m5 yerine michelin tavsiye ederim...ben m5 ten memnun değildim fazerda...güven vermiyordu...
m5 yerine michelin tavsiye ederim...ben m5 ten memnun değildim fazerda...güven vermiyordu...
Herkeze selamlar,
Geçtiğimiz haftalarda bende bir fz6s abs aldım. Bir iki kare paylaşmak istedim.
Hem absli hem grenajlı nerden buldunuz merak ettim
Şu grenaj gercekten iyi duruyor kendi motorumda aynı renk. görünce kararımı verdım hayırlısı olsun.
Kac bin kmde ? kac paraya aldınız ? lastıkler zıncır dişli egzantırık ne durumda ?
Ben Danimarka' da yaşıyorum. Özellikle ABS ve orjinal grenajlı olması için biraz çabaladım işin aslı ama hiç yok değil ( en azından burası için ).
Lastikler temiz, '11 fabrika çıkışlı. Bu sezon kullanır Mart gibi yenilerim, asfaltta düzgün doğrusu.
14bin de aldım. Fiyat vermek ne kadar mantıklı bilmiyorum tabi de madem sordunuz; 52bin danimarka kronu ödedim yaklaşık 20bin TL ediyor ve burası için bu temizlikte motora çok iyi bir fiyat. Biraz uzak bir şehirden getirdim motoru ondan fiyatıda uygundu.
Zincir dişli de; ön dişlide birikmiş, 1 saatte anca temizleyebildiğim gres i gözardı edersem temiz demek yanlış olmaz . Daha 15-20bin gider bu setle zaten ben gaza asılan biri değilim, önceki kullanıcı da farklı değildi. Egzantirik den kastınız kam mili-zamanlama zinciri olsa gerek. İşin aslı direk gidip baktırmadım bir ustaya, burda biraz pahalı olduğu için baktırmayıda düşünmüyorum doğrusu ki servis manueli elimde, elini kirletmeyi de seven biriyim. Genel olarak motor düzgün çalışıyor, zamanlama problemi olduğunu sanmıyorum.
Çok okuyan değil çok gezen bilir
Maşallah motorunuz cok güzel.
Bir an dikkat etmemısım turkıyede sandım turkiyede bu sekılde temız fazer bulmanın imkanı yok s2ler falan bir nevi.
Türkiye kosullarında yıl 2014 olunca km olarak 40 45 bin altı Fazer pek yok genelde bu km aralıgında otomatık gergi ve egzantırık zinciri degişimi istiyor ..
Absli almanız cok dogru tercih tekrardan hayırlısı olsun..
Arkadaşlar selam.
Yeni motor alan arkadaşlara hayırlı olsun, tekeriniz düz bassın.
Aşağıdaki linkteki motoru yarın nasipse alacağım. İzmir plakalı bi motor. tanıyan bilen olabilir keza bu renkte fazer pek yok. varsa bilenler görüşlerini almak isterim. fiyat konusunda çok yüksek diyeceğinizi tahmin ediyorum ama şu anda 15-16 bine maalesef yok. belki bekleyip eylül ekim gibi bu fiyatları görebiliriz.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...62834256/detay
Ah izzet abicim biraz sabret.
Bu cok pahalı tamam Fazer s2 falan kaliperler bir harika yeni göstergeler zincir dişli nefis falan ama 18 degmez alınmaz yani.
Bak kışı beklesen inan Fazer 8 alınır 20 21e ..
Ben daha 2 ay önce 21 bine ne fazer 8'ler gördüm daha 10 15bin kmde'de.
Fakat modelleri 2011 idi sanırım. Yinede standart bir fazerdan yüksek model.
18 bin Fazera cok oldugunu düşünüyorum ilerde satmak istersen fazera 18 bin kim verir bilmiyorum
Şunuda söyliyim insan temiz motor bulamadıkca alamadıkca takıntı haline getiriyor parayı önemsemıyor yeterki temizi olsun diyor fakat satmaya gelince 18 bin kim verir bilemıyorum :(
Bak forumdan erro nicki üyemiz Fazer 6'sını satıp cbf 1000 aldı.
