Yamaha FZ6 - Fazer Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Şubat 2014, 15:52
#5561
İzmir İl Temsilcisi
Reklamlar
-
01 Şubat 2014, 17:22
#5562
Cihan usta hayirdir satinmi senin fz6 yi ¿
-
01 Şubat 2014, 18:30
#5563
CEM. adlı üyeden alıntı
Vallaha çok güzel olmuş grenajlar. Fakat renk kodunu ögrenseydin daha iyi olurdu aynı tonu tuttururdun.
Bu arada dün mustafayla konuştuk Cihan beye şimdiden hayırlısı olsun diyoruz fz8 yoldaymış
Bu arada selamınıda aldım w.a.s
Dün saglam bi toplantı yaptık mustafa paşamda gri kapşonlu
Sagolsun gidon rulmanlarınıda kontrol etti fotolardan gözüktügündende temizmiş degincede kalbime su serpti. Belki bende V-stormcu olabilirim bakalım ilerde
http://i.hizliresim.com/xRQNNn.jpg
Musta da gitmiş yaa söyledi hayret ettim. Fotoda da gördüm ya gam yemem artık 8 yolda değil geldi. Ben daha gitmedim görmedim. Benim oğlanı hayırlısıyla başgöz edeyim ondan sonra gidicem kısmetse.. Görmüşken alayım geleyim diycem..
CEL1KYELEK adlı üyeden alıntı
Cihan usta hayirdir satinmi senin fz6 yi ¿
Hayırlısıyla baş göz ediyorum benim oğlanı hocam.. Sıfır Fazer 8 Abs alıyorum. Beyaz renkte..
-
01 Şubat 2014, 18:34
#5564
İzmir İl Temsilcisi
İzmire geliyormusun ? geliyorsan görüşelim bu sefer
-
01 Şubat 2014, 18:42
#5565
Malesef diğer alıcıya vermem gerekti. Önce söylediğinden dolayı.. Önümüzdeki hafta kısmetse vericem motoru yeni sahibine..
-
01 Şubat 2014, 18:45
#5566
İzmir İl Temsilcisi
cihan54 adlı üyeden alıntı
Malesef diğer alıcıya vermem gerekti. Önce söylediğinden dolayı.. Önümüzdeki hafta kısmetse vericem motoru yeni sahibine..
Beyler cihan54 artık fz8 almış bulunmaktan dolayı onu fz8 topigine davet ediyoruz
Hayırlısı olsun cihan abim konu açarsan detaylı görmüş oluruz
-
01 Şubat 2014, 18:54
#5567
Dur la daha satmadım daha almadım. daha bugün indim "FZ6 Fazer"ımı sildim temizledim pakladım zincirini yağladım. Dur çatlama
-
02 Şubat 2014, 02:05
#5568
CEM. adlı üyeden alıntı
Dostum zaten senin fren çalışmanı merakla beklıyordum.
Sende çelik fren hortumu takıcaksın diye hatırlıyorum.
İlk sen yap daha sonra bende seni takip ederim
Bu arada keşke fotolandırsaydın işimize yarardı
Ön ve arka dot 4 dimi ? Benimde azaldı degiştireyim.
önleri ellemedim, dot4 dür heralde arkaya da shell dot4 doldurdum.
alıcam çelik hortum da daha durumları toparlayıp supap ve senkron ayarı yaptıramadım. sonrasında fren hortumu alınacak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:37 ----------
ayvazdeniz adlı üyeden alıntı
Arkadaşım merhaba..
yaptığın işlemler biri hariç (en önemlisi) doğru olmuş..Fren kaliperleri, fren silindirleri asla ve asla, ama asla kauçuklu gresle yada herhangi bir gresle yağlanmaz..YAĞLANMAZ.. gres, hidrolikle buluşunca kaliper contalarını, merkez contalarını şişirir..kısa sürede şişirir.. eczanelerde satılan hint yağı var ya..? işte onunla yağlanır..ki hint yağı hidrolikle buluştuğunda yok olur gider..hiçbir etkisi kalmaz..nereden mi biliyorum..Ben frenciyim..işimiz fren..İstanbul sefaköy güldallar 7 sanayi sitesinde..Fren servisimiz var..
