2007 -S2 olmayan- FZ6-N ve FZ6-S 98 beygir vardir. Fakat bu makineler 2006 spesifikasyon olup gumruklenme tarihlerinden dolayi resmi olarak 2007 olarak gecmektedirler...Dolayisi ile sinirli sayidadirlar...Devami yoktur...
2007 -S2 olmayan- FZ6-N ve FZ6-S 98 beygir vardir. Fakat bu makineler 2006 spesifikasyon olup gumruklenme tarihlerinden dolayi resmi olarak 2007 olarak gecmektedirler...Dolayisi ile sinirli sayidadirlar...Devami yoktur...
arkadaşlar fz6s2/a yı veya fz1 i artı ve eksileriyle özetleyecek baba yiğit yok mu ???
Ciplak FZ6 kullanan arkadaslar aynalardan memnun musunuz?
Bugün bir FZ6-N (çiplak) deneme imkanim oldu. Kafa karenajina alisik olunca çiplak motorda büyük bir eksiklik, güvensizlik hissettim. Sanki dag bisikleti kullaniyor gibi, yola tepeden baktigimi görünce her an düsecek gibi bir duyguya kapildim. (Sanki motosiklet kullanmak çok güvenli de karenaj olmayinca tehlikeli olacakmis gibi geldi...)
Not: Ben "karenaj" diye kullanmaya alistim, ama bir çok kisi "grenaj" diyor sanirim. Sizce hangisi dogru?
oderint dum metuant
ben böyle bı makına tanımam ya super bısey motor tutkusu sardıgında hyosunGT250R a tutulmustum ama bu motoru görünce şöyle içim bi cızzzz! ettı sanırım hyosungumu bu dilberle aldatırım
MÖTÖRÜM MÖTÖRÜM MÖTÖRÜMÜ VAR GALİ YÜCE YARABBİM:queen:
Kusura bakma da arkadaşım seninki ayran gönüllü olma işi. Başka güzel motor görünce bu sefer de ona yanmaya başlarsın sen. Evet tasarımı ile diğer marka ve modellerden ayrılan Fazer gerçekten çok güzel bir motosiklet o ayrı. Zaten Yamaha marka olarak mühendislik kadar tasarıma da önem veren bir marka, lakin Fazer kullanıcıları onu sadece çok güzel bir motosiklet olduğu için almıyor. Kendi sınıfının lideri olduğu için tercih ediliyor Fazer
Honda Today 50 • Honda Beat 100 • Yamaha YBR 125 • Kawasaki ER5 • Yamaha Fazer FZ6 • V-Four Racing 800 ABS
-KARENAJ-
bu arada 78 bg ler ufak bir oynamayla 96 bg e cıkartılabiliyor dyno da test edilmis
dostum sen buna ne dersen de fazer başka bi dünya,,, motorun cazibesi var bidefa hyosung da cok guzel ama fazer alırsam emınım benımle yaşlanır benım cocuklarımda kullanır Racıng motorlara 40 yasında bınermıyım bılmıyorum ama bu tarz bı motora elım ayagım tuttugu müddetce binerim....
bide sunu düşündüm hemen paylaşayım sizlerle:
ehlıyetı alınca bı motor alıcam sımdı gıdıp bı hyo alsam 8 mılyar ustelık usunde KANUNI yazıyokı bu benım hyo askıma golge düşürdü bana ister istemez problem cıkarcak ama kendıme sıkarsam 11-13 mılyara fazer var ıkıncı el bende temız bı fazer bulursam sadece bakımlarını yaptırmak ıcın gıderım sevıse surası arzalandı dıye dert etmem
MÖTÖRÜM MÖTÖRÜM MÖTÖRÜMÜ VAR GALİ YÜCE YARABBİM:queen:
slm arkadaşlar bende cbf 150 den sonra fz6 ya geçtim tabi aradaki dağları görmek zor olmuo gerçekten çok güzel bi makina ama ilk şikayetim arkayı çok çabuk kitlediği cbf 150 daha ii tutuo arka kampana olmasına rağmen
bu makınalar ufak makına 150 - 125 gibi makınalara benzemez
Lastikler yol tutmadı zaman çok çabuk kitler bunun için çok dikkatli olmalısın
Racinglerdede bu böledir zaten. amma velakin yolu tuttuğu zaman keyfine diyecek olmaz. Maalesef yollarımızın zemin ve asvalt yapısı güvenl sürüş için pek müsays değil ve genelde tozlu yollarda ilerliyoruz . Bunun için kitleme olayı çok normaldir. Ufak makınanın lastik hamurları çok daha farklı ve yere basma etksi iyidir her zaman ama yüksek sürat lerde değil tabiki
RACING TEAM ÜYESİ :GAZCI ÜYE
bazen bir saat bir ömre bedeldir.yaşadığın anın tadını bilmek gerek.mutluluk denilen şey kolay bulunmaz ki,kaybetmemek için düşünmelisin.paylaştıkça çoğalan tek şey sevgidir(çok atmiim bir de bilgi).