Cok daha memnun oldugunu gecen sayfalarda yazmıstı.
Fiyat performans'da diger modellerde rekabete girdigi icin bir Fazera 18bin çok oldugunu düşünüyorum :/
Ama motor gercekten temiz duruyor
Kaşıntı oldu. almazsam bi tarafım düşecek. ne yapayım bu da benim huyum. seneye satayım desem 17 etmez mi sence?
teşekkürler.
Bir sorum olcak belki yardımcı olabilcek biri çıkar;
Ben ön amortisörün yumuşaklıgına ve süngerimsi ön frene el atmak istiyorum. Amortisör için pre-load adjuster lar var ebay de onlar ile halledicem gibi (bilmiyorum deneyen varmı aranızda). Ön fren için de paslanmaz metal hidrolik boruları var. Plastiklere göre hidrolik basıncıyla esneme yapmayan haliyle sünger etkisini ciddi ölçüte azalttığı söylenen güzel parlak görüntülü cafcaflı hortumlar. Stainless steel brake liner diye geçiyor ve S2 ve ABS olup olmayışına göre kabaca 4'e ayrılıyor. Benim makina fabrikadan 2006 model. Fz6 nın o yıllardaki model geçmişine baktıgınızda; 2006 2-3. yarısında ( 2007 model adı altında ) üretilen modelleri siyah (eski tip) swingarm ve motor bloklarından tanıyabilirsiniz. Bunlar S2 değiller. Ancak sıkıntı, yamaha o dönemde sadece şasiyi boyayıp yakıt sistemini kurcalamanın yanısıra radyatör rezervuarının konumunu da değiştirmiş olsa gerek ki elimdeki 2006 model servis manuelinde gösterilen konumda değil benim rezervuar. Aksine, S2 servis manuelinde gösterilen konumda.
Şimdi soruma döncek olursak; fren hidrolik hortumlarını değiştirirken S2' ye uygun mu yoksa 2006 modele uygun mu almalıyım bilmiyorum ve bu cigerler farklı ürünler. İnternetten sipariş vericegimden ay dur deneyeyim-olmadı işine de girmek istemiyorum zaten paşazadeler 100 dolardan başlıyo.
Bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.
Teşekkürler
ilanı açamıyorum iş yerinde..motor için bir şey diyemeyeceğim...
o fiyatlara çıkıyosan seçeneklerin arasında bir çok model giriyor...tecrübeni vs bilmiyorum ama CBF1000 bakabilirsin...fazer almazsan yine aklında kalacak illaki ama ikisini de bi müddet kullanma imkanın olsa ne demek istediğimi çok daha iyi anlarsın...
Bugün bakım yaptırdım sonunda.
Hava filtresi (orjinali)
Yağ filtresi (orjinali)
Motul yağ
Fren hidrolik yağları
Ngk buji (iridyum degil)
Zincir temizleme, yağlama vs...
Toplam işçilik dahil 470 tl.
Hocam kirletsenize yahu elinizi, sizden iyi kim yapacak sanki bu bakımları, hiç bir 'usta' kendi motoru gibi uğraşmayacak üzerinde. Bide işin sürmesi var orasını burasını açıp kapadıktan sonra, onunda tadundan yenmez.
Buyrun buda kaba fiyat listesi
Hava filtresi ............... = 70TL
Yağ filtresi ................. = 53TL
3lt motul 10w40 .........= 60TL
DOT4 fren hidroliği ...= 15TL
Buji NGK cr9ek 20 x 4 = 80TL
--------------------------------------------
278TL
bir iki yararlı link :
şipşak buji değiştirme
kullanıcı ve servis manuelleri
\Kaya
Önceki sayfalarda bir arkadasımız r6 amortısoru takmıstı o sekılde yapmak daha mantıklı gelıyor bana hem kaliperler degısır hemde diskler.
2nci el olarak yurt dısından almıstı sanırım ayrıca kendı amortısorlerını satmasıyla nerdeyse bedavaya getirmişti diye hatırlıyorum.
Fren mevzusunda celik fren hortumu benimde uygulayacagım bir calısma.
Fakat diger sorularıza emın olmamakla bırlıkte s2'nin fren kaliperleri bizimkilerden farklı yani uymama şansı olabılır diye düşünüyorum ..
Kısacası benim düşüncem 2006 model fazera göre almanız olacaktır.
Bu fren mevzusu üstünde özürakman isimli üyemizinde düşündügü şeyler vardı eminim bu soruya daha net bir cevap verebilecektir.
Teşekkürler, fena fikir değil işin aslı. Burada naked a yapan biri mevcut ama galiba ben bu işe girersem gereğinden fazla para harcarım. R6 ön takım burdan en az yine 1000TL.
Bir ihtimal de progressive yaylar var, onlar takılabilir direk ama biliyorum onu yapncada iyi sönümlemiyor diycem muhtemelen. Neyse..
Çok okuyan değil çok gezen bilir
Motul 5000 bizim motorlarımıza uygun bir yağ değil. 5100 ya da 7100 tercih edilmeli.
Fren hortumu için, eğer abs yoksa ve akebono marka kaliperler varsa (2 piston), non-abs 04-06 yazan hortumları tercih edebilirsiniz. Ayrıca nacizane hel, goodridge ya da galfer öneririm diğerlerinin neredeyse çok az fiyat farkına, kalitesine güvenebileceğiniz fren hortumlarınız olur.
Amortisör ve yaya gelince, sadece ayar zımbırtısı ne kadar işe yarar bilmiyorum ancak sadece yay değişimi ile sonuç alınamadığını biliyorum. Eğer Uygun amortisör yağı bulunamazsa (istenilen sonuç sadece yağ vizkosite değişimi ile alınamazsa) bir de racetech gold valve gerekir. Açıkçası değmez, yıldırır. R6 amortisörü takmak daha mantıklı... 4 piston kaliper de bonusu.
Selam arkadaşlar Fazer'im için siyah gidon arıyorum. Nereden bulabilirim?
Buralar serin ben 10w40 la devam, uygun bir yagdır. Yamaha zaten 10w30-20w40 önermiş manuelde. Bununla birlikte full sentetik yaga yapılan 'okşayan' ödeme, cüzdandan cıkarıp arkasından el sallaya sallaya çöpe attıgım paradan fazlası değil benim için. İşin sonunda yağını düzenli olarak sık sık değiştiren eli kirli adamım. Viskoziteye gelicek olursak; buralar biraz sıcak 10w40 ince geliyor diyebilirsiniz, belkide haklısındırda keza bizim motorlar hava sogutmalılar kadar etkilenmiyor.
Fren konusunda; ABS var. Tam zamanım olmadı araştırcak dürüst olmak gerekirse.
Amortisörde de dediğiniz gibi daha ağır bi yağ ile bide ön yükleme ile öğrenci işi çözücem gibi geliyor. R6 ön set kulaga hoş geliyor tabi, ancak biraz fazla tuzlu bir yatırım. Haber ederim.
Teşekkürler cevabınız için.
ARKADAŞLAR slm.uzun zamandır uygulamayı düşündüğümüz fz 6 daki orjinal egsozun dış görüntü ve şeklini bozmadan iç sistemde ince ayar vererek ses sistemi son derece başarılı oldu.egsoz içi kesinlik bomboş değil performans egsozların mevcut olan sistemi tamemen orjinal egsoz içine transfer yaptık.sesi gayet tok ve net oldu.darısı ses isteyen diğer fazercilerin başına.
Şu an bu konu içerisinde 59 kullanıcı var. (0 üye ve 59 misafir)