o yüzden bence sen o kaliperleri çok zaman geçmeden sök..contaları da çıkar..conta yuvaları dahil..benzinle iyice yıka..pistonları da..benzinle bir güzel temizle..gres kalmasın..hint yağı eczanede 5 tl ye satılıyor..onunla yağla yeniden topla..yarın öbür gün o kaliper lastikleri şişerse, fren sıkar..kötü sonuçlar doğurabilir..
ayrıca..kaliperler ısınırsa ki ısınır..o gres erir, akar balatana,diskine bulaşır..fren yaparsın kimseyi bulamazsın manette...
bence yap...tehlikeli..
bilginize saygım var. ancak gresin erime derecesi 180 derecedir ki bu derecede dot4 fren hidroliği kaynar. kaynamış hidroliğin değişmesi gerekir, ayrıca balatanın arka yüzeyine değen ve üstüne toplasan 2 gr yağ olan pistondan, diske ve balatalara yağ nasıl gelip de bütün freni boşaltacak anlamış değilim.
benzin keçeleri mahveder. bence kimyasallar konusundaki genel bilgilerinizi yeniden gözden geçirmelisiniz... iyi niyetli olduğunuzu biliyorum, ben de size karşı iyi niyetliyim; amacım ukalalık değildir.
son olarak eğer fren kaliperi dağıtılırsa contaların yenilenmesi gerekir.
şişirmekten kastınız nedir? sıkışmaya mı sebep olur?
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:44 ----------
http://www.redrubbergrease.com/tips-...build-kit.html
burada kırmızı gresin HİDROLİK SİSTEMLERDEKİ CONTALARI YAĞLAMADA KULLANILDIĞI yazıyor. ayrıca ebay e bakarsanız, kaliper yenileme kitlerinin yanında küçücük pakette kırmızı gres veriyorlar. yeni elementler icat etmeye gerek yok.
ayrıca benim kullandığım gres miktarı, linkteki fotoğraflarda kullanılanın belki onda biri falandır. pistonu sadece incecik bir tabaka şeklinde kapladım (yağ kaçıran amortisör gibi, film tabakası) ve kaliperin içine de minimum düzeyde sürdüm. ayrıca artanlarını da sildim.
belki dedikleriniz kamyonlarda geçerlidir, çok yüksek ısılara erişiyor kamyon frenleri. bu yüzden gres taşlaşıyor olabilir. ama motosiklet ve binek araçların kaliper toplama videolarına baktığımda, (kafama göre yapmadım belki 10 konu okudum, 10 video izledim) herkes kırmızı gres kullanmıştı.
http://www.ebay.com/itm/Suzuki-GS-10...item2333c5d4e9
burdaki tamir kitinde gördüğünüz üzere kırmızı kauçuk gresi, kite dahil.
-
02 Şubat 2014, 14:08
#5569
Arkadaşım merhaba..Özgür isminiz sanırım..benim de Deniz..İlkönce şunu söylemek isterim ikimizin de birbirine ukalalık yaptığı falan yok..yazdıklarını okurken öyle düşünmedim..birbirimizi bilgilendiriyoruz sahip olduğumuz bilgi kadarıyla...Sen ilk yazında "Kauçuk gres.." diye yazdığın için ben o yazıyı geri yazdım..başımıza çok sık geliyor araçlarda..özellikle binek araçlarda..Ama eğer tamir kitlerinin içindeki o minik tüp yağlardaki gresi kullanıyorsanız sorun yok elbette..onu yeri geliyor bizde kullanıyorz zaten..Kauçuk gres (benim kullandığım aklıma geliyor hemen) oldukça katı, sarı bir şey..Ve evet fren lastiklerini şişiriyor zamanla..sıkışma yapıyor..
Motorsiklette kullanıldığını okuyunca kimseye bu yüzden birşey olmasın diye hemen yazdım..yoksa başka bir amacım olamaz tahmin ettiğin gibi..
zaten kullanırken farkına varırsın..eğer keyifsizse o uygulamayı yaptığın fren, kaliper rahat değilse..sıkışma yapıyorsa freni bıraktığın halde..yeniden bir bakım yaparsın...
keyifli sürüşler herkese..
not..Güre'yi felaket özledim...Kaz dağlarından aşşağıya inişi...bu yaz oradayım yine...
