Herkese selamlar fz6 naked hastası olarak bu forumda buluşmak çok güzel bişey.
Öncelikle ben Mehmet Akif Ersoy Üni. Otomotiv 1. sınıf öğrencisiyim ve teknik anlamda kendimi yeterli buluyorum.Geleleim arkadaşımın sorusuna yeni nesill motorlarda külbüratör mekanizması bulunmadığı için kam mili supaplara doğrudan temas etmektedir ve bu sayede aşınma en aza indirgenerek yüsksek devir çevirmeye elverişli hale gelir.Yani demek istediğim bu görevi eskiden külbüratör mekanizması kam mili yerine yapardı ve supaplara dokunan başı somunları belirli km' de ayarlanırdı.Ama şimdi ölyle bir dert kalmadı.Yani supap ayarını motor kendi kendine ayarlar.Senin yaptırmana gerek yok
delikanlı o senin dediğin hidrolik supap iticisi (lifter)kullanılan motorlar için geçerli,(fz-6 da bildiğim kadarıyla lifter yok)birde külbüratör deyil,külbütör bu arada ben otomotiv bölümü mezunu ve yaklaşık 7,5 yıldır otomotiv sektöründe çalışan biriyim,sadece düzeltmek istedim
Herkese merhaba bende artık aranızdayım arkadaşlar.2006 model Fz6N aldım.Şimdilik yaklaşık 200 km.kullandım gayet hoşuma gitti çok keyifli bir makina iyiki almışım.
http://www.motosiklet.net/forum/tazi...maha-fz6n.html
İyi günlerde kullan
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL, AYNI DUYGUYU PAYLAŞANLAR ANLAŞABİLİR
cillop gibi maşşallah allah kaza bela vermesin keifli sürüşler
çok teşekkür ederim arkadaşlar sağolun
beyler merhaba,
ilk 18 sayfayı okudum ama soruma cevap bulabileceğimi sanmadığımdan soruyorum, bütün fazer'ların motoları enjeksiyonlu mu? karbüratörlü mü?
2003 model fazer mesela enjeksiyonlu mu?
bir de beldeyama'nın sitesinde kullanma kılavuzu var, 6. vites'e 60 km/s'te geçiniz filan yazıyor, biraz saçma geldi... hatta 2. vites 20 km/s, 3. vites 30 km/s böyle gidiyor...
2003 model fazer karburatorludur..2004 ten sora olanlar enjeksiyonludur..
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
o konu daha önce tarafımdan gündeme geldi.sebepşu:
yasal hız sınırı türkiyede 70+%10=77 km/saat
hal böyle olunca motorun yasal sınırlarda göstertilmesi gerek...
sen de kalkıp 6. vites 60 la gitmezsin olur biter...(zaten çekmiyor,ideali 6. vitesi 100 den sonra kullanmak)
bazen bir saat bir ömre bedeldir.yaşadığın anın tadını bilmek gerek.mutluluk denilen şey kolay bulunmaz ki,kaybetmemek için düşünmelisin.paylaştıkça çoğalan tek şey sevgidir(çok atmiim bir de bilgi).
Sağolun beyler, aydınlandım.
Selamlar bu degerler motorun tork bandina gore binicilerin vites secimlerini kolaylastirmak icin verilmistir. Motorun gucunu rahat kullanabilecegin alt sinirlarlar olarak degerlendirmek de mumkundur. Cok rahat bir bicimde 50'de de 6'ya gecebilirsin. Ama makinanin ne kadar rahat hizlanacagi malum.
2003 modeller eski kasa olanlar 2004'den itibaren ise gunumuzdeki makinalar 2007'den itibaren de s2 denen makyajli olanlari cikmistir.
ben 40 km le giderken bile 6. vitesi kullandığım oluyor ve gerçekten zorlanma olmuyor ondan aşağıya inerse başlıyor ama tabi ivmelenmin çok ii olması için 4 vites aşağı inmen lazım tabiki
biri acil ayrıntılı bu motorun sigorta kutusuna nasıl ulaşırım anlatabilir mi
Sağ arka grenajın içinde diye hatırlıyorum.
Ana sigorta sol panzolatta ( gidondan içeri bakınca görürüsün)
http://www.beldeyama.com.tr/www/urun..._id=12&u_id=13
kullanım kitapçığını indir. Resimlerde gör.
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL, AYNI DUYGUYU PAYLAŞANLAR ANLAŞABİLİR
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)