Yamaha FZ6 - Fazer Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Ağustos 2013, 16:22
#3781
beyler takas yapmayı düşündüğümüz vstromu denedim...
sürüş testinde benim motor önümde giderken arkadan görüntüsünü izlerken buldum kendimi
güç olarak da fazer a alışmışım gerçekten...
titreşim ilk aşamada hissettiğim nokta oldu, yüksek viteslere çıkamadık dolayısı ile belki daha yüksek süratlerde bir miktar azalıyodur ama elcikler titriyodu...
lastikler fazera göre düz olmadığı için lastikleri hissettim açıkçası
ama viraj kabiliyeti güzel gibi...
torku iyi ama benim beklediğim kadar değil...muhtemelen versys ya da aynı motoru kullanan er6 daha torkludur ki bi çok yorumda versys kullanmak v stroma göre daha keyifli diyolardı...
aletin oturuş pozisyonu çok rahat doğal olarak..rüzgar almıyor, benim motoru süren eleman da ilk aşamada rüzgardan şikayetçi oldu...
amortisörler kendini hissettiriyo..durma anında yi yaylanma mevcut ki çok severim normalde...
asfalt gidişi titreşim dışında yüksek süratlerde de güzel gibi...ama 120-180 arası hızlanma fazerla kıya kabul etmez...
ama bunlar fazerı değiştirmeye değecek noktalar mı iyi düşünmek lazım...yeni motor alacak arkadaşlarım alacakları motoru daha önceden denemelerini tavsiye ediyorum...
benim motora bakan arkadaş bi sayfa önce konuşulan egzantirik zinciri sesine takıldı ki onun da 40 000 de değişmesi gereken bir parça olduğunu belirttim kendisine..ilanda da yazıyodu...
kendisi 2005 model 50000 km motora 16000 fiyat çekmişti...benim ki de 15250...sonuçta kafakafaya teklifime razı olmadı..çok da konuşmadık üzerine...
bu aşamdan sonra verys e bakarım..beğenmezsem satmaktan vazgçicem sanırım motoru
Reklamlar
-
28 Ağustos 2013, 16:25
#3782
Güzel bi analiz olmuş kardeşim.. Versys-Fazer analizini daha bi merak eder oldum açıkçası
-
28 Ağustos 2013, 16:29
#3783
cihan54 adlı üyeden alıntı
Güzel bi analiz olmuş kardeşim..
Versys-Fazer analizini daha bi merak eder oldum açıkçası
valla versys nası deneyecem onu bilmiyorum..öyle bi imkan pek yok gibi
-
28 Ağustos 2013, 18:17
#3784
erhan hocam gerçekten güzel bir analiz olmuş
bu aralar bende fazer v-strom değişimine kafayı takmıştım bu yazından kararsızlığım ortadan kalktı
ayrıca bizimkiler kadar temiz bir motor bulabilecekmiyiz o da soru işareti
fazer uzun yola 2 parça değişimi ile adapte olabilecek bir motor
1-givi uzun tur camı
2-Koltuğun tekrar yola uygun olarak rahat bir şekilde düzenlenmesi
500 tl lik bir masrafla uzun yol canavarı olur bizim canımız fazerlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:14 ----------
bu videomuzda bahardan kalmıştı paylaşayım bari
-
28 Ağustos 2013, 18:22
#3785
mkaptan adlı üyeden alıntı
2-Koltuğun tekrar yola uygun olarak rahat bir şekilde düzenlenmesi
en önemlisi bu uzun yolculuklar sonrası popo nakli gerektirebiliyor yoksa
-
29 Ağustos 2013, 16:13
#3786
motoru satmaktan vazgeçtim sanırım...biraz daha binmek istiyorum..almak istediğim motorun şu an bana avantajı olmayacak ve uğraşmak istemiyorum açıkçası al sat git getir işleriyle...
-
29 Ağustos 2013, 16:30
#3787
Çok yerinde bir karar olmuş
-
29 Ağustos 2013, 16:33
#3788
En azından aralıkta avantajlı durum oluşabilir
-
30 Ağustos 2013, 11:59
#3789
double bubble ön cam kullanan var mı? gürültü ve rüzgar önlemesi nasıl?
-
30 Ağustos 2013, 12:58
#3790
Normal cama kıyasla oldukça iyi. Ayrıca Fazer'da görüntüyü büyük ölçüde toparlayan da sonradan takılan camlar oluyor. Ama tabi tamamen kesmesi mümkün değil, her halükarda aşağıda kaldığı için kısmen rüzgar alıyorsun..
-
30 Ağustos 2013, 22:10
#3791
Erhan mkaptan arkadaşın küçük modifiye ile uzun yol motoruna çevirme fikrine sonuna kadar katılıyorum. Anladığım kadarıyla fazer'ın o atak 98 hplik motoruna da ihtiyacımız olabileceği bir durum olacaktır. Ya da otobanda arada basmak isteyeceksindir. Yazını da göz önünde bulundurunca fazer'ını çok özlersin. Hele ki böyle temizini ve ABSlisini bulmuşsun, bakımlarını yaptırmışsın, hem kırmızı siyah kombinasyonlu; valla ben olsam satmam. Çok ararsın sonra abi.
