Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yamaha FZ6 - Fazer Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #5541
    cihan54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2011
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    Honda VFR 1200F
    Valla ben bu haliyle FZ1'i zaten almam. Hem artık üretilmediğinden, hem de Fazer'lar arasında en bet olanı olduğu için insan geliştirir kendini biraz yaa, kardeşlerinden feyz alsın biraz
    "CaRPe DieM"


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5542
    MNS-FZ6 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2013
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Honda1000RR
    fz8'de fz1'in alt takımının olduğunu duydum. Üst taraf yeni teknoloji ve fz1'in yakıtı fazlaymış. Yakıt sarfiyatı fz8'in 6 ile arasında pek bir fark yok. En fazla 1lt oynar.

  3. #5543
    İzmir İl Temsilcisi CEM. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Fazer 600 Ve Wr 125 R
    Uzun yolda bende fz6 ile fz8 arasında yakıt bakımından çok fark olmıyacagını düşünüyorum hatta stabil 180km ile gidişte fz8 daha bile az yakabilir fakat şehir içinde fz8'in çok yakacagından eminim.

    Fz1'in görüntüsünden esinlenilmiş fz8.

    Kafa greanjı fz1in begenilmedigi için fz6 tasarımını uyguladılar.

    Geri kalan arka kuyruk tarafı özellikle görüntü olarak fz1 ile fz8 in arasında bir bag oldugunu açıklıyor.

    Fakat yinede fz1in bu şekilde sonlanmasını haketmedigini düşünüyorum.

    Alt takım derken motor blogumu ? sanırım fz8 ve fz1de r1 moturunun farklı şanzıman versiyonunu kullanıyor.

    Yüksek devir çevirebilen motorun hp degerlerini kırpıp tork degerlerine ekleme yapıldıgı için motorun ömrüde çok daha uzun oluyor haliyle.

    Fz1in tork ve Hp degerleri fz8den daha yüksek 1lt olsun canım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:18 ----------

    Fz1 'e bir örnek verelim.

    Her rengi güzel demiyorum fakat şu kırmızı rengine bayılıyorum.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...45732195/detay

  4. #5544
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    Alıntı CEM. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler bilgilendirme için fz8 deneme fırsatı hiç bulamadım .

    Fakat fz1 ile fz8 arasında ne gibi farklar var onu merak ediyorum fz8 tercih eden neden fz1 tercih etmiyor ?

    Fz1 topiginde 2 sayfa yazı yok bilgi edinelim.

    Fz6'dan sonra benim tercih şemama gelirsek

    Fz1

    Fz8 en düşük ihtimal.

    Bmw gs 1150 advanture.

    Kawasaki sx 1000.
    yerinde olsam 1150 yi es geçerim. 60 binde biten kuru tip debriyajın işçiliği çok yüksek tutuyor, sürekli kısa mesafe sürülen 1150 ler sık arıza veriyor ve krank pozisyon sensörü kendi kendine arıza yapabiliyor. fazer gibi temizini bulmak zor olan modellerden.

  5. #5545
    MNS-FZ6 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2013
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Honda1000RR
    evet şanzıman aynıymış.

  6. #5546
    İzmir İl Temsilcisi CEM. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Fazer 600 Ve Wr 125 R
    Alıntı ozgurakman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yerinde olsam 1150 yi es geçerim. 60 binde biten kuru tip debriyajın işçiliği çok yüksek tutuyor, sürekli kısa mesafe sürülen 1150 ler sık arıza veriyor ve krank pozisyon sensörü kendi kendine arıza yapabiliyor. fazer gibi temizini bulmak zor olan modellerden.
    Şuan zaten düşünmüyorum degiştirmeyi şuanda tüm ihtiyacımı Fazer sagolsun karşılıyor.

    Belkide hiç satmam fazerı frenlerini biraz daha güçlendirdikten ve biraz makyaj yaptıktan sonra.

    1150 gs düşünmemin sebebi herkesin seçtigi gibi daha az elektronik aksam olması birde 1200gs'e göre piyasası daha ucuz fakat bi o kadarda ölü.

    Genelde temizleri 1150 gs Advanture olanlardan.

    Şehir içi zaten hakimiyeti oldukca zormuş GS alırsam 2nci bir motor daha kesinlikle alırım.