-
02 Şubat 2014, 19:43
#5570
ayvazdeniz adlı üyeden alıntı
Arkadaşım merhaba..Özgür isminiz sanırım..benim de Deniz..İlkönce şunu söylemek isterim ikimizin de birbirine ukalalık yaptığı falan yok..yazdıklarını okurken öyle düşünmedim..birbirimizi bilgilendiriyoruz sahip olduğumuz bilgi kadarıyla...Sen ilk yazında "Kauçuk gres.." diye yazdığın için ben o yazıyı geri yazdım..başımıza çok sık geliyor araçlarda..özellikle binek araçlarda..Ama eğer tamir kitlerinin içindeki o minik tüp yağlardaki gresi kullanıyorsanız sorun yok elbette..onu yeri geliyor bizde kullanıyorz zaten..Kauçuk gres (benim kullandığım aklıma geliyor hemen) oldukça katı, sarı bir şey..Ve evet fren lastiklerini şişiriyor zamanla..sıkışma yapıyor..
Motorsiklette kullanıldığını okuyunca kimseye bu yüzden birşey olmasın diye hemen yazdım..yoksa başka bir amacım olamaz tahmin ettiğin gibi..
zaten kullanırken farkına varırsın..eğer keyifsizse o uygulamayı yaptığın fren, kaliper rahat değilse..sıkışma yapıyorsa freni bıraktığın halde..yeniden bir bakım yaparsın...
keyifli sürüşler herkese..
not..Güre'yi felaket özledim...Kaz dağlarından aşşağıya inişi...bu yaz oradayım yine...
benim bildiğim sarı olanlar lityum bazlı gres oluyor genelde, gerçi rengin bir bağlayıcılığı yok ama standartlaşmış bir renk-içerik skalası var bilindik markalarda. o dediğiniz gresi bilmiyorum
-
02 Şubat 2014, 23:01
#5571
iyi akşamlar değerli forum üyeleri aldıgım makinam 39 bindeydi şimdi kullanmam sonucu 42,800 kmde ve debriyajı artık sertleşmeye başladı buda 43 bin km olan bir makina için artık debriyaj baskı balataları beni değiştir diye sayıklıyor bende düşündüm yaza sağlam girmek için Egzantrik zinciri ve Debriyaj balatası değişimini yapmak daha iyi olacak elimim değmişken başka ne yapmalıyım veya Debriyaj balatası değişimi ve Egzantrik zinciri için ne kadar işçilik ödesem iyi amaç kazıklanmamk
-
03 Şubat 2014, 00:11
#5572
canYOLDAS adlı üyeden alıntı
iyi akşamlar değerli forum üyeleri aldıgım makinam 39 bindeydi şimdi kullanmam sonucu 42,800 kmde ve debriyajı artık sertleşmeye başladı buda 43 bin km olan bir makina için artık debriyaj baskı balataları beni değiştir diye sayıklıyor
bende düşündüm yaza sağlam girmek için
Egzantrik zinciri ve
Debriyaj balatası değişimini yapmak daha iyi olacak elimim değmişken başka ne yapmalıyım veya Debriyaj balatası değişimi ve Egzantrik zinciri için ne kadar işçilik ödesem iyi amaç kazıklanmamk
bence önce debriyaj telini bir yağla.
-
03 Şubat 2014, 00:15
#5573
vabisciler adlı üyeden alıntı
bence önce debriyaj telini bir yağla.
onu yaptım hata tamamen iç dış halatı değiştim eyer bunlar varsa örneğin Debriyaj manetinin aşırı sertleşmesi Motosikletin kalkışlarda fazla titremesi Vites değişimlerinin kemikli hale gelmesi ( çat çut gibi sesler ) Devrin arttığı halde hızın artmaması ( buna bağırma diyoruz ) o zaman sorun debriyajda yoksa yanılıyormuyum
-
03 Şubat 2014, 00:41
#5574
Debriyaj setini ben haziranın başında yağ değişimi ile beraber 550tl'ye yaptırmıştım. O zamanlar aldığım debriyaj seti 350tl idi. Yağ da 100tl diye sayarsak işçiliğe 100tl vermişim. (Yeni balataların bir gün yağda bekletilmesine dikkat et..)
