Yamaha FZ6 - Fazer Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Haziran 2013, 23:54
#3241
selam fazerciler bu makinanın tipi racing e göre kötü ama sesine hastayım .birde maksimum hızı kaç km 1 2 3 4 5 6 .cı viteslerde en yüksek kaç km hızı görüyor?yani 1 nci viteste görebilceği maksimum hız nedir 2nci viteste nedir 3 4 5 te nedir?yakıt anlattığınıza göre baya yakıyormuş.
ben şuan cbr 250 r kullanıyorum 170 175 arası hız yapabiliyorum max. 150e kadar rahat bir şekilde çıkıyor. 150den sonra çok fazla titreşim oluşuyor.açıkcası 30000 km yaptıktan sonra xj 600 diversion f modelini almayı düşünüyorum. fazere çok benziyor arada 20 beygirlik bir güç farkı var. ikinci elde hiç yok bu diversion f lerin
ancak fazerler bi dünya var. ilginç mi sizce? yorumlara bakıyorum hızlanması çok seri yavaşlamasında sıkıntı var diyor arkadaşlar doğrumudur?
Reklamlar
-
04 Haziran 2013, 00:05
#3242
-
04 Haziran 2013, 00:30
#3243
1!de 100km, 2'de 145, 3'de 185 4'de 205 diye gider. Top speed eğer uygun yer biraz iniş biraz rüzgar 265 civarıdır ama 250 garanti.
Yakıtı çok uygundur. Diversion aynen ybr cbf rahat kullanımlı bir motosiklet. Özellikle yeni olması dolayısıyla tavsiye ederim. Ama temiz bulabilmek
kaydıyla Fazer candır
-
04 Haziran 2013, 00:47
#3244
ha doğru yaa 1'i unutmuşum. Evet 1'de 100 demeliydim
-
04 Haziran 2013, 00:50
#3245
1. viteste 100 ü kaç devirde buluyor...ben hiç denemedm öyle bişey merak ettim
-
04 Haziran 2013, 01:33
#3246
Bunların hepsi Red line hızları. Bu hızlarda kesiciye giriyor motor. Yani 14 bincik
-
04 Haziran 2013, 08:59
#3247
Çok nadir de olsa deniyorum ben de, arada bir motora mentol lazım
-
04 Haziran 2013, 09:09
#3248
erro adlı üyeden alıntı
1. viteste 100 ü kaç devirde buluyor...ben hiç denemedm öyle bişey merak ettim
Erhancım sen arkadaşların dediği gibi kullanma 10-15 km de bir subap ayarına girersin.
'92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200
-
04 Haziran 2013, 09:21
#3249
Haklılık payı var gerek yok yani böyle aksiyonlara
-
04 Haziran 2013, 09:42
#3250
cihan54 adlı üyeden alıntı
Haklılık payı var
gerek yok yani böyle aksiyonlara
Yok korayım zaten 8-9 binde motor bağırınca bi tuhaf oluyorum zaten, 1. Viteste 60-70 gördüm de 8 binde acaba benim motor mu gitmiyo diyodum, o devirlere psikolojik olarak çıkamıyom zaten
-
04 Haziran 2013, 09:44
#3251
sigorta 73 tl ankarada 2005 fazer kasko 730 tl
onur35 adlı üyeden alıntı
sana katılıyorum siyah şase daha bi hoş gösteriyor motoru
,İzmir civarında naked bulursam tadından yenmez bulamazsam fazerın grenajlarını çıkartmayı düşünüyorum bakalım bu yakın zamanda bir motorun üstünde görmek isityorum kendimi nasip işi tabi...
motorunuzun sigorta bedeli ne kadar tutuyor & kasko yaptıran var mı?
-
04 Haziran 2013, 09:50
#3252
Kasko çok değişkenlik gösterebiliyor ya.. kişinin yaşı, ehliyet tarihi, kaza geçmişi, ileri sürüş eğitimleri ve seviyeleri, güvenlik tedbirleri (gps vs.), modelin ülke geneli kaza ortalaması, yedek parça tedariği ve fiyatları vs vs. vs. diye uzayıp gidiyor. Ben bir ara fiyat alayım dedim 2500tl ila 1600tl arasında fiyat çıkartıldı.
-
04 Haziran 2013, 09:51
#3253
onur35 adlı üyeden alıntı
sana katılıyorum siyah şase daha bi hoş gösteriyor motoru
,İzmir civarında naked bulursam tadından yenmez bulamazsam fazerın grenajlarını çıkartmayı düşünüyorum bakalım bu yakın zamanda bir motorun üstünde görmek isityorum kendimi nasip işi tabi...
motorunuzun sigorta bedeli ne kadar tutuyor & kasko yaptıran var mı?
erro adlı üyeden alıntı
Yok korayım zaten 8-9 binde motor bağırınca bi tuhaf oluyorum zaten, 1. Viteste 60-70 gördüm de 8 binde acaba benim motor mu gitmiyo diyodum, o devirlere psikolojik olarak çıkamıyom zaten
müdür bi kere dene bidaha vazgeçemezsin fazerin tadı 8 den sonra katlanıyo
-
04 Haziran 2013, 10:03
#3254
sentepeli adlı üyeden alıntı
müdür bi kere dene bidaha vazgeçemezsin fazerin tadı 8 den sonra katlanıyo
kardeş 5. 6. viteste denenebilir ama 1. ve 2. viteste çok bağırıyo, belki de yüksek viteste de o kadar bağırıyo ama rüzgardan duymuyoruz belki..
-
05 Haziran 2013, 23:00
#3255
Değerli arkadaşlarım. Yaklaşık 10 gün önce çok temiz, simsiyah bir 2005 fazer sahibi oldum. Dolayısıyla yakışıklı motoruma ciciler alma zamanı geldi. Disk kilidi, çelik halat kilit ve brandasını aldım. Ancak bunları ve kaskımı koyabileceğim, uygun fiyatlı bir de topcase ihtiyacım var. Fiyat/performansı iyi bir topcase tavsiyesi (mümkünse 48 lt ve 2. el) benim için çok önemli. Kazasız belasız günler.
-
06 Haziran 2013, 03:01
#3256
neden siz memnun değilmisiniz yamahadan ,?
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:58 ----------
cihan54 adlı üyeden alıntı
Sen vstrom'u seç
siz memnun değilmisiniz yamahadan ?
Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun, yaprakları yine de yere dökülür.
-
06 Haziran 2013, 08:53
#3257
-
08 Haziran 2013, 02:20
#3258
cihan54 adlı üyeden alıntı
Ondan değil
ben vstrom almaktansa yine
Fazer'ı seçerdim.. Vstrom'u seç dememin sebebi, beklenti ve taleplerini karşılaması açısından..
Genel anlamda şehirler arası ama bazende dağ tepe.. Bu tabir vstrom'un tabiridir
Fazer'la dağ tepe anlayışı farklıdır, yorar ve yorulur.. Hem de ekonomi olarak yakıt yönünden demişsin. Vstrom her halükarda aynı şartlarda
Fazer'ın 3'te ikisi kadar yakacaktır...
İşte bu sebeplerden sen vstrom'u seç
verdiğiniz cevap için teşekkur ederim
Ağaç ne kadar yüksek olursa olsun, yaprakları yine de yere dökülür.
-
08 Haziran 2013, 13:11
#3259
selam arkadaşlar forumunuzu büyük bi keyfle takip ediyorm
yeni motosiklete geçmek istiyorm daha önceki motorm kanuni phantom onu sattım şuan iki motor arasnda kaldm bi naked hastası olarak suzuki gsr6 mü yoksa yamaha fz6n mi?
fz6 ağır basıyo galiba ama sizlerden de bilgi almak isterm
fz6n için:
- şehir içi ve şehir dışı yakıt durumu nasıl?
- son kç km hızları görebiliyo?
- motorda abs olan modeller kaç modelden yukarı olanlardr?
- motorda kronik bi sorun warmıdr? sorular brz çok ama şmdiden k.bakmayn
-
09 Haziran 2013, 01:39
#3260
- En düşük 22 kuruş en yüksek 55 kuruş civarı yakıtı var. Şehir içi ortalama değer 30 kuruş oluyor.
- 250-260 civarında söylentiler mevcut
- 2006 ve üstü
- Kronik çok fazla yok, zaten olanlar da şimdiye kadar karşılaşılmış ve halledilmiş oluyor büyük çoğunluğunda. TPS sensör arızası ve gidon merkez rulmanı arızası kronik hastalıklarımız. Ama çok nadir karşılaştım bunları yaşayanlarla da şahsen.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 48 kullanıcı var. (0 üye ve 48 misafir)
Bu Konudaki Etiketler