inşallah beklediğiniz çözümü elde edersiniz amortisörlerde
yağ konusuna dönecek olursak, 14 bin devir çevirebilen bir motora dinozor yağı (bkz: mineral yağ) koymak çok mantıklı gelmiyor bana. en azından yarı sentetik olmalı (5100 gibi). 10w40 konusu ise size kalmış
yurtdışı forumlarında okuduğumu aktarıyorum,
yapılan kullanılmış yağ testlerinde 3000 km de 5100 ün vizkositesinin yarı yarıya kaybolduğu söyleniyor. 5000 km de ise 7100 vizkosite kaybediyor. gsxr forum da okumuştum yanılmıyorsam. adamlar lab. test sonuçlarını da yayınlamışlar.
5000 yağın çoooook daha önce bozulacağını söylüyor içimden bir ses
ayrıca soğuk iklimde tam sentetik, çöpe atılmış para değildir bilakis ısınma-soğuma döngüsü ve motorun çalışırkenki ile soğukkenki sıcaklık farkı fazla olduğundan yağ daha çabuk eskir, motorun içindeki su buharının da yoğunlaşma ile yağa karışması daha fazla olduğundan yağ daha da çabuk eskir... tabi sizin motosikletiniz, sizin paranız, sizin seçimleriniz