Faceye yukle oradan url kopyala sonra buradan image kisminda paylas
Faceye yukle oradan url kopyala sonra buradan image kisminda paylas
Arkadaşlar merhaba,
Uzak kaldığım 2 teker hızlı bir dönüş yapacağım. Fz6 bakıyorum 2 aydır. Dikili 'ye bile günü birlik gittim geldim ama gel gör ki km'si oynanmış çıktı. Şuan Eskişehirde bir fz6 buldum. İlanı ekliyorum. fiyatı ve durumu hakkında yprum yapabilirseniz sevinirim. Bir de farın sol altında kalan parçada onarım var. o parçayı değiştirmek istersem tek mi değiştireceğim yoksa kafayla bütünleşik midir? panzolot diye bir parçanın lafı geçiyor nette ama neresi olduğunu çıkaramadım.
http://www.sahibinden.com/listing/vasita-motosiklet-yamaha-2005-model-98-hp-38.000km-extrali-4x4-takasli-134958570/det
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------
motorun ayrıntılı fotoları var ama CEM. in dediği gibi facebook url sini image kısmına yapıştırınca göstermedi.
Bu facebookun hatasından dolayı kaynaklanıyor. Bazı fotoları eklerken bazılarında images error hatası veriyor. ve boş olarak gösteriyor.
en iyi önerim hızlıresim.com linkinizide düzeltelim
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...eferences=true
İlanı şimdi inceledimde fakat sadece fotolardan fikir yürütmek dogru olmaz görmek lazım.
km'si gerçekten düşük pek fazla gezilmemiş anlaşılan.
puig ön cam
koruma demiri ( nikelaj olması hoş olmuş )
sis farları. ( amortisörlerin orada takılı )
akrapovic egsoz ( orjinalıni mutlaka iste )
topcase sanırım 46 lt.
ve baglantı demiri.
ayrıca navigasyon tutucuda gördüm sanırım.
Bunlar hep artı . ayrıca fazer alırken enduroya geçicek adamdan almak çok daha güven verici.
İlanlara bakıyorsun enduroya geçicem diyen adamın motoru aynen böyle sis farları navigasyon tutucu enduro edaları ve bu kullanıcılarda pek zorlamaz.
fakat fazer satarken r6'ya geçicem 600rr alıcam vs gibi ilanlarda adamların plakalar iptal o biçim egsoz deli gibi gazladıkları belli.
ha bu her kullanıcı için denemez ön yargı olmasın sadece bende genel olarak incelerken dikkat ettiklerimi söylüyorum.
bende fazerı alırken choppera geçicek bir adamdan almıştım .
Motorun kırmızı anahtarı varmı onuda sor fakat olmazsa olmazda degil benim şahsi fikrim.
ayrıca motoru dinlerken egsozu kapat motordan subab ve egzantirik sesi geliyormu anlamaya çalış genel olarak 40 ila 45 binde egzantirik ötmeye başlıyor. gergi ve zincir asıl problem..
bir diger konuda fiyat kırabilmen açısından söylüyorum motorun gidon rulmanlarında boşluk varmı kontrol et.
5 6 cmlık lakadan inerken yada ön freni ani sıkınca tık diye bir ses geliyor. çok hafif titreşim ve tık sesi yapıyor.
cihan54 yaptırmıştı 100 150tl civarı sanırım.
fakat akrapovic egsozla duyulurmu bimiyorum hiç egsoz takmadım ..
diger arkadaşlarda mutlaka birşeyler eklicektir.
