Arkadaslar,
LAstik olarak Metzeler M3 takili, miyadi dolmak uzere, son zamanlarda istanbulda anadolu yakasinda yine metzeler almis olan var mi? yer onerisi rica ediyorum.
Tsk.
Arkadaslar,
LAstik olarak Metzeler M3 takili, miyadi dolmak uzere, son zamanlarda istanbulda anadolu yakasinda yine metzeler almis olan var mi? yer onerisi rica ediyorum.
Tsk.
Benimle aynı durumdasın. Bende M3 bitirmek üzereyim. M5 alıcam yakın zamanda.. İstanbullu arkadaşlar yardımcı olacaktır diye düşünüyorum..
"CaRPe DieM"
M5 kullanıcısı olarak kesinlikle tavsiye ediyorum..pişman olmayacaksınız..ısındığında yol tutuşunun ne kadar üst düzeyde olduğunu farkedeceksiniz..1000 km oldu ben takalı.çok mutluyum M5 ile..Ben İstoç Anes Motordan almıştım..balansınıda yapmışlardı...Anadolu yakası için nereden alınır bilgim yok maalesef..Avrupa yakası için dediğim gibi İstoç Anes Motor düşünülebilir..yada Kabataş'ta Buz Motor...
Motosiklet...Aşktır..Görmesen..Sesini duymasan..Dokunmasan...Olmaz...
Izmirli oldugum icin oradaki tanidiklari aradim, bedava kargo ile 700 TL fiyat verdi kartima 10 taksit. Onlardan alacagim sanirim, burada bir yerde taktiririm artik Anes in siteye baktim simdi pahali cikiyor. Belki onlar da pazarliga aciktir aslinda ama bildik yer olunca ve bedava kargo deyince atlayacagim sanirim
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:05 ----------
Benim arka lastik yarilmisti, onu degistirmistim, on lastik artik eskimis iyice, cukura filan girme dediler bugun oyle bir baktirirken 2 arada michelin filan onerdiler ama dedim yok ben o fil'i gorecegim lastik uzerinde
M5 iyidir
Bu gece 30/1B maddeden abart egzoz var diye ceza yedim istanbul bagdat caddesinde.. 2 polis geleni geceni aldi, benimkini baglamadi ama 1 haftaa orjinali taktir ve trafik subeden dusurt kendini dediler.
Susturucuyu cikarmistim onun icin itiraz etmedim ama benim anlamadigim orjinali haricinde takili olan ixil marka egzozun da susturucusuyla desi kontrolu yaptiginda bile siniri asmamasi lazim ki poliste zaten desimetre yok, neyle olcum yapacak?
Artik o zaman ixil yatacak evde, orjinal egzozla mi dolasacagiz istanbul'da?
Bugün arka balatalarımı değiştirdim."Brenta" marka balata taktılar. Nedendir bilmem ama, motorun kafası karıştı. Bazen arka frene dokunduğum gibi abs devreye giriveriyor, bazen de hiç abs yokmuş gibi direk kızaklıyor. İki kez teker kitlemesinden ötürü yatıyordum.. Balatalar alışınca düzelir mi ki acep
"CaRPe DieM"
Anlamaya çalışıyorum neden böyle olduğunu. Orjinal Yamaha balatalarına mı dönsem ne yapsam. Onda da bunun gibi bişey olacaksa alışma süreci ayağına, hiç gerek yok uğraşaya da...
"CaRPe DieM"
Face'deki grupta da balatanın alışma süreci olduğunu söylediler..
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:39 ----------
Erhan, senin motorun da sıkıntısı buna benzer birşeydi, servise gösterecektin. Gittin mi servise?? Bi de sen yeni balata takmadın di mi?
"CaRPe DieM"
Merhaba Arkadaşlar Aranıza Bugün öğle saatlerinde katılmış bulunmaktayım Artık Benimde Seksi bir fazer ım var.
Kısa Motordan Bahsediyim. 2007 model Darbesiz Boyasız hatta Nokta rutujsuz
Lastikleri ön arka metzeller m5 Yeni
Zenon Farlar uzun kısa ciks
Performance egzoz fenaaaaa
Bu arada motorla ilk gün 230 km yol yaptım izlenimlerim. Gaza dokunduğun anda çok aşırı gücünü hissettiriyor. Kaç Kere motoru altımdan kaçırıyordum ilk anlarda baya tırstırdı beni.
çok ilgi çekici sesi olsun görüntüsü olsun çok etkilendim. Ayrıca Yarın yağ değişimi Yapacağım Yağ tavsiyesi verebilirmisiniz?
Hayırlı uğurlu olsun. Ama bizde bir adet vardır, yeni alınan motoru görürüz Fotolarını yakın zamanda bekliyoruz Egsozun markası nedir?
Yağ olarak motul 10-40 veya 10-50 kullanman yararına olur.. Ipone veya castrol de tercih edebilirsin tabi
"CaRPe DieM"
Tabi Arkadaşım Çok güzel fotolar eklicem zaman bulabilirsem... Bugun Eklemeye çalışırım. Egzoz El yapımı. yağda 10 50 castrol alıp degiştircem bugun. Ayrıca Shell yağ önerirmisiniz acaba ? Servis onu önerdi?
Shell yağ kullanan hiç duymadım, özellikle fazerda. Duymadığım için önermem..
"CaRPe DieM"
bugün fırsat bulursam bırakıcam servise, benim balata değişim olayı olmadı, ayrıca sübap ve senkron ayarı yaptırmam lazım sanırım...
hayırlı olsun...yağ için al motul,castrol vb gitsin, bilinen markaların birbirinden çok farkı olacağını düşünmüyorum...
az önce servise bıraktım motoru;
ABS nin genel kontrolü maksadıyla bıraktım ama sübap ayarı için fiyat alayım dedim, yaklaşık 1000 TL lik bi rakama çıktı, 500 işçilik, 250 silindir kapaklarının kapakçıya gitmesi (nedenini ve yapılacak işlemi bilmiyorum), 130 TL conta ve kaç adet şim değişecekse onun ücreti...arkadaşlarım fiyatın çok afaki olduğunu belirttikleri için başka bi yerde yaptırcam...
Cihan senin olayı da sordum, balatadan yapmaz dedi, ama bunu diyen adam bana ilk önce abs probleminin lastikten olduğunu söylemişti, ne kadar güvenilir sen hesap et artık
İlginç.. Adamı ben de merak ettim sırf onunla tanışmak için oralara süresim geldi ABS'yi çok kafaya takmamaya çalışıyorum, balatanın diske alıştığında bir sorun kalmayacağını düşünmeye başladım bile..
Ama şu BİİİN TEEELEEE olayına takıldım...
Bundan 4-5 ay önce benim motor hakkında birşey merak ettim ve Düzce Dadaş Motor'a telefon açtım. Fazer'larda bilinen bir ses vardır, şıkırtı şeklindedir. Bu sesin neye göre belirlenip ne olduğunu, nasıl giderildiğini sordum. Sesin, ya egzantrik gergisi gevşemesinden ya da subap şimlerinden geleceğini belirtti. Hangisi olduğunu anlamak için motoru getirmem gerektiğini belirttiler. Egzantriktense zincir ve gergi değişiyor; fiyatı işçilik dahil 350tl civarında dedi. Subap şimleridense şimler değişiyor; o da aynı fiyata olacaktır dedi. Zaten işçilikleri çok yakınmış birbirine, aynı yerler sökülüp takılıyormuş.
Buna bakarak 1000 teeeleeee'yi neresinden ürettiğini merak ettim arkadaşın ..
"CaRPe DieM"
bizim ekipte aynı tepkiyi verdi..
ben de ankara da başka bi yerde halletmeye çalışcam artık...30000 de şimlerin değişmesi normalmiş zaten başka kaynaklardan edindiğim bilgiye göre...
Ben abs yi kafaya takıyorum valla...bugün adam yine denedi ve bazen çalışıp bazen çalışmadığını belirtti...işin kötüsü ışık da yanmıyo ki bu da beyin ile ilgili bi problem olabileceği ihtimalini doğruyo, şayet öyleyse bi süre ABS siz kullanmam gerekiyo...yamaha baydar, ki kendisi az önce sübab ayarına 1000 tl diyen, beynin 1600 tl olduğunu belirtti...
sen o şıkırtı sesini çözdün mü peki? bu şekilde binmenin zararı nedir, ne kadar daha ertelenebilir onu merak ediyorum açıkçası
O sikirti sesi benim bildigim kadariyla da egzantrik ya da subap sesi. Ustalar hangisi oldugunu net anliyorlar yakindan dinleyince.
Ben gsxr 600 motorunun acildigini gordum. Subap ayari ve egzantrik zinciri degisimi icin. Daha dogrusu patlak bir motor blogunda bu ayarlarin yapildigini gordum. Bunun icin, motorun ust kapaginin cikmasina gerek yok, yani eger yanlis anlamadiysam kulbutor kapagi dedikleri, en ust tarafta yer alan kapak cikiyor, bu cikinca subaplarin tepesini gorebiliyorsun, egzantrik zincirini de goruyorsun. sadece bu kapagin contasinin degismesi yeterli ki o da 300 lira falan degildir. Subap ayari icin motor kapaginin komple acildigi motorlar var mi bilmiyorum ama mantik olarak sacma geldi bana, yaklasik 20bin km de bir sirf subaplari ayarlamak icin komple motoru mu sokecekler yani. Yine de ustaya danisicaz tabii.
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)