Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha FZ6 - Fazer Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #201

    Üyelik
    04 Şubat 2007
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    Honda CBR1100xx - Kymco Agility 125
    Alıntı ennginn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beldeyama bu konuda yavaş sen ikinci el almadan önce kesinlikle bayiden sıfır fiyatlarını öğren en az da iki bayiden bazen indirim yapıyorlar veya ucuza satıyorlar.Aradaki farka göre değerlendirirsin fiyatı.

    Sahibinden.coma girdim az önce GSXR 600 e baktım 0 fiyatları değişiyor. İkinci ellerde neyse 0 yakın onun için bayi fiyatını kesinlikle bilmen gerekiyor.adam bayi fiyatından fazlaya 2.el satıyor.

    İnşallah fazla ukalalık etmemişimdir.

    Fazer alınacak bir motor 21.600 km oldu anca röleye su girmesi neticesinde problem yaşadım.

    Alırsan da memnun olacağını düşünüyorum.
    Estafurullah, ne ukalalığı, bilakis çok önemli noktaları vurguladın ve çok haklısın. Bilgiler için çok teşekkür ederim.
    [COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #202
    serkani - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2006
    Şehir
    Kastamonu -Trabzon
    Motosikleti
    Made in Japan!
    sevgili arkadaşlar,

    konudan konuya geçiyor, sonra aynı konuya dönüor gibi oluyoruz ama yapacak birşey yok

    peki yağ filitresi ne marka olmalı. ucuz filitrelerin yatak sarma varan sorunlara yol açtığını duymuştum.

    orjinali ne kadar, ya da piyasada kabul görmüş bir marka varsa bu marka nedir ve fiyatı ne kadardır acaba?

    peki engin 10 numara yağ filan olayına girmeden filitre değişimi ile yağı tam sentetik yağla değiştirsek? böyle yapan olmuş mu hiç, yapılsa sakıncalı mı olur dersin?

    şimdiden teşekkürler..

    Honda Today 50 • Honda Beat 100 • Yamaha YBR 125 • Kawasaki ER5 • Yamaha Fazer FZ6 • V-Four Racing 800 ABS

  3. #203
    serkani - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2006
    Şehir
    Kastamonu -Trabzon
    Motosikleti
    Made in Japan!
    FAZER'ciler gene gazlamışlar, burada kimse kalmamış

    Honda Today 50 • Honda Beat 100 • Yamaha YBR 125 • Kawasaki ER5 • Yamaha Fazer FZ6 • V-Four Racing 800 ABS

  4. #204
    ennginn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2007
    Şehir
    S.Cedid
    Motosikleti
    Süper Yamaha K12
    Alıntı serkani adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    10 numara yağ filan olayına girmeden filitre değişimi ile yağı tam sentetik yağla değiştirsek? böyle yapan olmuş mu hiç, yapılsa sakıncalı mı olur dersin?
    Sakıncası olmaz zannedersem.Yetkili servisler bile farklı yağ kullanıyorlar marka olarak.
    AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL, AYNI DUYGUYU PAYLAŞANLAR ANLAŞABİLİR

  5. #205
    serkani - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2006
    Şehir
    Kastamonu -Trabzon
    Motosikleti
    Made in Japan!
    Alıntı ennginn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sakıncası olmaz zannedersem.Yetkili servisler bile farklı yağ kullanıyorlar marka olarak.
    ben de öyle tahmin ediyorum. ama uyduruk yağ filitrelerinin yatak sarma sorunlarına neden olabileceğini duydum. bu doğru mudur acaba?

    fazer için beş yıldızlı yağ filitresi markası nedir? nereden temin edilebilinir bi blgim yok. bilenler bilgi paylaşımı yaparsa sevinirim
    Honda Today 50 • Honda Beat 100 • Yamaha YBR 125 • Kawasaki ER5 • Yamaha Fazer FZ6 • V-Four Racing 800 ABS

  6. #206
    PHAETONW12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2005
    Şehir
    izmir/tire
    bugün 20.000 km bakımını yaptırdım arkadaşlar,motor yağı,yağ filitresi,hava filitresi ve bujiler değiştirildi ve tüm kontrollleri yapıldı,motor yağı olarak castrol 15w40 kullanıldı,yağ filitresini de hem hesaplı hemde aynı kalitede olduğu için K/N taktırdım,toplamda 240 ytl ödedim ama değdi,gaz tepkisi artmış,haftasonu birde uzun yol yapıp yakıt tüketimine bakarım,muhtemelen o da düşecek,saygılar

  7. #207

    Üyelik
    17 Ocak 2008
    merhabalar siteye yeni üye oldum ve iki hafta önce 2003 model bir fazer aldım.şimdilik fena değil gibi ama yinede bilgisi olan arkadaşlar varsa veya tavsiyesi olan.beni bilgilendirirmisiniz sizce nasıl bir makine?saygılar.

  8. #208
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
    Alıntı serkani adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben de öyle tahmin ediyorum. ama uyduruk yağ filitrelerinin yatak sarma sorunlarına neden olabileceğini duydum. bu doğru mudur acaba?

    fazer için beş yıldızlı yağ filitresi markası nedir? nereden temin edilebilinir bi blgim yok. bilenler bilgi paylaşımı yaparsa sevinirim
    Uzun zamandır K&N marka yağ filtresini kullanıyorum.
    KN-303 15.05 USD Lapaş firması distribütörü.

    Alıntı mihkra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhabalar siteye yeni üye oldum ve iki hafta önce 2003 model bir fazer aldım.şimdilik fena değil gibi ama yinede bilgisi olan arkadaşlar varsa veya tavsiyesi olan.beni bilgilendirirmisiniz sizce nasıl bir makine?saygılar.
    Bu konu başlığı içinde Fazer hakkında birçok bilgiye ulaşabilirsin. Yinede öğrenmek istediğin birşeyler olursa buraya yaz yardımcı olmaya çalışırız.

    Alıntı PHAETONW12 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugün 20.000 km bakımını yaptırdım arkadaşlar,motor yağı,yağ filitresi,hava filitresi ve bujiler değiştirildi ve tüm kontrollleri yapıldı,motor yağı olarak castrol 15w40 kullanıldı,yağ filitresini de hem hesaplı hemde aynı kalitede olduğu için K/N taktırdım,toplamda 240 ytl ödedim ama değdi,gaz tepkisi artmış,haftasonu birde uzun yol yapıp yakıt tüketimine bakarım,muhtemelen o da düşecek,saygılar
    Bakımı hangi serviste yaptırdın acaba?
    Seninde söylediğin gibi 20.000 bakımında motor yağı, yağ filtresi, hava filtresi ve bujiler değişiyor. Bunun dışında tüm kontrollleri yapıldı demişsin bu kontroller hakkında bilgin var mı? Her servis kafasına göre kontrol yapabiliyor, motorda önemli olabilecek bir sorunu gözden kaçırabilirler. Örneğin bakımdan sonra test sürüşü yapıldımı bazı sorunları sürüş yapılmadan anlamak mümkün olmayabilir.

  9. #209
    PHAETONW12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2005
    Şehir
    izmir/tire
    Alıntı Skullhunter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bakımı hangi serviste yaptırdın acaba?
    Seninde söylediğin gibi 20.000 bakımında motor yağı, yağ filtresi, hava filtresi ve bujiler değişiyor. Bunun dışında tüm kontrollleri yapıldı demişsin bu kontroller hakkında bilgin var mı? Her servis kafasına göre kontrol yapabiliyor, motorda önemli olabilecek bir sorunu gözden kaçırabilirler. Örneğin bakımdan sonra test sürüşü yapıldımı bazı sorunları sürüş yapılmadan anlamak mümkün olmayabilir.

    bakım izmir kahramanlar'da yetkili servis motocu göçmen'de yapıldı,ben biraz titiz olduğum için özellikle kontrol etmelerini istediğim noktaları tek tek yazdırdım,motoru servise bırakınca usta arkadaş beni işyerime kendi motorumla bıraktı,yani deneme sürüşü yaptı,kısaca yapılan kontrolleri özetlemek gerekirse;
    -zincir temizlendi,ayarlanıp yağlandı
    -senkron ayarı yapıldı
    -far ayarı yapıldı(xenon far taktırmıştım daha önce,ayar gerektiriyordu)
    -fren balataları kontrol edildi,temizlendi
    -fren hidrolikleri kontrol edildi
    -gidon göbeğinde çok hafif bir boşluk hissediyordum,onu sıkıştırıp gidermişler
    -akü kontrol edildi
    -debriyaj teli yağlandı,ayarı kontrol edildi
    -lastik havaları kontrol edildi

    vs...

    sonuç olarak motorun genel durumunun iyi olduğunu söyledi usta,zaten sadece şehirlerarası kullandığım için debriyaj fren vs. yıpranma az olacağını tahmin ediyordum,zincire de düzenli bakım yaptığım için en az 7-8000km daha gideceğini söyledi,mutlu oldum