-
31 Ağustos 2013, 23:03
#3792
arkadaşlar yakın zamanda fazer için hugger (arka çamurluk ) çalışmamız olacak . düşünen olursa yardımcı olabiliriz .
-
01 Eylül 2013, 21:19
#3793
-
01 Eylül 2013, 22:58
#3794
cihan54 adlı üyeden alıntı
2-3 aya maddi durumları düzelticem inşallah. O zamana düşünebilirim
Yalova festivalindeydim 3 gündür. Gidişte teknik arıza yaşadım. Geçen hafta aküm bitti diye yolda kalmıştım ve yeni akü almıştım. Bu hafta yalovaya vardığımda stop ettikten sonra motor bir daha marş almadı. Anladık ki ya konjektörde ya da sargılarda bir arıza var ve aküyü beslemiyor ve bir haftada aküyü yedik.. Motoru Sakaryaya kamyonet üzerinde getirme durumundan sonra kötü bağlantılar yüzünden grenajın da çizildiğini görünce moral tam dip yaptı bende. Zaten maddi sıkıntı zamanlarındaydım. İyice dip yaptık bu vesileyle
Motolizde konjektör fiyatını 265tl yazmışlar. 250 civarına ben bulsam, bu ayı kapattık sanırım
Neyse... Herkese tekrar merhabalar. Festivalde birkaç Fazer gördüm, moral bozukluğundan mıdır yoğunluktan mıdır bilemiyorum ama kendileriyle tanışamadım bir türlü. Hepsi de güzel-temiz motorlardı. Burada sahiplerinden biri varsa selam olsun
hacı geçmiş olsun ya...akü takarken bakılmıyo mu akünün beslenip beslenmediğine falan..yani konjektör arızası var mıdır yok mudur, yoksa illa böyle bi yerde patlak mı vermesi gerekiyo...
çizik olayı da kötü olmuş durduğu yerde yaw...tekrar geçmiş olsun sıkma canını...
-
01 Eylül 2013, 23:12
#3795
-
01 Eylül 2013, 23:23
#3796
foto yok adamım......... geçmiş olsun...
-
01 Eylül 2013, 23:35
#3797
foto yok derken Ramço? Anlamadım. fotoğraf görünmüyo mu
-
01 Eylül 2013, 23:36
#3798
cihan54 adlı üyeden alıntı
foto yok derken Ramço? Anlamadım.
fotoğraf görünmüyo mu
şimdi gözüküyor paşa daha demin yoktu..
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
03 Eylül 2013, 02:30
#3799
Dostum gecen hafta seni uyarmaya calismistim aku konusunda konjektorun aagrizalanmis olabilicegini , sonucta sitede yeniyiz ukalalik olmasin diye direk soylemeden basimdan gecen olayi anlatarak anlarsin ve tedbirli davranirsin sanmistiim , fakat sen sadece gulumseyip gectin
Sunuda paylasmak istiyorum , arkadasin honda600 rr la balikesir yakinlarinda konjektor arizasindan dolayi yolda kaldigimizda akuyu 1 satt jarj ettirip 35-40 km gidebildik honda servisindeki usta eger bidaha basiniza konjektor arizasi denk gelirse akuyu sarj etirdikten sonra konjektorun baglantilarini yani fisini cekerseniz 50 -60 km tek sarzla km mesafesini uzatabilicegimisi soylemisti yani aku konjektoru besemeye calismicagndan enerjiyi fazla harcamicakmis.
Diger bi konuda ayni servis te orjinal konjektor olmadigi icin daha ucuza olan 40 tl lik iki adet konjektorun baglantilarini birlestirerek tek ko jektor haline getirmisti vede busekilde orjinalinden daha guclu oldugunu soyledi yani 80 tl ye isimizi halletmisti . Konjektorun ariza sebebinin akunun iyi olmamasindan kaynaklandigini da ekledi . Konjektorun omrunu uzatmak icin mutlaka akunun kaliteli olmasi gerekiyormus .
N
-
03 Eylül 2013, 02:39
#3800
İzmir İl Temsilcisi
konjektörle o şekilde oynanırsa yanlış bir hamlede statörüde yakabilirsiniz bunu emin ellerde yapmak lazım ben bu riske girmezdim şahsen.
elektirik tesisatında konjektör bozulursa statöre yük biner statör bozulursa konjektöre yük biner elektirik tesisatı birbiriyle baglantılıdır örnegin gündüz farın açılması önerilir akünün ömrünü uzatmak için sebebi konjektörün aküyü sürekli doldurması dolan akününde bir yerden aküyü bolaştması gerekir.
benim başıma geldi ordan biliyorum ilk statör sonra konjektör yaktım. :(
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler