyorum. Ara ara gaz açıp uzamak dahil tabi...

    CO ayarlarına gelince bu işi iyi bilen birinin bakması gerekirse ayarlaması yerinde olur zira dediğin gibi zengin- fakir karışımı ayarlayan bir şey ise dikkat etmek gerekir.Supaplara zarar verebileceğini bende okumuştum... Ayar her motor için farklı değildir ama optimize edilir.

    Şimdilik böyle iyi gibi aslında başka Fazer kullanıp farkları göremek - hissetmek lazım. Ama grupta başka Fazer yok maalesef

  17. #6977
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Co ayarını ecnebiler " co sniffer" denilen cihaz ile egzozdan ölçüm yaparak ayarlıyorlar.
    Ayrıca her motosikletin carbon birikimi, silindir aşınması, enjektör kirlenme oranı ve enjektör çalışma süreleri (ms cinsinden) aynı değil.
    Sportbikes forumunda okuduğumu hatırlıyorum, yamaha bunu tolere etmek için her motosikletine optimum co ayarı yapıyor.
    Ayrıca malın gönderileceği ülke de sanıyorum ki ayara yansıyan Bişey çünkü her ülkenin rakımı ve iklimi farklı, bu da oksijen oranını değiştirir...
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  18. #6978
    trlioner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2014
    Şehir
    Diyarbakır
    Motosikleti
    2006 Yamaha FZ6 Fazer
    Alıntı ÖMER FARUK İ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle tebrik ediyorum eminim güzel bir gezi olmuştur. 210 ile radara nasıl girdiniz? Gezici radar mıydı nasıl alabilmiş plakayı? Bir de ne kadar cezası 210 ile gitmenin? Bildiğim kadarıyla hız limitin, %50 aşmanın cezası 700 tl'yi geçecekti.
    Amma sordum ha
    olay şöyle oldu otobanda gişelere yaklaşık 5-10 km kala sotede yatan radar arabasını ben görmedim ama onlar beni gördüler...son an freni asıldım ama nafile, plakamı okuyamaz diye düşündüm ama radar arabalarının arkasında da kamera varmış yani geçmiş olsun dediler. cezanın 8 gün içinde tebliğ olması gerekiyormuş itiraz hakkı varmış ona bakalım bekliyorum. cezanın ne kadar olacağını hiç bilmiyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:39 ----------

    Alıntı ozgurakman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Co ayarları ile oynamanızı tavsiye etmem eğer orjinal ise. Co ayarından sonra senkron da gerekiyor. Ayrıca her motor için ayrı ve hassas yapılan Bişey.
    Eğer yakıttan tasarruf için fazlaca kısılırsa fazla fakir karışım ile çalışan motor dengesiz ısınır, motorda sıcak noktalar oluşur ve supaplar bu işi hiç sevmez.

    Bir de bir depo ile 400 km gidiyorum diyince moralim bozulmuştu :-) yakın zamanda tekrar tekrar ölçtüm. 86 TL ile 320 km civarında gidebiliyorum ben. Yaklaşık 5.19 litre yapıyor sanırım 100 km de. Bunu da 105 km ile sürerek yer yer 110a çıkarak dolu topcase ile yapıyorum. Artçı olursa 5.5-5.7 arası yakıyor.
    özgür, şehir içinde bende seninle aynı yakıyorum. inanmayacaksın ama gördüm ya o km'yi nasıl oldu bilmiyorum ama oldu

    ayrıca Co ayarlarını kontrol et demiştim zaten bu işin ustalık gerektirdiği malum bizim grupta iki fazer var benimkinin ayarları 7 -17 idi arkadaşınkiler daha farklıydı.

    bu arada motordan gelen o garip seslerden ötürü ön dişliyi sipariş ettim bakalım kesecekmi o saçma gürültüyü, debriyajı ne zaman çeksem zaten ön dişliden fazlaca bi ses geliyo inşallah eski zincirin yaptığı iz yüzündendir de 70 lira gibi bişeyle kurtarırız.
    Motor Sevmeyen, Türkü Dinlemeyen, Çay İçmeyen Birine
    Gönül Vermeyin...

  19. #6979

    Üyelik
    10 Eylül 2012
    Motosikleti
    fz6 fazer
    merhaba arkadaşlar;

    fazerim komple immobilizer sistemi bozuldu. malasef kırmızı anahtarda yok. ustam baya uğraştı ama bir türlü tamir olmadı. şimdi komple set almam gerkiyor ama fiyat çok yüksek sıfırı 2500 Tl civarlarında 2.el sağlam komple set bulabileceğim yer var mı yada bilen.

  20. #6980
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Şu siteye bi göz atmanı öneririm:
    Www.Motomatrix.co.uk

    Bir de immobilizer sistemi iptal edilebilir diye biliyorum. İmmo olsa da niyetine girince çalıyorlar her türlü, bence o kadar para harcayacağınıza iptal edin gitsin... hay Allah bu iyi olmamış
    trlioner bunu beğendi.
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler