Yamaha FZ6 - Fazer Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
29 Nisan 2013, 17:00
#3021
bozuk yol insanı psikolojik olarak yoruyor, hem bozuk hem de frenajın bol olduğu yerler iyice sıkıntı...pazar günü 500 km lik ankara bolu gezisi yaptık, lastikler gayet güzel, tavsiye ederim (metzeller m5)
gün içinde kornam çalmamaya başladı, fren lambam da yanmıyor, ikisinin birlikte bozulması sigortadan olduğuna delalet midir? yoksa ayrı ayrı sebepleri var mıdır, neler olabilir? kornanın bi fişi diğerinden farklı sanırım, tam olarak tutmuyo gibi bişey...
Reklamlar
-
29 Nisan 2013, 17:23
#3022
Ben de dün aynı dertten muzdariptim. Düzceye bir gezi düzenledik, şelalelere gideriz eğleniriz ayağına. Son 3-4 km'si resmen çileydi.. Hayatımın en kötü 3-4 km'lerinden biriydi. Ki motorda kötü sonuçlara sebep oldu. Tam olarak kaynağını bilmiyorum ama debriyaj balatasını yediğimi düşünüyorum. Hava zaten +30 dereceydi, iki defa hararet tavan yaptı. Yol (yol demeye bin şahit) traktör yolu. Resmen böbrek taşlarımı bıraktım, motor dökülmese bari dedim. Hem virajlar hem rampalar. 1. viteste 2. viteste yarım debriyaj yarım debriyaj gide gideee.. Sonuç, vites geçişlerinde debriyajı bırakıp gaz verirken motorda silkeleme ve "kıyk" sıyırma sesi gelmesi... Sanıyorum en azından yarım milyar kaçtı bi tarafıma... Sezonun yarısını kapattığımı düşünüyorum. Ramazandan sonra anca görebilirim sanırım tekrar yolları. Ve artık toprak yola tövbe ettim, zaten sevmiyordum iyice nefret ettim.
Erhan senin yazdıklarınla ilgili olarak, bence fren ambulü sarsıntıdan dolayı kesmiştir. Kornaya birşey diyemiyorum, kablolar veya yerinden oynamış olan fişten olabilir. Ama sigortadan olmasa gerek yav
-
29 Nisan 2013, 17:31
#3023
Çok geçmiş olsun her ikinize de. Kötü yollar insanın tam anlamıyla gezi zevkini sıfırlıyor. Normal yollarımızın kalitesi dahi ortadayken o yollar da hepten bozuyor
moralleri. Ben de titizim biraz bozuk yola girince içim gidiyor resmen. Neyse umarım sıkıntı büyük olmaz.
-
29 Nisan 2013, 18:08
#3024
cihan54 adlı üyeden alıntı
Ben de dün aynı dertten muzdariptim. Düzceye bir gezi düzenledik, şelalelere gideriz eğleniriz ayağına. Son 3-4 km'si resmen çileydi.. Hayatımın en kötü 3-4 km'lerinden biriydi. Ki motorda kötü sonuçlara sebep oldu. Tam olarak kaynağını bilmiyorum ama debriyaj balatasını yediğimi düşünüyorum. Hava zaten +30 dereceydi, iki defa hararet tavan yaptı. Yol (yol demeye bin şahit) traktör yolu. Resmen böbrek taşlarımı bıraktım, motor dökülmese bari dedim. Hem virajlar hem rampalar. 1. viteste 2. viteste yarım debriyaj yarım debriyaj gide gideee.. Sonuç, vites geçişlerinde debriyajı bırakıp gaz verirken motorda silkeleme ve "kıyk" sıyırma sesi gelmesi... Sanıyorum en azından yarım milyar kaçtı bi tarafıma... Sezonun yarısını kapattığımı düşünüyorum. Ramazandan sonra anca görebilirim sanırım tekrar yolları. Ve artık toprak yola tövbe ettim, zaten sevmiyordum iyice nefret ettim.
Erhan senin yazdıklarınla ilgili olarak, bence fren ambulü sarsıntıdan dolayı kesmiştir. Kornaya birşey diyemiyorum, kablolar veya yerinden oynamış olan fişten olabilir. Ama sigortadan olmasa gerek yav
geçmiş olsun cihan, amacı dışında kullanınca can sıkıcı problemler oluşabiliyo...
ÖMER FARUK İ adlı üyeden alıntı
Çok geçmiş olsun her ikinize de. Kötü yollar insanın tam anlamıyla gezi zevkini sıfırlıyor. Normal yollarımızın kalitesi dahi ortadayken o yollar da hepten bozuyor
moralleri. Ben de titizim biraz bozuk yola girince içim gidiyor resmen. Neyse umarım sıkıntı büyük olmaz.
kötü yollar uygun aletle keyifli olabilir ama bununla zorlamamak lazım...
-
29 Nisan 2013, 22:56
#3025
egzos isteyen arkadaşlara duyurulur ..
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-ixil-performans-egsoz-fz6-fazer-videoda-sesini-duyabilirsiniz-123190567/detay/
http://www.akilli.tv/video/453769/Harley-Davidson-883-custom-ista.aspx
-
30 Nisan 2013, 01:14
#3026
zamisli adlı üyeden alıntı
egzos isteyen arkadaşlara duyurulur ..
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-ixil-performans-egsoz-fz6-fazer-videoda-sesini-duyabilirsiniz-123190567/detay/
yoshi veya akropovic sesi yok hocam bana onlardan lazım
-
30 Nisan 2013, 14:55
#3027
arkadasım akropovici satıyor ama tuzlu tabi . 1200 tl istiyor .ayrıca benim motorun sesi onu baStırıyor herturlu .
http://www.akilli.tv/video/453769/Harley-Davidson-883-custom-ista.aspx
-
30 Nisan 2013, 15:08
#3028
hndsmyng adlı üyeden alıntı
yoshi veya akropovic sesi yok hocam bana onlardan lazım
ben sesten ziyade görüntüyle daha çok ilgileniyorum egzos mevzuunda...tam emin değilim ama en güzel duran two brothers ın karbon kaplama olanları...
beyler bu arada sübap ayarını yaptırmışken, başka nelere baktırayım, öğrendiğime göre açılmışken egzantirik zinciri de kontrol edilebiliyomuş...debriyaj balatası da değişse olur mu..32000 km de alet, ama debriyaj balatası da 300 tl gibi bir rakam sanırım
-
30 Nisan 2013, 15:29
#3029
Evet debriyaj balatasına baktığımda 312tl fiyatını gördüm. Egzantrik zinciri ve gergisini de değiştirmeni tavsiye ederim hazır açılmışken... Nasılsa az kalmıştır artık miyadına...
Egsoz konusunda da, görüntü olarak Erhan'a katılıyorum. Fazer'a en çok yakışanı Two Bro... Ses olarak Akrep egsoz kaliteli bir ses vermiyor Fazerda. Ixil de aynı şekilde. Yalnızca yüksek sesleri var bence.. Fazerda en iyi ses Two Bro ve Yoshi veriyor kanımca...
Erhan, makinenin işi bittiğinde hangi parçaya ne kadar ödediğini ve hangi parça için ne kadar işçilik aldıklarını da söyler misin rica etsem. Ben de yakın zamanda ağır bakıma giricem hayırlısıyla. Egzantrik ve debriyaj balatayı ben de değiştiricem sanırım...
-
30 Nisan 2013, 17:12
#3030
-
30 Nisan 2013, 17:56
#3031
-
30 Nisan 2013, 18:17
#3032
cihan54 adlı üyeden alıntı
Tamam bekliyorum
işçilikler çok oynar mı ki servisten servise
Masrafa soktum da hazır durum varken ve sezona giriyorken aradan çıkartmak en iyisi. Sonra yolda giderken veya maddi durumlar sıkışıkken patlak verir falan nemelazım..
üstad maddi durumlar sıkışık zaten ziyadesiyle, ondan öyle diyorum...lastikler bu sezonu çıkarır diye kendimi inandırmaya çalışırken, değiştirme sinyali vermesi iyi olmadı...
ben servise götürmeyecem eğer yetkili servisten bhasediyosan ki kendisi sübap ayarına 1000 tl gibi bi rakam vermişti, ankara da bakacağı motoru seçen bi usta var..metin usta, kendisi meşhurdur, biraz da gariptir, işçiliği de biraz fazladır..motora ve sahibine baktıktan sonra işi alır ya da almaz...hatta motoru almadan önce kışın adamla tanışmaya gittim, yarın da tekrar kendimi hatırlatmak adına bi ön mülakat niteliğinde görüşcem..
aklımdaki yapılacaklar;
sübap ayarı
egzantrik zincir gergi kontrolü (bunun değişmesi bu kilometrede normalde mantıksız, değişmemesi lazım, 50000 km değişme vakti diyolar)
debriyaj balatası (bu muhtemelen değişir, )
debriyaj teli (debriyaj biraz sert, telle ilgili olabileceğini söylediler)
-
30 Nisan 2013, 18:36
#3033
Debriyaj balatasını değiştirme sebebin ne peki?
-
30 Nisan 2013, 18:41
#3034
cihan54 adlı üyeden alıntı
Debriyaj balatasını değiştirme sebebin ne peki?
heç işte açılmışken mantığı aslında değişmesine gerek olmaması lazım değil mi?
-
30 Nisan 2013, 19:19
#3035
Ben derimki debriyaj yerine egzantrik zincirine gir
-
30 Nisan 2013, 19:54
#3036
beyler f modu nasıl anlaşılır .. hani arabada ışık yanar ya bbenzin..fazerlarda bu olay nasıl oluyor _?
http://www.akilli.tv/video/453769/Harley-Davidson-883-custom-ista.aspx
-
30 Nisan 2013, 21:49
#3037
f modu dediğin yedek depo mu acaba Eğer oysa son çizgi yanıp sönmeye başladığında yedek depo diyebiliriz..
-
30 Nisan 2013, 21:56
#3038
Anladim.kac lt kalinca yaniyor peki ?
-
30 Nisan 2013, 22:02
#3039
3,4 lt ama bazen erken yanıyor. Çalkalanma filan dolasıyla sanırım. Ben çok sağlıklı olmaz düşüncesiyle yedeğe düşer düşmez alıyorum yakıtımı.
-
30 Nisan 2013, 22:16
#3040
evet ben de aynını yapıyorum. ne olur ne olmaz. 3 litreden biraz daha fazla sanıyorum yedek depo..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)
Bu Konudaki Etiketler