Bu arada son fotoları görmemiştim son fotolardan sonra motor hoşuma gitmedi.
yani bu fiyatı hakketmıyor benim gözümde şuanki piyasada hakketigi rakam 12.500 gibi gibi.
ayrıca klasik şeyleride kontrol etmeyi unutma.
diskler frenler hidrolik hortumları zincir dişli seti. lastik tarihi gibi.
lastik tarihi 3410. bu sezonu anca çıkarır. orjinal ekzoz yok. beni asıl kafadaki tamirat rahatsız ediyor. arada açıklık var. orjinalini alıp taksam diyorum ama bunun için tüm kafayı mı değiştirmem lazım. henüz pazarlık etmedim. 12500 e zorlayayım ;) eskişehir endurodaymış arkadaş. tanıdık bulduk iyi motor dediler. Tabiki yine de göstereceğim bi ustaya. Egzantrik gergi ayarı veya değişimi gerekirse ortalama ne kadar maliyet çıkarır? süspansiyonları gözle kontrol ettiğimizde yağ kaçağı görmedik.
aynen keçeleri söylemeyi unutmuşum iyi oldu yazdıgınız.
lastikler idare eder bu sezon diyelim fakat kışın sıkıntı çıkarır.
Şu cümlenizi anlamadım yani orjinal kafa derken .. egsozlar slip on şeklindedir. katalizör iptal edilmediyse sadece slip on degiştirirsiniz.orjinalini alıp taksam diyorum ama bunun için tüm kafayı mı değiştirmem lazım
şimdi herkes tabi kendi ustana kendi fiyatlarıyla yaptırıyor fakat ben size ortalam bir fiyat söyliyeyim.
egzantirik gergisi 365 tl
egzantirik zinciri 95tl
yag da mecbur degişir 120 tl
hazır el degmişken subab ayarı ve subab şimleride degişir bunlar 40bin agır bakımlarda geçiyor zaten.
yani kısaca işçilikle beraber 750 -1000 tlyi gözden çıkarın hocam.
ha 45 50 binde satılan ve gram ses çıkarmayan fazerlarda var. onlar gergiden işlem görüyor yada egzantirik zincirine işlem yapılıyor benim tanıdıgım bir ustada dedi motorunu satıcaksan hiç verme boşa para ben hallederim 150tlye sesi keserim dedi.
şimdi motoruma 1 sene daha binicem. o yüzden komple bakıma sokucam bende 1 milyarı gözden çıkardım faturalarını ve eski çıkan egzantirik zincirinide saklıcam işin dogrusu budur yani.
eger degiştirdim diyen varsa parçaların faturalarını sorun.
motorun kazalı olmasını şahsen ben ahım şahım önemsemiyorum yani perte çıkmadıgı sürece yan yatabilir düşebilir vs.
fakat kusursuz olarak yaptırılmalı. bu motorda şimdi eski edası var hocam 13.500 yazık yani.
1000 tl ciddi bi para bakım için. 1000 tl de lastik isteyecek 6 ay sonra. eksik yazmışım havada kalmış hocam kusurabakma kafa derken kafa grenajından bahsediyordum. Solda bir tamirat var dikkatli bakarsanız. grenajda da aralık var. o parça için demiştim orjinalini alsam komple kafa mı alcam yoksa orası ayrı bir parça mı diye. İnanın bir tane düzgün fazer bulamadım aylardır. Bir de rica minnet arkadaşlara bulduğum motorlara baktırıyorum antalya da, bursada, eskişehirde... Biraz bu başlıkla alakasız olacak ama cb 600f hornet i fazerla karşılaştırabilir misiniz?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-temiz-ve-orjinal-134217606/detay
Horneti açıkcası sürmedim ne kadar objektif yaklaşabilirim bilmiyorum.
kafayı komple degiştirmenize gerek yok hocam öyle olsa SS sürücüleri mafolmuştu.
isterse kafada kopuk parça olsun büyük olmadıgı sürece tamir edilir.
sanayide plastik kaynak ile eski motorumun kopuk ve parçalanan yan grenajını adam plastik kaynak yapıp lokal boya attı inanın sıfır gibi oldu.
yani 50-100 tl gibi rakamlarla halledilir hatta izmirde 40 tlye yaptırırım o bölgeyi.