Söz konusu fazer ise gerisi teferruattır
Merhaba arkadaşlar ben de uzun zamandır hayal ettiğim hayalime kavuştum. Ben de artik bir fazer sahibiyim. Su an icin 15 günü devirdik , ama 700 km yol yaptik neredeyse. Başta alisamasam da gun gectikce motosiklet ile daha cok butunlesiyorum. Eski motosikletim 150 cc olunca arada bi tecrube boslugu oldu haliyle
Motosikletin diğer fotoğrafları için http://www.emrahsaglik.com/g/index.php?list=14
adresine bakabilirsiniz. Cep telefonundan çektim. Çok kaliteli değiller. Kusura kalmayin...
Kendinize iyi bakin. Gorusmek uzere :D
yenibirisreklam.com
Başka bir sitede yazdıklarımı güncelledim. Aynısını oradan alıntı yaparak buraya ekliyorum;
Evet, uzun zamandır araştırmalarımın sonucunda ulaştığım veriler aşağıda. Yazı içinde bazı devir aralıkları ile ilgili ifadelerde anlatılmak istenilen;
Alt devir için 1200-4000d/d
Orta devir için 4000/7000d/d
Üst devir için 7000/15000d/d dır.
Gelelim genel yoruma;
Akrapovic : Sloven üretici avrupa standartlarında ve hatta üzerinde; gerçekten kaliteli bir üretim yapıyor. Üretim tesisleri de mükemmel. Çoğu motosikletsever FZ6 için üretilen modelin görünüşünden yana olumsuz yorumlar yapıyor. Oysa Leo vince, Devil gibi markalar da aynı görünüşe sahip. Yine de Akrapovic gibi işini ciddiye alan bir firmanın FZ6 için ürettiği egzozlarda 2001 yılından itibaren terk edilen o klasik soba borusu görünümlü tasarımını devam ettirmesi markanın çizgisine ve bulunduğu yere gölge düşürüyor. Marka performans olarak alt ve orta devirlerde mükemmel ses ve akustik özelliklere sahip. Yüksek devirlerde gök gürültüsü gibi atmosferi yırtan bir sesi yok. Egzoz tınıları kulağına sahip olanlar arasından yüksek devirlerde biraz ses bozukluğu yaptığını ve egzoz içi titreşimin artığını söyleyenler var. Şahsi kanaatim 2004 model ve üzeri Yamaha Fazer 'ler için en uygun egzoz markalarından biri. İşçiliğine dair mükemmelliği yazmıyorum. Ama detay inceleme yaptım, en kaliteli markalardan biri olduğunu söyleyebilirim.
Devil : Fransız üretici egzoz konusunda şüphesiz en ünlü markalardan biri. Alt ve orta devirlerdeki ses Akrapovic' ten bariz olarak daha yırtıcı. Leo Vince den daha verimli. Üst devirlerde Two Brothers'tan daha düzenli bir ses veriyor. Üst devirlerde atmosferi yırtan bir gürlemesi var. FZ6 için ne yazık ki tek model üretiliyor. Hafif karbon modelin pek görsel yanı yok. Hatta itici bile görünüyor. Ama nihayetinde o bir Devil; alt-orta-üst devir ses ve akustik ortalaması bakımından en başarılı markalar arasında.