    Birde ABS'lerinin kendi kendine bozuldugunu duymuştum İzmir / İkarusta abs fren degişimi 3bin euro tutmuş.

    Nerdeyse 10 milyar

    Bmw servisinde cocukluk arkadaşım çalışıyor bakalım almaya karar verirsem bütün detaylarını ögrenecegim şuan plan aşamasında

  7. #5547
    gokocan92 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Hyosung ->FZ6 Fazer -> YBR 125 -> MT 07
    Herkese selamlar, iyi akşamlar.
    Aniden aldığımız bir karar ile arkadaşımla Aliağa'ya gidelim hadi dedik ve yola çıktık giderken 30TL benzin aldım 130km gittim. Ara hızlanmalar var biraz ama normal sabit hız 95-100 Km/h. Cem diyordu şu paraya şu şekilde şu kadar yakıyor süper falan diye inanması güç geliyordu ama gördüm test ettim ve onayladım yakıt süper bu cihazda Denemesi bir 9000km kadar geç oldu ama olsun

    Fazer'ı seviyorum


    Bu da 1-2 fotoğraf.






    Kendimiz çekilmedik fazla, çekildiklerimizde aşırı saçma sapan ondan koymadım


    Not: 2. Fotoğraf aslında düz ama neden burada yan çıktı anlamadım
    cihan54, CEM. ve erro bunu beğendiler.

  8. #5548
    İzmir İl Temsilcisi CEM. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Fazer 600 Ve Wr 125 R
    Göktug çok begendim dostum gördügüm kadarıyla Ybr apo'nun motoru

    Ufak gizli kaçamaklar yapmıssınız veto yemessin umarım

    Cuma günü apoyuda alabilirsen gelsin ben şimdi izmir mt için konu açıyorum.

    Bu arada sende birde egsoz var mekanik olarak orjinal ile yakıtta fark etmediginide söyleseler her ne olursa olsun egsozun sesi bilege etki ettigi için yakıt artıyor.

    Demek istedigim orjinal egsoz kullansan benim gibi 100km / 4.2 lt yakarsın. 90km sabit
    gokocan92 bunu beğendi.

  9. #5549
    gokocan92 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Hyosung ->FZ6 Fazer -> YBR 125 -> MT 07
    Yakamam dostum çünkü ben 90 sabit zorlanıyorum ara hızlanma dediğim şey işte sıkılıyorum basıyorum azcık falan, kuşadası gezisinden hatırlarsan Yok İzinli dostum ve apo ( ahmet) te geliyor cuma merak etme
    Egzoz etkiliyor tabii ki yakıt artar her zaman

    ve aynen aponun YBR

  10. #5550
    mkaptan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Honda Transalp PD10
    göktuğun efsane fazeri.
    4 bujiyi 2 saatte söktüydük :D
    Apoya çok selam
    cihan54 ve gokocan92 bunu beğendiler.

  11. #5551
    cihan54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2011
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    Honda VFR 1200F
    Yapma be.. Adam efsane olmuş harbiden..
    "CaRPe DieM"

  12. #5552
    ayvazdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB 500F
    4 bujiyi 2 saatte sökmüşsünüz..ama sökmüşsünüz sonuçta.ben bi denedim..radyatörü aşağıya çektim..biraz boşaldı önü..ama sağdakinin piposunu çıkarmaya çalıştım beceremedim..yukarıya çarpıyor yerinden tamamen çıkmıyor..bende geri topladım.. bir tam günü ayırmam gerekecek sanırım.
    bu arada güzel makine fazer..benim makine 2007 ve 52 binde..o da 30 Tl'ye 120 - 130 km gidiyor..90 - 110 arası kullanımda..

  13. #5553
    gokocan92 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Hyosung ->FZ6 Fazer -> YBR 125 -> MT 07
    Alıntı ayvazdeniz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4 bujiyi 2 saatte sökmüşsünüz..ama sökmüşsünüz sonuçta.ben bi denedim..radyatörü aşağıya çektim..biraz boşaldı önü..ama sağdakinin piposunu çıkarmaya çalıştım beceremedim..yukarıya çarpıyor yerinden tamamen çıkmıyor..bende geri topladım.. bir tam günü ayırmam gerekecek sanırım.
    bu arada güzel makine fazer..benim makine 2007 ve 52 binde..o da 30 Tl'ye 120 - 130 km gidiyor..90 - 110 arası kullanımda..
    Siz bayaa bir uğraşmışsınız gerçekten değişim zamanını merak ediyorum ben gerçekten 1 gün gider mi acaba





    Alıntı mkaptan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    göktuğun efsane fazeri.
    4 bujiyi 2 saatte söktüydük :D
    Apoya çok selam
    Cidden ne uğraşmıştık abi ya Aleyküm selam iletirim abi.
    Yarın akşam geliyorsun değil mi ?

  14. #5554
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    bugün beklediğim arka fren kaliperinin contaları geldi ve freni topladım. arkadaşlar arka fren hiç kilitlemiyordu, o derece az fren gücü. şimdi çok iyi tutuyor, hatta eleştirdikleri gibi fazla iyi tutuyor
    kararmış fren hidroliğimi boşaltıp, kaliperi güzelce temizledim ve contaları değiştirdim.
    kaliperdeki pistonu tek bir prüz kalmacakcasına temizledim ve kauçuklu gresle yağlayıp yerine yerleştirdim.
    bütün sistemi eski ama temiz dot3 yağımla devirdaim ettirdikten sonra temiz dot4 doldurup havasını aldım.
    balatarı zımparaladım ve diske tekrar alıştırdım.

    şimdi fren dozajlaması çok iyi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:26 ----------

    aslında diski de zımparalayıp yeniden fren rodajı yapsam daha da iyi fren performansım olur ama zaten yeterince kilitleme potansiyeline sahip şu anda. belki ön için yaparım bunları

    Cem fren modifiyesi yapacaksan tavsiyem çelik fren hortumlarıdır. ayrıca R6 ya da cbr'dan dan çıkma bir radyal pistonlu fren merkezi bulursan frenler coşar.

  15. #5555
    İzmir İl Temsilcisi CEM. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Fazer 600 Ve Wr 125 R
    Alıntı ozgurakman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugün beklediğim arka fren kaliperinin contaları geldi ve freni topladım. arkadaşlar arka fren hiç kilitlemiyordu, o derece az fren gücü. şimdi çok iyi tutuyor, hatta eleştirdikleri gibi fazla iyi tutuyor
    kararmış fren hidroliğimi boşaltıp, kaliperi güzelce temizledim ve contaları değiştirdim.
    kaliperdeki pistonu tek bir prüz kalmacakcasına temizledim ve kauçuklu gresle yağlayıp yerine yerleştirdim.
    bütün sistemi eski ama temiz dot3 yağımla devirdaim ettirdikten sonra temiz dot4 doldurup havasını aldım.
    balatarı zımparaladım ve diske tekrar alıştırdım.

    şimdi fren dozajlaması çok iyi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:26 ----------

    aslında diski de zımparalayıp yeniden fren rodajı yapsam daha da iyi fren performansım olur ama zaten yeterince kilitleme potansiyeline sahip şu anda. belki ön için yaparım bunları

    Cem fren modifiyesi yapacaksan tavsiyem çelik fren hortumlarıdır. ayrıca R6 ya da cbr'dan dan çıkma bir radyal pistonlu fren merkezi bulursan frenler coşar.
    Dostum zaten senin fren çalışmanı merakla beklıyordum.

    Sende çelik fren hortumu takıcaksın diye hatırlıyorum.

    İlk sen yap daha sonra bende seni takip ederim

    Bu arada keşke fotolandırsaydın işimize yarardı

    Ön ve arka dot 4 dimi ? Benimde azaldı degiştireyim.

  16. #5556
    ayvazdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB 500F
    Arkadaşım merhaba..
    yaptığın işlemler biri hariç (en önemlisi) doğru olmuş..Fren kaliperleri, fren silindirleri asla ve asla, ama asla kauçuklu gresle yada herhangi bir gresle yağlanmaz..YAĞLANMAZ.. gres, hidrolikle buluşunca kaliper contalarını, merkez contalarını şişirir..kısa sürede şişirir.. eczanelerde satılan hint yağı var ya..? işte onunla yağlanır..ki hint yağı hidrolikle buluştuğunda yok olur gider..hiçbir etkisi kalmaz..nereden mi biliyorum..Ben frenciyim..işimiz fren..İstanbul sefaköy güldallar 7 sanayi sitesinde..Fren servisimiz var..
    o yüzden bence sen o kaliperleri çok zaman geçmeden sök..contaları da çıkar..conta yuvaları dahil..benzinle iyice yıka..pistonları da..benzinle bir güzel temizle..gres kalmasın..hint yağı eczanede 5 tl ye satılıyor..onunla yağla yeniden topla..yarın öbür gün o kaliper lastikleri şişerse, fren sıkar..kötü sonuçlar doğurabilir..
    ayrıca..kaliperler ısınırsa ki ısınır..o gres erir, akar balatana,diskine bulaşır..fren yaparsın kimseyi bulamazsın manette...
    bence yap...tehlikeli..
    cihan54 bunu beğendi.

  17. #5557
    Nolann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2013
    Motosikleti
    Suzuki GSX 600F K7
    Merhaba abilerim hayırlı cumalar Grenajlarımız siyahtı bilen bilir sanırım maviye boyamanın zamanı gelmişti.. Renklerde biraz ton farkı var ama bodrumun içerisinde olduğu için bir gün yüzüne çıkarıp kullandıktan sonra kararı vericezBuyrun fotoğraflar;



    cihan54 bunu beğendi.

  18. #5558
    cihan54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2011
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    Honda VFR 1200F
    Bence çok güzel olmuş eline sağlık. Şu an motorunun bağıra bağıra istediği, ne olur artık beni bu eziyetten kurtar dediği tek şey; koyu renk ön cam..
    "CaRPe DieM"

  19. #5559
    Nolann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2013
    Motosikleti
    Suzuki GSX 600F K7
    Teşekkürler abim Onuda alıcam inş senin fotoğrafında ki gibi hem biraz daha uzun hemde koyu bir cam düşünüyorum
    cihan54 bunu beğendi.

  20. #5560
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Alıntı ayvazdeniz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşım merhaba..
    yaptığın işlemler biri hariç (en önemlisi) doğru olmuş..Fren kaliperleri, fren silindirleri asla ve asla, ama asla kauçuklu gresle yada herhangi bir gresle yağlanmaz..YAĞLANMAZ.. gres, hidrolikle buluşunca kaliper contalarını, merkez contalarını şişirir..kısa sürede şişirir.. eczanelerde satılan hint yağı var ya..? işte onunla yağlanır..ki hint yağı hidrolikle buluştuğunda yok olur gider..hiçbir etkisi kalmaz..nereden mi biliyorum..Ben frenciyim..işimiz fren..İstanbul sefaköy güldallar 7 sanayi sitesinde..Fren servisimiz var..
    o yüzden bence sen o kaliperleri çok zaman geçmeden sök..contaları da çıkar..conta yuvaları dahil..benzinle iyice yıka..pistonları da..benzinle bir güzel temizle..gres kalmasın..hint yağı eczanede 5 tl ye satılıyor..onunla yağla yeniden topla..yarın öbür gün o kaliper lastikleri şişerse, fren sıkar..kötü sonuçlar doğurabilir..
    ayrıca..kaliperler ısınırsa ki ısınır..o gres erir, akar balatana,diskine bulaşır..fren yaparsın kimseyi bulamazsın manette...
    bence yap...tehlikeli..
    Hocam arabayı,kamyonu falan bilmem de motosiklet üreticileri bu tip konulara çoook dikkat ederler ve kesinlikle yanlış olan birşeyi uygulatmazlar. Bunun en önemli gerekçesi de motosiklette oluşabilecek sıkıntının sürücünün hayatına malolabilmesi korkusudur. Bu yüzden periyodik bakımları bile aslında olması gerekenden daha sık yapılacağı km aralıklarında ayarlarlar. Servis kitapçığında contaların kauçuklu gresle (rubber grease) yağlanması gerektiği yazıyor. pistonların da hidrolik sıvısı,izopropil alkol veya etil alkol ile temizlenmesi gerektiği yazıyor. Sizin yaptığınız da belki doğrudur bilmem ama bu adamlar asla ve asla yanlış şeyi önermezler.
    erro ve ozgurakman bunu beğendiler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 41 kullanıcı var. (0 üye ve 41 misafir)

Bu Konudaki Etiketler