Şimdi hornet ile kıyaslarsak kullanmadan birkaç yorum yapayım fakat yinede siz 2 motoru test edenlerin yorumlarını dikkate alın.
son hızı bir fazer kadar olmamakla birlikte devirlenmesi ivmelenmesi kesinlikle geri kalmaz hatta fazerin düşük devirlerdeki torku yüzünden daha seri olabilir.
fakat 2 motorda ayrı kullanıcıya hitap ediyor.
biri naked digeri ise sport touring.
fazerda daha az rüzgar alıp daha rahat seyehat edebilirsiniz fakat hornetin frenlerinin fazerdan kat ve kat iyi oldugu aşikar.
büyük ihtimal süspansiyon sistemide fazerdan çok daha iyi.
abs ve kombine frende cabası. yakıt olarak 2side hemen hemen aynı olur .
fakat 17 bin verince işin içine rekabet piyasasında başka motorlarda girer.
fazerin kardeşi xj6f diversiyon gibi.
yamahacıyım diyosunuz hocam Ben fazer a bi pazarlık edeyim arayıp, 12500 e yaklaşırsa yarın gider bakar içime sinerse pzt alır gelirim Ankaraya
Teşekkür ederim ilginize. Temiz fazer duyarsanız haberlerinizi beklerim. Ben de durumu buraya yazarım sonuçlanınca ;)
Hayırlısı olsun alıcagınız motoru linkleyin diger arkadaşlarda görüp yorum yapabilirler.
Çok karamsar olmamakta lazım bulunur temiz fazer yada fiyatına oranla temiz bulunur buda ayrı bir mevzu
İllede fazer diyip bulamıyorsanız xj6F bence bu katagoride ideal olarak görüyorum. Naked tutkunlugu varsa mt07 şuan fiyatıyla göz dolduruyor.
Sıfır olması sebebiyle fiyatına oranla mantıklı açıkçası. Ha ben naked pek sevmıyorum ama sevenler için çok ideal bir seçim.
tek sevdigim naked ktm 1290 mt09 kawasaki z1000 onlarıda sevmemek elde degil
uygun fiyatlı arka çanta demiri nereden bulabilirim?
cem dostum teşekkürler ya herkese senin gibi bi dost lazım.
üstadlarım motorumla ilgili bi sıkıntım var tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum motor artçılıyken oluyo sadece. 3'üncü viteste 90km hıza da motor ilk kalkışında 1'inci vitesteki silkelemeyi ve sesi yapıyo ama hızda yada çekişte bi düşüş olmuyo debriyaj telimde sıkıntı vardı orjinaliyle değiştirdim. debriyaj plakasından şüpheleniyorum yada başka bişey olabilirmi bilemiyorum. diyarbakırda bi ustaya sordum zincirle ilgilidir dedi sağlam bi temizlik yap hem arada bi yapmasında sıkıntı yok dedi siz ne düşünüyorsunuz, yada böyle bişeyle karşılaşan oldumu hiç
Motor Sevmeyen, Türkü Dinlemeyen, Çay İçmeyen Birine
Gönül Vermeyin...
Merhabalar uzun bi suredir bu konuyuda rakip ediyodum bilgileriniz paylasmlarnz inda yardimiyla cbf 1000imi satip fazer aldim sonunda biraz sert gldi ama ilerdeki iznenimlerimi sznle paylasicam yardmci olursnz bnada ck sewinirim
Hayırlı olsun Arda, kazasız belasız sürüşler dilerim..
Trlioner, bilgim olmadığı için bişey yazmadım, ama sorun cevapsız kalmasın diye fikir yürütürsem; Dediğin gibi ya debriyaj'dandır (Baskı yaylarından olabilir); ya da aklıma gelen bir yer var, dişli takozlarından yapabilir mi diye düşünüyorum. Onları da bir kontrol ettirirsen iyi olur...
"CaRPe DieM"
Tsk ederim hepimizin...
Önce hoşgeldin aramıza arda.. sonra..cbf 1000 den neden vazcaydın..?
Şu sayın yağmur kesilse de motorlara binebilsek yahu...
Meraba arkadaşlar bende aranıza 2006 model fz6 alarak katıldım. Zincir ve dişli almam gerekli. Forumda okuduğum kadar did marka zincir ve esjot marka dişli öneriliyor. Bunları en uygun nereden alabilirim ? Yardimci olursanız sevinirim.
Şu an bu konu içerisinde 36 kullanıcı var. (0 üye ve 36 misafir)