Lazer : Hollandalı üreticinin FZ6’ya uyumlu iki modeli var. Türkiye' de en çok dört çıkışlı modeli biliniyor. FZ6’ya en yakışan egzoz markalarından biri. Rölantide çalışma esnasında ses artısı olarak orjinal egzozla arasında çok bir fark yok. Diğer tüm markalardan farklı olarak dizaynı nedeniyle olsa gerek tiz bir ses veriyor. Alt-üst-orta devirlerde genelde tiz bir ses hakim. Üst devirlerde egzoz sesi ile beraber motorun kendi çığlıklarını da duyabiliyorsunuz. İşçilik olarak iddalı markalar arasında diyebiliriz. Ağır olması da en olumsuz yanı. Evet, diğer markalara göre ağır. Bu ağırlığın yüksek devirlerde selenin arka kısmında ve kuyrukta vibrasyona neden olduğunu söyleyenler var.
Leo Vince : Marka Akrapovic' e kıyasla alt ve orta devirlerde daha sesli. Üst devirlerde ise daha performanslı. Üst devir performansı Devil ve Two Brothers gibi markalardan düşük. İşçilik olarak çok kaliteli olduğunu söylemek pek mümkün değil. Karbon modeli titanyum Akrapovicten daha hafif ama karbon Devil'den daha ağır. Fazer için titanyum modelinin akustik açıdan daha başarılı olduğunu söyleyenler var. Tercih edilirse Akrapovic'e benzeyen titanyum model alınmalı kanaatindeyim.
Mivv: Şüphesiz hakkında en çok yazacağım marka Mivv olacak. İtalyan üretici Türkiye’de pek bilinmiyor. MotoGp’de Honda Repsol takımının egzoz sağlayıcısı bir marka. Bir markanın FZ6 için bu denli seçenek sunduğunu görünce bocaladım. FZ6için yıllardır hep aynı pilavı ısıtıp millete yedirmeye çalışanları düşünürsek firmayı takdir etmemek mümkün değil. Tasarım uyumu Fazer'e, tasarım uyumlu egzoz üreten Two Brothers ve Lazer gibi markalara özel tasarımı ile bir firma daha eklenmiş bu bir gerçek. Kullanılan malzemenin, işçiliğin, tasarımın kısaca kalitenin fiyatına yansıdığı da bir gerçek. Evet, fiyat olarak diğer markalardan biraz tuzlu. Markanın farklı tasarımlarının seslerde de farklılık göstereceği kesin. Ürettiği modellerle dileyene ince iniltili, dileyene kalın tok ses seçenekleri sunuyor. Gelelim detaylara; Türkiye’de FZ6 için sadece Suono serisi satılıyor. Marka bu seride gerçekten karbon ve titanyum birlikteliğini çok iyi kullanmış, tasarımları gibi işçiliği de gayet başarılı. Kullanılan malzeme ve işçilik konusunda Akrapovic’in FZ6 için titanyum malzemeden paslanmaz çeliğe geçmesini göz önünde bulundurursak Mivv malzeme ve işçilikte başı çekiyor diyebiliriz. Bu iki markanın kıyaslamasında tasarımını ise hiç araya katmıyorum. İtalyanca da ses demek olan “Suono” serisinin sesi, çıkışları geniş olduğundan Two Brothers’ın o kalın tok sesine yakın. Şahsi kanaatim alt/orta/üst devirlerde FZ6 için en güzel sesi veren egzoz markası olduğu. Alt devirlerde Akrapovic gibi hoş bir tını alırken orta devirlerde patlamaya hazırım diyen bir egzozum diye söylenmeye başlıyor. Üst devirlerde ise Two Brothers’ı andıran atmosferi yırtan güzel bir akustik sağlıyor. Marka yüksek devirlerde çoğu egzozda bulunan yüksek frekanslı bozuk sesleri kesmek için iç elek deliklerinde mikron kıvamında özel bir ayarlama da yapmış. Motosikletine DynoJet ayarlarını yaptırmak isteyenler için resmi sitesinde yazılım desteği için download bölümü var. Ek olarak ilgili firmanın ilgili sayfasının download linkine de yönlendirme yapmışlar. Bu ince bir ayrıntı. Ki bu markadan alacak olanlar motosikletlerini mutlaka DynoJete çıkarmalılar. Bu güne kadar üretilenlerin içinde güç olarak ta en fazla performans katan marka da diyebiliriz. Sonuç olarak Akarapovic’in sahip olduğu tahtın Mivv’in olacağı kesin.
