Fazer ilanlarına bakıyorum benim bölgede olanların çoğu hurda arti fiyatlar da uçuk , kafama yatanlar da bana uzak yerlerde yaz günü olsa sorun deilde kışın zor olur gidip gelmesi
Fazer ilanlarına bakıyorum benim bölgede olanların çoğu hurda arti fiyatlar da uçuk , kafama yatanlar da bana uzak yerlerde yaz günü olsa sorun deilde kışın zor olur gidip gelmesi
gidip bakın motora.. yakından görmek lazım..
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Zaten kar düşmeden aldın aldın alamadın taa martı nisani beklicen.... Buda 3 ayağı 5 yukarı fıyatıda etkilicek.
fazer soğuk havayı sevmiyor sanırım. az önce 5 gündür çalışmayan motoru 3. marşta çalıştırdım oda hafif gaz vererek normalde tek marş gaz vermeden çalışırdı
İkincilik kaybedenler içindir...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
soğutma suyunu komple değiştiriyorsan Havasını mutlaka mutlaka mutlaka almalısın..bak mutlaka..farkına varmaz yersin motoru...mutlaka almalısın...
---------- Post added at 12:09 ---------- Previous post was at 12:06 ----------
birde komple antifriz koyma 2lt alıyor radyatör zaten.. 1.5 lt antifriz..0.5 lt su koy..normal su..öyle karıştır koy yani..ama mutlaka al havasını..radyatör kapağı açıkken çalıştır..ara ara minik gaz ver..atsın havasını..
Motosiklet...Aşktır..Görmesen..Sesini duymasan..Dokunmasan...Olmaz...
bende bir soru sormak istiyorum
fazerlara su yada antifriz eklemesi nereden yapılıyor ben aradım ama bulamadım sadece radyatörün üstündeki kapağı görebildim onun haricinde extra bir su haznes varmı yoksa radyatörden direk mi ilave ediliyor
İşte o radyatörün üzerindeki kapaktan konuluyor soğutma suyu..tamamen antifriz değilde yarı yarıya karışım koyun der klavuz..ama anti friz bir miktar fazla olursa sorun yok. daha iyi olur..2 lt dir alacağı su miktarı..1.5 i antfiriz gerisi su olabilir..ama radyatörden konur..koltuğun altındaki yedek depo sadece fazla basınç olduğunda kapaktan oraya fazla suyu atmak içindir..
Motosiklet...Aşktır..Görmesen..Sesini duymasan..Dokunmasan...Olmaz...
Ya arkadaşlar benim motor şu anda yatıyor. Normalde içindeki suya birşey olmaz sorun yok diyorlar ama ben de kontrol ettirmedim. Nasıl yapsak sizce
yatan motorda sıkıntı olur mu? Bizim oralarda hava çok soğumaz motoru da kardeşim haftada bir çalıştırıyor. Sizce ne yapmayalıyım?
Arkadaslar 2 soru.
1) Anadolu yakasinda iyi sekilde titiz yikayan bir yikamaci var mi?
2) Motorun bakimlarini yaptirabilecegim bir usta tanidik bilen var mi?
Tsk.
Cihancan
Sevgili fazer kullanıcıları değişik bi sorum olacak. Resimde gördüğünüz parca yani headers, 10 fazer ilanının 9 unda pastan .ok götürüyo .
Şimdi bu bize bi mesaj verirmi ? Atıyorum ilan bilgisinde motor 30 bin kmde yazıyosa, o km yi yalanlarmı ? Yada tertemiz ise düşük kmyi doğrularmı ? + Paslanmış headers'ı temizleme işlemi basitmidir ? Misal bizim hyosungda siyah ve boya tutabilen bi malzemeden yapılmış, pas sorunu ufak boya rutuşlarıyla amatör uğraşlarla bile cok cabuk giderilebiliyo...
fazer yüksek devirli bi motosiklet olduğundan o parçayı ne kadar parlatırsan parlat o parlaklık fazla uzun gitmez parlatmak çok basit sarartmak ta basit
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
işten yei geldim.. motorun antifirizine baktırmaya gideceğim ama istanbul trafiğinden çekiniyorum.. akşama kadar kuryelikte boğuştuğum yetmiyor birde boşta olduğumda o trafiğe girmek istemiyorum....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Onlar fabrika çıkışı o renkte zaten bir problem yok yani. Yani oradan bi sonuca varamazsın. Ama parlatırsan iyi olabilir.
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)