arkadaşlar kilit tavsiyesi verebilirmisiniz sağlam bi kilit almak istiyorum. ayrıca şu fazer s2 lerin gidonlarında yamaha logolu ekstra bi parça var nereden bulurum onu?
arkadaşlar kilit tavsiyesi verebilirmisiniz sağlam bi kilit almak istiyorum. ayrıca şu fazer s2 lerin gidonlarında yamaha logolu ekstra bi parça var nereden bulurum onu?
Merhaba,
Bu benim bu forumdaki ilk yazim. gecen gun motorla ilgili bir seyler arastirirken tesadufen bu sayfaya denk geldim ve son 20 sayfayi okuyuverdim. Enteresan teknik bilgiler oldugunu gordum (Ybr debriyaj telinin Fazer teliyle ayni olmasi, egzantrik dislilerinin zincirle beraber degistirimesi gibi)
2005 model bir Fz6 motorum var. 2008 yilindan beri kullaniyorum. Kullanmaktan cok sagini solunu kurcalamayi da sevdigimden bazi degisiklikler yaptim motorda. Naked (ciplak) hale getirmek, R6 on amortisoru takmak gibi. Surekli motor degistirmek yerine, motoru degistirmeyi daha cok seviyorum sanirim.
Motorun her turlu tamiratini da kendim yapmaya calisiyorum elimden geldigince. Motor su anda 33.000 km civarinda, egzantrik sorun cikartmaya basladigi zaman kam millerini de R6 milleriyle degistirmeyi planliyorum. Motorun bir kac fotografini ekledim, ilginizi cekebilir.
Özgürakman, sana eküri geldi
Hoşgeldin Fazıl. Bence gayet güzel ve başarılı olmuş FZ6 güzeli.. Yurt dışı forumlarını mı takip ediyorsun..
"CaRPe DieM"
Tesekkur ederim.
özgür Bey'le zaten enternasyonel fz-6 forum'undan tanisiyoruz.
Herkese iyi forumlar dilerim.
Bugün itibariyle x9 500 ümle vedalaştık.hayırlısıyla temiz bir fazer arıyorum,yardımcı olursanız sevinirim.
İzmirli arkadaşlar ilandaki motor hakkında bilgi sahibi olan var mı?Motoru genel anlamda değerlendirebilir misiniz?
Şimdiden teşekkürler.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...8481081/detay/
fiyat çok yüksek
Motoru alıcagın adam aslan usta. Kendisi çok bilgilidir ve tecrübelidir.
Fakat pazarlık vs detay falan bekleme. Çok konuşmaz malını satmak içinde ugraşmaz koyar ortaya alırsan alırsın. Binbir türlü dil dökmez 2 cümle konuşur bırakır
Kendisi aynı zamanda izmok'da motoru alıp başka yere götürmenide pek istemezler. hatta izinde vermiyebilirler kendileri zaten yamaha servisi fakat aslan usta okursa bi şekilde kırılmasın çogu müşterisi servisten memnun degil.
17.250 gibi rakamlar çok fazla .. x6f diversiyon fazer ile aynı motor bloguna sahip ve sadece tork ve hp degerleri farklı.
Fakat fazerdan geri kalacagını düşünme 2side aynı çizgideki motorlar diyebilrim. sana önerim diversiyon alman ama senin seçimin.
Fren kaliperleri ve ters maşa amortisörler çok hoş olmuş belki ilerde arka amortisör içinde birşeyler düşenebilirsin .Q
@Fazıl
Bende 1 yıl gibi bir zaman sonra Fazerımdan ayrılmayı düşünüyorum M.kaptanla beraber endurocu olacagız
Rotalar geniş hayaller büyük yollar sadece aslvat degil artık her koşula uyan yol arkadaşı almanın zamanı geliyor
Yorumlar icin tesekkurler. On frenler eskisine gore epey etkili denebilir. Ön fren diskler de capi buyuk olan R6 diskleriyle degistigindendir sanirim. Fren merkezi olarak hala eski Fazer fren merkezini kullaniyorum. Belki farkli bir fren merkezi takabilirsem daha da iyi olabilir.
Arka amortisore de ohlins taktim, o da fena olmadi ama hala ayarlarini yapmadim, bir ara ugrasip ayar yapsam iyi olacak sanirim.
R6 parcalarini Amerika'dan paket postasiyla getirttirdim:
Bu da motorun sokulmus hali:
Bazi degisikliklerden sonra R6 ön mesnetin motora takilmis hali:
Fz6 / R6 diskleri karsilastirmasi:
Ters amortisorler takildiktan sonra:
Bitmis hali:
Begenmemek elde degil..
Bu işlemin maliyeti ne kadar oldu size ayrıntı verebilirmisiniz ?
5bin lirayı geçecegini düşünüyorum hatta dahada fazla..
Fakat fazerın çıkan parçalarını satabilirseniz bu sefer maliyet azalabilir. Bence uzun vadede fazer kullanmayı her düşünenen kişinin yapması gereken şeyler..
Arka amortisörü en sert ayara getirsem bile virajda sallanma yaptıgı ara ara oluyor fakat artık alışmadık degil.
Fazerların önden patlamasının sebebi amortisörleri ve ön fren kaliperleri..
Arka amortisör ön amortisör ve kaliperler degişirse bence artık kusursuz olabilir ayrıca fren merkezinin degiştirilmesinin gerek olmıyacagını düşünüyorum brembo sonuçta. yinede tercih meselesi.
paylaşım için ve harcanan emek için teşekkürler.
Bu degişimlerle birlikte fazerın artık daha sert olacagını düşünüyorum. sport toruıngten biraz çıkmışçasına sanki.
lakalarda ve sert kasislerde eskiye nazaranki izlenimleriniz nasıl ?
sonuçta çok iyi seviyedeki bir pist makinasının amortisörlerini taktınız.
fren mesafesi viraj alma kabileyeti ve viraj çizgisi üzerindeki istikrarı tartışmasız iyi olabilir fakat konfor bakımındaki düşüncelerinizide merak ediyorum ?
Amerika'dan gelen gerekli parcalarin toplam maliyeti her sey dahil (posta da) $600 idi.
Artan parcalari da yaklasik $500'a sattim diyebilirim.
Yani $100 gibi bir paraya cikti aslinda bu is.
Gerekli parcalarin listesi soyle:
-R6R Amortisorleri 2009 modelden cikma
-R6R Fren kaliperleri
-R6R Direksiyon demirleri alt-üst (Triple tree)
-R6R Ön fren diskleri
-R6R Ön tekerlek şaftı
-R6R Ön çamurluk
-Alt-ust özel konik rulman (Fork conversion All Balls Racing)
-Gidon takma aparatı - handlebar riser (Outlaw marka)
-70cm'lik ve 80 cm'lik Fren hortumu (Venhill marka)
-700 ml 5W amortisor yagi
-Fren hidrolik yagi Dot-4
-Metal Epoksi
-Cesitli hirdavat
-Cesitli alet edevat
Sonuc olarak surus tarzi daha sert degil cok daha konforlu ve daha stabil. On amortisorlerin yola verdigi tepki cok daha iyi ve hizli. Ters amortisor darbeye erken mudahale yaparak fazla yukari cikmadan sonumluyor. Dururken gidonu cevirmek eskisine gore biraz daha zor ve agir ama giderken daha iyi. Virajlarda da daha iyi sanirim cok yatirmayi becerememsem de yine de daha iyi bence.
Yaklasik 10.000 km'dir kullaniyorum bu haliyle, cok memnunum tavsiye ederim.
Cem ilgine teşekkür ederim.Fiyat bana da çok geldi zaten.Dikili de olan bir ilan daha var,2005 ama km düşük.Fazer ın farları çok hoşuma gidiyor.Yoksa xj6 F in de ondan kalır yeri yok gerçi.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (1 üye ve 3 misafir)