Two Brothers : Pirinçten üretilmiş metal aralıkları, yine pirinç cıvatalar ile tutturulmuş teflonu andıran magnezyum siyah bölümlü arka ucu ile tartışmasız FZ6’ya e en yakışan egzoz tasarımına sahip markalardan biri. Amerikan üreticinin alt devirlerdeki sesi için, genelde hoşlanacağınız ve memnun kalacağınız türden bir ses diyemeyiz. Lakin üst devirlerde atmosferi yırtan ses ve akustik Two Brothers'da kendini gösteriyor. Üst devirlerde gerçekten Devil'den daha ürkütücü olabiliyor. İşçilik Leo Vince' ye göre daha başarılı, görselliğindeki çekicilik işçiliği hakkında olumlu yönde yanıltıcı etki yapıyor gibi. Yani kaliteli malzeme kullanılmış ama alelacele, özenilmeden toplanmış gibi. Two Brothers’da en çok içime sinmeyen ve anlam veremediğim şey ise resmi sitesinde FZ6 için DynoJet grafiklerinin olmaması. Sonuç olarak üst devirlerin egzozu diyebiliriz.
Yoshimura: Marka şüphesiz egzoz dünyasının en ileri gelen ve en bilinen makalarının başını çekiyor. Amerika ve Japonya’ da olmak üzere iki ülkede de üretim yapılıyor. Alacağınız tüpün hangi ülkede üretildiğini anlamamak mümkün değil, egzozun üretildiği ülkenin bayrağı marka logosunun bulunduğu etiketin hemen sağ kısmında yer almakta. FZ6 uyumlu olanlar Japon malı. Yoshimura’lar tri-oval şeklindeki kendilerine has genel tasarım yapıları gereği ince ve iniltili ve çok abartılı olamayan bir ses veriyorlar. Bu yüzden Yoshimura takılı bir motosikleti görmeden bir motosiklet geldiğini anlayabiliyorsunuz. Yani çok kalın ve çok tok ses veren motosiklet egzozlarının bir kısım arabalara takılan egzozların sesi ile ayırt edilememe durumu gibi bir durum Yoshimura’da yaşanan bir durum değil. İşçilik ve kullanılan malzeme açısından karbon modelleri üst seviyelerde. FZ6 için ise Türkiye’de bulabileceğiniz paslanmaz çelik modelin kalite ve işçiliği ortanın üzerinde diyebiliriz. Hele hele Akrapovic’in üretim bandında titanyumdan paslanmaz çeliğe geçtiğini düşünürsek kesinlikle Yoshimura tercih edilmeli diyebilirim. Zira fiyat avantajı tüm markalardan daha iyi. FZ6’da tasarım olarak çok ta içime sinmeyen Tri-ova modelinde en çok hoşuma giden şey ise bağlantı borularında tüp ayırımının Yoshimura’nın her model için yaptığı gibi “Y” çatalla sağlanmış olması. Bu yüzden markayı ayrıca takdir ediyorum. Böylece ger iki tüpe eşit oranda egzoz gazı iletilmiş oluyor. Bu da her devirde her iki tüpten eşit oranda dengeli ses alınması anlamına gelebiliyor. Eşit oranda ısınmayı da unutmamak gerek. En önemlisi de motosikletini DynoJete çıkararak ayar yaptırma imkanı olmayanlar için fazla kafaya takılacak bir konu olmaması. Yoshimura’nın diğer markalardan ayrılan en bariz özelliği tüpleri taktığınızda motosikletinizin rölantideki çalışması ve ortalama yakıt sarfiyatının diğer markalardaki kadar saptırmaması. Çünkü Yoshimura orijinale en yakın değerlerde üretim yapıyor. Sonuç olarak o bir Japon, nesi kötü olabilir ki?
Umarım bilgilendirici olmuştur.
Honda Today 50 • Honda Beat 100 • Yamaha YBR 125 • Kawasaki ER5 • Yamaha Fazer FZ6 • V-Four Racing 800 ABS
selam artık bende buradayım hayallerim gerçekleşti balıma kavuştum selamlar
45km yol + 90km/h = 30dk. 45km yol 180km/h=15dk. kazancımız 15dk, peki kaybedeceklerimiz
Emrah
Hayırlıolsun.Motor sana kaça maloldu?Bende motoru büyütmeyi düşünüyorum.
İşlerin yolunda gidiyorsa ,sakın endişenme hemen geçer :!:Morphy :-)
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/106287-2012-dogu-karadeniz-gezimiz-3850-km.html
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)