arkadaşlar 1'den 2.vitese atarken trak diye böyle insanın içini acıtan ses sizin fazer da da var mı? sanki zorla geçiriyoruz da dişliyi elimize alacakmışız gibi.
arkadaşlar 1'den 2.vitese atarken trak diye böyle insanın içini acıtan ses sizin fazer da da var mı? sanki zorla geçiriyoruz da dişliyi elimize alacakmışız gibi.
Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır
Aynı sıkıntı bendede var. Ama merak etme Fazer'in vites geçişleri çok kemikli. Motorunda arıza olduğundan kaynaklanmıyor, kronik problem. Aslında problemde değil.... Karakteristik özelliği diyelim.
Hatta bazen Trakkkksvııırck falan diye değişik seslerde duyabilirsin Ama benim tavsiyem birince viteste çok sıkmadan 3000 - 4000 devir arası 2 ye atmak. Düşük devirde atınca bu ses gelmiyor. Üst viteslerde zaten bu ses az
Okan ACAR
ellerinize sağlık cok faydalı olmuş
Merhaba arkadaşlar bende 2009 model fazer ile anlaştım gibi. Ancak şimdiye kadar hep aklım CBF600 de idi. EŞimle beraber asfalt üzeri uzun seyahatler planlıyoruz. Mesela Orta Avrupa gibi. Ama artçı ve sürücü konforu CBF600 de daha iyi deniliyor. Sizin düşüncelerinizi alabilirmiyim. Mesela sürücü fazer da CBF den daha mı fazla öne eğiliyor? Artçı ayak pegleri nasıl? Artçı sürücü üzerine mi çıkar? Gibi..
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
bence gidip bir fazer ile deneme sürüşü yapın eğilme olayı kişiden kişiye değişebilir...
ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK
Doğru ama fazer ile deneme sürüşü nasıl kim yaptırır ki? ALacağım adama biraz kullanayım sonra yok beğenmedik diyemem ki...
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
şöyle bişi yapabilirsin ikinci el satan galeriye gidip rica edersin oturursun bakarsın ;)
ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK
merhabalar. gökhan ben. 40 günlük Honda CBR 125 kullanıcısıyım. ilk motorum ve sürmeyi bunda öğrendim. FZ6 FAZER'e resmen aşık oldum. uzun zamandır takipçisiyim ve neden olmasın diye soruyorum kendime. bikaç sorumda size olucak müsadenizle.
1. kullanana göre değişir biliyorum. cbr 125, km.de ortalama 95-110 Kr. yakıyor? en önemli konu benim için bu. Fazer şu anki fiyatla km.de ortalama ne kadar yakıyor acaba? (spor-trafik-uzun yol) km.de 300-350 kr. yaktığını duydum. bu rakam çok ürkütücü. doğrumudur acaba?
2. cbr 125'ten fz6 fazer'e geçince hissediceğimi sanmıyorum (pekte önemli değil, otomobilden daha seridir sanırım) ama fazer'in biraz ağır olduğunu duydum. doğrumudur?
birincisi öyle 300 falan naptın sen yakarım motoru o kadar yaksa max 220 yakar uzun yol 180 yakar km de ikincisi 0 100 km ivmelenme 3,7 sn civarında yani oldukça hızlı en kral arabayla kalkışta kapışır ağırlığıda gayet normal o motora göre 190 kg senin motorunda 120kg falandır.eğer 40 günlük trafik tecrüben varsa bu motoru kolay kolay zaptedemezsin yollarda bence daha tecrübelen
fazer otomobılden biraz daha seriymiş
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
benim motor şehir içi kullnımda biraz önce 257 km ye 17 lt benzin aldı.benzin lt fiyatı 3.33
yani km de şuanki fiyatla 220 kuruş yakıyo.
benimde bir sorum olacak?
yedek depo ile kaç km.yol gidiliyor? ben 28 km gittim daha fazla riske atamadım kendimi,yada şöyle sorayım bizim depolar kaç litre benzin alıyor?.
19.3 lt olması lazım zaten bu topiğin ilk sayfasında tüm bilgiler var yedek depoyla 40km ye yakın gidiosun yedeğe geçtinde içinde daha 3 ltden fazla benzin oluyor ben uzun yolda bi kere 35 km gittim benzin istasyonun gördüğümde para bulmuş gibi sewvindim kaz dağlarını çıkıp indim orda yoktu istasyon.bide benzin fiyatları sürekli arttığı için yakışta değişio geçen 1 ay önce litresi 2.95 di şimdi 3.33 oldu aradaki fark büyük
yeni fazerımla beraber siteyede uye oldum ilk sorum geliyor.Motorum 2008 model fazer s kasa ama 98 cıkartmıslar benden oncekı sahibi 8500 de motorum.Sorum su ilk aldğımda yolda giderken debraja bastıgımda N ısıgı yanıyordu bugun dıkkatimi çekti ve ısık sadece vites bostayken yanıyo nedendir anlayamadım bir bilginiz varmı
o vites bos gostergesi zaten?
kefalledimmi bi kekliyomu beni..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
sizlere bişey sormak istiyorum.ben 5 yıldır motor kullanıyorum ve daha motorla yan yatmış bile değilim (sakin sakin yoluma giderim) ama hep scooter kullandım hemde çin malı olanlardan hep 150cc'lik zat modellerdi.birazda arkadaşların vitesli motorlarını kullandım ama onlarda 150 cc'likti şimdi bi fazer almayı düşünüyorum motorla trafik tecrübem var fakat 600 cc'lik canavar gibi bi makineye daha oturmuş bile değilim sizce bi sakatlık çıkarmı yoksa trafik tecrübesi olduktan sonra ufak ufak motora alışıp kazasız belasız yoluma devam edebilir miyim_?(bu arada öle gaza abanıp milletle yarışan yollarda şekilli hareketler yapan bi tip değilimdir...)
Tecrübeli arkadaşların yazacakları cevaplar bnm için çok önemli şimdiden teşekkürler selamlar...
hersey sana kalmıs dostum mantıgı anladıysan motorda hayabusa ile de baslarsın sorun degıl ama onemlı olan herzaman bındıgın motordan korkucan kormazsan ozaman bela pesındedır kendıne guven motordan kork
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:22 PM ----------
demekki ozaman anormallık varmıs saol dostum ıcım rahatladı
ben sana hemen bi tecrübe aktarayım geçen bi hocama motor aldık hyusong 250 r daha önce scooter kullanıcısydı açıkçası ilk defa kullanıyordu ama çok çabuk alıştı önemli olan el ayak kombinasyonunu sağlayabilmek scooterdan sonra genelde ona alışamazlar ama 600 cclik bi motorda gaz debriyaj ayarı çok önemli 1 haftada alışırsın ama 1 haftadan önce trafiğe çıkmanı tavsiye etmem çünkü motor çok güçlü hafif gaz kaçırmanda altından gider motor senin üstüne binebilir.
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)