Egzantrik değişimine yurdumun her köşesinde farklı fiyat çıkarıyorlar. O yüzden onun işçiliğine birşey diyemem. 150tl diyen de var 400tl diyen de.. Ama orjinal parçalar taktırmaya özen göster. Orjinal parçaların fiyat örneklerini Motoliz'den bakabilirsin. Egzantrik değişirken subap şimlerini de değiştir, tabi haliyle subap ayarı da yapacaklar...
-
03 Şubat 2014, 19:52
#5575
Bende tam bu konuya değinecektim Orj. egzantrik gergisi ve zincir fiyatı aldım 450tl'ye mal oluyor. İzmir içi işçilik fiyatlarını araştırıyorum şuan da yardımlarınızı bekliyorum artık yaptırma zamanı geldi çünkü bunun :/ kalın olacak ama olsun
-
03 Şubat 2014, 21:05
#5576
İzmir İl Temsilcisi
-
03 Şubat 2014, 23:42
#5577
cihan54 adlı üyeden alıntı
Debriyaj setini ben haziranın başında yağ değişimi ile beraber 550tl'ye yaptırmıştım. O zamanlar aldığım debriyaj seti 350tl idi. Yağ da 100tl diye sayarsak işçiliğe 100tl vermişim. (Yeni balataların bir gün yağda bekletilmesine dikkat et..)
Egzantrik değişimine yurdumun her köşesinde farklı fiyat çıkarıyorlar. O yüzden onun işçiliğine birşey diyemem. 150tl diyen de var 400tl diyen de.. Ama orjinal parçalar taktırmaya özen göster. Orjinal parçaların fiyat örneklerini Motoliz'den bakabilirsin. Egzantrik değişirken subap şimlerini de değiştir, tabi haliyle subap ayarı da yapacaklar...
ya Cihan zaten supap ayarı, supap şiminin değişmesi yoluyla yapılıyor bizim motorlarımızda. ikisi aynı şey...
CEM. adlı üyeden alıntı
Göktug pahalı be kardeşim. egzanirik gergi 310 zincir 70tl duymuştum buradan yanlış hatırlamıyorsam neyse 3ün 5in lafı olmaz artık
Benim motoru bi süremedin birdakine degişelim bi
en son yıl başından sonra baktığımda 350ye 95 lira gibi bir fiyat olmuştu gergi ve zincir
-
04 Şubat 2014, 00:04
#5578
ozgurakman adlı üyeden alıntı
ya Cihan zaten supap ayarı, supap şiminin değişmesi yoluyla yapılıyor bizim motorlarımızda. ikisi aynı şey...
en son yıl başından sonra baktığımda 350ye 95 lira gibi bir fiyat olmuştu gergi ve zincir
Teşekkürler bay muhalefet. arkadaş bi dediğime de he de yahu.. Şimler değiştiğinde zaten mevbur ayar yapıyo ama değişmeden de yapabiliyo.. Yanlışsam düzelt (Muhalefet ol)
-
04 Şubat 2014, 00:12
#5579
İzmir İl Temsilcisi
cihan54 adlı üyeden alıntı
Teşekkürler bay muhalefet.
arkadaş bi dediğime de he de yahu.. Şimler değiştiğinde zaten mevbur ayar yapıyo ama değişmeden de yapabiliyo.. Yanlışsam düzelt (Muhalefet ol)
Biz özgür ile anlaştık seni fz8 topigine göndermeye karar verdik
Bu baskılar ondan
-
04 Şubat 2014, 00:16
#5580
Gidiyorum istenmediğim yerde durmam. Zaten deli gibi araştırma yapıyorum bu 8'e uygulayabileceğim aksesuar ve modifikasyonlar neler diye.. Puig bir cam yapmış yok öyle bişey
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 58 kullanıcı var. (0 üye ve 58 misafir)
Bu Konudaki Etiketler