  10. #210
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
    Alıntı PHAETONW12 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bakım izmir kahramanlar'da yetkili servis motocu göçmen'de yapıldı,ben biraz titiz olduğum için özellikle kontrol etmelerini istediğim noktaları tek tek yazdırdım,motoru servise bırakınca usta arkadaş beni işyerime kendi motorumla bıraktı,yani deneme sürüşü yaptı,kısaca yapılan kontrolleri özetlemek gerekirse;
    -zincir temizlendi,ayarlanıp yağlandı
    -senkron ayarı yapıldı
    -far ayarı yapıldı(xenon far taktırmıştım daha önce,ayar gerektiriyordu)
    -fren balataları kontrol edildi,temizlendi
    -fren hidrolikleri kontrol edildi
    -gidon göbeğinde çok hafif bir boşluk hissediyordum,onu sıkıştırıp gidermişler
    -akü kontrol edildi
    -debriyaj teli yağlandı,ayarı kontrol edildi
    -lastik havaları kontrol edildi

    vs...

    sonuç olarak motorun genel durumunun iyi olduğunu söyledi usta,zaten sadece şehirlerarası kullandığım için debriyaj fren vs. yıpranma az olacağını tahmin ediyordum,zincire de düzenli bakım yaptığım için en az 7-8000km daha gideceğini söyledi,mutlu oldum
    Bilgiler için teşekkürler. Çoğu servis yukarıda bahsettiğin önemli kontrollere dikkat etmiyorlar. Detaylar yeni bakım yaptıracak arkadaşların işine yaracaktır.
    İyi bakıyorsan zincirin ömrünün daha uzun olduğunu söyleyebilirim.

  11. #211

    Üyelik
    17 Ocak 2008
    merhaba arkadaşlar,2003 fazer ile 2004 kasa fazer arasında görsellik dışında çok büyük bir fark varmı?kullanım,yakıt,sürat vs.

  12. #212
    cotonak28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    burgman 200
    Arkadaşlar,öncelikle Selam;
    Ben 2005 model ve daha 1500 km de temiz bir fz6 (fazer değil)buldum ve almayı düşünüyorum bu motorla ilgili artı ve eksilerini tatmin edici bir şekilde bilgilendirme yaparsanız sevinirim.Ayrıca bu alete 2. el olarak en fazla ne kadar verilir.

  13. #213
    twis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2006
    selam arkadaslar ben bu yazıya cevap nıtelıgınde yazıyorum alt
    frenlerınden bahsetmıs arkadasımız ben 112 kg agırlgında bırıyım
    tem otoyolunda 150 ıle gıderken frenlere yeterı kadar sıktıgımda cok rahat dura bılıyor yol tutuş kotu demıs kemerburgaza gıdıp gelıyorum devamlı hafrıyat kamyonunun gectıgı yol nasıl olur bır fıkrınız vardır sanırım ( toprak ,kum vs kağlı yollar ) bu yolda bıle vırajlarda dengesızlık yasamadım kayma vs. olmadı arkadas dusuk devırlerde r6 gıbı gucsuz yuksek devırlerde r6 gıbı cok guclu yazmıs r6 suppersport makına fazer tourıng tarzı benzer baska makınayla kıyaslanı kıyaslama yapacaksa bır okadar cok motor dan bahsetmıskı
    sonunda kawasakı er6 da karar kılmıs takdırıdır kendı secımı ama bu kadar cok motora laf soyleyıp er6 cok ıyı demek tuhaf geldı kawasakı satıcısının agzında cıkma gıbı geldı bana sozler fazer ı yerden yere vurup dıger bır ıkı markayı bak bunların bu ozellıklerı var bu ozellıklerın hepsı bundan toplanmıs demek satıcı fırma agzından cıkan sozler kendı kanatım
    fazer almak ısteyen arkadaslar benım kanatımce dusunmeden ala bılırler ben yeterınden fazla memnunum motorumdan herkese ,
    sevgıler, saygılar herkese

    Aelmas
    FZ6 Fazer
    İstanbul

    Alıntı:
    uzun süre fazer denilen zırıltıyı kullanmış birisi olarak söylüyorum ki malesef fazer gereksiz abidik bir zırıltıdır. lütfen kimse alınmasın...
    frenleri berbattır.yol tutuşu çok belirsiz ve dengesizdir.güç eğrisi çok diktir (alt devirlerde çok güçsüz yüksek devirlerde çok güçlü) yukardaki yazılara bakacak olursanız çoğu kişinin "tipi güzel" gibi yada 4 silindir ikiden iyidir, fazerin sesi süper er6f in sesi kötü gibi motosiklet anlamında manasız yorumlarını görürsünüz..

    ben fazer'i satarken bütün bunları alıcıya anlattım hatta adama bence git er6 al bu paraya benim motoru alacağına bile dedim (sıfır er6 ile aynı fiyata verdim çünki..)

    asıl motorum f650GS idi her motora binmeye indiğimde gs'i tercih ettim..biliyorum farklı tarzlar ancak fazer'ın dengesiz yol tutuşu nedeniyle başıma gelen bir-iki garip tehlike sonrası fazer'e binmekten korkmaya başladım + kız arkadaşım (ki kendisi artçı olarak baya bir deneyime sahiptir beminle birlikte birçok motora binmişliği vardır )fazer'e kesinlikle binmek istemiyordu (oturumun şimdiye kadar bindiği en rahatsız oturum olduğunu söylüyordu yaım saatten sonra artçılığı çekilmiyormuş)

    geçen er6f kullandım gücü aynı bir ducati gibi veriyordu, fazerden 5 kat daha iyi yol tutuyordu, frenleri tartişmasız çok çok daha iyi idi. çok çok daha konforlu idi bunlara ek olarak sınıfında en az yakan motora sahip olması da caba..bence fazer den tek geri kalan yanı "top end power" o da yarışçılık yapmayacaksan çok lazım diil zaten bence.

    fazer'in alt devirleri aynen bir 600 lük yarış motoru gibi güçsüz ama 600lük racing'lerde üst devirler bunu telafi ediyor. zaten 600lük racing de amaç farklı olduğundan kimse alt devir gücü aramıyor..
    600 lük middle weight ler arasında bu özelliği açısından 600 spor motora en fazla benzeyen motor fazer. ancak bu motorlar pistte değil yolda kullanım için sürekli 10000 dd çevirmek için değil o zaman neden sadece 8-9000 sonrası gücünü veren bir motor alınsın ki..?+ sadece üst devirde güç veren motorun kullanışsızlığını çekiyorsam peki neden adam gibi 600'lük spor motor almayayım ki.. fazerde sonuçta onların kullanışsızlığı var ama onların yüksek devirdeki gücü fazer den çok çok öte.. yani 600 lük sporun dezavantajını alıyorum ama avantajını almıyorum..!!
    fernler: en fazer aşığı bile size fazerin frenlerinin ne kadar berbat ötesi olduğunu anlatacaktır..mlsf sürekli orasını burasını sallaan motordur fazer üstünde 120kg luk bir sürücüyle bile otobanda ısınmış lastikle daki frenlemede problem çıkarır..

    yol tutuşu belirsizliği: yine her fazer kullanıcısı size motorun her gün döndükleri bir virajda hiçbir sebep yokken ve siz o virajı motorunuzla çok daha hızlı biçimde bir ton defa dönmüşken bir anda arkasının attığını söyleyecektir...evet fazer abidik biçimde abidik yerlerde arka lastiğini sallar kıçını yalpalatır...

    ama bence de görüntüsü çok şıktır...
    eh elalem testlerde fazer'i hep açık ara sonuncu yapar..bizde motor kültürü vırrn vırrn diye piyasa yapmak olduğundan biz fazer'i birinci yaparız...

    peki neden fazer böyle uyduruk: çok basit çünki elde kalan çıkma parçaların "toplanması" ile yapılmış..ever eski r6 motoru var ama tork arttırmak için yeterli detune edilmememiş eh çünki o bir araştırma geliştirme gerektiriyo sadece flywheeel'ler daha ağır biraz da volan ağır sübap zamanlaması birazcık farklı..o kadar hiçbir başka değişiklik yok...

    şasi daha eski r6 şasisi.. ama oturum yeri-pozisyonu r6 daki gibi olmadığı için ağırlık dağılımı tamamen farklı olduğundan abidik gubidik dengesiz...artı üstünde r6 aksine ucuz yollu uyduruk amortisörler var eh daha noolsun..bo şekilde bir şasiyi dengelemek için naaprasın..? araştırma geliştirme mi.."yav takeyama ne gereği var şimdi ağırlığı öne alıver az daha olsun bitsin"..eh o zaman da noolur..? arkası bir sağa bir sola olur ...

    frenleri yeni sporlara takılan frenler değişince ne olcak elde kalanlar..? eh fazer'a gelcek tabi nissin'in en uyduruk ötesi eski modellerinden direkt fazer'a... dengesiz yük dağılımı ile birleşince....ha bu arada arka fren böyle bir motor için inanılmaz fazla büyük diske sahip.neden acaba..? ölçüm falan hak getire.elde olanı tak gitsin... hasbel kader frene arka frenle biraz fazla destek verdinmi amanın..

    GSR kullanmadım..ama bandit fazerden çok çok üstün frenlere yol tutuşuna ve konfora sahip.. duc. monster oturumunun aşırı spor olması dışında fazer den çok daha kullanışlı ama güçsüz honda 599 ve türevleri(namı diğer hornet 600 yada cbf600 vs ) yol tutuşu fren konfor vs vs de beş basar sadece gucu azdır..sv650s suzuki hakkında ne denilse az efsane bir motor olsada türkiyede hiç satılamıyor.. ama naked ve V motoru biraz yetersiz gibi bence(aynı motor v-strom'da var)..f800s ve st gerçekten orta sınıfın her açıdan lideri ama fiyatı 25 milyar ...bundan birkaç hafta önce şans eseri bir er6f'i ciddi biçimde test etme şansım oldu
    ve evet dedim olay budur..gücü monster gibi veren sv gibi kolay kullanım hissi veren hornet gibi güzel frenli, monster gibi yol tutan ama monster kadar güçsüz olmayan..nerdeyse f650gs kadar benzin yakan..daha ne olsun

    evet fzer'e gıcığım çünki hevesle binmeye başladım.. her başıma abidik olay geldiğinde yok canım bu kadar adam biniyo buna bişey yoktur herhalde dedim...o kadar gezip kullandım garip garip kaydığımda frnlerden tehlike atlattığımda "yağ felan vardı" yada "toz mucur muydu acep" diye kendimi kandırdım.. sonrada yeter yaw diye sattık motoru...

    keşke bende bu tip bir muhabbet yapabilse idim önceden o kadar antalya ya git motor al taşı, uykusuz kal vs vs yaşamasaydim.. satarken almak isteyen herkese anlattım durumu ...buna rağman alan eleman aldı..kendin bilirsin dedim.....

    istediğin havalı bir motorsa al...ama düzgün bir motorsa iştediğin uzak dur..git sv650 al er6 al hornet600 al vs vs paran çok sa direk f800st al...ama orta sınıfın en kötüsü..tüm dergi vs lerde anlatıldığı ve denildiği gibi fazer....bence uzak dur yaklaşma..
    _________________
    Fakir Uzdil
    F650gs
    Adana

  14. #214
    PHAETONW12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2005
    Şehir
    izmir/tire
    vallaha ben de seviyorum fazeri,parasını hakeden bir motor,bu sınıfta en kullanışlı motor bu bence

  15. #215
    karamurat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2005
    Motosikleti
    fazer 600
    Alıntı PHAETONW12 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vallaha ben de seviyorum fazeri,parasını hakeden bir motor,bu sınıfta en kullanışlı motor bu bence
    Söylenebilecek en güzel söz tebrikler..

  16. #216

    Üyelik
    09 Temmuz 2006
    Arkadaslar,
    İkinci el 2006 model fazer ilanlarını araştırırken bir sitede 98 beygir güce sahip ilanlarla karşılaştım. Bunlar doğrumudur. benim bildigim kadarıyla 2006 lar 78 beygir olmalı... 98 beygir olan S2 modelleri 2007 yılında piyasa çıkmadı mı?

  17. #217
    SilentScream - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2015 Yamaha MT-09 Tracer
    Alıntı aykut76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar,
    İkinci el 2006 model fazer ilanlarını araştırırken bir sitede 98 beygir güce sahip ilanlarla karşılaştım. Bunlar doğrumudur. benim bildigim kadarıyla 2006 lar 78 beygir olmalı... 98 beygir olan S2 modelleri 2007 yılında piyasa çıkmadı mı?
    yok 2006 ve eski modellerde 98 hp , 78 hp lik versiyonu da var ama pek fazla tutulmadı...

  18. #218
    Forumdan Uzaklaştırıldı R3N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2006
    Şehir
    istanbul
    eski modellerin dışında, yeni çıkan modeller fazer s2 de 98 beygir,
    sadece fazer olarak geçen 2007 ve 2008 ler 78 beygir

  19. #219
    PHAETONW12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2005
    Şehir
    izmir/tire
    Alıntı R3N adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eski modellerin dışında, yeni çıkan modeller fazer s2 de 98 beygir,
    sadece fazer olarak geçen 2007 ve 2008 ler 78 beygir

    aynen ,halen satılan eski kasa ve 98 hp olduğu söylenen fazerler elde kalan 2006 model fazerler(ne hikmetse bitmedi 2006'modellerçok fazla stok yapmışlardı herhalde)

  20. #220

    Üyelik
    09 Temmuz 2006
    yani 2006 modellerde hem 98 hem 78 hp olan iki tip fazer mı var...
    yamaha isi biraz karıştırmış heralde


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler